| Betreft: | evenement: Hardhouse Academy, zaterdag 21 oktober 2006 om 20:30 |
en gewoon alledrie een serieus gezicht trekken op hetzelfde moment:
en gewoon alledrie een serieus gezicht trekken op hetzelfde moment:
Nou eerst naar het fullmoonfestival en op de terugweg het dancevalleyweekend meepakken.....klinkt als een heerlijke hippe vakantie...
is dat de lineup???? pffff....
Technoboy, Prophet, Zany
Kai Tracid ook nog
Technoboy, Prophet, Zany![]()
Kai Tracid ook nog
Maar wat is hier nou zo bijzonder aan? Die 3 staan geloof ik op elk Hardstyle feest.
Ik zeg ook niet dat ik er heen ga..
Genoeg andere LEUKE feesten
Dat bedoel ik, daarvoor hoef je niet echt naar de Arena. Kun je bijna wekelijks wel zien. Ik snap echt NIET dat ze dj's als DERB, de hele HQ harddance crew
Oja, wat ik nog wilde zeggen: Als je de Arena vol wilt krijgen, heb je een hele hoop mensen nodig. Dan moet je met je line up dus heel veel mensen, waaronder ook een hoop niet-kenners, zien te bereiken. En ik denk dat dat makkelijker gaat met Zany en Technoboy dat met, pak 'm beet, Cally en Juice.
Het raakt hoe dan ook altijd uitverkocht. Al zetten ze Jean op Black.
Op Sensation komen zoveel mensen af die alleen voor de show en om iedereen in het wit of zwart te zien.
BULLSHIT
vorig jaar verkocht Black 1 of 2 weken van tevoren uit.
Was vorig jaar dermate verbaasd dat Tom Harding en yves de ruyter er stonden.
Voor black geldt dat veel minder, veel meer afhankelijk van de line up dan white
Maar ook Black is altijd uitverkocht hoor
Dan is er over 4 jaar zeker wat mis met die groep!
zo bedoelde ik het ook niet.. ik doel ook niet op dat mensen die sensation White bezoeken slecht zijn of zo. Alleen ik bedoelde daarmee te zeggen dat die mensen vaak voor de aankleding en show gaan, en geen verstand van de djs hebben.
Misschien moet ik anders neerzetten:
boeren en die dertigers die eens per jaar uitgaan...
Ben ik ook met je mee eens. White wordt grotendeels bezocht door boeren en 30ers of mensen die eens per jaar uitgaan met een bedrijfsuitje of zoiets. Die weten niet eens wie die mensen zijn die daar komen draaien. Ze komen meer voor het hele enthourage rond de feest. Mensen die naar Black gaan gaan bewust naar black voor de hardere muziek, dus letten ook meer op de lineup.
Ik hou wel van je hoor Daniel
wazi volk
Die hebben hun eigen feest. Masters of wazi's heet dat.
en 30ers
Wat is er mis met 30ers?
Er is niks mis met bejaarden
wat is er mis mee? binnen 4 jaar behoor ik ook tot die groep
Die hebben hun eigen feest. Masters of wazi's heet dat.