Partyflock

Forumonderwerp · 835020
Waarschuw beheerder
donateur
De Baja Beach Club en de Hollywood Music Hall in Rotterdam voeren een ongelijk deurbeleid. Dat heeft de Commissie Gelijke Behandeling bepaald. Bij zogenaamde 'Ladies Nights' krijgen vrouwen korting op de toegangsprijs of zelfs gratis toegang, soms in combinatie met gratis drank. Volgens de commissie is dit direct onderscheid maken tussen mannen en vrouwen bij het aanbieden van goederen en diensten. En dat is weer verboden op grond van artikel 7, lid 1 van de Algemene Wet Gelijke Behandeling.

De zaak was aanhangig gemaakt voor de Jongerenorganisatie van de VVD (JOVD) in Rotterdam. Volgens hen is 'Ladies Night' een onwenselijk marketinginstrument. "We willen hiermee de hypocrisie rond discriminatie voorbij, we willen dat mensen zich realiseren wat discriminatie werkelijk is in plaats van alleen maar sociaal-wenselijk meeknikken of wegkijken als het hen uitkomt", zegt voorzitter Martijn Nijkamp van de JOVD.

bron:fok.nl

Jezus, die gasten hebben ook echt niets te doen he!

Waarschuw beheerder
nee, ze hebben volkomen gelijk!

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Terecht.

Die zaken gebruiken dat soort acties alleen maar om de tent vol te krijgen en de altijd zo geemancipeerde vrouwen werken hier gewoon aan mee.

Goeie zaak dus dat dit stopt B)
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat hetzelfde als dat een matennaaier niet welkom is in een heteroclub?
Waarschuw beheerder
ladies night rules B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:20:
ladies night rules

He, ga eens terug op je Erwt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Terecht... kut ladies nights ook altijd. Dan zit de tent sowieso vol kansloze rukkers. :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maurits op dinsdag 13 december 2005 om 07:57:
Volgens de commissie is dit direct onderscheid maken tussen mannen en vrouwen bij het aanbieden van goederen en diensten.

Dat hoort toch ook zo? Ik werk, de vrouw kookt en maakt schoon en pakt en biertje als die op is.

Waarschuw beheerder
donateur
Een jaar of 10 geleden zijn in Amsterdam ook al eens een aantal tenten op de vingers getikt vanwege deurbeleid als "dames tot 12 uur gratis toegang"... twee hebben daar toen geen gehoor aan gegeven want "iedereen doet het" en die zijn toen hun vergunning kwijtgeraakt. :/

Waarschuw beheerder
ja die gast was net nog op Q-music in een interview... Ze lulden hem zo om, lekker standpunt heb je dan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 13 december 2005 om 08:27:
Dat hoort toch ook zo? Ik werk, de vrouw kookt en maakt schoon en pakt en biertje als die op is.

Dank je wel voor het verdedigen van het standpunt dat ladies night niet mag verdwijnen (y) :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:22:
Erwten roeleren

8)
Erwten met Wortelen, je kan ook op een wortel gaan zitten O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:26:
Dan zit de tent sowieso vol kansloze rukkers. :cheer:

En hoe kan jij dat weten? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:26:
Terecht... kut ladies nights ook altijd. Dan zit de tent sowieso vol kansloze rukkers.

Als jij je rukt, ben je dan kansloos? :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:31:
En hoe kan jij dat weten? :[

Partypics O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Met doperwtjes en mayo kun je al een leuk bescheiden slaatje maken bytheway.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:30:
Erwten met Wortelen, je kan ook op een wortel gaan zitten O:)

:kwijl:

zittend op een wortel schuddend met mijn erwtjes B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 08:32:
Met doperwtjes en mayo kun je al een leuk bescheiden slaatje maken bytheway.

