Partyflock

Forumonderwerp · 836924
3605x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom denken mannen dat het geil is als ze je vingeren om 2 vingers ( of meer whahaha ;) tis maar net wat je lekker vind he :x ) in je doos te proppen? :x
Ik bedoel als een vrouw al niet kan klaarkomen van neuken wat heeft het dan voor nut? (En de vrouwen die wel klaar komen van alleen neuken uh dat is echt een gods geschenk :D)

Wij hebben het hier uitgebreid over gehad vanmiddag en we waren benieuwd naar jullie mening O:)

8)

:aai: van T & P

Waarschuw beheerder
wat zal mij het boeien als vrouwen faken...

als ik er maar van geniet b)
Waarschuw beheerder
* niks 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=0001d47700043d074340d1171a01262a58]http://img223.imageshack.us/img223/8025/vuurwerk7pt.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 18:48:
er zitten twee personen op dit account, 1 van wie dit account wel is en de ander hoort eigenlijk niet bij dit account

Whahaha ik moet nog een paar uur wachten en dan kan ik op mn eigen accountje :cheeR:
Waarschuw beheerder
donateur
ja nog ff 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:48:
wat zal mij het boeien als vrouwen faken...

als ik er maar van geniet

Whahahaha :D ach als ik een gozer was geweest had ik er ook wel zo over gedacht :9

Waarschuw beheerder
joh dit is echt het DOMSTE topic dat ik ooit heb gelezen :S
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 18:10:
Waarom denken mannen dat het geil is als ze je vingeren om 2 vingers ( of meer whahaha tis maar net wat je lekker vind he ) in je doos te proppen?

een vinger bevat kootjes, zijn flexibeler dan een piemel...meid jij bent echt DOM

Waarschuw beheerder
ik mag niet zeiken :S ... ik ben in jouw woorden een gods geschenk :S

al zie ik het zelf niet zo :D ... handig is het wel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:53:
joh dit is echt het DOMSTE topic dat ik ooit heb gelezen

Uitspraak van Kusjestam op maandag 19 december 2005 om 18:10:
Waarom denken mannen dat het geil is als ze je vingeren om 2 vingers ( of meer whahaha tis maar net wat je lekker vind he ) in je doos te proppen?

een vinger bevat kootjes, zijn flexibeler dan een piemel...meid jij bent echt DOM

Of je snapt me gewoon niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:53:

Wat is deesje weer lief 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 18:57:
Of je snapt me gewoon niet :D

Als ze die vingers er niet gewoon inproppen en het goed doen is het écht wel lekker hoor :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 18:57:
Of je snapt me gewoon niet

tuurlijk wel...je kunt zeker ook een vaginaal (dus niet klitoraal) orgasme krijgen door vingers...maarjah ligt er natuurlijk ook aan hoe diegene het doet...en sja als jij het niet geil vindt moet je dingen zoeken die jij wel lekker vindt, dat is weer voor iedereen anders

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:58:
Wat is deesje weer lief

altijd O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op maandag 19 december 2005 om 18:45:
Je wilt me alleen maar voor de keiharde ongeremde passionele vurige nachten van hartstochtelijke seks..

:jaja: en nu dais er niet bij is grijp ik mijn kans
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een vijandigheid ineens tegen mij :nocheer:

Mag tegewoordig mn mening ook niet meer geven :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 19 december 2005 om 19:00:
Als ze die vingers er niet gewoon inproppen en het goed doen is het écht wel lekker hoor

Ja maar zeg nou zelf hoeveel mannen kunnen dat nou echt? :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:00:
tuurlijk wel...je kunt zeker ook een vaginaal (dus niet klitoraal) orgasme krijgen door vingers...maarjah ligt er natuurlijk ook aan hoe diegene het doet...en sja als jij het niet geil vindt moet je dingen zoeken die jij wel lekker vindt, dat is weer voor iedereen anders

Ja je ziet me ook nergens beweren dat het niet zo is.. of wel soms? :o
Ik bedoel gewoon dat mannen er eigelijk geen kont van kunnen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 19:03:
Ik bedoel gewoon dat mannen er eigelijk geen kont van kunnen

ik weet ze gelukkig goed uit te zoeken O:)

Waarschuw beheerder
Ik bedoel als een vrouw al niet kan klaarkomen van neuken wat heeft het dan voor nut?

sja die zin is niet echt positief over vingeren...sja het helpt ook als je ze zegt hoe het dan wel moet...een goed sexleven bestaat niet als je niet praat over wat je lekker vindt en wat niet...bij mij proppen ze in ieder geval niet zomaar vingers in me doos, maar gaat het op een lekkere geile manier waar ik wel van geniet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar zeg nou zelf hoeveel mannen kunnen dat nou echt? :P

Niet veel, maar het valt ze wel te leren :yes:
Het duurt even, maar dan heb je ook wat :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:42:
Hahaha het allerergste is dan nog als ze je het tijdens de sex gaan vertellen dat ze zoooo goed zijn en alles zo lekker kunnen

je ben er toch zelf bij, als het je niet bevalt kan je toch aanwijzingen geven.

