Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 43892x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 20:39:
niemand snapt het he? elke 30ers is toch een 20er geweest?

of hij sprong zo over de 20 pond heen :dood: :P

Waarschuw beheerder
haha alleen haas is scherp :P

Waarschuw beheerder
maar met een beetje stek kennis en voer kennis vang je ze wel in nL :P

Waarschuw beheerder
gaat dit jaar ook zeker wel lukken :) ga op 4wateren vissen waarvan op 2wateren al 40+ is gevangen en op 2 wateren zéér hoge 30ers 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat betreft die 30ers en zwaarder......ik vang ze ook niet vaak! Vertel mij dan maar eens wat wateren waar je ze wel bij de vleet vangt!

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 22:06:
maar met een beetje stek kennis en voer kennis vang je ze wel in nL

Hier ben ik het dus ook niet mee eens! Ik heb genoeg kennis van en over mijn stekken en voer! Toch vang ik niet veel 30ers. Op een water waar veel 20ers, 30ers en misschien nog hoger zwemmen, heb je evenveel kans op 1 of meerdere lage 20ers dan op 1 of meer 30ers. 'T is maar net welke vissen je over en op je stek krijgt, heeft niks met genoeg kennis van je stek te maken. Ook bestaat er geen boilie of particle waarmee je alleen maar 30+ vissen
vangt!

Tuurlijk is het wel handig om goede kennis van je stek te hebben, maar heeft dus in mijn ogen niks te maken met meer 30ers vangen.

Iemand een andere mening hierover? Dan lees ik t graag, misschien kan ik er nog wat van leren :-D

Waarschuw beheerder
15 kg vis heeft veel ervaring, die prikt zich niet snel voor de zoveelste keer.

Uitzonderingen daargelaten, er zijn gewoon slimme en domme vissen.

of de een heeft een grote eetlust en de anderen niet.

en het bestand aan 15kg+ vissen is bijna overal lager dan het bestand 10kg+ vissen.

zoveel oplossingen, niemand heeft de exacte antwoorden.

Iedereen denkt er ook weer anders over..

Maarja, dat houd het zo leuk en boeiend ;)

blijven denken blijven proberen, en leren natuurlijk hehe

Waarschuw beheerder
jongens elke karper die je vangt is toch mooi;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 16:29:
bij de vleet vangt!

das ook overdreven

weet wel waar de kans is dat het zou kunne in 2 n8en 6 20iger en 1 30iger

weekend later weer 2 dertigers :)

Waarschuw beheerder
jah maar ken wel waters waar meerdere 30gers in het jaar mogelijk is :devil: maar goed moet wel zeggen dat ik regelmatig mn stek voer en er elke week zit :) hoop dit jaar net zo succesvol te wezen als de laatste 3 maand van 2005 kort maar krachtig seisoen

Waarschuw beheerder
ik heb het ovr verschillende vissen en heb er pas een paar n8jes op een hele simpele manier gevist 2 weken trug had k 13 mini's das ook iets die zitter er nog veel meer

Waarschuw beheerder
Moet gewoon een goed water uitzoeken,vis waar ze zitten,klinkt stom maar weinig mensen doen dat :9

ik zeg niet dat k ze vaak vangt :/ maar ik vang graag veel,en de combi veel en groot werkt meestal niet :p
Waarschuw beheerder
Nou alle wateren waar ZE zitten kunde in de rij gestaan hiero

Waarschuw beheerder
ooh bij ons niet veel groot water en veel putten hier kun je rustig gaan vissen alleen zomers dan is het een criem en op twater waar ik vis klinkt gek respecteren we kaars voer stekken en laten mekaar met rust ideaal

Waarschuw beheerder
moet je stukkie tekst helemaal ontcijferen :vaag:

niemand weet waar ik voer,dus niemand kan er rekening meehouden :9
Waarschuw beheerder
Kon ik maar ergens voeren :( je krijgt hier gewoon de mogelijkheid er niet voor

Waarschuw beheerder
ander water?of ergens voeren waar niemand het zou verwachten B)

mooiste is nog gewoon het hele bestand op je voer krijgen,dan boeit het niet of er mensen op je stekken zitten :D
Waarschuw beheerder
elk fatsoenlijk water hier in de buurt is druk :( . Wel als er 6 man op dezelfde 6 voert :S

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450022ea5dfb6ce4311a01580e47]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DINFUMOP[/img]
32 pond :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op dinsdag 11 april 2006 om 18:11:
Wel als er 6 man op dezelfde 6 voert

groot water?

Waarschuw beheerder
beste plek en mooiste nieuwkoopse plassen:yes: daar is ook nederlands recor vis gevange

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:20:
beste plek en mooiste nieuwkoopse plassen:yes: daar is ook nederlands recor vis gevange

ik hoop nie dat je naar je verstand praat van t record is waar( maar heb sterk het idee dat er genoeg andere wateren zijn waar zich recordvissen verschuilen , en ook al gevangen zijn alleen nooit bekend gemaakt wat naar mijn idee gwn slim is ik zou t denk ook niet doen) maar nieuwkoopse plassen mooi :no: en zkr ook geen makkelijk water
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik sta der op de camping en zeker wel mooi:yes:

en wel moeilijk te vange maar dat is toch de sport:D

ja der zulle heus wel meer record vissen zijn maar niet oficieel benoemd als record vis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:33:
maar niet oficieel benoemd als record vis

en zo hoort het te blijven op het moment dat zoiets bekend word is het water en de vis totaal verneukt gaan mensen vissen met totaal geen know how nja je kent het wel
Waarschuw beheerder
neeh haas denk nog geen 4 e hectare probeer daar telkens te gaan voeren. Elke keer ga ik kijken zit er niemand begin ik 2 dagen te voeren zit er de derde iemand :S. Heb ook gezien dat er op een avond 3 man achter elkaar komen voeren zonder dat ze het weten van elkaar en allemaal op dezelfde plekken
Waarschuw beheerder
denk dat de grote rivieren nog veel geheimen schuil houden