:jaja:

Het gaat alleen zo plakken als je je het niet goed schoon likt :/

Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:32:
Partypics O:)

:[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:32:
Als jij je rukt, ben je dan kansloos? :nocheer:

Dat maak jij ervan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:32:
zittend op een wortel schuddend met mijn erwtjes

Groenten hebben we nu :kwijl:

Maar het fruit ? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:30:
Dank je wel voor het verdedigen van het standpunt dat ladies night niet mag verdwijnen

Vrouwen mogen van mij best 3 keer per jaar een uitstapje maken onder het mom 'ladies night'.Mijn vrouw mag best dan een keer tot 5 a 6 uur stappen en bezopen thuis komen. Als ik maar gewoon mijn ontbijt op bed krijg, en als ik ik 'mijn stoel ga zitten om 8 uur sochtends verwacht ik dat mijn slippers worden aangetrokken, mijn bak koffie klaar staat en de krant klaar ligt. En dan kan zij beginnen met het huishouden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:33:
Dat maak jij ervan

Oke oke, jij denkt dat er kansloze rukkers komen. Maar die kansloze rukkers zijn daar vaak omdat ze met hun vriendin mee zijn :9 waar jij al van in je broek plast van de zenuwen als ze tegen je praten. 8)

Waarschuw beheerder
Dat is een vorm van marketing misschien? Ze trekken vrouwen aan op die manier.. en als er veel vrouwen zijn.. volgen de mannen vanzelf..

Lady's Night op zondag in de Baja.. i love it!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 13 december 2005 om 08:35:
Vrouwen mogen van mij best 3 keer per jaar een uitstapje maken onder het mom 'ladies night'.Mijn vrouw mag best dan een keer tot 5 a 6 uur stappen en bezopen thuis komen. Als ik maar gewoon mijn ontbijt op bed krijg, en als ik ik 'mijn stoel ga zitten om 8 uur sochtends verwacht ik dat mijn slippers worden aangetrokken, mijn bak koffie klaar staat en de krant klaar ligt. En dan kan zij beginnen met het huishouden.

Ach ja, voor wat hoort wat.
Bij nacht de vrouw, bij dag de vrouw.

(y)

Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:34:
Maar het fruit ? 8)

Ik weet denk ik wel wat met een banaal. euh... banaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:36:
Oke oke, jij denkt dat er kansloze rukkers komen. Maar die kansloze rukkers zijn daar vaak omdat ze met hun vriendin mee zijn waar jij al van in je broek plast van de zenuwen als ze tegen je praten.

Euh no way :/ die wankers komen daar om 13 jarige breezers te scoren die alleen uit gaan met ladies night omdat ze anders niks kunnen betalen. :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:38:
Ach ja, voor wat hoort wat.
Bij nacht de vrouw, bij dag de vrouw.

precies dat is de regel voor vrouwen,

deze is voor de mannen:

S'nacht een vent,
s'ochtends abcent! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 13 december 2005 om 08:38:
Ik weet denk ik wel wat met een banaal. euh... banaan.

Ja het is wel banaal 8) maar een banaan kan ook a... nouja, inkoppertje he ;)

Heb hier trouwens een banaan in mijn plastic tas <--- detail
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:39:
Euh no way die wankers komen daar om 13 jarige breezers te scoren die alleen uit gaan met ladies night omdat ze anders niks kunnen betalen.

Dus jij komt in tenten waar alleen kinderen komen :/ hier komen 13 jarigen er echt niet in hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:41:
Dus jij komt in tenten waar alleen kinderen komen hier komen 13 jarigen er echt niet in hoor.

De Baja Beach Club en de Hollywood Music Hall in Rotterdam

ben je daar wel eens geweest? Daar gaat dit stukje dus over. Nou ik dus wel een keer... en de gemiddelde leeftijd daar ligt echt niet boven de 17. Echt the horror... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruffz op dinsdag 13 december 2005 om 08:42:
ben je daar wel eens geweest? Daar gaat dit stukje dus over. Nou ik dus wel een keer... en de gemiddelde leeftijd daar ligt echt niet boven de 17. Echt the horror... laatste aanpassing 13 december 2005 08:43

Dan ben ik daar niet geweest :P
Hebben ze het slecht geregeld.

Het zou zo moeten zijn dat alleen vrouwen op een erwt naar binnen mogen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 08:47:
Het zou zo moeten zijn dat alleen vrouwen op een erwt naar binnen mogen 8)

:woep:

Waarschuw beheerder
Helemaal terecht.. of je houdt de ene week ladies night en de volgende avond men's night of je doet niets aan dit soort akties..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 09:18:
Helemaal terecht.. of je houdt de ene week ladies night en de volgende avond men's night of je doet niets aan dit soort akties..