Zo moeilijk is het niet om naar elkaar te luisteren of elkaar gewoon is in de ogen te kijken, dan zie je vanzelf of je goed bezig ben of niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel gewoon dat mannen er eigelijk geen kont van kunnen

Zoek eens de goede mannen op dan...of geef gewoon eens aan wat je lekker vind....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:05:

Zo moeilijk is het niet om naar elkaar te luisteren of elkaar gewoon is in de ogen te kijken, dan zie je vanzelf of je goed bezig ben of niet...

helemaal mee eens...veel mensen denken dat iedereen weet hoe zij het lekker vinden, maar wat voor de een lekker is is niet meteen ook voor een ander lekker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:07:
helemaal mee eens...veel mensen denken dat iedereen weet hoe zij het lekker vinden, maar wat voor de een lekker is is niet meteen ook voor een ander lekker

Inderdaad, en ze kunnen niet ruiken dat jij het net ff anders 1000x lekkerder vind...
Waarschuw beheerder
nou kinders: ik geloof dat dit nu wel genoeg uitgekauwd is.
je weet me te vinden als je les moet hebben kusjestam die dat eigenlijk niet is.
ik ben er weg van :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur

Neeeeeeeeeeee daar gaat het niet om

Je hebt echt van die stumperds die op zitten te scheppen dat ze zo goed kunnen vingeren neuken en likken maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze er helemaal nix van :X :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:06:
Zoek eens de goede mannen op dan...

Ja het eerste wat ik ga vragen is : Kan je een beetje vingeren? :o
Of ik werk gewoon iedereen af die ik tegen kom ;p
Waarschuw beheerder

:yes:
Maar dat is ook juist het leuke, erachter komen wat je partner lekker vind, zien hoe hij/zij reageert op bepaalde dingen etc, etc.. :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op maandag 19 december 2005 om 19:08:
nou kinders: ik geloof dat dit nu wel genoeg uitgekauwd is.

Ja idd tijd voor een nieuw topic :p

Uitspraak van Chemical Sister op maandag 19 december 2005 om 19:08:
je weet me te vinden als je les moet hebben kusjestam die dat eigenlijk niet is.
ik ben er weg van

Weet je nou nog niet wie ik ben? :(

Waarschuw beheerder

ik denk niet dat mannen dat alleen denken maar omdat de meeste vrouwen dat ook lekker vinden
ik voel van 1 vinger ook vrij weinig

Ik bedoel als een vrouw al niet kan klaarkomen van neuken wat heeft het dan voor nut? (En de vrouwen die wel klaar komen van alleen neuken uh dat is echt een gods geschenk )

de meeste vrouwen komen niet klaar idd maar het is toch ook onzin om bijv. dan maar een orgasme te gaan faken het gaat er toch om dat het lekker is en niet om het klaarkomen opzich.
En het is lekker om een orgasme te hebben maar dat kan toch ook met vingeren en likken?
Je moet er beiden van genieten als 1 van de 2 alleen geniet kun je er bter mee kappen.

Waarschuw beheerder
Het is lekker om gevingerd te worden bij de G-spot
En helemaal lekker klaar komen is als je tijdens vingeren spuitend klaar kan komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 19:09:
Je hebt echt van die stumperds die op zitten te scheppen dat ze zo goed kunnen vingeren neuken en likken maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze er helemaal nix van

sja misschien vindt jij iemand superlekker kunnen neuken, vingeren, beffen, zoenen enz...en vindt ik diezelfde persoon een totale flop terwijl jij hem zei dat ie het beste is...sja helaas...meningen verschillen daarin en een jongen voelt zich al snel gevleid als ie een compliment krijgt over zun neuken...logisch toch

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het eerste wat ik ga vragen is : Kan je een beetje vingeren?
Of ik werk gewoon iedereen af die ik tegen kom

Mss kom je ze dan tegen :)

