Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...wel spijtig dat het einde totaal van american history x was geript, weinig origineelop zondag 28 mei 2006 om 16:23:
laatste aanpassing
Uitspraak van Ðí.ìckinderdaad! toenk deze film gekocht had, had ik hem dezelfde week ruim 3x gekekenThaDevilHeMayTakeYa! op dinsdag 4 juli 2006 om 13:12:
3x maar
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 00:28:Goeie film!!
En ik ben geloof ik de enige die Elijah Wood wél goed vond te pruimen in deze film.
Nee ik vind dat ook
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 00:28:En ik ben geloof ik de enige die Elijah Wood wél goed vond te pruimen in deze film.
Die gozer die Punk'D presenteert zou het ook goed hebben gedaan, denk ik.
mijn filmpje 
en charlie hunnam is daar lekker
met hem wil ik wel een potje vechten

en charlie hunnam is daar lekker
met hem wil ik wel een potje vechten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 13:24:Football Factory = ook GOED.
Best een goede film alleen drama dat:
'I'm West ham till I die, I'm West ham till I die, I know I am, I'm sure I am, I'm west ham till I die.'
Overgenomen wordt door verschillende voetbal clubs in NL. Zwaar kopieer gedrag zie Willem II (kan niet anders verwachten van onze aartsrivaal) en FC Groningen. Drama gewoon.
Hou het liever op It's for NAC!
'I'm West ham till I die, I'm West ham till I die, I know I am, I'm sure I am, I'm west ham till I die.'
Overgenomen wordt door verschillende voetbal clubs in NL. Zwaar kopieer gedrag zie Willem II (kan niet anders verwachten van onze aartsrivaal) en FC Groningen. Drama gewoon.
Hou het liever op It's for NAC!
hooligans at play is beter
leuke film.. goede cast opzich alleen blijf je van Wood het beeld als rare Frodo houden
wel leuk dat Charlie Hunnam (pete) ook een echte fanatieke hammer is
enkel zijn de vechtscenes wel een beetje erg nep.. en het dramatiseren dmv van bloed en dergelijke des te meer
perfect voorbeeld was toch wel op het einde met pete.. nou wat werd hij toch hard geslagen
het zag er ook wel heeeeeeeeeeeeeeel erg echt uit
wel leuk dat Charlie Hunnam (pete) ook een echte fanatieke hammer is
enkel zijn de vechtscenes wel een beetje erg nep.. en het dramatiseren dmv van bloed en dergelijke des te meer
perfect voorbeeld was toch wel op het einde met pete.. nou wat werd hij toch hard geslagen
laatste aanpassing
ook bij kleine klappen is de kans op hersenletsel aanwezig. Hij heeft natuurlijk in het verleden al veel klappen opgelopen en als je logisch zou nadenken zou kunnen concluderen dat juist die kloppen de limit waren. Ik denk zelf dat je daar maar niet te veel over moet nadenken.
Hele goede film!!!
In het begin sterk men twijfels omdat ik helemaal geen football fanaat ben... Maar deze film sprak me wel erg aan.
Idd, dat denk ik ook wel...
Zo zie je maar dat iemand die helemaal geen hooligan is zo kan veranderen in iemand die mee zal vechten in de hooligans...
In het begin sterk men twijfels omdat ik helemaal geen football fanaat ben... Maar deze film sprak me wel erg aan.
ook bij kleine klappen is de kans op hersenletsel aanwezig. Hij heeft natuurlijk in het verleden al veel klappen opgelopen en als je logisch zou nadenken zou kunnen concluderen dat juist die kloppen de limit waren. Ik denk zelf dat je daar maar niet te veel over moet nadenken.
Idd, dat denk ik ook wel...
Zo zie je maar dat iemand die helemaal geen hooligan is zo kan veranderen in iemand die mee zal vechten in de hooligans...
is zeker een brute film ja!
is eindelijk weer eens wat anders dan kerels met een achterlijk groot geweer die halve legers neermaaien of iets in die richting..
puur knokken, simpelweg vanwege het fan zijn van een andere club, en hoe!
football factory is overigens ook relax maar op de een of andere manier vind ik Green street hooligans gewoon een mooiere film
(en dan moet ik stiekem ook kwijt; ik vind Elijah Wood ook nie echt geschikt voor zo'n film maar hij zet zn rol super neer :yes
is eindelijk weer eens wat anders dan kerels met een achterlijk groot geweer die halve legers neermaaien of iets in die richting..
puur knokken, simpelweg vanwege het fan zijn van een andere club, en hoe!
football factory is overigens ook relax maar op de een of andere manier vind ik Green street hooligans gewoon een mooiere film
(en dan moet ik stiekem ook kwijt; ik vind Elijah Wood ook nie echt geschikt voor zo'n film maar hij zet zn rol super neer :yes
mms://www.arpadhir.hu/20060920/kegyetlenseg.wmv
!!!
!!!

![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)