Wil jij naar een men's night dan 8)
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind dit volkomen terecht hoor. het slaat nérgens op. Maar gebeurd overal.. Bij al die Crazyland-achtige zogenaamd sexyfeestjes worden vrouwen ook enorm voorgetrokken. Ik vind het nergens op slaan..

Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 09:21:
Wil jij naar een men's night dan

dit is ook weer zooo puberaal..!!! :S zeg dan gewoon niks... Bij ladiesnight is er toch ook niks lesbisch :S Ik vind dat mannen ook wel eens gratis toegang of drankjes mogen krijgen... tis toch verdorie gewoon 2005, bijkant 2006..! Dan zouden zulke dingen gewoon moeten kunnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 09:21:
Wil jij naar een men's night dan

Tijdje terug was er in discotheekje hier in de buurt een men's night ja.. Werd er een beertender verloot enzo. Niets gay aan ofzo, als je dat dacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 13 december 2005 om 09:23:
dit is ook weer zooo puberaal..!!! zeg dan gewoon niks... Bij ladiesnight is er toch ook niks lesbisch Ik vind dat mannen ook wel eens gratis toegang of drankjes mogen krijgen... tis toch verdorie gewoon 2005, bijkant 2006..! Dan zouden zulke dingen gewoon moeten kunnen

Haha het ging er niet om dat het een Gay night moest worden ofzo :/

Bedoel er alleen mee dat een Men's night lang niet zo populair is, als dat even vaak gedaan werd als Ladies night. Ik zou niet naar een feestje hoeven met alleen mannen hoor, en dat heeft niks met gay te maken, waarom halen jullie dat er eigenlijk bij :/

Dát is puberaal ;)
Waarschuw beheerder
Helemaal terecht. Die gratis feestjes houden de vrouwen alleen maar van het poetswerk af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 09:32:
Ik zou niet naar een feestje hoeven met alleen mannen hoor

zijn er op ladies nights alleen vrouwen dan? :)
Het gaat erom dat die avonden vrouwen worden voorgetrokken en er naar mijn mening dan net zoveel avonden moeten zijn dat mannen worden voorgetrokken, op wat voor manier is aan de discotheek.. Ken ook men's nights met topless servering enzo, is toch ook niet verkeerd?:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 09:42:
zijn er op ladies nights alleen vrouwen dan?
Het gaat erom dat die avonden vrouwen worden voorgetrokken en er naar mijn mening dan net zoveel avonden moeten zijn dat mannen worden voorgetrokken, op wat voor manier is aan de discotheek.. Ken ook men's nights met topless servering enzo, is toch ook niet verkeerd?

Nou hier in de buurt is er wel eens geweest dat de mannen pas na een bepaald tijdstip binnen mochten 8) Aanvalluh!

Maargoed, wat je zegt topless bediening, tja dat is hier ook wel eens maar ik zie er de lol eigenlijk niet zo van in :) ieder zijn ding natuurlijk!

En ik vind het niet erg dat er meer ladies nights zijn dan mens nights. Dat is ergens ook logisch, want volgens mij zou een men's night niet echt goed lopen wanneer dat te vaak wordt gedaan.

Waarschuw beheerder
ladies nights rules

Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 09:46:
En ik vind het niet erg dat er meer ladies nights zijn dan mens nights. Dat is ergens ook logisch, want volgens mij zou een men's night niet echt goed lopen wanneer dat te vaak wordt gedaan.

:yes:
Waarschuw beheerder
gelijk hebben ze, de vrouwen wilde gelijke rechten en als gelijke behandelt worden.

