Partyflock

Forumonderwerp · 835524

Onderwerp is dubbel!

net op het NOS : in hardcore muziek zitten vaak racistische teksten :S:S die mensen weten toch egt neit waar ze over praten :@
ik stuur gew0on een mail.. na 2 emails ;P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:53:
Echt leip: dat las ik idd ook bij teletekst, terwijl in het journaal echt iets totaal anders werd gezegd! Daar word echt met het vingertje naar alle gabbers gewezen! Ook LAS ik dat niet alle Lonsdalejongeren per definitie rascitisch zijn, maar ZAG en HOORDE ik het tegenovergestelde!

Haha, ja.. Snapte het ook niet helemaal. Dat bericht (van nos.nl) en die uitzending in het journaal (ook nos) waren heel erg tegenstrijdig :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:56:
Breezah

b0eiend.. :/

lonsdale is kut:x

:P

Artiest {SHOWLIST artist 29174, 23720}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:56:
Bovendien ben ik er een beetje overheen gegroeid en past het niet meer bij me

Dat idee heb ik nu tegenwoordig ook wel
Oke als ik op een feest ben zal ik het nog wel dragen
Maar in het dagelijks leven niet meer
ik vind mijn o0 lief ;P
Dont forget to mention the link to this topic ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:53:
ja het was nogal veel idd Overigens had ik om iets over 6 al gepost in het Topic wat er eigenlijk al over ging

whehee dan zou ik wel scheel hebbe gekeke:P

Uitspraak van Skippiebal op woensdag 14 december 2005 om 21:58:
Dont forget to mention the link to this topic

precies :p

14 December 2005 16:09
Onderzoek gabbers niet evenwichtig
AMSTERDAM Lonsdale-jongeren krijgen na confrontaties met jonge moslims te snel het etiket dat ze de rellen begonnen zijn. Dat staat in de Monitor Racisme en Extremisme van de Anne Frank Stichting en de Universiteit Leiden.

De moslimjeugd kan ook confrontaties uitlokken, maar dat wordt niet genoeg onderzocht, concluderen de onderzoekers. Niet alle gabbers zijn racistisch of rechtsradicaal, staat in de monitor.

Daarin wordt gepleit voor evenwichtiger onderzoek na rellen met jonge moslims. De onderzoekers vinden verder dat op internet racisme veel te weinig wordt bestraft."Dat moet veranderen."

bron www.nos.nl
weten ook niet wat ze willen
laatste aanpassing

ja dat stond er net ook al ;)
hmm heb et niet gezien
dalijk ff kijken of et nog komt
maar dan toch wel een mailtje sturen
wat een fucking onzin :@
Heb de reportage inmiddels gevonden en bekeken en moet zeggen dat er toch zeker wel wat overeenkmosten dus het eerder door mij gepostte artikel zijn. Er wordt gesproken over het versterken van de verschillende vormen van extremisme door de vormen hier zelf van. Ik zou eigenlijk wel het hele onderzoek willen lezen om te zien hoe zij aan die getallen komen.

Echter, de reportage geeft beelden die de schuld voornamelijk in de schoenen van de door hun 'naar hardcore luisterende racisten' genoemde mensen door alleen deze mensen in beeld te brengen (en zelfs verkeerde beelden, die van de vlaggen bijvoorbeeld ben ik nog nooit tegengekomen op een feest) Daarbij wordt er over de HC feesten gesproken als een soort van secte bijeenkomsten of zoiets. Ik denk dan ook dat de onderzoeker best een goed onderzoek heeft gedaan, maar dat de schuld hier toch echt bij de NOS ligt door de beeldenkeuze. Ik ga daar denk ik ook nog wel even een mailtje over sturen, want dit vind ik echt schandalig en geen vorm van eerlijke berichtgeving.
laatste aanpassing

Ja en hoeveel jongeren krijgen nou weer zeik thuis dat ze hardcore neit goed voor hun kinderen vinden ?
Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 14 december 2005 om 22:05:
Ik denk dan ook dat de onderzoeker best een goed onderzoek heeft gedaan, maar dat de schuld hier toch echt bij de NOS ligt door de beeldenkeuze

Jup, waarom mailen er hier eigenlijk mensen naar die onderzoeker ? :D Die heeft inderdaad best een aardig onderzoek gedaan..... Enige die hier fout zit is de NOS
Verkeerd opvatten van de informatie denk ik, want beelden beinvloeden je meer dan gesproken tekst, dat blijkt maar weer ;)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 14 december 2005 om 22:09:
Jup, waarom mailen er hier eigenlijk mensen naar die onderzoeker ? Die heeft inderdaad best een aardig onderzoek gedaan..... Enige die hier fout zit is de NOS

