Partyflock

Forumonderwerp · 834925
2 volgers · 86600x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 01:39:
haha of dat je denkt dat mensen in een discotheek heletijd naar je zitten te kijken, en je uittelachen op een 1 of andere manier lijkt dat zo

ja dat heb ik wel vaker maar volgens mij is dat geen hallucinatie:P

Waarschuw beheerder
Al vaker hallucinaties gehad ja van :xtc:
vooral dat met die bril ja, of dat je ergens bankjes ziet of iets...
of dat je de uitgang bijvoorbeeld niet meer kan vinden, en dus verdwaald bent in een vierkante zaal met maar 1 doorgang ofzo :vaag:
wegdraaiende ogen ook vaak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 01:39:
of dat je in de auto zit naar huis net uit een discotheek, radio staat uit en je hoort gewoon nog muziek hahaha space

hehe... zelfs al lig ik al in me nest heb ik dat nog.. tot ik ga slapen.
en dan in mijn slaap heb ik ook de meest verknipte dromen..

de avond zelf, en 2 dagen erna zijn voor mij meestal 1 grote freakshow :vaag: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:11:
en toen was ze door d'r inhoudelijke reacties heen

jij heb zoveel inhoud wilde je zeggen:/ ach rot toch op een meisje van 16 uitschelden:S tegen mensen van je eigen leeftijd durf je niets :loser:

Waarschuw beheerder
ja precies hetzelfde had ik afgelope 2 dagen.. ik keek in de spiegel en ik had iedere x een mega vage bril op ;p
eergisteren zweefkaak en gisteren klapperkaak..
maar daarnie van, SUPERVET :D :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 23:04:
maar daarnie van, SUPERVET

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 23:04:
ja precies hetzelfde had ik afgelope 2 dagen.. ik keek in de spiegel en ik had iedere x een mega vage bril op ;p

je zit er flink aan ofnie :s
en dat op je 16e :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zondag 11 maart 2007 om 17:50:
en zn vriendinvond die eng Wahahhaha

:lol:

Waarschuw beheerder
'oh ik dacht ff dat je een bril op had' is wel een klassieker

verder denk ik altijd bekenden te zien die er op dat moment absoluut niet zijn

en ik heb ooit gedacht dat iemand een accordeon vasthad maar dat was gewoon een heel lelijk overhemd
Waarschuw beheerder
eigelijk best wel scary shit. blij dat ik het niet meer doe.

Waarschuw beheerder
ik hallucineer vrijwel altijd na drie a vier pillen. Wel leuke hallucinaties.

Vannacht zag ik een gozer met een bos rozen op zijn hoofd.

Bril, tatouages, aliens etc

Een muur met bloemetjesbehang wat achteraf een rookgordijn bleek te zijn
Waarschuw beheerder
afgelopen weekend op de terug weg allemaal vrachtwagens enzo en politie auto's die midden op de snelweg terug stonden.... dat was wel supper grappig kwam gewoon door lantarens langs de weg. En natuurlijk de normale tafels brillen lasers die uit de grond komen.
Waarschuw beheerder
keb ook steeds vaker wat ik hier lees dat meerdere mensen hetzelfde zien... zou je elkaar dat dan wijspraten en de ander gaat het dan ook zien... zoals afgelopen weekend op de snelweg we zagen telkens spook rijders enzo en echt allebei tegelijk :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:26:
'oh ik dacht ff dat je een bril op had' is wel een klassieker

idd ik herken het... (ook bij mezelf) :lol:
Waarschuw beheerder
Bij Partyraiser, iedereen die zonder shirt liep, of een kaal hoofd had zat onder de tattoo's...

Het hele lichaam was versierd met de vetste en mooiste tattoo's :O Dus ik bleef maar staren haha...

Komt er iemand naar me toe(Diegene met de vetste Tattoeages):

Hey alles goed?

"Knipper 2 x met me ogen"

JA hoor Prima ,en het was weg haha

Klote Lasers!!:P

Waarschuw beheerder
Blauwe mitsu's zijn een paar batches met een lading mda in de pilletjes.
Je lichaam zet van de 100mg mdma iets van 10% om tot mda dus zo'n 10mg.
Maar als je pil zelf ook al mda bezit zorgt dit voor goede halicunaties.
Mda is een chemische verbinding met hallucinogene werking en het broertje van mdma ;)
Waarschuw beheerder
Ik zag een x een gast met een grote plant lopen..Na 3 x kijken zag ik dat die gast echt een plant bij zich had. %-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosstheBoss op dinsdag 29 mei 2007 om 19:29:
Ik zag een x een gast met een grote plant lopen..Na 3 x kijken zag ik dat die gast echt een plant bij zich had.

Haha heb ik ook wel is last van r@ider ;)
Ik had op koninginne dag met blauwe mitsu's allemaal mooie balonnen in de lucht maar niemand zag ze ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 19:32:
Haha heb ik ook wel is last van r@ider
Ik had op koninginne dag met blauwe mitsu's allemaal mooie balonnen in de lucht maar niemand zag ze .

hehe maar ik zweer je.. die gast had echt een grote plant bij zich.. en ik weet echt niet waarom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosstheBoss op dinsdag 29 mei 2007 om 19:42:
hehe maar ik zweer je.. die gast had echt een grote plant bij zich.. en ik weet echt niet waarom

meschien voor in ze huis, of meschien was het wel ze mattie for life en waren ze ntb ;).
Waarschuw beheerder
Ik liep met een paar vriende door de duine ik ging kk hard
ik sag in eenkeer een vriend van omhelst met een jonge met een matje lope dat matje werd een staart en die staart werd een cape en toen was t gwn een vriendin van me

ff later loop ik verder staan er ineenkeer 2 grote gekke mocros voor me ik kijk so ik denk WTF ik knipper sijn t gwn 2 vriende

trouwus dat was kristal mdma of hoe dat ook heet iig geen poeder egt kristallen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mxx op dinsdag 29 mei 2007 om 20:27:
ik sag in eenkeer een vriend van omhelst met een jonge met een matje lope dat matje werd een staart en die staart werd een cape en toen was t gwn een vriendin van me

ff later loop ik verder staan er ineenkeer 2 grote gekke mocros voor me ik kijk so ik denk WTF ik knipper sijn t gwn 2 vriende

trouwus dat was kristal mdma of hoe dat ook heet iig geen poeder egt kristallen

Kristallen gaan harder als mdma poeder ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 20:32:
Uitspraak van :smoke:MaX op dinsdag 29 mei 2007 om 20:27:

trouwus dat was kristal mdma of hoe dat ook heet iig geen poeder egt kristallen

Kristallen gaan harder als mdma poeder ja.

precies wel zo ja :lol:

Waarschuw beheerder
ook de hangtafels en kleine lage hekjes zijn regelmatig gezien:xtc:
Waarschuw beheerder
Ik heb weleens voor de ogen van un groep van 8 a 10 man mun leeg glas op un staantafel willen zetten die er niet stond.. %-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op woensdag 30 mei 2007 om 22:28:
Ik heb weleens voor de ogen van un groep van 8 a 10 man mun leeg glas op un staantafel willen zetten die er niet stond..

Haha en dan in een keer door hebben dat er niks is ;).
Heb ze liever niet ;)
Waarschuw beheerder
laatst MDMA kristalletjes... zag ik allemaal zwarte slierten door de lucht gaan. probeerde ze te pakken, maar tellkens als ik ze bijna had was het weg.. daarvoor had iedereen een fluitketel onder hun arm.
Waarschuw beheerder
Haha ik heb ook wel eens in de naglow van een trip bijna overal op straat mensen zien lopen... Ze bestonden vaak uit bestaande voorwerpen zoals een verkeersbord ofzo... 1e keer zag ik ze echt lopen... 2e keer ook nog en als je dan de 3e keer met je ogen knippert en dichtbij komt zijn ze in rook verdwenen :P
Waarschuw beheerder
had 1 keer xtcpillen op was me 1e keer.
ik was helemaal in me sas dus ik dacht laat ik er bij gaan blowen,
een maat van em zei toen dat je er door kon gaan hallucineren
en zodra die dat zei kwam er een soort van zwarte balk uit het plafond met aftakkingen heel raar en een andere maat van me die was boven aan het naaien met zijn vriendin en terwijl hij boven was knipperde ik met me ogen zat die opeens voor me keek die recht voor zich uit en ddarna keek die mij aan met een te erge freaky smile op zijn gezicht terwijl die nieteens aanwezig was op de beganegrond haha dat was me enigste keer dat ik echt gehallucineerd heb en heb het daarna nooit echt meer meegemaakt heb nu alas ik wil spacen ckr 7 pillen nodig of meer :-s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WALDI op donderdag 31 mei 2007 om 00:52:
zag ik allemaal zwarte slierten door de lucht gaan. probeerde ze te pakken, maar tellkens als ik ze bijna had was het weg.. daarvoor had iedereen een fluitketel onder hun arm.