Mijn mening DOE DAT DAN OOK. En niet dat gezeik van een "ladies night" of een weet ik veel wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 09:46:

Ligt er maar aan hoe je het aanpakt.. Feit blijft trouwens dat het pure discriminatie is en het tijd werd om daar ook eens naar te gaan kijken. Nu maar hopen dat de goede richting is ingeslagen en ook de oneerlijke scheidingsprocedures eens worden aangepast.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 10:27:
Ligt er maar aan hoe je het aanpakt.. Feit blijft trouwens dat het pure discriminatie is en het tijd werd om daar ook eens naar te gaan kijken. Nu maar hopen dat de goede richting is ingeslagen en ook de oneerlijke scheidingsprocedures eens worden aangepast

Tja, als je dit al erg vindt...

Moet je eens kijken in de werksfeer wat daar wordt gediscrimineerd en waar vooral de vrouwen de dupe van zijn. Dat is toch wel iets belangrijker.

Waarschuw beheerder
tja ze moeten het om de week doen ene week vrouwen avond volgende avond mannen avond

hebben ''wij'' ook gratis drank :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 10:30:
Moet je eens kijken in de werksfeer wat daar wordt gediscrimineerd en waar vooral de vrouwen de dupe van zijn. Dat is toch wel iets belangrijker.

hoelang wordt daar al aan gewerkt om dat meer gelijk te trekken? al heel lang en is in vergelijking tot een aantal jaar geleden al veel verbeterd. Dus mag er dan nu ook eens aan de andere kant gekeken worden naar, zoals ik al zei, de scheidingsprocedures. Ik ken een man die heel erg diep in financiele nood zit door zijn ex-vrouw die vertrokken is naar het buitenland en hem achterliet met een schuld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 10:35:
Ik ken een man die heel erg diep in financiele nood zit door zijn ex-vrouw die vertrokken is naar het buitenland en hem achterliet met een schuld.

Maar heeft dat ook te maken met discriminatie.

Wel is het zo dat er op veel fronten gediscrimineerd wordt, vrouwen krijgen eerder voogdij over een kind (als je mag geloven wat je leest) mannen krijgen meer betaald in dezelfde functies (idem), maar zo kennen we ook een bepaald deurbeleid bij sommige clubs die mensen die er niet zo super uitzien, niet binnenlaten.

Als je iedereen als gelijken behandelt is er niks aan de hand toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 10:42:
Als je iedereen als gelijken behandelt is er niks aan de hand toch?

idd, ben ik het helemaal met je eens..

Waarschuw beheerder
donateur

nee maar ze hebben wel gelijk (y)
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 13 december 2005 om 08:27:

amen (y)

Waarschuw beheerder
op zich helemaal niks mis mee om onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen..

mannen => zuipen en veel neuken is stoer
vrouwen => zuipen en veel neuken is hoerig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 10:42:
Wel is het zo dat er op veel fronten gediscrimineerd wordt, vrouwen krijgen eerder voogdij over een kind (als je mag geloven wat je leest) mannen krijgen meer betaald in dezelfde functies (idem), maar zo kennen we ook een bepaald deurbeleid bij sommige clubs die mensen die er niet zo super uitzien, niet binnenlaten.

dat is waar. Als vader heb je zo weinig rechten. Dat merk ik nu ik zelf een kleine heb. Ik heb automatisch al het gezag en rechten en voor mijn vriend moeten we tíg formulieren invullen en naar de rechtbank (of trouwen.. Maarja dat kan soms niet) En als ik t op mijn heupen krijg en vertrek kan Silvan fluiten naar zijn zoon... Niet dat ik t zou doen, maar het slaat feitenlijk nergens op... Kinderen gaan onderhand nog eerder naar een kindertehuis dan naar de vader die prima voor ze kan zorgen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies, en daarom vind ik die acties van Fathers 4 Justice nog helemaal niet zo gek.

Als kind kijk je op tegen je vader, en als die dan in een superheldenpak actie voert... vind het super van die mannen :D
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 08:27:
Een jaar of 10 geleden zijn in Amsterdam ook al eens een aantal tenten op de vingers getikt vanwege deurbeleid als "dames tot 12 uur gratis toegang"... twee hebben daar toen geen gehoor aan gegeven want "iedereen doet het" en die zijn toen hun vergunning kwijtgeraakt. :/

De Time-Out in Gemert doet dit toch meestal ook?
"dames tot 12 uur gratis toegang"

Oftewel die zijn binnenkort ook hun vergunning kwijt? :s

(ik vind dat trouwens ook belachelijk dat je dan als meid/dame wel gratis naar binnen mag en als kerel niet maja)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 13 december 2005 om 11:54:
Ja precies, en daarom vind ik die acties van Fathers 4 Justice nog helemaal niet zo gek.

