Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en jij snapt t je buigt al voor ons
ThnQs en dat gaat zker lukken
en jij snapt t je buigt al voor ons
Het bewijs is er al....
Dat maakt ook niet uit 1 keer is voor mij al een bevestiging
goed zo!
Waar is die semivrouw nou gebleven???
Ze zijn echt nu al bang voor ons he
die is nu emotioneel alles aan t verwerken..
tot nu toe lukt t aardig ja
was ik ook niet bang voor hoor
kijk ik ben al een stukje verder
voor mij was er al gekookt
Laatst hier: 20 januari 2006 19:06
mij niet ......ach dat zal de komende tijd ook wel zo blijven maar ach heb er geen hekel aan dussss en t'was weer heerlijk...hachee met rode kool
bijna t zelfde ... ik had rodekool met draadjesvlees
was super .. die heb ik echt goed opgevoed
ja hoort bij dit weer he!
Zo eg wel.....knap hoor......
Enne die Janneman durft hier nog steeds te komen......slaapt vast half anders had die allang commentaar gegeven
doe is ff truglezen Jan
nee je vertled maar ff gewoon ben niet in staat om te lezen
als de opener van dit topic heb ik het recht te weten wat er aan de hand is
ach wij waken wel over dit topic....kunnen em ook gauw ff omdopen in het "Gezocht kerelsdiehetwelsnappen Topic"
als de opener van dit topic
en buigen voor ons
Ok CPB en ik gaan in beraad om te kijken of dit een grondige reden is......u hoort nog van ons
......u hoort nog van ons
zou het heel erg jammer vinden als ik dit rete gezellige topic kwijt zou raken omdat ik er tijdelijk niet was
maar voor wat het nog helpt mijn nederige excuses en ik buig diep voor jullie
CPB
Stoerwief
![[img width=282 height=321]http://home.planet.nl/~uiten062/Uitspraak.gif[/img]](http://home.planet.nl/~uiten062/Uitspraak.gif)
Oke we hebben beraad en de einduitspraak luid wij besloten dat jij onder de huidige omstandigheden verder mag gaan hierzo!
Oke we hebben beraad en de einduitspraak luid wij hebben besloten dat jij onder de huidige omstandigheden verder mag gaan hierzo!
Deze wet treedt in werking op t tijdstip dat dit geplaatst is
van zijnde bekendmaking CPB en Stoerwief
Oh ja we waren vergeten te zeggen dat je hier nu wel alleen je vrouwelijk kant mag laten zien
ik ga ondanks het feit dat de uitspraak gunstig voor me is in hoger beroep
binnen 48 uur een brichie moet plaatsen dat ik hieraan heb voldaan