Partyflock

Forumonderwerp · 834925
2 volgers · 86441x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op maandag 15 januari 2007 om 18:22:
of dat je met iemand zit te praten op een feest. en dat je het allebei over iets TOTAAL anders hebt maar elkaar toch prima begrijpt :D

lol, pillen zijn chill...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 23:18:
ik heb wel altijd als ik (te) veel pep genomen heb en ik sta op een feest ofzo, dat iedereen die ik zie lijkt op iemand die ik ken. dus de hele tijd wil ik roepen "hee das die en die!!" en dan ben ik al onderweg en dan blijkt alleen de haarkleur vaag overeen te komen...

zo heeeeerlijk herkenbaar!
Waarschuw beheerder
eigenlijk zijn drugstrips van drugs die niet bedoeld zijn om van te trippen heel vriendelijk ofzo. je krijgt er een beetje een warm, nostalgisch gevoel van :D

Waarschuw beheerder
Op digital overdose liep een man met een zwarte broek door het publiek. Het leek alsof hij geen benen had en opeens had niemand meer benen. In een andere zaal dacht ik dat er een koe midden in de zaal stond, heel raar. Op sensation kon ik de garderobe niet meer vinden, was twee keer met mn wappie kop de vip opgelopen omdat ik dacht dat het daar was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op maandag 15 januari 2007 om 18:22:
of dat je met iemand zit te praten op een feest. en dat je het allebei over iets TOTAAL anders hebt maar elkaar toch prima begrijpt

das idd altijd vet relaxt..:)

heb ook vaak dat ik al een kwatier een peuk aan t roken ben zoder dat ik m aangestoken heb..:S

heb 1 x echt gehallucineerd was op terscheling hadden we een of ander vaag goa strandfeestje gehad daarna zijn we op het strant gaan liggen.. alle sterren vlogen uit de lucht.. en midden in op het strand was in een x een haven met heel veel fucking grote schepen.. was vet vaag maar wel lagge..
Waarschuw beheerder
+1
owow deze topic helemaal over het hoofd gezien :O

wist niet dat zoveel mensen zoveel zelfde hallucinaties hebben als ik :)

- Pinhead voorbij zien lopen (Gabber met spijkers in z'n kop) (eerste x hallucinatie)
- Brillen bijna altijd (altijd typisch zwart montuurtje)
- Dranghekken ook bijna altijd
- Trappen of platos die in de weg staan, en je omheen loopt of denkt op te kunnen lopen
- Grote witte bankkussen op de grond
- Bartafels.. als je dichterbij komt word het een soort barbapappa gloed .. soort regenboog kleuring.. en dan zijn het hakkende mensen als je er pal naast staan
- Beeld van m'n telefoon springt gewoon naast het scherm... scherm zelf is dan zwart
- Feest word ineens veel drukker dan in werkelijkheid
- Kan zoiezo nooit m'n telefoon meer lezen
- En daarbij had ik op Thunderdome 2005 dat hele feest zeg maar als een droom zag.. soort tunnelvisie maar dan meer van een droom (te gek feest dus)
- Zie alles zoiezo wel 2 of 3 dubbel
- Vloer lijkt ineens vloeibaar.. of van een heel andere materiaal als in werkelijkheid
- Heb mezelf al groen/geel gezien in spiegel :S (megarave 2006)
- Echte traptredes van tribunes of zo vloeien in elkaar over zodat het net een glijbaan is
- Mensen met rode puntmutsen op
- De dj's hun hoofden waren van die opdwarrelende gouden ballonnen zeg maar.. lange omhoogstekende goude slierten die opwaaide. Stond 3 meter van de dj en kon het nog steeds niet zien wie het was... (Megarve 2006). Zag pas op de dvd later wie er draaide :lol:

Vast nog wel meer dingen gehad maar weet ik niet allemaal meer

Weet maggot niet allemaal van welk soort pillen het kwam, maar ben er vrij gevoelig voor dus hallucineer vrij snel.. en vind het kicke :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 19:57:
das idd altijd vet relaxt..