Uitspraak van :woop:Davinhò op dinsdag 29 mei 2007 om 22:03:

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 15:27:
Vannacht zag ik een gozer met een bos rozen op zijn hoofd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 18:13:
Een zaal vol honden op een party, ik heb er zelfs nog een paar aangehaald.

HAHAHAHA Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of niet, dat ik daar nooit last van heb :-S Blijkbaar alleen als je een paar pillen op hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (-=Loco..LeX=-) op vrijdag 1 juni 2007 om 13:03:
ik was helemaal in me sas dus ik dacht laat ik er bij gaan blowen

zonde man goede avond weg blowen... doe ut noooooit

Waarschuw beheerder
qlimax 2005, iedere keer als ik me zonnebril op zette werd alles zwart, deed ik um af, zag ik alles weer...en dan niet stoppen maah heel de avond zonnebril opzette en dan weer afzette omdak nix zag. vervolgens weer opzette want ik heb me togg een style zonnebril :P

Waarschuw beheerder
ik heb mezelf een keer in de muur gezien, net alsof t een spiegel was en ik dacht dat er geen muur stond dus ik voelen met mn hand sloeg erop helaas toch een muur :rot:
Waarschuw beheerder
Leuk om het allemaal te lezen :D

Hier nog een paar van mijn :9

-Mensen die in het dak hangen
-Hangtafels waar mensen aan staan (maar die er toch niet zijn)
-stoelen waar mensen op zitten (maar die er toch niet zijn)
-Iedereen heeft brillen op (maar dat is niet zo)
-Opstapjes (heel verveld kan dat zijn als je overal over heen wil stappen :lol: )
-Me telefoon die zwart beeld geeft
- als ik in bed lig en de kamer begint om me heen tedraaien (was trouwens wel vet jmmr dat ik het niet kon filmen :roflol: )

da was het wel zo'n beetje 8)
Waarschuw beheerder
Hoe vaak ik wel niet gevallen ben door te leunen op niet echte statafel, natuurlijk altijd met een groepje mensen eromheen.

idd altijd die hangtafels en barkrukken en plateau`s

ook lastig as je je drinken erop wil zetten;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bil op zaterdag 2 juni 2007 om 17:14:
ook lastig as je je drinken erop wil zetten

vooral als ze in un cirkel staan..

Waarschuw beheerder
tafels, stoelen, bosjes die op negers leken die me vrienden beroofden, heel veel netten, hond zoeken na een feest, en plafonds die smelten
Waarschuw beheerder
Geen rare dingen gezien, maar lag wel een keer weg uit te spacen na een vette nacht en half te dromen, toen ik ineens reageerde op mn droom en begon te praten :lol:

Dan hoor je jezelf ineens en denk je WTF, t wordt tijd om naar bed te gaan %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Cheetah*** op woensdag 6 juni 2007 om 17:48:
toen ik ineens reageerde op mn droom en begon te praten

Ik heb dit altijd als ik geslikt heb, en uiteindelijk op bed lig, dat ik half slaap / half wakker ben en dat er in mun hoofd iemand iets aan mij vraagt waarop ik wil antwoorden.. :roflol:

Waarschuw beheerder
Rare uitspraken als je wappie bent dus....
Waarschuw beheerder
Heb wel een keer gehad dat ik vet stond te spacen van de pillen en dat ik op de weg naast onze tuin ineens een bus zag rijden die er niet was! Vaagheid ten top!! :D
Waarschuw beheerder
Na 4 :xtc: op te hebben begon ik tog een potje te space niet normaal. De hele zaal vol met picknicktafels, een groot visnet dat in de lucht hing:x. een mega joint in de lucht en ik bevond me af en toe in een oud metro station leek het wel en dit alles op 1 avondje :vaag: maar wel vermaakt :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En natuurlijk de gebruikelijke tafels, dranghekjes, krukken en brillen.... Hoe vaak ik wel niet gevallen ben door te leunen op niet echte statafel, natuurlijk altijd met een groepje mensen eromheen.

haha heb ik ook weleens last van of je drinken erop willen zetten, poef weg is je water haha :S

meestal zitten we veel in de auto als we gaan spacen dan zie ik ook altijd vage dingen bijv:

- Maat van mij die achter het stuur zat aan het rijden was terwijl hij het stuur los in zijn handen had.

- Zeggen : woow vet lange tunnel man, en als antwoord krijgen, welke tunnel ?

