Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 43815x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
grote vriezer kopen :9 heb straks toch alle ruimte die ik wil B)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:01:
1kg hier is ongeveer 10euro

heb ik nu ook,met die squid mix :9 maar weet 10000% zeker dat mijn boilie een stukkie beter is 8)

morgen spodden :woep: als het redelijk weer is :D

ik ga pitten :lijn:

Waarschuw beheerder
hahah hoop het voor je;)

ja latersssssss

Waarschuw beheerder
www.pukkabaits.com

Waarschuw beheerder
hey geen reclame doe ik ik ook niet voor welk merk ik vis en mee vis :(

vis met een mix met koolhydraten en lt vismeel en nog mooi water oplosbare additieven en een beetje green zing flavour maar das minimaal idd eind mei nieuwe vriezer ophalen en samen met een maat die volstouwen ook zoiets 100 kg ofzo jah :)
Waarschuw beheerder
Weekend twee nachten aans ons kanaal spenderen:D

Waarschuw beheerder
ik op de plas weer :) gister mooie mix van boillies pellets mini bolies ground bait gevoerd over een strook van 100 meter we zien het wel

Waarschuw beheerder
Er gaat niks boven (goede) zelf gemaakte ballen!!! Niks readymades......

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:08:
haha nee gewoon gekocht maar der zitte pitjes in enzo

Haha, die pitjes zullen wel zaadjes zijn van de birdfood ;-p
Wat een gewichten aan aas lees ik hier zeg! Beter als je er de ruimte voor hebt! Ik heb nog geen eigen vriezer, gooi alles bij me ma erin. Das meestal een kilo of 10/15. Anders gaat ze flippen....whehehe! Dus ik ben best vaak met boilies aan het draaien. Nie erg, is wel leuk werk....

Waarschuw beheerder
att corneliz ja dat zal het wel zijn:P

ja ben ook ff aan het proberen de goede formule te maken maar is wel ff priechele in het begin maar gaat goed komen hoop ik:P

Waarschuw beheerder
als je de basis van de voedingsleer gebruikt kom je al een heel eind :)

Waarschuw beheerder
vannacht weer geen geluk gehad op een mooie zeelt na maar ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 09:04:
hey geen reclame doe ik ik ook niet

En dat moet betekenen dat ik dat ook niet mag?

Voor wie of wat vis jij dan? Stuur me desnoods een pb. Ik ben benieuwdt...
Waarschuw beheerder
Zo, het werd dan eindelijk eens tijd voor mn eerste sessie ...pfff kuttemperaturen.
Vorig jaar zat ik in maart al met 20 graden en een jointje dik karpers te vangen!

Maarja een 4 uurs sessie bracht me toch een 16 ponds schubbie!

Binnenkort weer voeren op de stek van vorig jaar, ben benieuwd wat het gaat brengen!
Nu eerst ff een flinke zak (betaalbare) boillies op de kop tikken!

Waarschuw beheerder
Mijn ballen zijn binnen,

ze stinken goed!

Waarschuw beheerder
zo net een paar uurtjes weze vissen geen tukkie gezien maar wel relaxed weer :D

Waarschuw beheerder
vanaf donderdag avond 3 nachten aan de linge het wordt mooi weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ze hebbe best wel relax weer voorspelt ja:D

dus ik zit weer aan het water:P
Waarschuw beheerder
Net 2 uur bezig geweest met stekken zoeken en schoonmaken! Met waadpak en hark :) 5 potentiele stekken gevonden!

mmm vandaag zouden onze bollies binne zijn (50 kilo), hadden ze maar 5 kilo binnen gekregen :/

Waarschuw beheerder
ja net ook ff gevoerd hope dat het gaat lukke vorig jaar zatte we er ook en hadde 4 runs waarbij 3keer als ik sloeg was ineens me lijn gebruiken:S echt raar was dat maar zatte waarschijnelijk op een mosselbank en tegen beton pilaren aan maar nu heb ik gevlochte dus hoop op beter dit keer;)

Waarschuw beheerder
uhmmm 1 tip quickzilver van kriston doet wonderen en een goeie gevlochten lijn van sufix of die van proline

ook een keer zo,n geintje meegemaakt dus weet wat je meegemaakt heb :(

Waarschuw beheerder
ja dat is zo raar je heb gewoon een nette run maar en voelt geen weerstand maar toch breekt die haha was echt ff ziek die dag:S

ja ik weet niet wat voor merk maar hij is zeker wel beter en sterker dus ik vertrouw daar maar op;)

of een hele slimme karper met een schaar haha:P

Waarschuw beheerder
nee dat was juist het mooie dat zat der pas op haha
en was gewoon 30 honderste

Waarschuw beheerder
goede voorslag kan ook

Waarschuw beheerder
ik gebruik nu sufix gevlochtenlijn 3500 en kriston lijn ook 33 00 plus voorslag van korda en leadcore als tupe en knappers echt nie tja sorry voor mn hardcore gear vis bij palen en bruggen enzo met daraonder prikkeldrata met balken :S

Waarschuw beheerder
ja maar het is niet alleen bij mij gebeurt dus ik denk echt dat het die mosselbank of pilare ware geweest
Waarschuw beheerder
Hoeveel knopen heb je wel niet Bart ?

