| Betreft: | evenement: Meltdown, zaterdag 18 maart 2006 om 21:00 |
Ja he
Was echt lache!
Ben al de volgende datum aan het prikken!
En probeer dan iets te regelen met betrekking tot JTL!
Misschien VIP area maar is ff afwachten en anders iets met de entree en de aankleding!
Probeer volgende x ook danseressen te regelen dat die maar us om die palen gaan draaien! Yeah
Maar wat vonden jullie ervan?
Toch wel lachen ofniet dan en van de lokatie??
mzzl
Was echt lache!
Ben al de volgende datum aan het prikken!
En probeer dan iets te regelen met betrekking tot JTL!
Misschien VIP area maar is ff afwachten en anders iets met de entree en de aankleding!
Probeer volgende x ook danseressen te regelen dat die maar us om die palen gaan draaien! Yeah
Maar wat vonden jullie ervan?
Toch wel lachen ofniet dan en van de lokatie??
mzzl
Yo jongens probeer het allemaal te regelen!
Het was afgelopen x zo warm omdat ze de verwarming aan hadden staan! omdat de mensen vorige x hadden geklaagd dat het koud was vandaar!
Volgende x dus fijne temp daarbinnen!
Ik probeer voor de volgende x ook het geluid te huren zodat we een dikkere bass erin hebben!
En probeer ook iets te regelen voor JTL members!
We moeten er zowieso us over gaan denken om contributie te gaan vragen zodat we promotie materiaal kunnen gaan halen voor JTL! Denk hierbij aan vlaggen en posters enzo!
Jongens wil Carnavalsmaandag weer iets regelen in LIFE!
Wat willen jullie horen Jump zowieso!
De hele avond Jump knallen of willen we nog meer horen!
Hardcore wil ik zoveel mogelijk vermijden! misschien laatste half uurtje ofzo!
Lijkt het jullie wat op Carnavalsmaandag?
Is JTL dan weer present??
Het was afgelopen x zo warm omdat ze de verwarming aan hadden staan! omdat de mensen vorige x hadden geklaagd dat het koud was vandaar!
Volgende x dus fijne temp daarbinnen!
Ik probeer voor de volgende x ook het geluid te huren zodat we een dikkere bass erin hebben!
En probeer ook iets te regelen voor JTL members!
We moeten er zowieso us over gaan denken om contributie te gaan vragen zodat we promotie materiaal kunnen gaan halen voor JTL! Denk hierbij aan vlaggen en posters enzo!
Jongens wil Carnavalsmaandag weer iets regelen in LIFE!
Wat willen jullie horen Jump zowieso!
De hele avond Jump knallen of willen we nog meer horen!
Hardcore wil ik zoveel mogelijk vermijden! misschien laatste half uurtje ofzo!
Lijkt het jullie wat op Carnavalsmaandag?
Is JTL dan weer present??
Op zich goed idee,die avond is zeer goed bevallen voor velen, maar weet niet of het zo'n goed idee is om dat carnavalsmaandag te doen, denk dat het voor life beter is om die maandag te benutten als carnavalsdag, dus met bijbehorende muziek en aankleding. Die maandag is de dag dat de jeugd in Heytse blijft, vanwege de optocht etc. Als je iets wil organiseren zou ik een of ander thema feest doen en dan met carnavalsmuziek / top40 of apres-ski, ook al is dat laatste echt bout muziek, maar denk dat je dan wel de meeste mensen trekt, aangezien die avond nooit wat te doen is voor de jeugd tot 2u....Life zal toch mensen moeten gaan trekken, en daar is die dag uitermate geschikt voor!
dus misschien daar op in kunnen springen en een weekje w88 met een 'dance-avond'?? Wat vind de rest van Heytse en omstreken?
dus misschien daar op in kunnen springen en een weekje w88 met een 'dance-avond'?? Wat vind de rest van Heytse en omstreken?
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 17:59:Newstyle
Makina
en OLDSCHOOL
techno
drum and bass
hardcore liever niet, niet echt JTL he..
Maar jongens deze zaterdag gaat wel door!
Line-up is:
21:00 - 22:30 Emender VS The Underdog ( Early Jump )
22:30 - 00:30 Serious Impact ( Jump )
00:30 - 02:00 Dennis the Menace ( Jump/Oldskool )
Verder hebben we nog erotic dansers die ff de paal gaan bewerken!
Is wel een kijkje waard denk ik zo!
Hoop dat jullie weer allemaal komen en dat we er weer net zo'n gezellige avond van maken als vrijdag!
Mzzl
p.s. de warmte zal deze x wel meevallen!
to koolen gaan we binnekort maar weer us flink freaken he! en horen we nu tenminste wel alles zuiver!
Line-up is:
21:00 - 22:30 Emender VS The Underdog ( Early Jump )
22:30 - 00:30 Serious Impact ( Jump )
00:30 - 02:00 Dennis the Menace ( Jump/Oldskool )
Verder hebben we nog erotic dansers die ff de paal gaan bewerken!
Is wel een kijkje waard denk ik zo!
Hoop dat jullie weer allemaal komen en dat we er weer net zo'n gezellige avond van maken als vrijdag!
Mzzl
p.s. de warmte zal deze x wel meevallen!
to koolen gaan we binnekort maar weer us flink freaken he! en horen we nu tenminste wel alles zuiver!
hiero dus: https://partyflock.nl/party/58176
https://partyflock.nl/topic/850561
ook kwant
ook kwant
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Voor de mensen die de tekst hierboven bekend voor kwam
check m hier:
http://www.solid-sounds.nl/Emender/downloads/10%20-%20Moka%20DJ%20-%20Hei,%20Dieghito%20-%20Moka%20DJ%20-%20Hei,%20Dieghito.mp3
Daarmee wil ik dit topic weer een beetje op het spoor van de komende Meltdown brengen..Misschien dat Dennis dit oude hardcore trackje uit 1992 ff zal draaien..
nog meer verzoekjes? voor 18 maart
Voor de mensen die de tekst hierboven bekend voor kwam
check m hier:
http://www.solid-sounds.nl/Emender/downloads/10%20-%20Moka%20DJ%20-%20Hei,%20Dieghito%20-%20Moka%20DJ%20-%20Hei,%20Dieghito.mp3
Daarmee wil ik dit topic weer een beetje op het spoor van de komende Meltdown brengen..Misschien dat Dennis dit oude hardcore trackje uit 1992 ff zal draaien..
nog meer verzoekjes? voor 18 maart
laatste aanpassing
Uitspraak van The 1 Underdog op zaterdag 18 februari 2006 om 11:21:niet stiekem spieke bij eigenschappen!laatste aanpassing 18 februari 2006 11:23
hoe kom je daar bij