Als kind kijk je op tegen je vader, en als die dan in een superheldenpak actie voert... vind het super van die mannen

heb een x zo'n aktie gezien toen ik in Den Haag was. Als ik ooit al een vriendin zou krijgen waarmee ik een kind krijg dan zou ik ook niet weten wat ik moest doen als mijn kind ineens werd afgenomen als ze bij me weg zou gaan:S Kan me wel voorstellen dat je dan echt helemaal kapot bent..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 13 december 2005 om 08:40:
deze is voor de mannen:

Als een vent,
zich gedraagt als een krent,
wordt hij niet verwent.

Deze komt uit het topic 'Is ht niet geweldig om een man te zijn':

Ik ben een man en dat is een geluk.
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk.
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'.
Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan.
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel.
En als iets kapot is dan maak ik het heel.
Parkeren is easy; gewoon in 1 keer.
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer.

Ik ben een man en denk logisch na.
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla.
Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug.
Ik maak van een olifant in no time een mug.
En al deel ik met duizenden vrouwen het bed.
Ben ik juist de man, i.p.v. een slet.
Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan!
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!

Ik ben een man ja, dat doet me plezier.
Ik word niet dronken van 10 glazen bier.
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul,
want voetbal is passie en de scheids is een lul.
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit.
He,ik kan het vangen als iemand iets gooit.
En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn.

Daarom hebben wij dus Ladies Night.
Gun ons ook eens wat, stelletje egoisten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 12:41:
Als een vent,
zich gedraagt als een krent,
wordt hij niet verwent.

Is onder het motto dat vrouwen het geld belangrijker vinden dan de liefde van een man?
Waarschuw beheerder
Is onder het motto dat vrouwen het geld belangrijker vinden dan de liefde van een man?

vuile slet !!

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 12:46:

Ja, en de liefde van de man gaat door de maag...

Dus kom maar op met die flessen parfum, etentjes, complimentjes etc. ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 12:41:
Gun ons ook eens wat, stelletje egoisten!

Jullie wilden emancipatie, dat werkt dan 2 kanten op 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 12:49:

nee hoor, ik hecht daar niet zoveel waarde aan :P

Dus kom maar op met die flessen parfum, etentjes, complimentjes etc.

het ergste is dus dat als je als man veel complimentjes enzo geeft je weer gedumpt wordt, want dan is het ook niet goed :S
(ja heb ervaring ermee..)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 12:57:

nee hoor, ik hecht daar niet zoveel waarde aan

Maar jij bent ook geen man, maar een jongentje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 12:57:
het ergste is dus dat als je als man veel complimentjes enzo geeft je weer gedumpt wordt, want dan is het ook niet goed

Jij moet ook nog je complimentjes leren doseren. Echte mannen kunnen dat. Dat heet 'playing hard to get'. Onweerstaanbaar voor een hoop vrouwen. Echte vrouwen hebben deze kunst trouwens ook onder de knie.

Kom maar terug als je een paar jaartjes ouder bent ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 13:00:
Maar jij bent ook geen man, maar een jongentje.

Kom maar terug als je 30 bent

en bedankt he;) officieel ben ik een man ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 13:02:
officieel ben ik een mannetje

Waarschuw beheerder
haha pestkop :P pest er maar mee dat ik klein ben hoor:(

snif..

:P
Waarschuw beheerder
Dus kom maar op met die flessen parfum, etentjes, complimentjes etc

material girl..

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 13:13:
material girl..

morbide obesitas...

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 13:08:
pest er maar mee dat ik klein ben hoor

snif..

Sorry :aai: Gaat het weer een beetje? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 13:18:
Sorry Gaat het weer een beetje?

ja die aai doet me goed :) :P
Waarschuw beheerder
Pfff, gelukkig. Was al bijna bang dat ik je een trauma had aangepraat.

