of dat je in de auto zit naar huis net uit een discotheek, radio staat uit en je hoort gewoon nog muziek hahaha space
Ik zag een x een gast met een grote plant lopen..Na 3 x kijken zag ik dat die gast echt een plant bij zich had.
hehe maar ik zweer je.. die gast had echt een grote plant bij zich.. en ik weet echt niet waarom
Ik liep met een paar vriende door de duine ik ging kk hard
ik sag in eenkeer een vriend van omhelst met een jonge met een matje lope dat matje werd een staart en die staart werd een cape en toen was t gwn een vriendin van me
ff later loop ik verder staan er ineenkeer 2 grote gekke mocros voor me ik kijk so ik denk WTF ik knipper sijn t gwn 2 vriende
trouwus dat was kristal mdma of hoe dat ook heet iig geen poeder egt kristallen
Uitspraak vanMaX op dinsdag 29 mei 2007 om 20:27:
Ik liep met een paar vriende door de duine ik ging kk hard
ik sag in eenkeer een vriend van omhelst met een jonge met een matje lope dat matje werd een staart en die staart werd een cape en toen was t gwn een vriendin van me
ff later loop ik verder staan er ineenkeer 2 grote gekke mocros voor me ik kijk so ik denk WTF ik knipper sijn t gwn 2 vriende
trouwus dat was kristal mdma of hoe dat ook heet iig geen poeder egt kristallen
Kristallen gaan harder als mdma poeder ja.
zag ik allemaal zwarte slierten door de lucht gaan. probeerde ze te pakken, maar tellkens als ik ze bijna had was het weg.. daarvoor had iedereen een fluitketel onder hun arm.
Vannacht zag ik een gozer met een bos rozen op zijn hoofd.
Een zaal vol honden op een party, ik heb er zelfs nog een paar aangehaald.
ik was helemaal in me sas dus ik dacht laat ik er bij gaan blowen
toen ik ineens reageerde op mn droom en begon te praten
En natuurlijk de gebruikelijke tafels, dranghekjes, krukken en brillen.... Hoe vaak ik wel niet gevallen ben door te leunen op niet echte statafel, natuurlijk altijd met een groepje mensen eromheen.
Met 1 maat van mij zien we behoorlijk vaak dezelfde dingen bijv :
Het was rond een uur of 3 snachts en ik zag een man die uit het niets midden op de dijk sprong en vlak voordat we hem raakten verdween ie gewoon, mijn maat ging gelijk van het gas en we keken elkaar aan : zag jij die vent ook ? joah man hij verdween gewoon. dan krijg je egt wel effe dik de rillingen haha
Vliegtuigen door de zaal.
Ik heb dit altijd als ik geslikt heb, en uiteindelijk op bed lig, dat ik half slaap / half wakker ben en dat er in mun hoofd iemand iets aan mij vraagt waarop ik wil antwoorden..
en dat ik gewoon voor me uit zat te staren en iedereen wat tegen mij zei maar niks doorhad
Blauwe mitsu's zijn een paar batches met een lading mda in de pilletjes.
Je lichaam zet van de 100mg mdma iets van 10% om tot mda dus zo'n 10mg.
Maar als je pil zelf ook al mda bezit zorgt dit voor goede halicunaties.
Mda is een chemische verbinding met hallucinogene werking en het broertje van mdma
bij een maat zag ik lippenstift, make-up oogschaduw, haarband e.d.(leek net of hij een vrouw was)
dat k d8 dat r allemaal negers in de bosjes verstopt zaten.