Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik vind anabolen spuuglelijk en het ziet er opgeblazen uit. Genoeg lichamen gezien op de sportscholen, etc om te weten wat ik mooi vind (met of zonder rommel).
-kan tot onvruchtbaarheid leiden
-stofwisseling wordt beinvleod (men word zwaarder, houd meer vocht vast,spieren van vooral borst en bovenarmen ontwikkelen)
-puistjes kunnen ontstaan
-kaalheid kan onstaan
-bij vrouwen ziet men vermannelijking
-vooral mannen vertonen vaker agressiever gedrag (bij langer gebruik worden dit soort symptonen erger)
-mannen krijgen soms last van een wel erg lang duurende -soms pijnlijke- erectie
-een soms overdreven behoefte aan sex
-minder zaadproductie en een enkele keer plasproblemen doordat de prostaat groeit
-vrouwen kunnen last krijgen van baard- en lichaamshaar en verzwaaring van de stem
-vergroting van de clitoris en acne
-kinderen gaan voortijdig puberteitverschijnselen vertonen, en allen kunnen bij lang voortgezet gebruik last krijgen van:
-slaaproblemen
-suikerproblemen
-anabole steroiden kunnen leverstoornissen veroorzaken.
-niet gebruiken bij kwaadaardige protstaattumor of mannenlijke borsttumor en ook niet bij leverfunctiestoornissen en porfyrie.
-niet gebruiken bij zwangerschap
dat wat t wel zon beetje dus vertel me nou niet dat t goed voor je is laatste aanpassing 16 december 2005 22:57
het is gewoon stoerder als je het zonder kan
heb t nog geeneens nodig die anabole, je schematje af en toe omgooien en veel vlees ete is het enige wa ik doe...
maarja bij mij gaa t miss sneller als anderen ey....
-Agressief gedrag is niet aangetoond in een lineair verband met AAS. Mentale stoornissen komen slechts voor in een zeer klein deel van de AAS gebruikers, en zelfs in die gevallen is er geen verband getoond tussen AAS en het gedrag.
ik voel de bui al hangen
Zal ik hem maar eens laten herleven dan...
Op welke leeftijd is het verstandigdst om ermee te gaan beginnen? Of gewoon wanneer je naturel niet meer groeit pas, en dan, als je nog groter wil worden prikjes gaan nemen?
ach lekker je hart verzieken met Anabolen
Maar als je met zo'n argument komt
die het hebben gedaan onder professioneel toezicht
ach lekker je hart verzieken met Alcohol
als je een aantal keer in het jaar een kuur doet
normaal gebruik van AS met daarna een half jaar rust geeft geen tot verdomd weinig schade aan je lichaam.
je lichaam daarna laten herstellen is gewoon belangrijk omdat het helemaal uitgeput is.
Een goed lichaam kan je krijgen zonder anabolen