Partyflock

Forumonderwerp · 837446

Waarschuw beheerder
Ik had net een vriend aan de telefoon en kreeg te horen dat het zoontje van shreeves in het ziekenhuis is opgenomen wegens een zware toeval(verdere details kan ik niet geven)

Maar daarom dit topic om haar en haar vriend veel sterkte te wensen en haar zoontje snel beter mag worden :flower: en dat met deze mooie feestdagen :(

Partyflock user: https://partyflock.nl/user/282554

[img width=300 height=300 cacheid=000b22b000204ae3cb7e50b91a012712ee]http://www.wenskaarten.nu/catalog/images/01-0309.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Doe dan maar iets zachter duimen, want zonder duimen is het ook weer zo lastig. :/

Ik help wel duimen, dat scheelt je alweer de helft duimen. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 12:59:
Doe dan maar iets zachter duimen, want zonder duimen is het ook weer zo lastig. :/

Daar heb je ook wel weer gelijk in :nocheer:
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 12:59:
k help wel duimen, dat scheelt je alweer de helft duimen. :D

mja, misschien kunnen we maar beter gaan tenen dan, die dingen zijn toch vrij nutteloos :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 2 maart 2006 om 13:07:
Daar heb je ook wel weer gelijk in

B)

Uitspraak van Devilish™ op donderdag 2 maart 2006 om 13:07:
mja, misschien kunnen we maar beter gaan tenen dan, die dingen zijn toch vrij nutteloos

Nou, het zou je nog verbazen hoe moeilijk lopen is, zonder je tenen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 13:08:
Nou, het zou je nog verbazen hoe moeilijk lopen is, zonder je tenen. ;)

Ik weet alleen dat je mét een gebroken teen echt heel moeilijk loopt :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 2 maart 2006 om 13:26:
Ik weet alleen dat je mét een gebroken teen echt heel moeilijk loopt

Laat staan dat je met 10 missende tenen moet lopen. :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 13:57:
Laat staan dat je met 10 missende tenen moet lopen. :|

Gaat best denk ik :P

Maargoed...
Geen nieuws hier dus :nocheer:
Er was niets besproken, en daar was het de tijd ook nog niet voor, dat zou officieel pas volgende week zijn.
Heb even flink beklag gedaan over die muts die mij verteld had dat het vandaag besproken ging worden.
Helaas was ze er niet maar als ik haar tegenkom krijg ze het alsnog te horen :[
Het word nu sowieso even besproken maar als het officieel pas volgende week zou zijn lijkt die kans me klein :/
Ben nog aan het afwegen wat ik ga doen.. ben echt kwaad :@
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Het is ook zo moeilijk om tegenwoordig nog goed personeel te vinden. :[

Waardeloze streek hoor. Jij de hele dag zenuwachtig, wachtende op het goede nieuws, komt het pas volgende week. :frusty:

Logisch dat je er kwaad om bent. :yes:

Maar goed, probeer het maar even van je af te zetten, want je kan er helaas toch niets tegen doen. :no:

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 21:54:
Waardeloze streek hoor. Jij de hele dag zenuwachtig, wachtende op het goede nieuws, komt het pas volgende week. :frusty:

Idd, ik kook :/
Logisch dat je er kwaad om bent. :yes:

Natuurlijk, je moet geen uitspraken doen als het niet zo is, in welk geval dan ook. En dan moet je al helemaal niet zulke dingen gaan beloven :/
Maar goed, probeer het maar even van je af te zetten, want je kan er helaas toch niets tegen doen. :no:

Perhaps not...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 2 maart 2006 om 22:20:
Idd, ik kook

Natuurlijk, je moet geen uitspraken doen als het niet zo is, in welk geval dan ook. En dan moet je al helemaal niet zulke dingen gaan beloven

Het zou natuurlijk kunnen zijn, dat zij de info ook verkeerd heeft doorgekregen van iemand anders. :/

Perhaps not...

Stennis schoppen heeft al helemaal geen zin, dus je kan er alleen iets van gaan zeggen tegen die muts die het verkeerd tegen je heeft gezegd. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op donderdag 2 maart 2006 om 22:29:
Het zou natuurlijk kunnen zijn, dat zij de info ook verkeerd heeft doorgekregen van iemand anders. :/

Niet erg proffessioneel O:)
Stennis schoppen heeft al helemaal geen zin, dus je kan er alleen iets van gaan zeggen tegen die muts die het verkeerd tegen je heeft gezegd. :/

Krijgt ze ook te horen. En ik ga de hoofdverantwoordelijke ook even vertellen dat het absoluut onacceptabel is. Ga heus geen stennis schoppen maar ga wel zeggen dat ik het absoluut niet vind kunnen. Totaal niet netjes van ze dit :no:
En heb al eerder zoiets gehad dan, weliswaar iets minder belangrijk maar toen hebben ze me ook verkeerd geinformeerd :/

Waarschuw beheerder
en en en en en en en en????????????