Waarschuw beheerder
haha :P kun je me niet aanpraten, heb ik al;) haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 13:16:
morbide obesitas

haha het feit dat je die vergelijking maakt, zegt meer over jouw vreselijke zucht naar materiele "liefde" dan over mijn zucht naar eten ...

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 13:27:
haha het feit dat je die vergelijking maakt, zegt meer over jouw vreselijke zucht naar materiele "liefde" dan over mijn zucht naar eten ...

Hihihi, ik heb ook eigenlijk helemaal geen man nodig die vanalles voor mij koopt hoor! Ik kan namelijk zelf wel kopen wat ik hebben wil, daar heb ik geen man voor nodig. Maar een man die je af en toe verwent is natuurlijk wel een pre. En bovendien; het mes snijdt aan twee kanten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 13:44:
Hihihi, ik heb ook eigenlijk helemaal geen man nodig die vanalles voor mij koopt hoor! Ik kan namelijk zelf wel kopen wat ik hebben wil, daar heb ik geen man voor nodig. Maar een man die je af en toe verwent is natuurlijk wel een pre. En bovendien; het mes snijdt aan twee kanten.

met andere woorden:

god doe haar een man voor kerst!

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 13:48:

heeft ze al zo te zien aan haar profiel hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 13:48:

Nog een? Ik krijg het druk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salut! op dinsdag 13 december 2005 om 13:56:
Nog een? Ik krijg het druk!

het mes snijd aan 2 kanten...

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat nou weer voor onzin :s alle discotheken hebben wel een ladiesnight... maar je hebt ook gentlemanslight bij veel toko's, en daar hoor je niemand over... :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mr_M op dinsdag 13 december 2005 om 14:05:
gentlemanslight

Echt nog nooit van gehoord, is dat een thema-avond in de plaatselijk homotent ofzo?

Als wij ramen moeten gaan zemen, gaan vrouwen ook maar gewoon betalen 8)
Waarschuw beheerder
Als het gratis is komen er misshien meer vrouwen

Vind ik eigenlijk alleen maar beter :woepwoep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind 't helemaal geen discriminatie, het is juist terecht dat wij vrouwen korting krijgen op toegangskaarten en drankjes :K

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2005 om 14:53:
Ik vind 't helemaal geen discriminatie, het is juist terecht dat wij vrouwen korting krijgen op toegangskaarten en drankjes

precies, als jullie verder zonder gezeur poetsen, koken en bier komen brengen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 15:01:
precies, als jullie verder zonder gezeur poetsen, koken en bier komen brengen!

Je hebt toch zelf handen en benen gekregen? :[

Waarschuw beheerder
Ze hebben wel gelijk :yes:
Bij ons vraagd de portier enkel geld aan de mannen
(elke keer 50 cent als je buiten wilt), en de vrouwen hoeven de hele nacht nix te betalen :/
Ofwel niemand betalen ofwel iedereen betalen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2005 om 15:04:
Je hebt toch zelf handen en benen gekregen?

Wat zeg ik nou net?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 15:01:
als jullie verder zonder gezeur poetsen, koken en bier komen brengen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 15:13:
(elke keer 50 cent als je buiten wilt), en de vrouwen hoeven de hele nacht nix te betalen
Ofwel niemand betalen ofwel iedereen betalen

haha moeten jullie betalen om naar buiten te mogen?

HAHAHAHAHAHAHAHAH

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2005 om 15:04:
Je hebt toch zelf handen en benen gekregen?

Wel de lusten niet de lasten, ik zie het al.

Dus mooi dat jullie voortaan moeten betalen :yes:

Waarschuw beheerder
yup advisor elke keer 50 cent :/
Terwijl ze eigelijk gewoon volgens de wet helemaal nix meer mogen vragen :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 15:24:
yup advisor elke keer 50 cent
Terwijl ze eigelijk gewoon volgens de wet helemaal nix meer mogen vragen

bedelen noemen wij dat,

en jij gaat ook nog braaf elke keer betalen?

pff ik weiger zelfs te betalen voor de WC als ik ergens de hele avond ben,

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 15:19:
(elke keer 50 cent als je buiten wilt), en de vrouwen hoeven de hele nacht nix te betalen
Ofwel niemand betalen ofwel iedereen betale