geen fratsen

of

sufix
softsteal
of technicum
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja oke dat zou kunne maar kan niet door water heen kijke haha maar mossels herken je wel door je lijn rustig binne te hale en voele of die hele klijne tikjes geeft had ze ook wel eens aan me haakje haha:P

Waarschuw beheerder
maar gevlochte mag niet in frankrijk toch

Waarschuw beheerder
nee sorry jannie mannie voor mijn zinsbouw :)

aan 2 hengels sufix en de derde hengel fluor carbon nog wat binnekordvervangen gaat worden wat een schijt lijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat dacht ik al ;) wat 4 verschillende soorten lijn is wel erg overdreven ;)

Waarschuw beheerder
haha dure hobby voor je dan:P

Waarschuw beheerder
jah dat zekerzzzzz binnekord eerst met mien maat een 2de hands 200 liter vrieskast ophalen scheeld weer draaien
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 22:47:
maar gevlochte mag niet in frankrijk toch

tuurlijk wel,op sommige betaalwateren miss niet.

Wie weet leuk adresje voor freezerbais? 100kg :nocheer: diegene die ze voor me zou draaien heeft ineens geen tijd.....

Waarschuw beheerder
uhmmmmm bij jou in de buurt zit mitz vd kamp die heb ze al vanaf 400 euro voor 100 kg anders proline dies wat goedkoper

Waarschuw beheerder
ik had ze juist bij mitz besteld,na een week wachten komt diegene die ze voor hem draai ermee dat ie geen tijd had/heb (Y) nog een week wachten

goede afspraken :/

anders draai ik ze zelf wel binnenkort :9

Waarschuw beheerder
hmmmm aha kiek an lekker geregeld daar dus :S
zit zelf ook op een mix te wachten gna gna :)

ik en mn maatje halen een 200 liter vrieskist op en zo,n spuit op luchtdruk 24 worsten per keer 1,6 kg inhoud

en heb nog een ouwe hobart staan op t werk :P

Waarschuw beheerder
maat van me heeft ook een 200liter kist,tja....ga denk ook alles zelf aanschaffen

voor 1000€ heb je een worstenspuit met 9worsten tegelijk,draaiding, industiele brander met grote pan :P en compressor

hiermee kan je al gauw 100kg per dag maken :D

om de te kneden pak ik een betonboor met cementmixding en grote emmer :)

Waarschuw beheerder
jeps hier ook idem dito werkt perfect vorral als je met zn 2en draaid op t werk pak ik de jet steamers wel eens 10 kg per keer afsteamen is normaal :P

Waarschuw beheerder
:D

he miss weet jij dit wel,je kan dingen toch conserveren dmv ze luchtdicht onderwater te houden?

Zoals de partikels van frank warneck,maar moet dat met kokend water?

Waarschuw beheerder
kan volgens mij zowizo wel denk dat goed drogen eventueel een paar keer met suiker en zout en dan vacumeren :) maar mocht je niet de mogelijkheden hebben zoals ik zou ik

ze gewoon in een dip gooien werkt ook wel goed alleen ze worden knetters hard

Waarschuw beheerder
anders kan ik je wel het nr van dirk van ucp geven die draaid zo 100 kilo voor jou ook eventueel je eigen mix en binnen 14 dagen heb jij ze thuis (Y)

Waarschuw beheerder
gaat niet om boilie's :9 maar om partikels

nummer heb ik ook wel :) maar wacht nog wel even af.....als k zelf die zooi ga kopen dan hoeft het natuurlijk niet :woep:

Waarschuw beheerder
ooh oke dan (Y)

succes ermee

Waarschuw beheerder
van alles wat,

vind zelf aardappels alleen ook niet lekker,

vlees, groenten wat jus :kwijl:

Dus...karper wil ook de volledige maaltijd 8)

ballen, dipje, pellets, nootje

Waarschuw beheerder
waar heb je het over? :/

Waarschuw beheerder
hij hebt over een 6 gangen dinner met vooraf champagne met amuses voor de karper :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 16:29:
waar heb je het over?

me oma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 16:41:
me oma

zit die in een dipje? :vaag:

Waarschuw beheerder
nee maar ze braad wel een kipje :P

Waarschuw beheerder
Whehehe......maar wat ik kan opmaken van wat ik hier allemaal lees, is dat sommigen het groots aanpakken met die ballen! :-D
Mooi werk.....ideaal als je de apparatuur tot je beschikking hebt. Ik moet het doen met een oud apparaat waarvan ik niet eens weet wat t is. Hier douw je t deeg in en er komt een worst uit. Dit leg ik op m'n rolplank er ik heb boilies. Een maat van me heeft een rolmachine gemaakt met 2 walsen, zoiets als dit:

[img width=640 height=480 cacheid=001219360022f44b073a298d1a01592803]http://www.carpobsession.nl/RRT/site/pagina/plaatjes/mach4.jpg[/img]
Dat gaat een stukje sneller. Maar zo'n worstenspuit op luchtdruk waar 24 worsten uit komen is ook zeker ideaal. Bedoelen jullie zoiets? :

[img width=640 height=480 cacheid=001219360022f44d52f08a951a01592803]http://www.carpobsession.nl/RRT/site/pagina/plaatjes/worst1.jpg[/img]

Deze apparatuur is trouwens te koop bij Ray's Rod en Tackle
www.carpobsession.nl/RRT voor degene die geinteresseert zijn.