17233x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik zeg niks meer.
toch maar
en dan?
probeer t maar
anabolen zijn voor kneuzen
de grootste kneus zegt t.
euh bestaat er bij turners op top niveau niet zoiets als een doping controle?
ja bestaat
topsporters krijgen altijd wel spul aangeleverd die nog niet op de dopinglijst staat.
kijk naar Tim Montgommery(100m loper) pas gepakt met steroide in bloed. hij had iets in zijn bloed wat jaren geleden nog niet op de doping lijst stond. en nu is ie alsnog gepakt voor iets wat ie tijden terug in zijn bloed had. als jij doping laat maken in een lab die nog niet op de lijst staat is er weinig aan het handje
Fijn dat jij het allemaal zo goed op een rijtje hebt De rest van de wereld weet niets, kan niets en doet niets
hoor je mij niet zeggen, maar als je dit zegt: Dat vind ik dus precies andersom. Degenen zonder anabolen zien er massiever uit
dan moet ik toch wel heel hard lachen
Ik vind anabolen spuuglelijk en het ziet er opgeblazen uit. Genoeg lichamen gezien op de sportscholen, etc om te weten wat ik mooi vind (met of zonder rommel).
kan goed zijn dat je mensen die gekuurd hebben er lelijk uit vind zien. maar dat wil niet zeggen dat mensen die niet gebruikt hebben er net zo massief uitzien als mensen die wel gebruikt hebben
is heel wat anders wat je hier zegt
maar dat wil niet zeggen dat mensen die niet gebruikt hebben er net zo massief uitzien als mensen die wel gebruikt hebben
Jij vindt dat mensen die gebruikt hebben er massief uitzien. Ik vind dat mensen die gebruikt hebben er opgeblazen uitzien. En juist als mensen zonder hulpmiddelen spiermassa hebben gekweekt er massief uitzien.
Jij vindt dat mensen die gebruikt hebben er massief uitzien. Ik vind dat mensen die gebruikt hebben er opgeblazen uitzien. En juist als mensen zonder hulpmiddelen spiermassa hebben gekweekt er massief uitzien.
massief is massief.
ik snap wel dat je het er te massief vind uitzien, en daarom opgeblazen vind.
nogmaals. zonder kuur wordt je never zo massief als met kuur.
geeft je niveau wel aan als je de vraag stelt of anabolen goed zijn ja of nee....
eerst zeg je dat je anabolen lelijk vind.
daarna zeg je dat je genoeg lichamen hebt gezien die mooi zijn. met of zonder rommel.
dus lichamen met rommel vind je dan ineens wel mooi
Ik vind anabolen niet mooi.
Genoeg lichamen gezien op de sportscholen, etc om te weten wat ik mooi vind (met of zonder rommel).
Ik heb genoeg lichamen gezien die spiermassa gekweekt hebben MET en lichamen die spiermassa gekweekt hebben ZONDER rommel om te beoordelen wat ik mooi vind. Dus ik blijf het niet mooi vinden. Is dit duidelijker?
laatste aanpassing
moet iedereen zelf weten ..maar ik vind het gewoon niet slim als je het doet als je niet eens aan wedstrijden doet !
de frustratie is alleen maar nog groter als je kuur klaar is en je zakt terug !!
t is ook zo dat bij anabolen je spieren heel veel vocht opnemen, dus vandaar dat ze zon grote trugval krijgen als ze uit de kuur zijn
ook bizar wat ze afvallen als ze ff 2 weekies ziek zijn geweest ofzo
iedereen moet het zelf weten maar ik begin er niet aan
leg es uit dan...
T ziet er boller uit (opgeblazen)
nee, dat lijkt me toch wel duidelijk als je mijn foto's bekijkt
Je foto's zijn niet zo duidelijk
Ik kan er ook niets aan doen. Het verschil is duidelijk. En dan heb ik het nog niet over het veranderende temperament, haargroei, puisten, etc.laatste aanpassing 16 december 2005 22:30
moet ik nog meer bijwerkingen opschrijven heb een medicijnboek voor me liggen en geloof me t is niet egt goed voor je
-kan tot onvruchtbaarheid leiden
-stofwisseling wordt beinvleod (men word zwaarder, houd meer vocht vast,spieren van vooral borst en bovenarmen ontwikkelen)
-puistjes kunnen ontstaan
-kaalheid kan onstaan
-bij vrouwen ziet men vermannelijking
-vooral mannen vertonen vaker agressiever gedrag (bij langer gebruik worden dit soort symptonen erger)
-mannen krijgen soms last van een wel erg lang duurende -soms pijnlijke- erectie
-een soms overdreven behoefte aan sex
-minder zaadproductie en een enkele keer plasproblemen doordat de prostaat groeit
-vrouwen kunnen last krijgen van baard- en lichaamshaar en verzwaaring van de stem
-vergroting van de clitoris en acne
-kinderen gaan voortijdig puberteitverschijnselen vertonen, en allen kunnen bij lang voortgezet gebruik last krijgen van:
-slaaproblemen
-suikerproblemen
-anabole steroiden kunnen leverstoornissen veroorzaken.
-niet gebruiken bij kwaadaardige protstaattumor of mannenlijke borsttumor en ook niet bij leverfunctiestoornissen en porfyrie.
-niet gebruiken bij zwangerschap
dat wat t wel zon beetje
dus vertel me nou niet dat t goed voor je is 
-stofwisseling wordt beinvleod (men word zwaarder, houd meer vocht vast,spieren van vooral borst en bovenarmen ontwikkelen)
-puistjes kunnen ontstaan
-kaalheid kan onstaan
-bij vrouwen ziet men vermannelijking
-vooral mannen vertonen vaker agressiever gedrag (bij langer gebruik worden dit soort symptonen erger)
-mannen krijgen soms last van een wel erg lang duurende -soms pijnlijke- erectie
-een soms overdreven behoefte aan sex
-minder zaadproductie en een enkele keer plasproblemen doordat de prostaat groeit
-vrouwen kunnen last krijgen van baard- en lichaamshaar en verzwaaring van de stem
-vergroting van de clitoris en acne
-kinderen gaan voortijdig puberteitverschijnselen vertonen, en allen kunnen bij lang voortgezet gebruik last krijgen van:
-slaaproblemen
-suikerproblemen
-anabole steroiden kunnen leverstoornissen veroorzaken.
-niet gebruiken bij kwaadaardige protstaattumor of mannenlijke borsttumor en ook niet bij leverfunctiestoornissen en porfyrie.
-niet gebruiken bij zwangerschap
dat wat t wel zon beetje
laatste aanpassing