Helemaal geweldig als dit zo mocht zijn! Die heeft direct contect met de NOS :P Zodat het snel hersteld kan worden :P
Overigens bij 10 uur journaal zat het er niet meer in :P
Uitspraak van Silvain op woensdag 14 december 2005 om 22:11:
Overigens bij 10 uur journaal zat het er niet meer in

hehe idd

:respect:

dat komt tog op ned 2 of niet?

woow dan hebeb de mails tog wat bereikt :d

geen idee
op inet staat het nog ;)

idd EN TERECHT, had om 6 uur al gemaild met verzoek het er om 8 uur al uit te halen
Uitspraak van Bloodstaine op woensdag 14 december 2005 om 22:14:
dat komt tog op ned 2 of niet?

op NL3 op 2 is uefa cup :P
Ik heb het voor jullie opgenomen! (alleen audio)

Een moment aub!
haha ik heb t net online gekeken
wat een onzin:S zo creatief linken leggen tussen een feestje en geweld tussen verschillende culturen
Uitspraak van Silvain op woensdag 14 december 2005 om 22:16:
op NL3 op 2 is uefa cup

ja drm;) om kwart voor 11 kwam gloof ik weer journaal verw8 dat ut daar wel bij zit maja weet ik niet zker
Bedankt NOS, kan weer paar weken niet veilig door de buurt bij ons in Tilburg.

Ongelofelijk dit, regelrechte onzin lopen ze te verkondigen. Racistische teksten in hardcore muziek. Mogen ze mij een nummer laten horen dat officieel is uitgebracht met racistische teksten erin en dat ook op feesten wordt gedraaid. Waarschijnlijk hebben ze weer eoa nummer gehoord op internet van een debieltje die net heeft ontdekt hoe FruityLoops werkt..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:14:
Uitspraak van EVIL [046] op woensdag 14 december 2005 om 22:11:

ja dat is dan t enige positieve aan het verhaal..
maar mense die t nieuws van 8 uur hebbe gezien zullen nog altijd dit beeld van de scene blijve houden..
laatste aanpassing

ALLEMAAL MAILEN! heb ik ook gedaan
OUW KUT, wat een onzin :| de media maakt er weer een zooitje van...... wat heeft die stoet met nazi's te maken met gabbers :frusty:

ff mailen dan maar

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:20:

is al gebeurt;) maarja mensen in hokjes duwen hoort tegenwoordig bij het leven he :S

Uitspraak van V!tal!ty op woensdag 14 december 2005 om 22:19:
maar mense die t nieuws van 8 uur hebbe gezien zullen nog altijd dit beeld van de scene blijve houden.

juist gaat weer lekker hier
Vooral leuk bij mij in de buurt :S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:20:

Ik ga morgen de "Raad van Journalistiek" bellen en een klacht indienen!
Ik ben het echt helemaal zat met die k*t media.

helemaal gek maile die gasten

helemaal top
Ondanks het feit dat het al uit het journaal is gehaald, mail ik de NOS toch nog even dat ze in het vervolg iets beter moeten opletten en zich beter in de materie moeten verdiepen om zich over dit soort gevoelige onderwerpen te kunnen buigen. De gevolgen van dit soort berichtgeving kunnen namelijk een behoorlijk effect hebben, dat blijkt ook wel uit alle reacties hier. :)
Uitspraak van V!tal!ty op woensdag 14 december 2005 om 22:19:
maar mense die t nieuws van 8 uur hebbe gezien zullen nog altijd dit beeld van de scene blijve houden..

en dan kijke dus de meeste mensen het nieuws

Ja want dalijk krijg je weer dat wij aangekeken worden door buitenlanders (ff erbij zeggen dat die NIET racistisch is bedoeld ;))
En als er dan ruzie ontstaat
LIGT HET NATUURLIJK AAN ONS:S

ze motte het gewoon recht zette
voor de rest geen gezeik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:25:
LIGT HET NATUURLIJK AAN ONS

ja ze geven de allochtonen niet de schuld is logisch ze zijn bang dat ze zelf worden uitgemaakt voor rasist:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:26:
ze motte het gewoon recht zette
voor de rest geen gezeik

Volgens mij gebeurt het zelden dat het NOS-journaal een rectificatie geeft :X

Dus, dream on ;)
jullie zijn een stelletje racisten bij elkaar!

:P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:27:
Dus, dream on ;)

Dat zullen we nog wel eens zien!

valt te proberen