Waarschuw beheerder
wat is er nou uitgekomen!!! zeg nou !!
of lees ik eroverheen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 2 maart 2006 om 21:42:
Geen nieuws hier dus
Er was niets besproken, en daar was het de tijd ook nog niet voor, dat zou officieel pas volgende week zijn.
Heb even flink beklag gedaan over die muts die mij verteld had dat het vandaag besproken ging worden.
Helaas was ze er niet maar als ik haar tegenkom krijg ze het alsnog te horen
Het word nu sowieso even besproken maar als het officieel pas volgende week zou zijn lijkt die kans me klein
Ben nog aan het afwegen wat ik ga doen.. ben echt kwaad

ik las er idd overheen maar goed.. gaat weer lekker dus! wat een sootje
als ik een keer met een knuppel mensen moet slaan voor je :P O:) haha

Natuurlijk, je moet geen uitspraken doen als het niet zo is, in welk geval dan ook. En dan moet je al helemaal niet zulke dingen gaan beloven

nee idd.. je kan ook een klachtenbrief naar de directie sturen, daarin je verhaal en duidelijk maken dat je jezelf er zwaar op verheugd had maar dat die "trien" dingen beloofd die er niet zijn...

Stennis schoppen heeft al helemaal geen zin, dus je kan er alleen iets van gaan zeggen tegen die muts die het verkeerd tegen je heeft gezegd

maar het lucht wel op:P

nee sorry ik weer door de bocht;) maar meis het is niet leuk hoe die vrouw dat gedaan heeft, misschien dat ze dat gehoord had van de arts en dat doorgebrieft ofzo :S het zal in elk geval niet echteen snuggere dame zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 28 februari 2006 om 10:54:
Dag 7 kon hij los staan, en op dag 9 liep hij al
Wel moeilijk natuurlijkmaar mijn kereltje loopt weer
En elke dag loopt hij iets beter
Ik ben echt superblij, dat lopen gaat dus zeker goedkomen

(Y) Veel succes nog!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 08:48:
ik las er idd overheen maar goed.. gaat weer lekker dus! wat een sootje
als ik een keer met een knuppel mensen moet slaan voor je :P O:) haha

O dat slaan lukt me zelf ook wel, zónder knuppel O:)

nee idd.. je kan ook een klachtenbrief naar de directie sturen, daarin je verhaal en duidelijk maken dat je jezelf er zwaar op verheugd had maar dat die "trien" dingen beloofd die er niet zijn...

Ik ga het vandaag nog even aankaarten dat ik er echt van baal. Gisteren kon ik niet meer doen dan geschokt zijn en vervolgens kwaad. Ben ook maar meteen gegaan ;)
En als er nog een keer zoiets gebeurd krijgen ze idd een fikse klaagbrief :yes:
nee sorry ik weer door de bocht;) maar meis het is niet leuk hoe die vrouw dat gedaan heeft, misschien dat ze dat gehoord had van de arts en dat doorgebrieft ofzo :S het zal in elk geval niet echteen snuggere dame zijn

Idd, maargoed, die mensen heb je helaas ook :P
Uitspraak van Cher op vrijdag 3 maart 2006 om 09:10:
(Y) Veel succes nog!

Dankje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op vrijdag 3 maart 2006 om 12:31:
O dat slaan lukt me zelf ook wel, zónder knuppel

:P haha ok dan

Ik ga het vandaag nog even aankaarten dat ik er echt van baal. Gisteren kon ik niet meer doen dan geschokt zijn en vervolgens kwaad. Ben ook maar meteen gegaan
En als er nog een keer zoiets gebeurd krijgen ze idd een fikse klaagbrief

idd! handtekeningenactie ontslag voor die vrouw:[..

Idd, maargoed, die mensen heb je helaas ook

vind het balachelijk zulke mensen horen daar niet te werken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 12:55:
:P haha ok dan

Verder benik heel erg lief hoor O:)
idd! handtekeningenactie ontslag voor die vrouw:[..