HAHAHAHA je betaald toch niet om naar buiten te gaan, als je niet betaald moet je dan binnen blijven ofzo :D

Waarschuw beheerder
Hehe tja s'ochtends kan hij niet anders dan je buiten te laten maar snachts zelf als je buiten wilt is
geen geld = niet buiten :/
WC's zijn ook te betale maar das dan weer iets anders die dame die daar werkt houdt voor jou de boel proper die wil ik wel betalen.
Portiers heb ik ook geen probleem mee zolang het alleen op het einde te betalen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 16:29:
WC's zijn ook te betale maar das dan weer iets anders die dame die daar werkt houdt voor jou de boel proper die wil ik wel betalen

gaat ze maar om geld zeiken bij haar baas,

niet bij mij

Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 16:29:
Portiers heb ik ook geen probleem mee zolang het alleen op het einde te betalen is.

waarom, waarom zou je dat doen? ze krijgen toch gewoon betaald en delen bij de meeste horeca bedrijven ook gewoon mee in de fooien pot terwijl ze dit geld in hun eigen zak ste(k)len

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
echt triest dat mensnen zich daar druk om kunnen maken ! ik vraag me echt af wie de gene is geweest die het heeft aan gegegeven! hahahah is toch relax lekker veel vrouwen binnen ! zal wel een homo geweest zijn die dat heeft gedaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The advisor op dinsdag 13 december 2005 om 16:35:
gaat ze maar om geld zeiken bij haar baas,

niet bij mij

Die heeft ze niet want vaak zijn het zelfstandigen.
Die huren zeg maar de plee bij zo'n tent voor een x-bedrag en het geld wat het oplevert op een avond daar betalen ze dat dan van de rest is voor hun zelf.

Daarom betaal ik wel als de wc netjes is :yes:

Waarschuw beheerder
ja nogal logisch he als je het ladies night noemt en het is even duur voor de mannen dan komen al die gasten er op af natuurlijk.
en dan is het hele 'ladies night' thema weg.
Waarschuw beheerder
Je zou zo denken, dat Baja en Hollywood een tekort hebben aan vrouwelijke bezoekers :D.
Waarschuw beheerder
goede zaak,nu maar eens mans night invoeren hahahahaha
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
jezus, ze moeten een leven zoeken....

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer van de VVD om hier moeilijk over te doen, dat het een marketinginstrument is zou toch zeker de VVD moeten aanspreken, vooral het erg liberaal is hahahaha.

Maar goed, vanuit cultureel en economisch standpunt zie ik geen bezwaren bij lady nights :)

Waarschuw beheerder
Begrijp niet dat mannen er zo moeilijk over doen, aangezien het mogelijk stuk drukker kwa vrouwen in zo'n tent is, zodat alle mannen wel een kans maken :d
Waarschuw beheerder
Kans maken heb ik tog niet maar het is zeer zeker een mooi gezicht! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Slim maar niet eerlijk idd.

Waarschuw beheerder
tof
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2005 om 14:28:
Echt nog nooit van gehoord, is dat een thema-avond in de plaatselijk homotent ofzo?

dat gentlemansnight heb je bij een discotheek hier in de buurt. Dan staat er een topless chickie achter de draaitafels :kwijl:

dat idee kunnen andere tenten ook wel gebruiken! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is juist heel goed;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_M op woensdag 14 december 2005 om 23:33:
Dan staat er een topless chickie achter de draaitafels

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 13:41:
is juist heel goed

Ga jij draaien dan?

Waarschuw beheerder
Idd, gaat weer nergens over

Waarschuw beheerder
Bij zogenaamde 'Ladies Nights' krijgen vrouwen korting op de toegangsprijs of zelfs gratis toegang, soms in combinatie met gratis drank. Volgens de commissie is dit direct onderscheid maken tussen mannen en vrouwen bij het aanbieden van goederen en diensten.

Ja nou én?
Hoe meer vrouwen hoe meer vreugde :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En terecht dat het discriminatie is ik ga zo ie zo al niet naar zulke tenten !!