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 19:57:
heb ook vaak dat ik al een kwatier een peuk aan t roken ben zoder dat ik m aangestoken heb..

ja duh! dat kan je al bijna niet meer een hallucinatie noemen...
Waarschuw beheerder
stomste was nog dat ik ergens zeer wazig in een hoekje op m'n hurken tegen de muur hing.
kijk ik naast me, denk ik ineens: dááár ligt m'n afstandsbediening!!
vervolgens schraap ik met 4 nagels over een kleffe betonnen vloer.... :S

't was (in ernstig detail) een afstandsbediening die altijd tussen bed + kastje viel, was ik al lang kwijt. 't sloeg nog ergens op zulle we maar denke :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn leukste blijft toch nog altijd dat de cijfers van me telefoon streepjes werden en dat ze begonnen te jumpen op m'n telefoon.

Zag er echt zo grappig uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 22:46:
Mijn leukste blijft toch nog altijd dat de cijfers van me telefoon streepjes werden en dat ze begonnen te jumpen op m'n telefoon

was dat niet van drank?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 10:06:
Sodeju! Dat heb ik zelfs met paddo's nooit gehad allemaal

dat is jammer genoeg bij iedereen anders....

ikzelf kan helaas ook "te"veel hebben, en heb slecht 1 keer zonnenbrillen mogen zien van blauwe vlinders.
nog vele pogingen gewaagd :xtc: maar nooit meer gelukt :(

n vriendin van mij ziet van dezelfde zooi ook complete bartafels waar mensen aanhangen, etc. :S
:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mental Power op donderdag 18 januari 2007 om 22:21:
was dat niet van drank?

neej had toen niet veel drank op wel 2 snoepjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op maandag 18 december 2006 om 10:41:
f gewoon dat je zo ver wegzakt, dat je het allemaal even niet meer bevat wat er om je heen gebeurd

Dat is zo vaag, denk je ineens waar ben ik?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

Wij zeggen maar zo, je bent pas echt leip, als je een bril ziet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mental Power op woensdag 17 januari 2007 om 21:33:
- Brillen bijna altijd (altijd typisch zwart montuurtje)

herkenbaar:roflol:
Waarschuw beheerder
Ik zag bovenop een gebouw een oceaan-stomer :P
Dat was na 1 Xje...eerste ervaring.
En ik hoorde de stem van m'n vriend anders, die was opeens veel hoger?? heel apart, wel grappig :)

Waarschuw beheerder
langs de weg zag k constant allemaal van die ergon medewerkers schoffelen en n oma (die oma deed t em :P), maar vlgns de rest in de auto waren t gewoon paaltjes :$

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer mijn lerares nederlands zien hakken op de dansvloer :S compleet met brilletje en pen in dr hand. Toen ben ik maar eventjes langs de kant gaan zitten want dat was me iets te veel :p

Waarschuw beheerder
donateur
Na 3 dagen blowen, drinken en pilletjes slikken op lowlands zag ik voor het slapen gaan ook de vaagste dingen!!! Lowlandsmensen die een soort erwtensoep met glitterstuiterballen aan het eten waren in een patatbakje....
Zat ik daar een beetje te brabbelen om 7 uur sochtends in mijn tentje. 't was echt grappig en beter dan paddo's want dat is echt het goorste wat ik ooit geproefd heb!

dat was trouwens ook de avond dat ik voor het eerst chris liebing zag, en de volgende keer dat ik hem weer zag; nee dat is hem toch niet, die heeft toch een ernievormachtig oranje hoofd?! HMMM.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 16:18:
Na 3 dagen blowen, drinken en pilletjes slikken op lowlands ......
Zat ik daar een beetje te brabbelen om 7 uur sochtends in mijn tentje.

ernstig herkenbaar! we zijn donderdag begonnen met bier, pillen en jointjes, maandagmorgen opgehouden. Heb nog een week slecht geslapen en ruis in m'n kop gehad :vaag:

mag ik terug??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn heerlijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vaaz op zaterdag 20 januari 2007 om 15:52:
(altijd typisch zwart montuurtje)

ja! "frigid librarian modelletje" zeg maar...(specsaver reclame)

Waarschuw beheerder
1x gehad, je moet echt veel slikken om dat effect te krijgen...als je dat wilt hebben kan je beter paddo's nemen :p

Waarschuw beheerder
vage dingen????
cker nog nooit in het tripbos geweest
je ziet egt alles
paarden van 5 meter groot
hele huizen die er niet staan
enge mensen uit enge films blablabla

Waarschuw beheerder
variatie op allochtonenbos?