Waarschuw beheerder
att-=­Hardcore Terrorist=-

ja oke dat is wel zo maar die vis is wel al paar keer gevange maar wel door de zelfde man dus dat is wel mooi voor hem dan:P

maar dat water is zo groot dat het bijna onmogelijk is om op de zelfde plek te visse als hij,en hij zegt het ook tegen niemand wat natuurlijk verstandig is;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 20:38:
maar dat water is zo groot dat het bijna onmogelijk is om op de zelfde plek te visse als hij,en hij zegt het ook tegen niemand wat natuurlijk verstandig is;)

dat is waar , maar tog het idee lijkt mij gewoon een soort verraad voor de vis en het water

Waarschuw beheerder
ja dat is wel zo,kijk ik ben er ook juist door die
(joop geloof dat die zo heet)erachter gekome dat der zeker wel mooie karpers zwemmen en ook het proberen waard is;)
en ja der zulle ook wel fout volk op afkomen maar is dan wel beetje ze eigen schuld want je weet als je het in de media gooit dat dat zeker mense aantrekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 20:54:
eigen schuld want je weet als je het in de media gooit dat dat zeker mense aantrekt

idd hier ook een plaatselijk water recreatiemeertje zwemt 1 30iger (meestal ver in de 20) vis is al 1000 keer gevangen door mensen met verstand dan vangt 1 jochie um per ongeluk en belt meteen de hele regio af voor alle kranten 1 dag later vis het hele dorp er met vaste stokken een haakmaat haai enz enz

Waarschuw beheerder
ketelmeer das pas groot water :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 21:16:
ketelmeer das pas groot water

jij weet nie wat groot is man :p

Waarschuw beheerder
ja wat ook vaak gebeurd is dat ze dan op die vis gaan vissen en heem meenemem naar een sloot of meertje bij hun eigen in de buurt dat vin ik wel zo erg want zo,n karper groeit omdat het water waarin die zwemt heel voedsaam is en in zo,n sloot of meertje word die echt niet groter

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
iemand een goeie tip:voor boilies smaak heb afgelopen weekend met monstercrab gezete maar die zijn erg porues of hoe je dat ook schrijft:P en breken erg snel:S

Waarschuw beheerder
minder maismeel gebruiken vraag even in je plaatselijke shop iets ertege er zijn genoeg ingredienten om dit soort dingen te voorkomen, ei-albumine

of maak je ze niet zelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 21:55:
en breken erg snel

uhhuu :S:S:S ..ligt dat niet aan hoe je je bolle draait :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha nee gewoon gekocht maar der zitte pitjes in enzo

Waarschuw beheerder
ik laat ze draaien :P

Waarschuw beheerder
ja dat wil ik ook wel doen maar me ma vind het niet zo,n goed idee:P

Waarschuw beheerder
koop gewoon met een paarvismaten een goeie frieskist en koop freezers of draai de mix van jezelf of aas firma :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op dinsdag 11 april 2006 om 19:02:
4 e hectare

waarom voeren?Is onzin,vis zit er toch wel,gewoon lekker instant gaan,Of voer over het hele water,paar kg per week verspreid over 3x voeren,blijf dit gewoon weken doen.Na een tijd vertrouwen ze jou aas.

heb me partikels binnen 250kg 8) morgen zijn als het goed is de boilies klaar 100kg B)

Waarschuw beheerder
maar wat voor soort smaak vinde jullie nou het best met dit soort weer?

ik visde altijd met scopex van nash maar daar vist nu iedereen mee geloof ik:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:35:
boilies klaar 100kg

mijn vriezer kan maar 30kg aan ;)

komen morgen vroeg binnen

Waarschuw beheerder
smaak boeit me geen zak,goede mix heeft geen geurtjes nodig :9

voor moeilijk water gebruik ik nash all season squid mix 8)
ander water....soort van pindaboilie

Gewoon zelf draaien man,uurtje heb je 1,5 tot 2kg zonder boilieplank enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:44:
mijn vriezer kan maar 30kg aan

mijne niks,ja 1kg anders maakt me moer me af 8) maar maat van me heeft 200liter ruimte 8)

en die boilies zijn zo op O:)

Waarschuw beheerder
ja denk dat ik dat ook maar gaat doen ja want je loop echt blut op die boilies ff kijke op internet dan maar hoe je dat moet doen:P

Waarschuw beheerder
tja...paar € de kg kan ik wel missen.:p

ben bezig om goedkoop de all season squid mix te krijgen :kwijl: 7,5kg mix kost in de winkel rond de 130-140€,ik wil het voor de helft B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja oke maar het voere doe je der ook mee en minstens 7kilo per week dus dat loopt wel op maja is hobby dus das beter dan aan de kroeg schenken haha:P

ja voor de helft van de prijs is nooit weg natuurlijk:P

Waarschuw beheerder
tja..met die dure voer ik nog niet,is alleen voor instant :9

binnekort draai ik alles zelf,komt het me op 2€ de kg 8) en kan dan ruim 100kg per dag maken :woep:

Waarschuw beheerder
ja dat scheelt wel wat ja 1kg hier is ongeveer 10euro

haha ja als ij zoveel kwijt kan:P