Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 12:47:wij organiseren iedere zaterdag bij de mac donnalds in amsterdam noord een meeting met normaal iets van 50 auto's alleen nu minder door de winterstop
dat zag ik 2 weken terug
kwam een gozer daar aanrijden bij het terrein, op dat heuveltje naar beneden, maakte hij 360
ik zag toen ook een vette hyundai coupe wegrijden daar
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 11:11:elke zaterdag avond vanaf 20.15 in veghel
waar ergens??
zijn da die straatraces wa eerst altijd was...
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:51:waar ergens??
zijn da die straatraces wa eerst altijd was...
ja daar is het nog steeds elke week,er word alleen niet meer geraced maar beetje bij kletsen
7 januari zal het drukker worden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:51:[quote element=message id=19229972]{element is niet toegankelijk}elke zaterdag avond vanaf 20.15 in veghel
waar ergens??
zijn da die straatraces wa eerst altijd was...[/quote]
daar vlakbij ja op die lange rechte weg en dan met de bocht mee naar links. bij de mercedes dealer daar.
Uitspraak van Trippertjuhh op maandag 19 december 2005 om 13:31:jah ik ga binnekort ook maar eens kijken in dordrecht bij de merwedehal.. daar is de 1e en 3e zondag van de maand sunday showoff..
lekker dicht in de buurt
als die weer is let me know via msn
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:03:andere meetings die we samen met de club bezoeken zoals automaxx meetings enz
automaxx meetings zuigen
@-=liekske=-
jou wage ziet er ok vort goed uit
ken nog wel herinnere da ik em had zien staan met ongespote bumpers enzo

ik zie da je voor geblindeerde rame hebt
benje daar nog nie voor gepakt, mij hebbe ze daar voor z'n maand gelede gepakt in gemert en moes het er ter plekke afhale
jou wage ziet er ok vort goed uit
ken nog wel herinnere da ik em had zien staan met ongespote bumpers enzo
ik zie da je voor geblindeerde rame hebt
benje daar nog nie voor gepakt, mij hebbe ze daar voor z'n maand gelede gepakt in gemert en moes het er ter plekke afhale
laatste aanpassing
ja anders kreeg ik 90 (of 95 ) euro per raam boete
ik had me rame toch zelf geblindeert voor 18 euro of wa kost z'n rol
maar t ware wel zeik woute (die nie van uitgeboude wagens hielde)
ik had nog een boete voor te hard rijde gekrege
en moes nog terug kome om decibel te mete, want ze vonde mij uitlaat niet zo mooi
verder zate ze ook nog te klage over me xenon lichte en achterspoiler
en te dreige mij auto naar de amwb ofzo te sture om opnieuw te keure :[
ik had me rame toch zelf geblindeert voor 18 euro of wa kost z'n rol
maar t ware wel zeik woute (die nie van uitgeboude wagens hielde)
ik had nog een boete voor te hard rijde gekrege
en moes nog terug kome om decibel te mete, want ze vonde mij uitlaat niet zo mooi
verder zate ze ook nog te klage over me xenon lichte en achterspoiler
en te dreige mij auto naar de amwb ofzo te sture om opnieuw te keure :[
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:25:Uitspraak van BOTSSIEE op maandag 19 december 2005 om 18:30:
ja anders kreeg ik 90 (of 95 ) euro per raam boete
jij geluk mij hebben ze m wel gegeven
Laatst rechtszaak over geweest.
En diegene kreeg zijn geleik.
Zolang een auto door een keurmeester goed gekeurd wordt.
Kan/mag de politie geen bekeuring geven.
Je hebt net een super meeting gemist in Maarsen!
Onze club, Street Legal R, heeft een eindejaarsmeeting georganiseerd en het was een superdag! Wel ijskoud, maar de moeite waard. Op de site, www.streetlegalr.nl staat ook een overzicht van de komende evenementen waar wij ook heen gaan... zit vast wel wat leuks tussen!
Onze club, Street Legal R, heeft een eindejaarsmeeting georganiseerd en het was een superdag! Wel ijskoud, maar de moeite waard. Op de site, www.streetlegalr.nl staat ook een overzicht van de komende evenementen waar wij ook heen gaan... zit vast wel wat leuks tussen!
laatste aanpassing
Laatst rechtszaak over geweest.
En diegene kreeg zijn geleik.
Zolang een auto door een keurmeester goed gekeurd wordt.
Kan/mag de politie geen bekeuring geven.
die rechtzaak in zwolle (geloof k) bedoel je??
maar het is ook maar net onder welke naam ze die boete opschrijven op de bon..
want als "uitzichtsbelemmerend voorwerp" dat kan niet, want je ziet er gewoon alles normaal door..
en als "nutteloze raambedekking" ofzo, is ook niet nutteloos, want bij een aanrijding blijft je glas heel.
dusja t is maar zn vage "wet"/regel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 17:51:heb er vandaag een gehad voor me ramen er stond op nutteloos aangebracht voorwerp op de zijramen a 95 euro
die zou k dus echt wel meteen aantekenen.. of hoe ze dat noemen
want nutteloos das gewoon niet zo
maar omdat ze zelf niet weten wat ze moeten schrijven zetten ze er maar zoiets neer.
hoeveel % zijn ze trouwens geblindeerd?