Waarschuw beheerder
Dit forum moet je lezen om flink in de lach te schieten. Maar goed, een vriendin van mij sprong op de dansvloer over lage hekjes heen. En opeens zagen meer mensen de hekjes. Wat een gespring. Heb dubbel gelegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op maandag 23 oktober 2006 om 20:08:
Dit natuurlijk naast de gebruikelijke brillen, dranghekken en statafels...

wat zou het lache zijn als een organisatie echt dranghekken en bartafels neer zet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Pimmetje!!! op donderdag 25 januari 2007 om 18:39:
wat zou het lache zijn als een organisatie echt dranghekken en bartafels neer zet

ja dan hoeven we niet van alles te gebruiken om het te zien :D
Waarschuw beheerder
of je ziet op een feest iedereen op een tuinstoel zitten en jij wilt weg omdat je geen tuinstoel mee heb :S
En kinderwagens, en clown's haha geweldig!!
Waarschuw beheerder
Ik had tot Thunderdome 2006 nooit last van hallucinaties, vrienden van mij wel die dezelfde pille slikte, en ik slik nu 3 jaar ofzo dus best vaag dat ik pas na zolang hallucinaties kreeg maar goed ik zag opstapjes en mn telefoon trilde zogenamd als ik ernaar keek thats it :D
Waarschuw beheerder
Elke keer weer zetten ze de boel af met dranghekken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:

dat is nog niks man, ik ging een keer naar de wc en die had een bril zonder glas erin maar de montuur was zo groot dat er zelfs een voetbal doorheen kon

Waarschuw beheerder
Ik zat laats thuis op de bank met de agenda op mn schoot de planning te maken van de dag erna, ben namelijk centralist bij een taxibedrijf, ik tegen een vriend aan het vertellen dat wagen 25 en 26 nooit op tijd in brussel konden zijn!! zegt ie dat redt wagen 22 toch! heel verhaal, moeilijke planning, drukke tijden........

Opeens zie ik de letters in mn planning helemaal weggaan, opeens is de agenda weg en zie ik alleen nog maar een deken :) wat een gezwetssssssss iedereen in een deuk en ik maar denken..........

Waarschuw beheerder
Ik heb wel in ee trip gezeten dat alles maar dan ook alels heel klein lijkt, en mn vrienden juist onzettend groot..
en ik heb volgens mij 4 of 5 uur naar een schilderij liggen staren omdat ik daarin dingen zag bewegen, en een stad zag pbouwen en kheb er een hnd ingezien enzo..

Waarschuw beheerder
donateur
op een feest een tafeltje achter je midden in de zaal :/
of de grond die heel ongelijk is...
een houten kroegbar midden in de zaal...
een trap naar benede (zo'n trap als op een station) ook midden in de zaal...

tja het doet toch wel wat met je die Xtc :/:/:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 18:52:
vage dingen????
cker nog nooit in het tripbos geweest
je ziet egt alles
paarden van 5 meter groot
hele huizen die er niet staan
enge mensen uit enge films blablabla

dat is inderdaad het leukst!
als je helemaal naar de klote bent een k*nkerdonker bos inlopen:xtc:
ik heb hele nieuwe werelden/wezens gezien:):banana:
Uitspraak van Sanneke(6) op vrijdag 19 januari 2007 om 19:51:
Sodeju! Dat heb ik zelfs met paddo's nooit gehad allemaal

ik hallucineer op pillen ook veel harder...

(heb ook wel eens over water gelopen trouwens! dat was best freaky...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naar je telefoon kijken en denken dat je super mario aan het spelen bent!:roflol:

Waarschuw beheerder
ik hallucineer het meest als er geen speed doorheen zit, ik zie altijd rode vlekjes op mensen hun gezicht en iedereen heeft kroeshaar.
ik zie ook wel eens andere dingen, zoals een houten tuinhekje midden in een disco, een scherm dat uit het plafond kwam en helemaal zwart was met een tekenfilmfiguurtje dat van de ene hoek naar de andere heen en weer schoot, een spinnenweb op iemands gezicht getekend met eyeliner ofzo.

