Partyflock

Forumonderwerp · 834743
Verdomme...Heb wel zo een rugpijn dat het niet uit te houden is bijna. Iemand tips? Net in een zo heet bad gelegen al dat ik bijna flauwviel, maar dat helpt dus ook maar de eerste 10 min. Paracetemollen werken ook niet echt...Dalijk maar es een jointje halen....Iemand advies?

Gewoon zware pijnstiller en tijgerbalsem op de plekjes masseren waar het pijn doet en daarna warm inpakken. En daarna gewoon naar de huisarts gaan die zegt wel wat je verder moet doen.
een kraker
DICLOFENAC... vreet zelf vrij zware - 75mg (lijkt wel weekend, alleen dan zit er 100mg meer in ;))
Normaal zijn ze van 50mg..

Diclofenac werkt ontstekingremmend en het zijn tevens spierverslappers.
Heb zelf ook vaak last van m'n rug en dit is het enige wat dan helpt !
laatste aanpassing

Uitspraak van Smiley © op maandag 12 december 2005 om 16:40:
ik ook laag in de rug.....en zou van het zitten kunnen komen. als ik momenteel recht zit voel ik de pijn minder dan als ik maar onderuithang

Ghehe :P

Die Pijn heah :D Die gun ik jou van harte vriend :P

Whaha :P Neej dat meen ik niet :P ..

(w8 op boze reaktie:p)

paracetamol is ook een klote pijnstiller
neem diclofenac ;)

ibuprofen werkt bij mij altijd (y)

en ga in een houding zitten/liggen zodat je zo min mogelijk pijn hebt :jaja:

weet ook iemand dan wat je kan doen aan ontzettende schouder/nek pijn? pff..zit hartstikke vast...heb misschien wel een goede masseur nodig :P
Massage, en accupentuur wil ook wel helpen...
Uitspraak van TLN op maandag 12 december 2005 om 15:27:
Zou ik niet doen, meteen gaan bewegen zonder dat je weet wat 't is

Even wachten met de dokter kan maar ga nou niet van alles uitproberen tot je weet wat je hebt.. Heb je wel vaker last van je rug?

ik bedoel ook niet gelijk max trainen maar gewoon een paar oefeningen kan volgens mij nooit veel kwaad, je bent nog jong dus je lichaam herstelt zich snel
Uitspraak van key op maandag 12 december 2005 om 12:41:
diclofenac is bij mij de beste oplossing!

heb ik ook gebruikt toen ik spit had en werkt wel :jaja:

Heb altijd last van m'n nek en rug...gewoon niet zeuren(als je het altijd hebt) en op de dagen dat je het écht niet trekt in bed blijven liggen (Y)

De allerheetste tijgerbalsem is ook wel lekker EN een echt goeie massage :yes:

Maar ach, heb altijd last, dus om nou te zeggen dat dat allemaal zo goed werkt 8)

K heb een hernia echt niet grappig.. voor de pijn gebruik k gewoon zet pillen het is misschien even vies en zeker een vies idee maar het helpt ontiegelijk..
ga naar de fysio
ik heb al een tijdje nekklachten en dat trekt door naar me rug. maar sinds ik bij de fysio loop gaat het een stuk beter:jaja: