Partyflock

Forumonderwerp · 837035
24 Nederlanders met een islamitische achtergrond zijn door weblog mvhj.wijblijvenhier.nl geselecteerd voor de titel 'Moslim van het Jaar'. Op de site kan gestemd worden op onder meer rapper Ali B, PSV-voetballer Ibrahim Affelay, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb en cabaretier Najib Amhali. Iedereen kan zijn of haar top drie doorgeven.

De makers van het weblog zeggen dat de moslims "uit allerlei verschillende gelederen zijn genomineerd om zo een volledig en gevarieerd geheel te krijgen waaruit gestemd kan worden." "Aan het einde van ieder jaar komen allerlei lijstjes uit met de opmerkelijkste gebeurtenissen of personen van het afgelopen jaar. Nu bestaat er dus ook een categorie Moslim van het Jaar", zo schrijven de bedenkers van de verkiezing. De winnaar zal in januari 2006 bekendgemaakt worden.

Uitspraak van Rafa op dinsdag 20 december 2005 om 20:26:
Wat bedoel je met de zinnen die ik dik heb bedrukt?

alles draait tegenwoordig om racisme (ok ik moet die lui ook niet hoor)om een heel simpel voorbeeld te geven ik loop over straat en dr word tegen mij gezegd hey hollander en ik zeg turk terug, de politie komt erbij en de turkse jongens dienen tegen mij een aanklacht in omdat ik turk zeg, ik wil dan ook een aanklacht indienen maar de politie zegt tegen mij meneer u moet zich niet aanstellen.
nee ik verzin dit echt niet ;)(f)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:30:
alles draait tegenwoordig om racisme (ok ik moet die lui ook niet hoor)om een heel simpel voorbeeld te geven ik loop over straat en dr word tegen mij gezegd hey hollander en ik zeg turk terug, de politie komt erbij en de turkse jongens dienen tegen mij een aanklacht in omdat ik turk zeg, ik wil dan ook een aanklacht indienen maar de politie zegt tegen mij meneer u moet zich niet aanstellen.
nee ik verzin dit echt niet

en wat heeft een geloofsovertuiging met dit alles te maken?

als het een Christelijke turk was zou die geen aanklacht indienen? :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:38:
Is geen cursus voor nodig, dat kan ik jou zo ook wel vertellen! In dit land leven voorAl profiteurs, verkrachters, dieven oftewel mensen op het hele verkeerde pad. Deze grote groep staat beter bekend als mensen met jou uiterlijk oftewel moslims.

En gelijk heb je. En dan hebben we ook nog de joden die te veel macht hebben die dus ook afgeschoten moeten worden net als de moslims :)
en de christenen en de hindoes en de boeddhisten en de atheisten ..iedereen dood :cheer:
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 20 december 2005 om 20:51:
en de christenen en de hindoes en de boeddhisten en de atheisten

Die kunnen in vrede met elkaar leven :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:52:
als je het zo ziet kun je denk ik beter emigreren

En dan? zit ik nog tussen de dieven en verkrachters :flower:

Ik sta er niets raar van te kijken dat rafa ook het een en ander op zijn uiteraard erg lange kerfstok heeft.
Kijk naar oorlogen in derde wereld landen en pisrael, tussen wie gaat dat :) Joden en moslims in pisrael en in afrika en azië zijn de moslims de boosdoeners.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:30:
nee ik verzin dit echt niet

Wat was het nou ook alweer?

''Altijd maar slachoffertje spelen'' of zoiets?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:19:
Ik sta er niets raar van te kijken dat rafa ook het een en ander op zijn uiteraard erg lange kerfstok heeft.

