Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:47:Ze is toch leuk tijdverdrijf?
Zo kun je het inderdaad ook zien ..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:48:Ja idd, topic openen om te rellen, en als TS het niet aan kan peert ze m gauw
Zoals zovelen...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:48:Ja idd, topic openen om te rellen, en als TS het niet aan kan peert ze m gauw
Ben er nog
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:49:Ben er nog .. jij ook
Ja hoor, van mij ben je niet zo snel af
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:50:Ja hoor, van mij ben je niet zo snel af
Nou tjik, dan volg ik een andere x wel je berichten om ff verder te relle.. ik moet nu ff verder met school
(ben nog btje dom, moet leren
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:50:Nou tjik, dan volg ik een andere x wel je berichten om ff verder te relle.. ik moet nu ff verder met school moet ook gebeuren he
(ben nog btje dom, moet leren )
Ben niet aan het rellen, dit is gewoon vervelend zijn
wie niet....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 12:00:Ik citeerde haar, ZIJ had het over rellen, en daar ging ik op in
zit verschil in
Die *proest* was ook eerder bedoeld voor het feit dat zij het rellen noemde, maar die was niet helemaal goed doorgekomen volgens mij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 12:00:Op welk feest zien we elkaar?
Ff agenda's checken