Partyflock

Forumonderwerp · 836133
17603x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
goed of niet goed
Waarschuw beheerder
nou, kzal binnk ok is un fototje plaatse... kben 8 kilos aangekomme in iets meer dan 1 jaar, (DROOG) anabolen zal ik nie aanraden, je gaat toch om gezond te worre, nie om je lijf kapot te make..? creatine wel un aanrader :P
Waarschuw beheerder
heb t nog geeneens nodig die anabole, je schematje af en toe omgooien en veel vlees ete is het enige wa ik doe...:P
maarja bij mij gaa t miss sneller als anderen ey....;)
Waarschuw beheerder
maar jullie zijn amal bezig mej kuren ofnie?.. jah tis natuurlijk wel verleidelijk...
Waarschuw beheerder
bij veel gebruik gaat de spierversterkende werking er toch vanaf ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 22:03:
Ik vind anabolen spuuglelijk en het ziet er opgeblazen uit. Genoeg lichamen gezien op de sportscholen, etc om te weten wat ik mooi vind (met of zonder rommel).

Hangt er maar helemaal vanaf welke AAS je gebruikt. Ook van je gevoeligheid om vocht vast te houden.
Er zijn verschillende AAS waar je geen vocht op pakt, en na de kuur ben je het vocht altijd kwijt. Is dus maar tijdelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxhound op vrijdag 16 december 2005 om 22:54:
-kan tot onvruchtbaarheid leiden
-stofwisseling wordt beinvleod (men word zwaarder, houd meer vocht vast,spieren van vooral borst en bovenarmen ontwikkelen)
-puistjes kunnen ontstaan
-kaalheid kan onstaan
-bij vrouwen ziet men vermannelijking
-vooral mannen vertonen vaker agressiever gedrag (bij langer gebruik worden dit soort symptonen erger)
-mannen krijgen soms last van een wel erg lang duurende -soms pijnlijke- erectie
-een soms overdreven behoefte aan sex
-minder zaadproductie en een enkele keer plasproblemen doordat de prostaat groeit
-vrouwen kunnen last krijgen van baard- en lichaamshaar en verzwaaring van de stem
-vergroting van de clitoris en acne
-kinderen gaan voortijdig puberteitverschijnselen vertonen, en allen kunnen bij lang voortgezet gebruik last krijgen van:
-slaaproblemen
-suikerproblemen

-anabole steroiden kunnen leverstoornissen veroorzaken.
-niet gebruiken bij kwaadaardige protstaattumor of mannenlijke borsttumor en ook niet bij leverfunctiestoornissen en porfyrie.
-niet gebruiken bij zwangerschap

dat wat t wel zon beetje dus vertel me nou niet dat t goed voor je is laatste aanpassing 16 december 2005 22:57

-Acne kun je krijgen, maar dit lijkt slechts bij een behoorlijke minderheid het geval.
-Kaalheid wordt alleen versneld bij erfelijke aanleg (misschien ook bij enorme doseringen, maar deze gelden niet voor de "gemiddelde" gebruiker)
-Agressief gedrag is niet aangetoond in een lineair verband met AAS. Mentale stoornissen komen slechts voor in een zeer klein deel van de AAS gebruikers, en zelfs in die gevallen is er geen verband getoond tussen AAS en het gedrag.
-Het langdurige-erectie verhaal is volgens mij toch ook een fabeltje. Misschien bij zeer extreme genetische gevoeligheid?
-Verminderde zaadproduktie klopt. Vergroting van de prostaat is nooit aangetoond (alleen bejaarden kunnen prostaatproblemen krijgen bij testosteron gebruik).
-Leverproblemen treden vooral op bij pillen. En dan nog niet eens bij alle pillen. Sommige pillen worden zelfs gebruikt bij behandeling van alcoholische hepatitis waarbij ze vreemd genoeg een aantoonbare verbetering laten zien! Injecties geven nauwelijks meetbare verschillen in leverwaarden.