Lang is ie wel maar het is geen kerfstok :no:

Maar dat zou jij wel weten he.. mister Bi-sexual ;p

(y)
Uitspraak van Rafa op dinsdag 20 december 2005 om 21:29:
''Altijd maar slachoffertje spelen''

Dat doen moslims ja
Ik ken ook iemand die zwakbegaafd was, niet naar school kon en uiteindelijk maar politieagent is geworden

niks mis mee hoor (het gaat alleen ten koste van de kwaliteit van de samenleving maargoed) :)
Wat moet ik zeggen, doe hem de groeten ? :/

Uitspraak van Nieuwjaar Brein op dinsdag 20 december 2005 om 21:29:
Joden en moslims in pisrael en in afrika en azië zijn de moslims de boosdoeners.

en wie in Indonesie?? ;)

edit: ik zal ff zeggen dat er daar dus christenen bij betrokken zijn, misschien dat je het anders niet begrijpt:)

Owja nog 1: Noord Ierland?? Protestanten vs. Katholieken..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:58:

ssst niet zeggen :O

Israel en Ierland zijn een mooi voorbeeld van hoe geloof NIKS met het conflict te maken hebben. :)
christenen bij betrokken zijn

Dat snap ik boefje, in afrika ook. Maar dat zijn degene die aangevallen worden door de moslims.

Als ik zeg moslims zijn de boosdoeners in die landen, dan moeten ze toch iemand aanvallen :/ Dan hoef je niet zogenaamd slim te gaan doen met 'er zijn ook christenen bij betrokken' :)

Dat is idd het enige waar niet de moslims bij betrekken zijn, maar dat is dan ook geen derde wereld land :)
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 20 december 2005 om 22:05:
geloof NIKS met het conflict te maken hebben.

Maar de mensen die het conflict aan gaan hebben wel een bepaald geloof :)
Uitspraak van Nieuwjaar Brein op dinsdag 20 december 2005 om 22:06:
Maar de mensen die het conflict aan gaan hebben wel een bepaald geloof

Welk geloof ze ook zouden hebben, ze zouden precies hetzelfde reageren.

Uitspraak van Nieuwjaar Brein op dinsdag 20 december 2005 om 22:05:
Dat is idd het enige waar niet de moslims bij betrekken zijn, maar dat is dan ook geen derde wereld land

Christenfundamentalisten hebben de laatste tijd honderduizenden slachtoffers meer op hun naam dan alle moslimextremisten in de afgelopen 100 jaar.

Nu overtuigd?

(valt me ook op dat je niks weet maar wel veel lult, kom je nog met een onderbouwing of niet?)
Uitspraak van Nieuwjaar Brein op dinsdag 20 december 2005 om 22:06:
Maar de mensen die het conflict aan gaan hebben wel een bepaald geloof

als ik jou op je bek sla omdat je bij me hebt ingebroken komt dat zeker omdat ik Christen ben of niet?

ach dat ik je het nog moet uitleggen :vaag:

Zijn er ook verkiezinnen voor oost-blokkers?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:42:
Zijn er ook verkiezinnen voor oost-blokkers?

Ja die is er toch? ---> "Moslim van het jaar"

Of mogen Islamitische oost-blokkers niet meedoen? :O

Uitspraak van Knoalster op dinsdag 20 december 2005 om 22:43:
Of mogen Islamitische oost-blokkers niet meedoen?

:vaag:

Ja een moslim is een oost-blokker
maar een oost-blokker is geen moslim

Of gaat het weer over het geloof *zucht* want ik zag daar geen bosiniers of albaniers tussen staan

Israel en Ierland zijn een mooi voorbeeld van hoe geloof NIKS met het conflict te maken hebben.

Dat weten jij en ik maar al die onnozelen daar doen het wel in naam van god of allah.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:00:
hoe geloof NIKS

Wat is een voorbeeld waar het wel mee te maken heeft
laatste aanpassing

Never ending story?!

Als ik 'Vrouw van het Jaar' wordt dan zal ik eens gaan kijken wie ik moslim van het jaar vind! :-P

maar ook ik vind t idd achterlijke lijstjes :yes:

(behalve als Jewwy en Rafa winnen, dan is t natuurlijk helemaal geweldig, zo'n lijst! :yes: )

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:00:
Dat weten jij en ik maar al die onnozelen daar doen het wel in naam van god of allah.

zeg je heel goed: onnozelen ;)

Maargoed Moslims "verschuilen" zich idd vaak achter Allah, maar als je een toespraak hoort van Bush en vrijwel alle vorige presidenten van de VS dan valt jou misschien ook wel op hoevaak ze het May God Help Us e.d. wordt genoemd..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 01:59:
Als ik 'Vrouw van het Jaar' wordt dan zal ik eens gaan kijken wie ik moslim van het jaar vind!

