Onderwerp is dubbel!
Zie "'Kijk bij Lonsdalevraagstuk niet alleen naar gabbers'" voor eenzelfde onderwerp.
Geachte heer donselaar,
Hierbij wil ik even laten weten dat ik me gediscrimineerd voel door u
U noemt ons gabbers in 1 woord met racisten en nazi's
Een gabber heeft helemaal niets met racisme te maken
Ja er zitten racisten tussen de hardcore liefhebbers
Maar die zitten er ook in de rokmuziek
En in de trance muziek
Nee u zegt meteen dat ALLE hardeore liefhebbers racisten zijn en dat er racistische teksten op feesten te horen zijn
Nou zou ik u zelfs graag willen uitnodigen op een feest
En als u 1 racisitische tekst hoort op zon feest dan eet ik mijn schoenen op
Met vriendelijke groet
Emmo van Vuuren
Een NIET racistische hardcore liefhebber
Hierbij wil ik even laten weten dat ik me gediscrimineerd voel door u
U noemt ons gabbers in 1 woord met racisten en nazi's
Een gabber heeft helemaal niets met racisme te maken
Ja er zitten racisten tussen de hardcore liefhebbers
Maar die zitten er ook in de rokmuziek
En in de trance muziek
Nee u zegt meteen dat ALLE hardeore liefhebbers racisten zijn en dat er racistische teksten op feesten te horen zijn
Nou zou ik u zelfs graag willen uitnodigen op een feest
En als u 1 racisitische tekst hoort op zon feest dan eet ik mijn schoenen op
Met vriendelijke groet
Emmo van Vuuren
Een NIET racistische hardcore liefhebber
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 14 december 2005 om 21:16:Jij misschien wel..... Maar weet zeker dat er een paar mongolen tussen zitten die hem verrot gaan schelden
Daar heb je gelijk in! Maar ik neem aan dat zo een geleerde wel zo slim is om dat te negeren!
Hij zal dnek ik sowieso wel na morgen een nieuw e-mail adres aanvragen!
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 14 december 2005 om 21:16:Jij misschien wel..... Maar weet zeker dat er een paar mongolen tussen zitten die hem verrot gaan schelden
Da's ook een manier van jezelf uiten
en dan ma hopen dat je nerges hebt ingestaan
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 14 december 2005 om 21:09:Ga hem bedrijgen en bevestig het vooroordeel nog meer
Ja ik hoop indd niet dat er van die mongolen hem via internet gaan uitschelden. Dat bevestigd de boel indd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:24:maar kom op om dan IEDEREEN een racist te noemen die hc luisterd
neej is tog maar 1% wat dat is.. maarja tegenwoordig is dat in he.. meelooperij
Uitspraak van Skippiebal op woensdag 14 december 2005 om 21:24:uitgerekend een jochie die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en niks lievers doet dan computeren in zn vrije tijd
juist slaat tog nergens op
het is gewoon een vuile racist die vent
ze hadde vrijdag ook mijn broertje geslagen omdat ie met een bomber liep die jongen doet ook nooit een vlieg kwaad
ma dit komt gwoon door die KK media en ut wordt nu alleen ma erger 
ja dan zou ik hun eens een mailtje sture
Uitspraak van Skippiebal op woensdag 14 december 2005 om 21:24:Op het laatste laten ze me ouwe school zien met een jochie met MoH bbjack die naar binnenloopt
uitgerekend een jochie die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en niks lievers doet dan computeren in zn vrije tijd
wel met een rood wit blauw vlaggetje volgens mij
Maar als nu eens de Platenlabels of de grote Party-organisaties (en dan doel ik op Q-Dance, AOD en Id&T) zich samen pakken. Die kunnen echt wel hier wat tegen doen! En het is voor hun ook goed!
Inderdaad.