Maar jij vind dat ze niet kunnen vingeren, maar het meisje dat ze na jou pakken vind het mss helemaal geweldig! Dus wat jij crap vind, vind de ander mss te gek...en omdat jij het nix vind kan je toch niet zeggen dat die gozer dr gewoon helemaal niets van kan??? Hij is gewoon niet jouw ideale sex partner...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:11:
de meeste vrouwen komen niet klaar idd maar het is toch ook onzin om bijv. dan maar een orgasme te gaan faken het gaat er toch om dat het lekker is en niet om het klaarkomen opzich

Maar wie heeft het hier over faken? :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:11:
En helemaal lekker klaar komen is als je tijdens vingeren spuitend klaar kan komen.

Whahahaha nou meid ga jij maar lekker spuiten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:07:

inderdaad, soms kunnen een paar milimeter een hoop verschil maken. Als je op een leuke manier communiceert of desnoods zelf een beetje bijstuurt heb jij extra plezier en waarschijnlijk de ander ook, niets mooier dan een vrouw zien genieten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:12:
sja misschien vindt jij iemand superlekker kunnen neuken, vingeren, beffen, zoenen enz...en vindt ik diezelfde persoon een totale flop terwijl jij hem zei dat ie het beste is...sja helaas...meningen verschillen daarin en een jongen voelt zich al snel gevleid als ie een compliment krijgt over zun neuken...logisch toch

Juistem...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:13:
en omdat jij het nix vind kan je toch niet zeggen dat die gozer dr gewoon helemaal niets van kan??? Hij is gewoon niet jouw ideale sex partner...

:respect: ik kon de juiste woorden niet vinden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 19:13:
Whahahaha nou meid ga jij maar lekker spuiten

sja er zijn vrouwen die dat kunnen :K en sja mannen genieten ervan...O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:14:
ik kon de juiste woorden niet vinden

En zo vullen we elkaar aan :)

Waarschuw beheerder
Neeeeeeeeeeee daar gaat het niet om

Je hebt echt van die stumperds die op zitten te scheppen dat ze zo goed kunnen vingeren neuken en likken maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze er helemaal nix van

o jij zoekt dus mannen uit op hun verhaal vantevoren, nou een vrouw die opgeschept over hoe goed ze is, hoef ik bij voorbaat niet meer...

daarnaast als je toch al bij elkaar in bed ligt kan je er beter van genieten en zal je dus je mond open moeten trekken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:15:
sja er zijn vrouwen die dat kunnen en sja mannen genieten ervan...

Zou best wel eens willen weten hoe je dat doet...

Waarschuw beheerder
En zo vullen we elkaar aan

jups :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:16:
Zou best wel eens willen weten hoe je dat doet...

sja dat kan ik je niet vertellen...ligt ook aan de man...en aan de manier waarop jij hem duidelijk maakt hoe ie ut moet doen :K
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:16:
sja dat kan ik je niet vertellen...ligt ook aan de man...en aan de manier waarop jij hem duidelijk maakt hoe ie ut moet doen

Wie weet gaat dat ooit ook nog lukken...schijnt dat dat echt mega lekker is...
Waarschuw beheerder
donateur
o jij zoekt dus mannen uit op hun verhaal vantevoren, nou een vrouw die opgeschept over hoe goed ze is, hoef ik bij voorbaat niet meer...

Dat maak jij er weer van :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara op maandag 19 december 2005 om 19:20:
Dat maak jij er weer van

hoe er graag een eigen vrije vertaling op na ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:19:
Wie weet gaat dat ooit ook nog lukken...schijnt dat dat echt mega lekker is...

sja het is zeldzaam...ook als je het kan...je moet de juiste positie hebben, hij ook...heel gepuzzel maar als het lukt damn :K:K:K dan wil je meer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:22:
hoe er graag een eigen vrije vertaling op na

Met andere woorden: je denkt het liefst zelf ook nog ff na ;) ipv alles maar aan te nemen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:23:
sja het is zeldzaam...ook als je het kan...je moet de juiste positie hebben, hij ook...heel gepuzzel maar als het lukt damn dan wil je meer

Er zijn van die gozers, die weten het trucje gewoon....schijnt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:22:
hoe er graag een eigen vrije vertaling op na

:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:23:
Er zijn van die gozers, die weten het trucje gewoon....schijnt...

jups en ik heb zo'n gozer als vriend gehad :O:$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:25:
jups en ik heb zo'n gozer als vriend gehad

Oh! Dus jij weet hoe het voelt!