Partyflock

Forumonderwerp · 837096
Na het onlangs verschenen boek over het wel en wee binnen ID&T, heeft eigenaar Duncan Stutterheim besloten om een film te laten maken over de dagelijke gang van zaken binnen ID&T. De film zal de titel "God is My DJ" meekrijgen en is vanaf 2 Februari 2006 te bewonderen.

De regie voor deze anderhalf uur durende film ligt in handen van Carin Goeijers en hoofdrollen zijn onder andere weggelegd voor Armin van Buuren, Joop van den Ende, Dano & uiteraard het echtpaar Stutterheim.

“God is MY DJ is een film over de fascinerende wereld van de dance, waarin ID&T eigenaar Duncan Stutterheim zijn dromen waarmaakt. We volgen Duncan, zijn familie en vrienden in de periode voor Sensation 2005. De wereld waarin hij met zijn vrienden leeft wordt bepaald door hedonisme enerzijds en de zoektocht naar zingeving anderzijds- een beklemmende tegenstelling waarbinnen hij zijn weg moet zien te vinden.”

trailer etc: http://www.godismydj.nl/

(Bron: ID&T)

Artiest The basehead
ja hij ligt al een tijdje in de winkel hoor:)

Niet dat ik hem wil hoor.

maar bij fame in amsterdam ligt hij al een tijdje

vond de film wat tegenvallen..... ik zag nergens duidelijk dat ' god is my dj '.... ik hoorde veel geneuzel over Slam FM, en de bij behorende perikelen..
Ik ga m wel ff zoeken op internet, ben benieuwd geworden!
Uitspraak van Qapam op dinsdag 14 maart 2006 om 18:17:
maar als je de recensies leest mis je niks

beide recensies zijn niet postitief over de makers van de docu. Regisseuse Carin Goeijers die in 2000 nog een of andere award had gewonnen. hoge verwachting niet waar gemaakt

Ik heb er met plezier naar gekeken. idd iets teveel slamfm gelul enzo
Ik heb hem eindelijk gezien en vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. :bloos: Vond het een onsamenhangend verhaal, het ene moment ging het over Sensation, dan over zijn broer en dan over de problemen van ID&T. Zo ging het de hele film door. Vond dat er ook weinig uitgelegd werd. Nou had ik daar niet zoveel moeite mee omdat ik het ID&T boek gelezen heb maar mijn vriend is helemaal niet bekend in de dance scene en weet al helemaal niets over ID&T behalve de verhalen die die soms van mij hoort.

Kortom: leuk om gezien te hebben maar dan lees ik liever nog een keer het boek.

Leuk filmpje, had liever alleen wat meer oude beelden gezien. Wel leuk om al die spacende aussie mensjes weer eens terug te zien :D