Waarschuw beheerder
juist, zo is dat raving knight

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:48:
Begrijp niet dat mannen er zo moeilijk over doen, aangezien het mogelijk stuk drukker kwa vrouwen in zo'n tent is, zodat alle mannen wel een kans maken

ja, maar net als in valeknswaard bijv. mogen de vrouwen elke vrijdag gratis zuipen, nou, wil ik ook wel, scheelt je ongeveer 200 euri in de maand..;)

Waarschuw beheerder
slaat nergens op, dan is min 18 jaar voor een feest ook discriminatie.

is het ook eigelijk :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ag jah wanneer leren ze nou dat discriminatie niet altijd slecht is

de hypocrisie voorbij zeggen ze dan
er zijn zoveel voorbeelden te benoemen waarbij gediscrimineerd wordt (onderscheid gemaakt wordt)
waarbij het zeker wel goed is en het niet anders kan.

Discriminatie is tegenwoordig een hot item voor politici en willen er dus mee scoren. maar op een manier als dit sla je echt een slecht figuur (vind ik)

je bent toch niet van deze wereld als je zoiets als lady's night wil gaan verbieden

denk dat iedereen het wel ermee eens is
meer meiden binne is voor de meeste mannen ook positief

en zijn veel mannen die ervan profiteren ook, dan hoef je niet voor de lady te betalen die je mee neemt

ag veel politici snappen het gewoon niet meer :S
Waarschuw beheerder
Is dat niet om meer vrouwen binnen te lokken in tenten?
Want die gaan niet graag naar een tent waar veel mannen komen over het algemeen omdat die zich nogal weleens heeeel vervelend kunnen gedragen met (teveel) alcohol op... ;)

Sommigen vinden het prettig als ze weten dat er meer vrouwen binnen zijn...staat er dus ladies night dan gaan ze wel naar binnen...mannen ook blij lijkt me want die lopen altijd te mauwen dat er overal te weinig vrouwen zijn... 8)

Waarschuw beheerder
Dom zeg...

Bij meerdere discotheken, zowel binnen- en buitenland, wordt de formule "Ladies Night" toegepast om meer bezoekers te halen.

Dom dat ze daar over gaan zeuren

Waarschuw beheerder
:gaap:

Volgens de commissie is dit direct onderscheid maken tussen mannen en vrouwen bij het aanbieden van goederen en diensten. En dat is weer verboden op grond van artikel 7, lid 1 van de Algemene Wet Gelijke Behandeling.

Oké 65+ pas in het openbaar vervoer ook gelijk afschaffen. Iedereen is toch gelijk!!!

Sukkels die hier over zeuren.

Waarschuw beheerder

Nou idd,echt te erg!
Zijn gewoon te schijterig om wat nuttigs aan te pakken!
Stel je voor dat je faalt ooo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:19:
Oké 65+ pas in het openbaar vervoer ook gelijk afschaffen. Iedereen is toch gelijk!!!

Kinderen onder de 3(??) ook niet meer gratis idd...
Gehandicapten ook geen voorrang meer bij attracties in de efteling...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:49:
slaat nergens op, dan is min 18 jaar voor een feest ook discriminatie

"18 jaar" is ook echt een geslacht, afkomst, religie of sexuele voorkeur he? :P

Uitspraak van TYHARO op maandag 19 december 2005 om 13:26:
Is dat niet om meer vrouwen binnen te lokken in tenten?

eigenlijk is het om mannen met geld binnen te lokken die op zo'n avond afkomen aangezien er waarschijnlijk veel vrouwen zijn omdat die gratis naar binnen mogen

as per usual, it's all about the money ;)
Waarschuw beheerder
volkomen mee eens! dwaze discotheekbeleid allemaal! kk asos

Waarschuw beheerder
donateur
Er is pas sprake van discriminatie als er een gedupeerde groep is.

Nou, ik kan me werkelijk niet voorstellen welke vent zich gedupeert voelt als een tent vol met vrouwen zit die flink kunnen zuipen voor hetzelfde geld ;P

Oftwel : dikke onzin en ga problemen aanpakken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ze dan denken minder te hoeven betalen denk ik ;P