Partyflock

Forumonderwerp · 836016
1596x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk 0-1, 2-1 Barca door
Waarschuw beheerder
hoop dat chelsea keihard geslacht wordt

Waarschuw beheerder
Van mij mag Barcelona wel winnen :)
Waarschuw beheerder
wat rot mij het nou wie er wint.

Van mij mag chelsea wel winnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:29:
iedereen moet eens een keer ophouden over dat anti-voetbal...het is zon relativerend bullshit term!!

Vind het wel een nette term, gewoon onaantrekkelijk, saai berekend voetbal..

voetbal is een kijksport, en ik kan geen plezier beleven aan Chelsea sorry..
Waarschuw beheerder
BARCA :respect:

chelsea :[
laatste aanpassing
Uitspraak van !RogieR! op maandag 19 december 2005 om 14:13:
Hoop dat er ergens live uitgezonden wordt

Canal+ alleen dat heb ik niet meer vanaf 1 januari :nocheer:

Barca vind ik echt super om te kijken, genieten geblazen met hun aanvallers. Chelsea.. tsja, goed team vaak saai. Maar wel altijd winnen.

Van mij mag Barca door (Y)
Waarschuw beheerder
Jammer dat het alweer niet de finale is, de afgelopen keer was het echt een heerlijke wedstrijd.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 13:57:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo blij als een kindRijkaard gaat nu dan echt heel erg hard die grote mond van mourinho snoeren

:D Zal nog tegenvallen. Mooiste aan Mourinho is, dat ie z'n grote bek bijna altijd waarmaakt. Hopelijk deze keer weer heel media-circus eromheen, maakte het alleen maar leuker. :jaja:

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 19 december 2005 om 17:21:
Canal+ alleen dat heb ik niet meer vanaf 1 januari

Beetje kroeg zendt die wedstrijd wel uit hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 15:46:
Vind het wel een nette term, gewoon onaantrekkelijk, saai berekend voetbal..

voetbal is een kijksport, en ik kan geen plezier beleven aan Chelsea sorry..

typerend:D moet je toch maar wat meer games van Chelsea kijken:)In de comp laat chelsea regelmatig mooi voetbal zien.Mourinho weet gewoon hoe die elke tegenstander moet aanpakken en speelt op de counter wanneer het moet en valt aan indien dat kan...tegen Barça moet hij wel op de counter spelen anders wordt die afgeslacht...anti-voetbal is een term die door een paar hilarische figuren vd nos is bedacht!mooi voetbal en effectief voetbal is supermoeilijk,maar het kan zeker samen gaan...daarom krijgt Barça ook zo veel symphatie:)maar het is bullshit dat het per se mooi moet zijn.het gaat tenslotte om de winst.Strategy genius mourinho zal wel weer een een saaie rattenplan tegen barça bedenken maar dat zal 10x zo effectiever zijn dan dat ze tegen barça gaan aanvallen:)countervoetbal is de dodelijkste wapen wat er bestaat en het is prachtig om te zien hoe mourinho zn mannen de aanval van de tegenstander helemaal kan uitschakelen...komt veel discipline en werklust bij kijken...alleen is Barça nu veel volwassener dan de laatste ontmoetingen en ik verwacht wederom een waar spektakel waar Barça deze keer met hun oogstrelende aanvalspel ongetwijfeld wel zal zege vieren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 december 2005 om 17:50:
Zal nog tegenvallen. Mooiste aan Mourinho is, dat ie z'n grote bek bijna altijd waarmaakt. Hopelijk deze keer weer heel media-circus eromheen, maakte het alleen maar leuker.

het komt steeds vaker voor dat die zn grote bek niet waar maakt:)barça is dit seizoen veder,heeft veel vd wedstrijden van vorig jaar geleerd en heeft nu messi de messias in de gelederen:)Ennuh mourinho hoeft niks te doen...de media circus is er dit jaat automatisch al:)

Waarschuw beheerder
geen dank kiprich geen dank:D moet me aanpassen aan het sterke "niveu" hier snappie?:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
barca wint de CL, dus deze wedstrijd ook!!!

Waarschuw beheerder
hoeft niet
Waarschuw beheerder
Barça! ik hoop een afslachting, maar verwacht twee minimale zeges van Barça...

Chelsea :gaap: Robben :no: Essien :no: samengevat; gewoon k*t

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:31:
een paar hilarische figuren vd nos is bedacht!

zo bedenken ze idd altijd wel termen, bij talpa is dat ook alleen maar erger geworden pfffff...

Waarschuw beheerder
Damn moet voor de wedtrijd in Nou camp alweer flink in het buidel tasten zie ik....530 euro voor de 1e ring en 510 voor de 2e catergorie...k ga voor de 1e ring...tsja:Sje moet er wel wat voor over hebben!

Waarschuw beheerder
1-3 barca en thuis 2-2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:54:
530 euro voor de 1e ring en 510 voor de 2e catergorie...k ga voor de 1e ring...tsja:Sje moet er wel wat voor over hebben!

