Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En op dat moment zag het er allemaal uit, nu zijn vader er vandoor gegaan is is het er niet makkelijker op geworden
Maar verwaarlozen zal ik hem nooit
Dat ventje is alles voor me! en al is het nu een stuk moeilijker, omdat ik alles alleen moet doen...zal ik ook altijd alles voor hem over hebben en voor hem doen
Weet ik
In moeilijke tijden moet je ook altijd voor je kind zorgen en daar heb ik veel respect voor..
Dat lijkt me heel erg als je zoiets overkomt,vooral als je het hartje hebt horen kloppen!
En het is zeker iets wara je heel goed over na moet denken!!
hij loopt er niet voor weg, zoals veel jongens doen..
ooit een abortus laten plegen?zo makkelijk lijkt me dat nie thoor!!vooral geestelijk niet ookal ben je er zelf bij, er zijn genoeg meiden die het veilig doen en ondanks dat TOCH zwanger worden!of zelfs zwanger worden terwijl ze hun pil netjes elke dag slikken!Neem aan dat degene die een abortus laten plegen dat niet doen zonder dat ze er goed over nagedacht hebben!denk niet dat ze zomaar voor de lol hun eigen kind laten weghalen!kzie liever een moeder die haar kind de liefde en verzorging kan geven, dan een kind dat ongewenst is en verwaarloosd wordt omdat de moeder abortus plegen "MOORD" vind!
Het kan niet in leven blijven zonder de moeder, en heeft nog geen bewustzijn. In mijn ogen dus geen echte kinderen.
De vlieger van "je hebt je verantwoording te nemen, en de consequenties te dragen" gaat ook niet altijd op. Klaar zijn voor seks en klaar zijn voor het ouderschap loopt lang niet altijd gelijk.
Wat maakt dat uit of het in leven kan blijven met of zonder moeder? Een baby die geboren is kan ook niks zonder ouders, gaat ook dood en dat mag toch ook niet?
Als je van plan bent
je kind niet gelukkig te maken moet je het zeker niet laten komen, dat betekend alleen maar ellende, maar er zijn ook heel veel mensen die ér niet klaar voor zijn'aangrijpen als een goed excuus om het niet te laten komen.
Als je bewust wil sexen dan kunnen zulke dingen gebeuren.
Een kind wat al geboren is, vind ik iets heel anders dan een vruchtje van een paar weken oud.
Natuurlijk zijn er mensen die de lulligste excuses verzinnen om een abortus recht te praten. Maar alles beter dan dat een eventueel kind ouders krijgt die helemaal niet op een kleine zaten te wachten, ik denk dat er in dat geval een boel verknipte kindertjes rondliepen in deze wereld.
In elk geval kun je zwanger raken, en dan heb je gelukkig in NL een keuze.
Ja en dat is het nou maar net. Die keuze moet zeker weten blijven. HEt is alleen jammer dat er genoeg zijn die die keuze iets te makkelijk maken en er zijn ook mensen bij wie die keuze wordt opgedrongen.
Oh hebben we het daar over, want het is namelijka l heel snel geen vruchtje meer.
En in de buik of uit de buik het leeft allebei hoor.
Ik zou nooit iemand voor moordenaar uitmaken. Vind dat er heel wat mensen zijn die abortus als een uitweg zien om geen kind te hoeven opvoeden. aLles moet volgens de planning en loopt het niet zoals ze wensen moet het maar weg. En voor zulke gevallen ben ik er tegen.
Maar daarvoor ligt de 'grens' van kind of geen-kind bij iedereen anders.
Als je de echo bekijkt van je eigen kindje voor die tijd dan zie je echt alles erop en eraan, dan kan je bijna niet zeggend at het geen mini babytje is, maar dat heb ik ook pas toen ervaren hoor.
het is echt geen pluisje wat eruit gezogen word hoor!!!
Ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken en er was toen toch echt al een klein mensje aanwezig en zelfs het hartje klopte al!!!
Abortus is een stuk makkelijker dan een kind opvoeden