ik bijt altijd in haar neus..zo hard mogelijk
hehehehehe in zijn tepel als ik boven op zit jaaaaaaaaa grauwwwww dan word ik helemaal wild alleen weet je wat zo raar is ik krijg altijd een klap voor mn harses vlak daarna waarom weet ik niet
Hahha ach gossie, ik zou je nooit slaan
Een klein geil beetje vind ik wel lekker hoor laatste aanpassing 20 december 2005 15:06
You nasty girl
keihard op dr klitje bijten, zodat de klit er bloedend bij hangt heheh
eerder mn stinkende naaktslak hehehe
jammer voor je, maar goed
ten tweede ga ik niet met blonde walvissen zoals jij!! stel je voor lekker op scheveningen liggen en greenpeace komt er aanstormen om jou terug te duwen de zee in!!
laat ik altijd door mn vriendin doen, vind ze leuk
ten tweede ga ik niet met blonde walvissen zoals jij!! stel je voor lekker op scheveningen liggen en greenpeace komt er aanstormen om jou terug te duwen de zee in!!
alleen weet je wat zo raar is ik krijg altijd een klap voor mn harses vlak daarna waarom weet ik niet
Ik weet niet wat ik doe als ik "kom", dan
aangevallen he BERTHA
ahhh gossie je bent echt sexueel gefrustreerd!!
thanks lieve schat
aaa wat lief, je kan zeker niks beters krijgen dan animal sex!!
dagelijks, ook zeer uitvoerbaarlaatste aanpassing 20 december 2005 18:50
Owja over op je onderlip bijtenNee, dat doe ik dus niet
over klaarkomen ging het geloof ik
ben gevaarlijk als ik kom.... als er toevallig een vinger of een lip tussen mij tanden zit bijt ik um er af en daar ken ik niets aan doen... stuipje...