Dan ben je dus flink opgelicht...Kan er voor € 150,- per kaartje heen...(of zit er nog wat bij die € ruim 500,- , overnachting ??)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 07:50:
Dan ben je dus flink opgelicht...Kan er voor € 150,- per kaartje heen...(of zit er nog wat bij die € ruim 500,- , overnachting ??)

Nee man ik heb nog niks gehaald joh...vrienden in barça kijken eerst,maar zij kunnen maar beperkt aantal kaarten krijgen dus wordt moeilijk...en ja 500 euri is only ticket!

Waar heb je geregeld dude?Pb me please:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:24:
Nee man ik heb nog niks gehaald joh...vrienden in barça kijken eerst,maar zij kunnen maar beperkt aantal kaarten krijgen dus wordt moeilijk...en ja 500 euri is only ticket!

Waar heb je geregeld dude?Pb me pleaselaatste aanpassing 23 december 2005 12:27

Tegen Panatinaikos zat ik voor 60 euro in het stadion, zelfde dag nog gehaald bij het stadion.. ;)

Zal nu wel ff anders zitten, maar de prijzen zijn via i-net 5 keer zo duur dan aan de deur.. :S

[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1ppUPyqopddk4gY7G7JTgErt0hJScdgBSraVSQqItD_ibCLi6LBFocngQZmQNt_-zdcSPiE7xDjg_jGojhsI1vHQPN3MCFTKSc_S3C-fbgHTA96OYnq_UqgP-dYlLY5_JOVTuktaufP2NtWvO1bJFYEg[/img]

Mooiste ervaring van het jaar.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:20:
barca wint de CL, dus deze wedstrijd ook!!!

Denk het zelf ook wel. Ik gun het ze wel in ieder geval. Heb zo een vermoede dat het of Barca of Juve wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:48:
Mooiste ervaring van het jaar..

Da geloof ik meteen, zon wedstrijd heeft idd wel wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:48:
Tegen Panatinaikos zat ik voor 60 euro in het stadion, zelfde dag nog gehaald bij het stadion..

Zal nu wel ff anders zitten, maar de prijzen zijn via i-net 5 keer zo duur dan aan de deur..

Mooiste ervaring van het jaar..

haha ja dit is zeker geen Panatinaikos(je hebt gelijk een gala game mogen aanschouwen :P )....voor comp wedstrijden ben ik altijd gegaan door gewoon bij t stadion te kopen...maar zoals je zelf al zei dit is andere shit...via een boekingsburau in spanje had ik al iets voor 400 euri gevonden en een maat uit barcelona smste al dat die wat voor veel goedkoper zou kunnen regelen...ik ga het zien...1 ding staat vast...hier ga ik bij zijn...wordt weer in me uppie gaan wrs:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Chelsea lachend door

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 20:01:
Chelsea lachend door

[img width=29 height=27 cacheid=00068c19000101b793c20b271a01283a74]http://www.my-smileys.de/smileys2/emotlol_2.gif[/img]

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 19:22:
Chelsea - Fc Barcelona 2-2
Duff 54' Ronaldinho (23,76)
Terry 71'

Fc Barcelona - Chelsea 3-0
Xavi 19'
Ronaldinho 47'(pen)
Eto'o 75'

Zo gaat het lopen

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee dit jaar wordt het niet zo spannend...t wordt gewoon 2x 2-0 voor BARÇA....damn chelsea zou je nooit hard kunnen vernederen daar zijn ze gewoon te sterk voor....maar ik heb er dit jaar echt veel vetrouwen in dat ze Chelsea even aanvallend voetballes gaan geven(messi de messias:P gaat voor t verschil zorgen)en dit jaar geen counterles voor Barça door individuele fouten van Barça spelers...jaja mourinho mag een nog grotere rattenplan bedenken maar Barça zal nu gewoon niet te stoppen zijn.... karakter Voetbal Met het hart gaat winnen van het (meester)brein:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wederom wint het grote mannen voetbal: Chelsea door dus!
Waarschuw beheerder
En Lampard laat even zien dat híj Wereldvoetballer van het jaar is en niemand anders....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op zaterdag 24 december 2005 om 01:06:
Wederom wint het grote mannen voetbal: Chelsea door dus!

:gaap:

Robben en grote mannen voetbal.. :D

De passie gaat winnen dit keer.. :jaja:

Waarschuw beheerder
Aaaaaight tis bijna zover...:D

Nou als jullie je afvroegen waarom mourinho dit keer zo stil is..?dan kan dit misschien de reden zijn:

Er is momenteel een onderzoek gaande naar vermeende malversaties rondom de loting voor de vijfde ronde van de FA Cup in Engeland. Om het speelveld van Stamford Bridge nóg verder om te ploegen zou de Londense club Chelsea aangedrongen hebben op een gestoken loting; thuis tegen het nederige Colchester United dat bekend staat als een schavende houthakkersploeg dat grasplaggende tackles niet uit de weg gaat.

Ook Colchester United is betrokken bij deze opmerkelijke affaire. Met een loting uit bij Chelsea op een vol Stamford Bridge is de gedeelde recette voldoende om de spelerssalarissen van het seizoen 2005/06 in één klap te dekken.