Dit neemt niet weg dat je zomaar alles kunt injecteren en slikken!
De AAS met meer bijwerkingen zijn volgens mij: oxymetholon, methyltestosteron, dianabol, trenbolon.
De "veilige" AAS zijn volgens mij: testosteron, nandrolon (deca) en anavar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:19:
het is gewoon stoerder als je het zonder kan

Ik heb meer respect voor iemand zonder genetische aanleg die AAS gebruikt en voor elke gram spier moet knokken, dan voor iemand met genetische aanleg die gewoon troep kan vreten zoveel hij wil en met 1 x/week een beetje aanrotzooien in de gym vanzelf breed wordt.

Een beetje individueel bekijken dit soort dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De DON!! op dinsdag 17 januari 2006 om 14:50:
maar jullie zijn amal bezig mej kuren ofnie?.. jah tis natuurlijk wel verleidelijk...

och komt er ook weer 1 om de hoek kijken...:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De DON!! op dinsdag 17 januari 2006 om 14:48:
heb t nog geeneens nodig die anabole, je schematje af en toe omgooien en veel vlees ete is het enige wa ik doe...:P
maarja bij mij gaa t miss sneller als anderen ey....

hehe denk maar niet dat je een genetisch wondertje bent:p
ik train een half jaar en van 75 kg naar 94 nu gegaan:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 16:49:
-Agressief gedrag is niet aangetoond in een lineair verband met AAS. Mentale stoornissen komen slechts voor in een zeer klein deel van de AAS gebruikers, en zelfs in die gevallen is er geen verband getoond tussen AAS en het gedrag.

Dat komt denk ik vooral omdat als je met AS bezig bent, je volledig 100% daar op wilt storten(tenminste da zou ik doen), en daar word je mayb beetje chagrijnig van.

Waarschuw beheerder
zullen we dan maar met injecties gaan darten?
dit topic is dood aan het gaan..(n)

Waarschuw beheerder
er is al een zelfde topic dood.en nu deze ook nog. snik snik

Waarschuw beheerder
Zal ik hem maar eens laten herleven dan...

Op welke leeftijd is het verstandigdst om ermee te gaan beginnen? Of gewoon wanneer je naturel niet meer groeit pas, en dan, als je nog groter wil worden prikjes gaan nemen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 21:22:
mensen lopen altijd maar te zeiken bodybuilders en anabolen. dat t slecht is.
maar zitten zelf wel elk weekend aan de drank,xtc,speed,ghb en andere rotzooi.
en dat kan allemaal wel.
snap dat niet

helemaal mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
het is nooit goed gewoon goed informeren
en eerst je trainings en je eet schemas op
peil hebben in niet te vergeten ok je rust
daarna verder kijke wedde dat je het eerste stuk
zonder ok een eind komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 19:57:
wedde dat je het eerste stuk
zonder ok een eind komt

Klopt. goedzo we zien het wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 19:15:
Op welke leeftijd is het verstandigdst om ermee te gaan beginnen? Of gewoon wanneer je naturel niet meer groeit pas, en dan, als je nog groter wil worden prikjes gaan nemen?

ik voel de bui al hangen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha idd verstandig is het sowieso nooit.
maar als je het wil doen dan iig niet voor je 20-21e en na 4-5 jaar getraind te hebben.
niet ieder plateau is definitief dus gewoon lekker door blijven gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 21 januari 2006 om 22:24:
ik voel de bui al hangen

Hehe nee dat nog lang niet bro, moet jij toch weten!

En THX Jorr!

Waarschuw beheerder
niemand doet zoiets hier

wij zijn allemaal naturels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 23:30:
Hehe nee dat nog lang niet bro, moet jij toch weten!

hehe weet ik wel, kwou er een smiley achter zetten maar kken al die :codes niet.
Waarschuw beheerder
Je komt de jongens van DBB ook overal tegen he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob! op zondag 22 januari 2006 om 14:06:
Je komt de jongens van DBB ook overal tegen he :D

snapk BB'ers nemen de wereld over! ofzo..:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob! op zondag 22 januari 2006 om 14:06:
komt de jongens van DBB ook overal tegen he

goed gezien:D...hehe, DBB-invasieeeee:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 19:15:
Zal ik hem maar eens laten herleven dan...

pas na je 21e...als je endocriene systeem volledig ontwikkeld is. op je genetische maximum komen is al verdomd moeilijk..en is pas haalbaar in de meeste gevallen na 7-8 jaar non-stop, no bullshit hardcore training met oicobello voeding en rust.