Ach die muts is de moeite niet waard.
Heb mijn standpunt al duidelijk gemaakt. Ze begrepen me héél goed, dat scheelt;)
vind het balachelijk zulke mensen horen daar niet te werken..

Ze heeft het al te horen gekregen, denk niet dat het nog vaker voorkomt, en mocht dat wel zo zijn dan is de kans groot dat ze weer mag gaan solliciteren, ditmaal niet naar klappen maar naar een andere baan :[
Waarschuw beheerder
Heeel veeeel sterkte voor me snoesje..
Ma dat weet je..
Dikke zoen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---Nicie--- op zondag 5 maart 2006 om 22:36:
Heeel veeeel sterkte voor me snoesje..
Ma dat weet je..
Dikke zoen

I know sweety, komt vast ook wel goed.
Vandaag ging het ook alweer wat beter met hem.
Als hij nu staat leunt hij alweer wat meer op zijn rechtervoet, dat deed hij eigenlijk alleen maar als hij een stap zette, nu zet hij zijn gewicht er ook op als hij gewoon staat. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---Nicie--- op zondag 5 maart 2006 om 22:41:
mooie voor uitgang.. ik ga van de week wel weer ff mee goed snoesje??

Sgoed mop, moet je maar zeggen wanneer.
En hopelijk is hij het weekend gewoon thuis :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En ik, en ik? :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:$ :cheer: :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 22:33:
:$ :cheer: :woep:

Hee blozertje,ik wil wel een kussie terug hoor O:)

Trouwens, Ik denk dat er een grote kans is dat Deem in het weekend niet met verlof mag. Ik hoop het wel maargoed, als het beter voor hem is om te blijven ga ik daar niet snel tegenin eerlijk gezegd :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 22:39:
Hee blozertje,ik wil wel een kussie terug hoor

:kusje2: :cheer: :woep:

Voor beide dames, natuurlijk. :yes:

Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 22:39:
Trouwens, Ik denk dat er een grote kans is dat Deem in het weekend niet met verlof mag. Ik hoop het wel maargoed, als het beter voor hem is om te blijven ga ik daar niet snel tegenin eerlijk gezegd

Oh, da's wel vervelend, maar zoals je zelf al zegt, als het beter voor hem is, niet er tegenin gaan. Die verloren tijd haal je dan vanzelf wel weer in. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 22:41:
Oh, da's wel vervelend, maar zoals je zelf al zegt, als het beter voor hem is, niet er tegenin gaan. Die verloren tijd haal je dan vanzelf wel weer in. :yes:

Inderdaad :)
Maar denk dat het vanaf nu wel moeilijker gaat worden die mentaliteit te houden. Vandaag liet hij eindelijk blijken dat hij het erg vond dat ik ging.
Damn, dat jochie lijkt echt op mij qua karakter, hij houd zichzelf echt groot...
Maar hoe meer hij dt gaat laten merken des te zwaarder zal het worden, voor hem maar natuurlijk ook voor mij ...
Waarschuw beheerder
donateur
Het verbaast me sowieso al, dat hij zich al zo lang sterk heeft weten te houden. Stamt af van goede, sterke ouders, zoals wel blijkt.

Maar goed, het zal inderdaad steeds lastiger worden, maar als je het van de positieve kant bekijkt, kom je steeds dichter bij het moment dat ie permanent mee naar huis mag. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 22:54:
sterke ouders

OUDER :[
Laat dat ff duidelijk wezen :P
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 22:54:
Maar goed, het zal inderdaad steeds lastiger worden, maar als je het van de positieve kant bekijkt, kom je steeds dichter bij het moment dat ie permanent mee naar huis mag. :)

Zeker, maar de weg daarheen zit vol kuilen. Ik red het wel, daar twijfel ik niet aan, maar moeilijk gaat het wel worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 22:59:
OUDER
Laat dat ff duidelijk wezen

Ik reken je huidige vriend even mee als mede-ouder. Sorry. :$

Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 22:59:
Zeker, maar de weg daarheen zit vol kuilen. Ik red het wel, daar twijfel ik niet aan, maar moeilijk gaat het wel worden

Je hebt hele sterke schokdempers, dus ook die kuilen zul je wel aan kunnen. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 23:00:
Ik reken je huidige vriend even mee als mede-ouder. Sorry. :$

Dat mag wel :D
Is niet helemaal zo natuurlijk... maar dacht dat je zijn 'vader' bedoelde :/
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 23:00:
Je hebt hele sterke schokdempers, dus ook die kuilen zul je wel aan kunnen. :yes:

Ach vast wel, en anders maar even stilstaan ik rijd toch zo weer verder :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 23:06:
Dat mag wel
Is niet helemaal zo natuurlijk... maar dacht dat je zijn 'vader' bedoelde

Nee, ik rekende automatisch je huidige vriend als andere ouder mee. :yes:

Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 23:06:
Ach vast wel, en anders maar even stilstaan ik rijd toch zo weer verder

Precies. Oppassen dat je niet zonder benzine komt te staan, natuurlijk. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 23:07:
Precies. Oppassen dat je niet zonder benzine komt te staan, natuurlijk. ;)

Ach, mijn vriend gooit me regelmatig vol dus daar hoef ik niet over in te zitten B)

( was een inkoppertje hé :bloos: :P )
Uitspraak van Jewwy op maandag 6 maart 2006 om 23:07:
Nee, ik rekende automatisch je huidige vriend als andere ouder mee. :yes:

Oké, oké... vooruit dan maar :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 23:23:
Ach, mijn vriend gooit me regelmatig vol dus daar hoef ik niet over in te zitten

( was een inkoppertje hé )

Mooi afgemaakt hoor. 8)

Waarschuw beheerder
zoooo ik ben ook weer aan het werk,

meis het is dus weer afwachten voor dit weekend,
maar ik denk dat je inderdad gelijk heb als je zeht dat als hun adviseren hem daar te houden om dat te doen :)

koesje (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 08:16:
meis het is dus weer afwachten voor dit weekend,
maar ik denk dat je inderdad gelijk heb als je zeht dat als hun adviseren hem daar te houden om dat te doen :)

Zekr, gewoon even afwachten.
Al hoop je er wel op natuurlijk :yes:
We zien wel, zelfs als het dit weekend niet mag dan zal de dag dat hij met verlof mag toch niet heel ver weg zijn :)

Kisss (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 8 maart 2006 om 00:54:
We zien wel, zelfs als het dit weekend niet mag dan zal de dag dat hij met verlof mag toch niet heel ver weg zijn

dat is heel mooi :D
kan Damian weer eens lekker in zijn eigen bedje slapen en bij mams op de bank zitten :)
:/ zal wel moeilijk zijn hem dan weer heen te brengen voor verder herstel.. maar ook dat komt vast goed :D

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 08:10:
dat is heel mooi :D
kan Damian weer eens lekker in zijn eigen bedje slapen en bij mams op de bank zitten :)
:/ zal wel moeilijk zijn hem dan weer heen te brengen voor verder herstel.. maar ook dat komt vast goed :D

Vast wel, ik weet dat het het beste voor hem is en gelukkig beseft hij dat zich ook wel dus dat scheelt enorm.
Hij vind het wel ietsje minder leuk worden nu, maar ook hij ziet en weet heel goed dat hij vooruitgaat :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 8 maart 2006 om 10:08:
Vast wel, ik weet dat het het beste voor hem is en gelukkig beseft hij dat zich ook wel dus dat scheelt enorm.
Hij vind het wel ietsje minder leuk worden nu, maar ook hij ziet en weet heel goed dat hij vooruitgaat

ja je heb van dat een heel sterk en slim kereltje :)
kunnen sommige mensen nog wel een voorbeeld aan nemen aan die kracht die Damian heeft en uitstraalt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 10:13:
ja je heb van dat een heel sterk en slim kereltje :)
kunnen sommige mensen nog wel een voorbeeld aan nemen aan die kracht die Damian heeft en uitstraalt :D

Op zich wel, als je bekijkt dat volwassenen vaak bij de pakken neer gaan zitten en zo'n kereltje gewoon doorgaat al vind hij het helemaal niet zo leuk, ik heb echt enorm respect voor dat jochie, en wat hij allemaal mee moet maken in zijn leven... nu al :/

Waarschuw beheerder
ja inderdaad, hij heeft nu al teveel gezien :( en toch blijft hij sterk en doorzetten en nu na een paa maanden zegt hij voor het eerst dat hij met je mee naar huis wil, nou ik had het na 2 dagen al geroepen ..
(F)
Waarschuw beheerder
Tis een binnenvettertje w'schijnlijk net als zijn mams :/

Maargoed, dit weekend ook nog geen vorlof, maar weer duimen dat het volgend weekend wel mag :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel wil je er dan? O:)

Moet wel oppassen dat PF er niet moeilijk over doet, namelijk. :/