Als ik op jou stem, stem jij dan op mij? 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 04:14:
(behalve als Jewwy en Rafa winnen, dan is t natuurlijk helemaal geweldig, zo'n lijst! )

:$
Ik vind t ook beetje bull-shit..
Het is allemaal zo scheef..
Je mag best een miss-black verkiezing houden.. waar uiteraard geen blanken aan mee mogen doen.. ff een moslim-verkiezing tussendoor.. en als we met zn allen een feest voor negers, of moslims, of aziaten (wat dan ook) dan weigeren we toch gewoon alle blanken die willen komen?? maar als je als hollander een miss-white competitie houd of blanke van het jaar of een only-whites-party houd ben je een racist en moeten we onze gekleurde mede-hollanders dr natuurlijk wel bij betrekken want anders is t zielug:/
Ben ik t op zich wel mee eens..
Maar dan moet je niet van dit soort achterlijke verkiezingen gaan houden want dat is gewoon met twee maten meten!!!
moslim van het jaar
roodharige van het jaar
puber met acne van het jaar
transseexueel van het jaar
slaat toch allemaal nergens op???
Als je met je bek niet goed genoeg bent om gewoon hollander van het jaar te worden heb je gewoon pech
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 21 december 2005 om 11:35:
maar als je als hollander een miss-white competitie houd of blanke van het jaar of een only-whites-party houd ben je een racist

geef es een voorbeeld

Het gebeurd zo vaak dus een voorbeeld lijkt me niet moeilijk te vinden… succes :)
Nee ik heb geen voorbeeld.. dat was nou juist t punt.. die dingen bestaan niet... er zijn geen feesten waar je buitenlanders mag weigeren(niet dat IK dat nodig vind hoor) en ik heb ook nog nooit van een miss competitie gehoord waar je alleen mee mag doen als je blank bent... en we hebben hier in nederland ook geen blanke van het jaar dus...
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 21 december 2005 om 11:35:
maar als je als hollander een miss-white competitie houd of blanke van het jaar of een only-whites-party houd ben je een racist en moeten we onze gekleurde mede-hollanders dr natuurlijk wel bij betrekken want anders is t zielug
Ben ik t op zich wel mee eens..
Maar dan moet je niet van dit soort achterlijke verkiezingen gaan houden want dat is gewoon met twee maten meten!!!

Ja een moslim kan ook blank zijn dus?
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 december 2005 om 13:59:
Ja een moslim kan ook blank zijn dus?

Ja, van die bekeerde enge figuurtjes die negens bijhoren :x
als nou iedereen zichzelf verkiest, is iedereen tevrede :)
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 21 december 2005 om 12:21:
maar als je als hollander een miss-white competitie houd of blanke van het jaar of een only-whites-party houd ben je een racist en moeten we onze gekleurde mede-hollanders dr natuurlijk wel bij betrekken want anders is t zielug

:vaag:

die dingen bestaan niet maar je wordt wel voor racist uitgemaakt als je het doet?

ik volg em niet meer
laatste aanpassing
Beter het geloof afschaffen, bijna alle oorlogen in de wereld hebben met het geloof te maken :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van PATS! op woensdag 21 december 2005 om 15:40:
Beter het geloof

Nou wat is geloof. Atheïsme is ook geloof. Elke kijk op het leven is geloof. Idealisme is ook geloof. Je kan dus niet afschaven hoe mensen leven willen bekijken. Je kan wel zo doen dat scholen het niet zo erg extreem meer geven en zo. Dus puur vrije scholen. Dus je kan wel verhalen van jezus geven. Maar ook van Mohammed Budah en Krishna.. Zo kunnen ook allerei culturen beter elkaar begrijpen.
Niet voor mij in ieder geval !!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:49:
Atheïsme is ook geloof

Als er geen geloven meer zijn, is dat er ook niet :aai:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Wat achterlijk

Uitspraak van PATS! op woensdag 21 december 2005 om 15:40:
Beter het geloof afschaffen

en hoe ga je dat doen?:)
Alle mensen die een geloof hebben uitroeien 8)

Uitspraak van Nieuwjaar Brein op woensdag 21 december 2005 om 16:04:
Alle mensen die een geloof hebben uitroeien

Je gunt me nog al wat :O
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:07:
Je gunt me nog al wat

Sorry, maar het moet van god :$