als je iets te doen had was je niet steeds ontopic
Mijn schoonmoeder heeft van het weekend iets verteld wat bij haar hielp bij de rugpijn. Je moet blijkbaar gekruist springen.. beetje moeilijk om uit te leggen, maar je moet springend je ene been naar de andere kant gooien en dan je andere been ook weer naar de andere kant en zo weer verder 
Ik weet niet hoe je het anders kan uitleggen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:19:Mijn schoonmoeder heeft van het weekend iets verteld wat bij haar hielp bij de rugpijn. Je moet blijkbaar gekruist springen.. beetje moeilijk om uit te leggen, maar je moet springend je ene been naar de andere kant gooien en dan je andere been ook weer naar de andere kant en zo weer verder
en daarbij een vinger op je hoofd, sta je toch mooi voor lul
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:19:Je moet blijkbaar gekruist springen.. beetje moeilijk om uit te leggen, maar je moet springend je ene been naar de andere kant gooien en dan je andere been ook weer naar de andere kant en zo weer verder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:20:hahahaha dat zal dr uit hebben gezien of nie
Ze heeft een stukje voorgedaan, ik moest wel even lachen, maar ach.. als het helpt