zit je drna echt op een dood punt en je komt echt, maar dan ook echt voor geen meter meer verder door het switchen van je voeding en trainingsschemas...lees je dan maar goed in voordat je aan de roids begint

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 01:44:
lees je dan maar goed in voordat je aan de roids begint

en dan ook nog maar hopen dat je echt en goed spul krijgt..:x

Waarschuw beheerder
gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam dan groei je het beste:p
Waarschuw beheerder
ach lekker je hart verzieken met Anabolen, vertel niet dat het niet zo is er zijn genoeg bewijzen van gasten die het hebben gedaan onder professioneel toezicht en toch zijn overleden op een veel te vroege leeftijd.

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook geen voorstander van.
Maar als je met zo'n argument komt, kom dan met cijfers.
Genoeg is geen bewijs maar een mening.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 05:49:
en dan ook nog maar hopen dat je echt en goed spul krijgt..

...ook dat ja..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op maandag 23 januari 2006 om 11:10:
ach lekker je hart verzieken met Anabolen

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 11:21:
Maar als je met zo'n argument komt

je kan het ongeveer vergelijken met alcohol.

die het hebben gedaan onder professioneel toezicht

jij weet zeker niet wat hun doseringen zijn of wel..?..
daar valt je echt de bek van los nl...:O
die douwen gewoon elke dag full-pull!
net als elke dag je eigen lam zuipen,gaat heel veel jaren goed,maar uiteindelijk ga je er aan kapot.
last van de lever enz,hartklachten,met alcohol precies hetzelfde.
normaal gebruik van AS met daarna een half jaar rust geeft geen tot verdomd weinig schade aan je lichaam.
je lichaam daarna laten herstellen is gewoon belangrijk omdat het helemaal uitgeput is.
de echte BBers onder die "professionele" begeleiding rusten niet met kuren,en kuren gewoon jaar in,jaar uit.
dus Kidkash;
je had ook gewoon dit kunnen zeggen...:

ach lekker je hart verzieken met Alcohol

Waarschuw beheerder
Maar je moet toegeven dat het met Anabolen een stuk riskanter is aangezien anabolen je spieren versterken/vergroten/helpen en aangezien je hart ook een spier is het ook daar effect heeft. Alcohol zal eerder op je lever slaan maar als het daar fout is geeft het een kettingreactie door heel je lichaam. Ja het is allebei slecht voor je maar ik denk dat je eerder kans hebt op hartfalen als je een aantal keer in het jaar een kuur doet of een aantal keer in het jaar zwaar zuipt. Ik vind ook dat men er tegenwoordig veel te snel naar grijpt om groot te worden terwijl je met voeding rust en een goed schema ook al een heel eind kan komen ( en dat brengt een STUK minder schade met zich mee)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trouwens een klein stukje uit deze bron

http://www.globalchange.com/steroids.htm

Why do people abuse steroids?

So why on earth would anyone who is perfectly healthy want to take steroids? The reason is that one particular type, anabolic steroids, have another side effect which is to stimulate muscle growth. Sadly for the sports enthusiast, this effect only works well if steroid level in the body as a whole is quite high, and that guarantees problems with side effects.

Taking steroids won't increase muscle bulk without exercise but the normal response to exercise is exaggerated.

Often you will find underlying psychological reasons why people abuse steroids in muscle building. Some studies suggest up to 25% have been physically or sexually abused as children or attacked as adults and are highly motivated to make themselves powerful and resistant to future attack. Others have a body image problem similar to anorexia nervosa, so that they see a weak and feeble body in the mirror - muscle dysmorphia. In some, steroid abuse is just a part of a wider picture of risk-taking.

en ja ik weet het sleutelwoord in het hele verhaal is ABUSE maar toch...het is iets om over na te denken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op maandag 23 januari 2006 om 15:12:
als je een aantal keer in het jaar een kuur doet

dan zou dat idd kunnen.
maar als je beheerst kuurt..;

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 13:18:
normaal gebruik van AS met daarna een half jaar rust geeft geen tot verdomd weinig schade aan je lichaam.
je lichaam daarna laten herstellen is gewoon belangrijk omdat het helemaal uitgeput is.