Ik vind het ook grote onzin wat er op het journaal te horen was. Racistische teksten in hardcore... Pff dan mag ik m'n oren wel eens laten uitspuiten, want dat heb ik nog nooit op een van mijn CD's gehoord.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:32:De media denkt niet na over wat ze aanrichten met een bepaald bericht
nee p[recies want nou maken ze de "vooroordelen" die ze nou juist VERoordelen veel groter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:33:wel met een rood wit blauw vlaggetje volgens mij
is mijn mening maar dit vind ik tog een deel van meeloperij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:10:Uitspraak van EVIL [046] op woensdag 14 december 2005 om 21:04:
Het gaat om ongeveer tussen de 600 en 6000 jongeren!
dat zijn er inderdaad veel meer anders komen op sommige feesten geen 10.000 man
het is nogal moeilijk elke zogehete gabber op te zoeken en te onderzoeken denk je niet
ik weet alleen niet waar deze onderzoeker zn info vandaan heeft gehaald want zn conclusie slaat als koek op ei
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:33:wel met een rood wit blauw vlaggetje volgens mij
En origineel was dit ook als hardcore symbool bedoeld
want hardcore = holland.
maar net als lonsdale is dit ook in een hoekje geduwd.
Vroeger liep iedereen met nederlandse vlaggetjes, zelfs ik als basisschoolscholier. Totdat het weer iets anders moest betekenen
Ach.. Het gaat hier nog wel een keertje goed mis.. Het is alleen de vraag wanneer 
De media geeft een heel vertekend beeld..
Ik draag zelf geen Lonsdale en ga het ook absoluut niet verdedigen, en weet dat er genoeg rechts-extremisme bestaat onder jongeren, maar gabbers zijn juist eigenlijk de mensen die tegen de 'wazi's' zijn..
Een beetje kennis van zaken is wel vereist om ergens over te oordelen
(val me nu maar aan
)
De media geeft een heel vertekend beeld..
Ik draag zelf geen Lonsdale en ga het ook absoluut niet verdedigen, en weet dat er genoeg rechts-extremisme bestaat onder jongeren, maar gabbers zijn juist eigenlijk de mensen die tegen de 'wazi's' zijn..
Een beetje kennis van zaken is wel vereist om ergens over te oordelen
(val me nu maar aan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:23:Ja ik hoop indd niet dat er van die mongolen hem via internet gaan uitschelden. Dat bevestigd de boel indd
Jep.. en als hij niet van z'n standpunt af wil, weet ik wel welke mailtjes hij er uit pikt om zijn 'onderzoek' te onderbouwen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:41:(val me nu maar aan )
nee hoor zal je neit aanvallen want je hebt gewoon groot gelijk
Oke ik draag wel lonsdale (hoewel ik het ondertussen een beetje zat word om zo vreemd aangekenen te worden)
Maar dat is het hem nou juist
Nou moet ik mijn klederdracht gaan aanpassen omdat de media een vertekend beeld geeft
En dan nog zeggen ze dat je hier alle "vrijheid" hebt\
Beetje scheef als je het mij vraagt
Uitspraak van EVIL [046] op woensdag 14 december 2005 om 21:29:
Maar als nu eens de Platenlabels of de grote Party-organisaties (en dan doel ik op Q-Dance, AOD en Id&T) zich samen pakken. Die kunnen echt wel hier wat tegen doen! En het is voor hun ook goed!
Inderdaad.
Ik vind het ook grote onzin wat er op het journaal te horen was. Racistische teksten in hardcore... Pff dan mag ik m'n oren wel eens laten uitspuiten, want dat heb ik nog nooit op een van mijn CD's gehoord.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 20:16:in hardcore muziek zitten vaak racistische teksten
Ik heb echt veel onzin gehoord.........
Maar deze uitspraak staat op nummer 1
laatste aanpassing
Onderzoek gabbers niet evenwichtig
AMSTERDAM Lonsdale-jongeren krijgen na confrontaties met jonge moslims te snel het etiket dat ze de rellen begonnen zijn. Dat staat in de Monitor Racisme en Extremisme van de Anne Frank Stichting en de Universiteit Leiden.
De moslimjeugd kan ook confrontaties uitlokken, maar dat wordt niet genoeg onderzocht, concluderen de onderzoekers. Niet alle gabbers zijn racistisch of rechtsradicaal, staat in de monitor.
Daarin wordt gepleit voor evenwichtiger onderzoek na rellen met jonge moslims. De onderzoekers vinden verder dat op internet racisme veel te weinig wordt bestraft."Dat moet veranderen."
Bron: www.nos.nl
-------------------------------------------
Ze zitten lekker op één lijn daar bij die Uni in Leiden. Heb zelf het bericht nog niet gezien en dan er dus ook niet zo veel over zeggen denk ik. Ga het even opzoeken en kijk wel even wat er allemaal gezegd wordt....