Opmerkelijk detail is voorts dat Colchester United de gedoodsverfde satellietclub is voor Chelsea dat aldaar op Layer Road vanaf volgend seizoen haar jeugdige talenten zou gaan willen stallen.

Dat de hetze op Barcelona is gericht lijdt al geen twijfel meer. De wedstrijd is namelijk verplaatst naar zondagmiddag zodat het omgeploegde veld nóg minder tijd krijgt om te herstellen.

Tsja wat kan je hier nou van zeggen..? Misschien dat mourinho daarom dit jaar zo stil is?:P Of hij moet nog loskomen :D

Maar wel opvallend dit hele verhaal! is gewoon dubieuz dat het veld er uitgerekend nu( alhoewel het ook al tegen Liverpool zo was) zo bij moet liggen alsof ze er een kudde schapen op hebben losgelaten....en dan nog tegen 'uitgerangeerde' spelers van colchester spelen, waardoor er nog minder tijd is om om het veld 'enigzins' nog een beetje te laten herstellen. Waar of niet waar...echt jammer dat er niet in alle rust naar dit duel gewerkt kan worden!!!

Waarschuw beheerder
aaight

Waarschuw beheerder
Komt de wedstrijd ook live op tv???

Waarschuw beheerder
voor jullie vast en zeker live op de belg :)
Waarschuw beheerder
1-0 lampard. chelsea gaat weer door.
Waarschuw beheerder
Ik denk:

Chelsea - FC Barcelona: 0-3
FC Barcelona - Chelsea: 2-2

btw na het 5-1 tegen Betis dit nacht wij nog zijn nu bij 7 punts van het seconde, Madrid op het spaanse league!!

:cheer: Barça!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:29:
iedereen moet eens een keer ophouden over dat anti-voetbal...het is zon relativerend bullshit term!!

jij ben zeker voor psv..met hun anti-voetbal!!

haha..is toch zo...als voetbal liefhebber zie je dat toch niet graag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 13:22:
jij ben zeker voor psv..met hun anti-voetbal!!

haha..is toch zo...als voetbal liefhebber zie je dat toch niet graag...

nope, Barça in hart en nieren, opgegegroeid met Barça!

en als je een echte voetballiefhebber was zou je respect voor dit soort voetbaldiscipline hebben en het ook waarderen, zoals chelsea het laat zien...tuurlijk niet zo oogstrelend als Barça, maar wel een hecht team als de pest....dat is mooi om te zien op een andere manier en daar kan je alleen maar respect voor hebben, anders moet barça weer tegen een nederlaag aanlopen als ze dat niet zullen hebben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok..maaar dat anti voetbal is toch niet om aan te zien..daar ga je toch niet meer voor naar het stadion..das alleen uit eigenbelang en niet voor de supporters...

daarom anti-voetbal...

Waarschuw beheerder
haha blijft hilarisch :D

volgens mij vermaken psv en chelsea hun publiek opperbest met hun zogenaamde anti-voetbal :S

Anyway het is te hopen dat Barça niet hard onderuit gaat op dat veld in stamford bridge waar het lijkt alsof ze er een kudde schapen op hebben losgelaten, want anders gaat mn trip naar Barça op 6 maart voor de terugwedstrijd niet door.
Waarschuw beheerder
de KRAKER van deze ronde. Sorry Ajax/psv. Dit is toch echt de wedstrijd waar iedereen naar uit kijkt.

Eigenlijk zie ik het liefst beide eruit vliegen maar dat gaat niet. Daarom mag Chelski van mij toch maar door.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 12:15:
Komt de wedstrijd ook live op tv???

Op belgië :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 13:17:
My old man said be a Chelsea fan
And don't dilly-dally on the way
We'll take the Tottenham in half a minute
We'll take the North Bank and all that's in it
With hatchets and hammers
Carving knifes and spanners
We'll show those West Ham bastards how to fight
If you can't take the North bank in half a minute
You can't be a Chelsea fan

My old man said be a Tottenham fan
I said fuck off, bollocks, you're a cunt
We'll take the North stand in half a minute
We'll take the South End and all that's in it
With hatchets and hammers
Carving knives and spanners
We'll show them Tottenham bastards what to do
You'll be dead in a minute, if your hearts not in it
And you're not wearing the blue

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter wint Chelsea gewoon :jaja:

Waarschuw beheerder
Chelsea wint hem gewoon simpel ;)
Waarschuw beheerder
Hoop dat Chelsea keihard verliest.. en dat Mourinho dan zijn mond ook es dicht houd! Vreemde trainer vind ik dat maar hoor :gaap:..

Chelsea - Barcelona 0-1
Barcelona - Chelsea 3-1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 20:41:
Uitspraak van SchranzKopf op zaterdag 17 december 2005 om 19:22:
Chelsea - Fc Barcelona 2-2
Duff 54' Ronaldinho (23,76)
Terry 71'

Fc Barcelona - Chelsea 3-0
Xavi 19'
Ronaldinho 47'(pen)