2 volgers · 86736x bekeken
nog ff voor de duidelijkheid heb ik niets tegen gebruikers maar de drugs...begrijpend lezen is ook zo moeilijk
ik zie alleen:
hoezo kansloos als je niet zonder da kk drugs kan
de drugs is dus kk (populair woordje tegenwoordig
en de gebruiker is kansloos
je kan ze niet los van elkaar zien muts, alle verantwoording ligt bij de gebruiker (een verantwoording die duidelijk te groot was voor jouw neef
tja en deze discussie kan ik wel blijven voeren maar de gedachten van jouw 15 jarige brein zijn toch wel zo kortzichtig en hypocriet dat het weinig zin heeft
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Crispy op zaterdag 3 maart 2007 om 13:53:
op dr eigen tekst: Age: 15 Hates: Kutkindjes die zich hardcore voelen omdat ze 1 feestje mee hebben gemaakt....
sorry moest et ff kwijt..
Ja want zij is wel Hardcore want ze is naar wicked hardcore geweest
Nou dan ben je wel heel hardcore hoor
Laatste keer was de ergste keer aller tijden, zoveel dingen heb ik nog nooit gezien terwijl ik best snel kan hallucineren. Het begon natuurlijk met de welbekende brilletjes en snorretjes, waarna ik paarse limo's zag, bushokjes vol mensen zag, een vuurtoren zag, er een indiaan in de kamer was en een kanarie die door de kamer vloog. Op de top kleurde ook alles rood, waardoor ik echt helemaal gek werd.
Pff, wat een belevenis zeg.
Als je teveel mdma pakt kan dat in je lichaam toch omgezet worden in mda, waardoor je gaat hallucineren?
je drinkt vast wel alcohol
en wat heb dat ermee te maken?
ik ben tegen drugs..hypocriet zou ik pas zijn als k tegen drugs was en het zelf gebruite..not
Owjah en alcohol is geen drugs zeker
dat we in de bosrand een klein lichtpuntje zagen op de grond
en als we dan heel dicht met onze bek erop gingen om te kijken was het ineens weer weg
en als we weer rechtop stonden was er weer een lichtpuntje
mja hallucinere is vrij normaal ja
on topic blijven he kneus
jij bent degene die het meest offtopic gaat van iedereen hier.
ach kzie zomaar even dat dit jullie onderonsje is ga maar lekker met elkaar hallucineren dit is ver beneden mijn rang
adios
Gá..! en blijf weg.. je hebt al onderand 3 keer gezegd dat je je niet tot het 'junk-niveau'wilt verlagen..
ga je neef helpen als je zo'n wereldverbeteraar bent!
nu weer eventjes ontopico:)
heb een paar keer iedereen met blauwe brillen zien rondstruinen,
en 2 weken geleden op Scumworld om een of uur 5 ging de halve zaal op grote zee-kisten zitten,.. en ik was de enige die maar bleef hakken. minuut later stond iedereen weer te bouncen. (dit was na 4 pittige hartjes
Gewoon lekker liggen ogen dicht en spacen maar !!!
lekker toch
denk het wel, ik denk dat het soort drugs heel erg mee speelt.
weet niet wat je allemaal al een x gehad hebt.......
daar ging het niet om, het ging erom dat alles wat je ziet dat er niet echt is een hallucinatie is, en dan boeit de soort drugs niet
yup afgelopen ztrdag op survival of the hardest had iemand iets in me drinken gedaan, weet niet ckr maar door wat er gebeurde d8 iedereen XTC. fiets ik even later naar huis zie ik paarse brugen en oranje bomen 
weet niet ckr maar door wat er gebeurde d8 iedereen XTC. fiets ik even later naar huis zie ik paarse brugen en oranje bomen
Hehe nofi maar net of je alleen door XTC paarse bruggen en oranje bomen kunt zien, kun je van zoveel dingen gaan zien
Wel fucked up dat er iets in je drinken word gedaan
Hehe nofi maar net of je alleen door XTC paarse bruggen en oranje bomen kunt zien, kun je van zoveel dingen gaan zien
weetik mar paar mensen hebbe iemand iets erin zien doen nog nooit wat geslikt en dan krijg je 1,5 pilletje binnen
En maat van me was aan het autoracen met zijn ogen dicht^^
haha geweldig tog
en daarvoor stonden allemaal mensen met hoedjes op
haha die mense met hoedjes ware er wel..
en ik zag ook mensen neuken bij thunderdome.. was het niet zo ?
neeeeeeee niet ogen dicht!
nee idd
als je helemaal lijp gaat zie je misschien dingen vervagen maar ik heb geen dingen gezien die der niet zijn
jaa.. da kan ook..
heb zelf altijd een vage droom als ik weer thuisben, 3 witte konijntjes met een rode, blauwe, en een groene pet
hahaha heeeeerlijk die spaceverhale
Ik heb ook rare dingen gezien met pillen. Een zaal vol honden op een party, ik heb er zelfs nog een paar aangehaald. Vliegtuigen door de zaal. een naakte vrouw op een tafel met bijen om dr hoofd. iedereen met gele regenjassen. iedereen met bloed uit de ogen.
En natuurlijk de gebruikelijke tafels, dranghekjes, krukken en brillen.... Hoe vaak ik wel niet gevallen ben door te leunen op niet echte statafel, natuurlijk altijd met een groepje mensen eromheen.
En natuurlijk de gebruikelijke tafels, dranghekjes, krukken en brillen.... Hoe vaak ik wel niet gevallen ben door te leunen op niet echte statafel, natuurlijk altijd met een groepje mensen eromheen.
Pffffffffff heb kei rare dromen de laatste tijd (gewoon door de week) had laatst gedroomd over een vet lange polonaise. En nu heb ik nog steeds van die rare dingen... wou laatst iets uit de koelkast pakken dacht ik dat daar iemand uit kwam lopen
Ook gewoon door de week toen ik niks gehad had
laatste aanpassing
donateur
Pffffffffff heb kei rare dromen de laatste tijd (gewoon door de week) had laatst gedroomd over een vet lange polonaise. En nu heb ik nog steeds van die rare dingen... wou laatst iets uit de koelkast pakken dacht ik dat daar iemand uit kwam lopen Ook gewoon door de week toen ik niks gehad hadlaatste aanpassing 16 maart 2007 01:23
drugs are bad, mmmkay

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)