AMSTERDAM Lonsdale-jongeren krijgen na confrontaties met jonge moslims te snel het etiket dat ze de rellen begonnen zijn. Dat staat in de Monitor Racisme en Extremisme van de Anne Frank Stichting en de Universiteit Leiden.
De moslimjeugd kan ook confrontaties uitlokken, maar dat wordt niet genoeg onderzocht, concluderen de onderzoekers. Niet alle gabbers zijn racistisch of rechtsradicaal, staat in de monitor.
Daarin wordt gepleit voor evenwichtiger onderzoek na rellen met jonge moslims. De onderzoekers vinden verder dat op internet racisme veel te weinig wordt bestraft."Dat moet veranderen."
-------------------------------------------
Ze zitten lekker op één lijn daar bij die Uni in Leiden. Heb zelf het bericht nog niet gezien en dan er dus ook niet zo veel over zeggen denk ik. Ga het even opzoeken en kijk wel even wat er allemaal gezegd wordt....
is gew0on weer iets 0m 0ver te zeuren.. vervelen zich die mensen.. 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 20:16:net op het NOS : in hardcore muziek zitten vaak racistische teksten die mensen weten toch egt neit waar ze over praten
peter kom je niet :pak dan de hele tekst...
laatste aanpassing
Uitspraak van Skippiebal op woensdag 14 december 2005 om 21:39:En origineel was dit ook als hardcore symbool bedoeld
want hardcore = holland.
maar net als lonsdale is dit ook in een hoekje geduwd.
Vroeger liep iedereen met nederlandse vlaggetjes, zelfs ik als basisschoolscholier. Totdat het weer iets anders moest betekenen
Maar het is in deze tijd wel zo dat bijna al die mannetjes het niet dragen omdat ze trots zijn op hun land. Meestal weten ze nog niet eens het verschil tussen een aardappel en een fiets
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:46:Dan heb je op r&b feesten zeker ook racistische teksten
die ventjes schelden elkaar tog alleen ma uit en hebbe ut over drugs schieten en neuken en dan zegge ze dat hardcore slecht is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:49:Voor iedereen die mailt naar de NOS: ga nou niet lopen schelden enzo, dan geef je ze nog gelijk ook in hun oordeel dat gabbers asociaal zijn enz.. Geef duidelijk, maar netjes je mening
daar waren we al achter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:18:En als u 1 racisitische tekst hoort op zon feest dan eet ik mijn schoenen op
Onderzoek gabbers niet evenwichtig
Echt leip: dat las ik idd ook bij teletekst, terwijl in het journaal echt iets totaal anders werd gezegd! Daar word echt met het vingertje naar alle gabbers gewezen! Ook LAS ik dat niet alle Lonsdalejongeren per definitie rascitisch zijn, maar ZAG en HOORDE ik het tegenovergestelde!
en waar kan ik dat heen sturen? 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:50:daar waren we al achter maarja om het hele forum te lezen is een beetje veel he
ja het was nogal veel idd
en waar kan ik dat heen sturen?
publieksreacties@rtv.nos.nl
het nos
donselaar@fsw.leidenuniv.nl
de man die het zogenaamde onderzoek gedaan zou hebben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:44:nee hoor zal je neit aanvallen want je hebt gewoon groot gelijk
Oke ik draag wel lonsdale (hoewel ik het ondertussen een beetje zat word om zo vreemd aangekenen te worden)
Maar dat is het hem nou juist
Nou moet ik mijn klederdracht gaan aanpassen omdat de media een vertekend beeld geeft
En dan nog zeggen ze dat je hier alle "vrijheid" hebt\
Beetje scheef als je het mij vraagt
Ik heb ook niet alle kennis van zaken hoor
Maar ik snap je statement
Ben het er idd niet meer mee eens, maar ik zou niet dood gevonden willen worden in Lonsdale..
Ik heb het wel ooit gedragen, maar door de mensen en de media die het verzieken draag ik het niet meer.. Bovendien ben ik er een beetje overheen gegroeid en past het niet meer bij me
is gew0on weer iets 0m 0ver te zeuren.. vervelen zich die mensen..
Breezah

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)

![[ROT001]](/images/user/269282_3738865.jpg)