| Betreft: | lid: Michael__ |
volgens mij kun je dat alleen aan die bedrijven betalen als dat huis ook daadwerkelijk op jouw naam staat en áls dát zo is..... dan ben je geen kraker laatste aanpassing 23 maart 2007 11:22
Je bent gek !!!
Een maand niet douchen, in de troep wonen zonder verwarming, licht en stromend water, met mede krakers en zo`n vieze krakershond, bonen uit blik vreten, vieze vette dreadlocks of zo`n smerige hanekam hebben en te vies zijn om aan te zien......
Jij liever dan ik
ervaring al mee tamaar ??
antikraak panden
Ehh nee, maar ik kijk wel eens het nieuws....
Dat is to-taal wat anders, die mensen betalen een schraal huurtje om in zo`n pand te zitten zodat die smerige krakers er niet in kunnen. Zij hebben gewoon een douche enz en t zijn vaak gewone mensen die gewoon een klein inkomen hebben (studenten bv).....
en daarin legge ze je uit hoe ze smaken ?? haha welk nieuws kijk jij
ja maar dan gaat het toch om dezelfde soort panden ?? daar doelde ik meer op
trek in een blik bonen
GAVDER
en zo`n vieze krakershond, bonen uit blik vreten, vieze vette dreadlocks
*zucht* nee nerd daar zie je hoe die viezerts die te lui zijn om te werken leven
Hetzelfde pand maar dan schoon en niet met al die troep er nog in
ff luncheng , trek in een blik bonen
net zo snel als de mijne toch ??
nee helaas niet pff wil wat doen maar kan niets bedenke, ga zo maar weer buiten een rondje lopen
das meer wat voor simon
Kun je nagaan
whahaha.. heb je wel wat te doen
pff of niet
dan blijf ik toch liever saai voor me uit staren en zo af en toe om pf neer gooie hoe erg ik me verveel
Wil iemand mij please komen ontvoeren?????
graaaaaag
Om 4 uur ben ik klaar.. is dat vroeg genoeg?
Whaha tot hoe laat moet je dan?!
Vind t lief van je hoor maar voordat jij hier eindelek bent is mijn werkdag al lang en breed voorbij
Je mag evengoed wel hierheen komen hoor, tje doen op Rembrandts
Begin dan ook eerder, kan je ook eerder weg
wordt t minderjarigen versieren in de cooldown of toch maar braaf mn advocaatje met slagroom lepelen in Monico ?????