dan is "schade" minimaal..
Waarschuw beheerder
Wat ik KAN begrijpen is als je dan Anabolen gebruikt dat je het gebruikt omdat je serieus met Bodybuilden bezig bent en het heel je leven beheerst en je aan wedstrijden mee doet en al die shit. Recreatief zou ik geen enkele reden zien om het te gebruiken, dat is alsof je lachgas in je auto doet maar je racet er nooit mee...... Een goed lichaam kan je krijgen zonder anabolen, gewoon een beetje hard werken dat bouwt ook nog een karakter en conditie op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Opzich heb je daar wel een beetje gelijk in.
Maar aan de andere kant; die wedstrijdbodybuilders zijn wel excessieve gebruikers. Dan begrijp ik iemand die naturel uitgegroeid is en af en toe een kuurtje doet toch beter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op maandag 23 januari 2006 om 15:34:
Een goed lichaam kan je krijgen zonder anabolen

mee eens,maar ik zal er mensen niet op aankijken als ze het beheerst gebruiken.
net als met cokegebruik,ik zal mensen er echt niet op aankijken als hun beheerst coke gebruiken eens in de zoveel tijd,totaal geen problemen mee.
maar dat volk wat elke week persee coke moeten hebben om een leuke avond te krijgen vind ik wat sneu.
maar dat is ieder voor zich..:flower:
Waarschuw beheerder
ben ik helemaal met je eens. Ik denk alleen dat er negatieve gevolgen zijn dan positieve. Ik denk dat je zo ie zo heel erg moet nadenken en researchen voor je uberhaupt er aan moet denken om anabolen te nemen. Je lichaam piekt ongeveer rond je 23-26e DAARNA zou je misschien eens kunnen gaan nadenken of je ze moet gebruiken en daar zit mijn hele probleem wat ik soms zie, dat zijn gassies van 17 tot 19 die al aan de zooi zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op maandag 23 januari 2006 om 15:52:
dat zijn gassies van 17 tot 19 die al aan de zooi zitten.

jong geleerd,is oud gedaan..:X

Waarschuw beheerder
denk dat coleman en cutler alwel voor hun 16e bezig waren.
Waarschuw beheerder
als je 5 kilo overhoudt van een anabolenkuur, vin ik da wel heel slecht. want ik ben 6 kilo aangekomen van creatine en dat heb ik gewoon behouden... dan zou ik zeggen, probeeer eerst eens creatine.
En je gaat tog ook trainen om fit te worre.. nie om je lichaam helemaal uit te putten?? ;)

Waarschuw beheerder
Van creatine kom je 2-3 kilo aan en dat is alleen maar vocht.
Misschien omdat je beginner bent maar dan komt het dus niet door de creatine.
Waarschuw beheerder
nee jorr.. dit was de 2e keer dak da dee.. ken nu ok makkelijk setjes van 8 herhalingen maken met bijv. 85 kilo bankdrukken..
Waarschuw beheerder
ps: je spieren bestaan ook uit 40 tot 60% vocht dus da komt dr altijd bij

Waarschuw beheerder
Dan ben je misschien in de tussen tijd goed gaan eten, maar 6 kilo door creatine kan niet.
Jij hebt het nu over herhalingen, met AS heb je het over kilo's. Die jongens drukken al gauw 20 kilo meer. En dan wil je mij gaan vertellen dat jij met creatine betere progressie maakt?
En dat spieren deels uit water bestaan wil niet zeggen dat creatine de cellen vergroot. Het vocht van creatine komt volgens mij in het weefsel en gaat hoe dan ook weer weg als je er mee stopt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, ik ben in ieder geval 5/6 kilo aangekomen.. en ik heb t behouden en op kracht ben ik ook redelijk vooruit gegaan.

Waarschuw beheerder
Doe zo verder (y)
Maar op een gegeven moment kom je op een een punt dat creatine ook weinig meer helpt.
Waarschuw beheerder
ja dat weet ik, maar als je een half jaar nie meer doet ofzo dan klapt ie weer lekkr in, tenminste ik ben net klaar en t ging weer lekker hoor..
Bij AS gaat de spierversterkende werking bij veel gebruik ook weg al duurt dat wel veel langer..