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Lui met brillen op idd...mensen die er niet eens zijn...dingen die er niet zijn...Ben zo is op de hemkade met mijn kameraden is op een opgerolde tent gaan zitten omdat we dachten dat het een bank was:D

Ding was net zo goor...lui ons aankijken weten wij veel..net zo in de war en aant trippen:P
Waarschuw beheerder
na 2 dagen snacken van donderdag tot en met zaterdag... was ik op de zondag zo naar de klote van vermoeidheid, drugs, drank, enzovoorts dat ik allemaal zwarte mieren door me kamer zag lopen, de tijd klopte niet meer en ik zag allemaal regenboog kleuren... heb erg van genoten.

Waarschuw beheerder
Drinken gaan halen en terug komen met 3 rollen mentos :9

Waarschuw beheerder
krijg meestal van die shit als ik al een weekendje wakker ben, en toen ik ma mystery land mijn weekend maar 5 dagen heb laten duren, kreeg ik het helemaal te dol, video schermen op de muur, complete groepen met gezellig bbq'ende mensen... was wel heel vaag... maar heb dubbel gelegen (in mijn eentje:P)

brillen verhaal > heeeeeel herkenbaar
denken mensen te zien op feesten > bijna elke keer!

Waarschuw beheerder
ik zat een keer in een kamer en voelde de heletijd regedruppels.
k heb nu van die pille met ying yang afdruk erop heeft iemand hier ervaring mee
Waarschuw beheerder
Ik hallucineer eigenlijk nooit, kwam 1 x terug van de matrixx toen zag ik de heletijd boten op de weg, en leek net of de weg altijd recht was.

Wat ik wel normaal altijd heb is dat ik tafels en verhogingen zie of boxen waar je op kan staan.

alleen mijn eerste feest qlimax 2004, toen had ik iets teveel op en zag ik mensen met alienkoppen, mensen in rolstoelen vet wazig

Waarschuw beheerder
Ik begin pas te hallucineren als ik 2 of 3 nachten door ben. En dan is het meer van het slaapgebrek dan van de drugs :P Maar goed, om 2 nachten door te gaan gebruik ik wel drugs ;)

Heb zovaak vage dingen gezien, vaak zie ik in mijn ooghoeken dingen weg "schieten". Alsof het dieren zijn die snel wegspringen als ik kijk. Geen id wat het wel zijn, nooit echt goed kunnen zien :P

Van het mobieltje is herkenbaar, kan dat ding ook nooit meer goed lezen :P En ik denk ook altijd dat ik bekenden zie, maar als je goed kijkt lijkt diegene er niet eens op :P

Vaagste wat ik ooit gezien heb : Ik lag in bed naast een vriend van me en ik zag op de muur allemaal vage schaduwpoppetjes dansen :D

Vind het wel leuk, maar soms als ik alleen ben word ik er psychisch van. Gelukkig hou ik altijd in mijn achterhoofd :"Ik heb drugs gebruikt, der is niks aan de hand"

Waarschuw beheerder
ook hier brillen herkenning!I love techno 2005 na een stuk of 3 blauwe mitsu´s.en denken dat de organisatie statafels midden in de zaal heeft gezet met een kaarsje erop,ideaal kan ik mooi mijn biertje op kwijt...blijkt gewoon een groepje mensen en dat kaarsje is gewoon een peuk.kent iemand dit ook?dat je denkt dat er hele rijen mensen op van die lage gymzaal banken zitten?

Waarschuw beheerder
Jep, statafels gezien.
Weet nog steeds niet of ze nou echt waren of niet, maar achteraf bezien waren het er wel veel....
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Als ik dit zo lees was er een Gozer op Innercity Las Vegas... die door de Q zaal liep met een RIDDER op een houtenstandje met wielen daaronder!! (houseqlassics ridder)

en hij reed dus door die hele zaal heen en alle hele vage zag je zo kijken en voele of ie echt was:P kheb me dood gelache haha:D

Waarschuw beheerder
ik ben 1x zo vaag geweest...wask 1 dag door gegaan...met snatse,,lig ik sogtens helemaal vertript op de bank bij een maat van me thuis...hing daar geen schilderrij bove me..k heb er 5 uur of langer naar zitte kijke...en hij bewoog zo ernstig dat ik dacht dat er batterije in zate haha