kwil zelf voor zo'n bmw e28 gaan in de toekomst
520i 6 cilinder kopen met mogelijk verrot blok, e34 m5 blok met 340 pk erin, dan mogelijk nog verder opvoeren
(toekomstplan
) (eerste foto die ik postte) 
of een fiat tipo 2.0 16v
alhoewel audi coupe en audi a4 (1e model) ook niet mis is
(evenals wat andere auto's die ik niet heb gepost
)
of een fiat tipo 2.0 16v
alhoewel audi coupe en audi a4 (1e model) ook niet mis is
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 22:54:7 januari is er in veghel een nieuwjaarsmeeting voor de belangstellenden.
tijd vanaf 20.30 op industrie de amert.op de parking van de mercedes garage
ben er ook weleens wezen kijken toen werden er ook nog races gereden met gti's, gsi's, vteccers
kwil zelf voor zo'n bmw e28 gaan in de toekomst 520i 6 cilinder kopen met mogelijk verrot blok, e34 m5 blok met 340 pk erin, dan mogelijk nog verder opvoeren
Leuk plannetje
En opvoeren moet lukken. Er zwerft een filmpje over i-net van een E34 M5 met 1200+ pk's
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:16:schakelt ook niet
vario?
schakelen is sneller dan automaat
merken wij ook wel eens met onze automaat, gechipped van 140 naar 170 pk, automaat kan het niet aan, als hij schakelt, schiet hij helemaal door of hij springt uit de versnellingsbak (bij 0-100 km/h sprint) 100-200 km/h dan gaat die versnellingsbak wel goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:40:Automaat is langzamer dan handschakelen......
Probeer maar is
alsof er in die auto een standaard automaatbak ligt
wat het probleem is bij schakelbakken is,probeer maar 5 of 6x te schakelen in 9sec ofzo
ik hou het met mijn auto al amper bij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 10:10:Ken er 1 die heeft een Hartge H50 blok te koop
(E39 M5 V8 dan he)
dat gaat niet, dan zou hij dus opnieuw rdw gekeurd moeten worden, omdat er standaard op het papiertje al 6 cilinder in staat in je kentekenbewijs, kun je niet zomaar een 8 pitter erin doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 08:14:Tja, of toch maar in een E34 gaan rijden
hmm, nee, dat net niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 10:10:Ken er 1 die heeft een Hartge H50 blok te koop
Is dat er ook 1 die gekieteld is naar de 450pk? Zoals Hartge gedaan heeft met dat blok in de 1-serie!
Uitspraak van club street screamers op dinsdag 27 december 2005 om 10:22:peterrrrrrrrrrrrr ik heb 300 foto`s van onze club leden maar ik weet mijn god niet hoe het erop moet hahahahahah helppppppppppppppppppppppp
je moet je foto laten hosten door een site zo als: www.imageshack.us
daar kan je,nadat je de foto geupload heb, ze plaatsen.
maar je moet dan eerst [/img] achter de link zetten en [img]er voor
en neem niet de url link want die doet het hier niet
laatste aanpassing
is te moeilijk maak gewoon op www.mijnalbum.nl ik kom het wel ff doen voor je
Sinds woensdag middag 16:25 bestaat Street Screamers Holland officieel!!!! mijn bovengenoemde vriend / maatje / voorzitter en ik zijn langs de Kamer van Koophandel geweest en alles laten vastleggen!
nu bezig met de site merchandise stikcers contracten met tunings bedrijven en bijna dealer van bekend merk bodykits!!!
nu bezig met de site merchandise stikcers contracten met tunings bedrijven en bijna dealer van bekend merk bodykits!!!