- van alles op de motorkap zien landen, vogels,honden,koeien,draken.

en het ergste was nog dat ik zou zweren dat ik mijn moeder op de achterbank zag zitten met natuurlijk een tering vette bril op :vaag:

Op masters 2007 was ik op een gegeven moment de groep kwijt dus ik ging maar een rondje door de brabanthallen hakkûh en iedereen die ik zag die kwam me bekend voor, echt wel vet gevoel haha (Y)

Prachtig dat spacen :)

edit :

Hebben jullie ook weleens samen met iemand hallucinaties ?

Met 1 maat van mij zien we behoorlijk vaak dezelfde dingen bijv :

Het was rond een uur of 3 snachts en ik zag een man die uit het niets midden op de dijk sprong en vlak voordat we hem raakten verdween ie gewoon, mijn maat ging gelijk van het gas en we keken elkaar aan : zag jij die vent ook ? joah man hij verdween gewoon. dan krijg je egt wel effe dik de rillingen haha (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag laast op ene feest een kerel met op eens een gif groen net over zijn kop!!! keek ik beter nix aan de hand

10 min later liep ik rond kwam bij iedereeen van alles uit hun hoofd :vaag:

Maar de meesten hadden GIF groene netten strak om hun hoofd...

gewoon te vaag :vaag: maar ja

was maar ff en toen was het weer over dus

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 23:38:
Met 1 maat van mij zien we behoorlijk vaak dezelfde dingen bijv :

Het was rond een uur of 3 snachts en ik zag een man die uit het niets midden op de dijk sprong en vlak voordat we hem raakten verdween ie gewoon, mijn maat ging gelijk van het gas en we keken elkaar aan : zag jij die vent ook ? joah man hij verdween gewoon. dan krijg je egt wel effe dik de rillingen haha (Y)

dat soort dingen heb ik ook veel met een vriend.
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Vliegtuigen door de zaal.

Idd, zag een vlieguitgje in het wit door het bos (we waren met een groep het bos ingegaan), zagen bosjes voor paardenhoofden aan. Zag een keer bij de kranten elke keer achetr een boom een bosjesman:P. Briletjes bij mensen die geen bril hebben en bij een maat zag ik lippenstift, make-up oogschaduw, haarband e.d.(leek net of hij een vrouw was:P)

Uitspraak van wegwijs op woensdag 6 juni 2007 om 21:35:
Ik heb dit altijd als ik geslikt heb, en uiteindelijk op bed lig, dat ik half slaap / half wakker ben en dat er in mun hoofd iemand iets aan mij vraagt waarop ik wil antwoorden..

ook soms:P

en dat ik gewoon voor me uit zat te staren en iedereen wat tegen mij zei maar niks doorhad:P.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 7 juni 2007 om 01:22:
en dat ik gewoon voor me uit zat te staren en iedereen wat tegen mij zei maar niks doorhad

of iemand roept de hele tijd je naam en je draait van deze persoon weg en vraagt aan iemand anders: wat is er nou?! :P

Waarschuw beheerder
digital overdose: k zat op n verhoging en al die mensen in de zaal hadden geen benen meer, wazig, even later in een andere zaal zag k n koe en als iemand kaal was zag k n bloemmetjespatroon op zn pan. wat ook leuk is, als k mdma cristal op heb icm alcohol, kan k rare dingen zeggen, dat mensen me aankijken zovan wtf. boeit verder nie want de trip is zwaar relaxt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 19:29:
Blauwe mitsu's zijn een paar batches met een lading mda in de pilletjes.
Je lichaam zet van de 100mg mdma iets van 10% om tot mda dus zo'n 10mg.
Maar als je pil zelf ook al mda bezit zorgt dit voor goede halicunaties.
Mda is een chemische verbinding met hallucinogene werking en het broertje van mdma

vette shit.

Had n keer toen k van houseqlassics in de HMH naar huis liep, door de bijlmer, dat k d8 dat r allemaal negers in de bosjes verstopt zaten.

ik was al eerder weg gegaan van t feest omdat k mn pillen kwijt was en t uit begon te werken, vond k n half jaar later in zon klein vakje van mn spijkerbroek een zakje met witte poeier, rarara wat zal dat geweest zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 7 juni 2007 om 01:22:
bij een maat zag ik lippenstift, make-up oogschaduw, haarband e.d.(leek net of hij een vrouw was)

zag ik ook een keer, alleen geen haarband:vaag:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 10:08:
dat k d8 dat r allemaal negers in de bosjes verstopt zaten.

ook een bekende ja:P
laatste aanpassing