Partyflock

Forumonderwerp · 834491
18707x bekeken
Betreft: evenement: Hardhouse Academy, zaterdag 21 oktober 2006 om 20:30

Waarschuw beheerder
Organ Donors niet op HHA in februari...jammerrrr!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 8 maart 2006 om 16:25:
en gewoon alledrie een serieus gezicht trekken op hetzelfde moment:

Whehehe schitterend :D
Waarschuw beheerder
Ook eens de line up gekeken voor Sensation Black ik vind hem op zich wel erg lekker.

Alleen hoeven Darkraver en Catscan nou niet echt voor mij..

Technoboy, Prophet, Zany :kwijl: :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
is dat de lineup???? pffff.... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op woensdag 8 maart 2006 om 14:00:
Nou eerst naar het fullmoonfestival en op de terugweg het dancevalleyweekend meepakken.....klinkt als een heerlijke hippe vakantie... :D

Ja zo zat ik ook te denken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 8 maart 2006 om 17:02:
Technoboy, Prophet, Zany :kwijl: :respect:

Smaken verschillen natuulijk ;) Maar wat is hier nou zo bijzonder aan? Die 3 staan geloof ik op elk Hardstyle feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 8 maart 2006 om 17:13:
Kai Tracid ook nog

de laatste 2 x dat ik die hoorde werd ik er ook niet vrolijk van :nee:

Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 17:26:
Maar wat is hier nou zo bijzonder aan? Die 3 staan geloof ik op elk Hardstyle feest.

Dat bedoel ik, daarvoor hoef je niet echt naar de Arena. Kun je bijna wekelijks wel zien. Ik snap echt NIET dat ze dj's als DERB, de hele HQ harddance crew, ASYS, Mark EG, Cally & Juice, Organ Donors, Lisa Pin Up (schijnt tegenwoordig ook hardstyle te doen) enz laten lopen. Ze zouden die met de huidige namen moeten mixen, dan heb je voor de hardstylerts echt een topavond denk ik. En dan leren ze weer es wat andere djs kennen dan de standaard Pavo Zany Dana generatie.
Waarschuw beheerder
Ik ben het met je eens hoor..
Maar Sensation vind ik een beetje afgezaagt raken ook van wege de line up (ookal staan er wel een paar lekkere namen op)

Ik vond het wel leuk toen ik er was maar had nou niet zo iets van volgend jaar weer.
Luna en Dana maakte bij mij sowieso geen in druk meer
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hebt gelijk Daaan. De eerste trein vanuit Zaandam naar Amsterdam gaat op zondag om 6.28 uur.
Had ik niet gedacht!! :no: Valt dus weer alles mee van de NS ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oja, wat ik nog wilde zeggen: Als je de Arena vol wilt krijgen, heb je een hele hoop mensen nodig. Dan moet je met je line up dus heel veel mensen, waaronder ook een hoop niet-kenners, zien te bereiken. En ik denk dat dat makkelijker gaat met Zany en Technoboy dat met, pak 'm beet, Cally en Juice.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 8 maart 2006 om 17:29:
Ik zeg ook niet dat ik er heen ga..
Genoeg andere LEUKE feesten :P

Ohhhh zeg dat dan :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 8 maart 2006 om 17:38:
Dat bedoel ik, daarvoor hoef je niet echt naar de Arena. Kun je bijna wekelijks wel zien. Ik snap echt NIET dat ze dj's als DERB, de hele HQ harddance crew

Moet ik je uitleggen waarom ze die niet boeken of kun je dat zelf uitvogelen?

Mensen, wat je graag WILT zien is iets heel anders dan wat waarschijnlijk is/voor de hand ligt.

Was vorig jaar dermate verbaasd dat Tom Harding en yves de ruyter er stonden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 8 maart 2006 om 18:00:
Oja, wat ik nog wilde zeggen: Als je de Arena vol wilt krijgen, heb je een hele hoop mensen nodig. Dan moet je met je line up dus heel veel mensen, waaronder ook een hoop niet-kenners, zien te bereiken. En ik denk dat dat makkelijker gaat met Zany en Technoboy dat met, pak 'm beet, Cally en Juice.

Het raakt hoe dan ook altijd uitverkocht. Al zetten ze Jean op Black.
Op Sensation komen zoveel mensen af die alleen voor de show en om iedereen in het wit of zwart te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 18:04:

BULLSHIT

vorig jaar verkocht Black 1 of 2 weken van tevoren uit.

Er zijn zoveel grote feesten voor de hardere stijlen.....kun je niet vergelijken met Sensation White.
Op Sensation komen zoveel mensen af die alleen voor de show en om iedereen in het wit of zwart te zien.

wit ja

Voor black geldt dat veel minder, veel meer afhankelijk van de line up dan white
Waarschuw beheerder

Denk dat dat voor Black nog wel meevalt hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 18:08:
BULLSHIT

vorig jaar verkocht Black 1 of 2 weken van tevoren uit.

Zei dat meer als een geintje. ;)

Maar ook Black is altijd uitverkocht hoor. Het wordt wel elk jaar minder heb ik het idee. Ook duurder. Ik heb geloof ik tot nu toe nog nooit zoveel mensen gehoord die niet met de line-up eens zijn als nu :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me bij Hassan aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 18:02:
Was vorig jaar dermate verbaasd dat Tom Harding en yves de ruyter er stonden.

:jaja: ik ook, en vandaar dat ik dit keer erg teleurgesteld was in de afwezigheid van variatie qua stijl in de line-up van Black dit jaar.
Over wit kan ik weinig zeggen, alleen dat om Steve Angello te horen lijkt me wel leuk, maar daarvoor naar Arena te gaan?

Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 18:08:
Voor black geldt dat veel minder, veel meer afhankelijk van de line up dan white

Ben ik ook met je mee eens. White wordt grotendeels bezocht door boeren en 30ers of mensen die eens per jaar uitgaan met een bedrijfsuitje of zoiets. Die weten niet eens wie die mensen zijn die daar komen draaien. Ze komen meer voor het hele enthourage rond de feest. Mensen die naar Black gaan gaan bewust naar black voor de hardere muziek, dus letten ook meer op de lineup.
Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 18:25:
Maar ook Black is altijd uitverkocht hoor

Nee, hoor. Volgens mij was die voor de 2e keer pas uitverkocht afgelopen jaar. Of vergis ik me nou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 22:04:
Wat is er mis met 30ers?

Er is niks mis met bejaarden
Waarschuw beheerder
zo bedoelde ik het ook niet.. ik doel ook niet op dat mensen die sensation White bezoeken slecht zijn of zo. Alleen ik bedoelde daarmee te zeggen dat die mensen vaak voor de aankleding en show gaan, en geen verstand van de djs hebben.
Misschien moet ik anders neerzetten:
boeren en die dertigers die eens per jaar uitgaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Behalve als ze voordringen met sneaky smoesjes (zoals mijn oma).

wat is er mis mee? binnen 4 jaar behoor ik ook tot die groep

Dan is er over 4 jaar zeker wat mis met die groep! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, probeer je je er maar weer uit te lullen:p

*noteert straf voor Leentje*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 maart 2006 om 22:11:

je kan ook gewoon dagjesmensen zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 22:13:
Jaja, probeer je je er maar weer uit te lullen

:P Je weet heus wel dat ik niks tegen 30ers heb, tegen 40ers ook niet! JFK, bijvoorbeeld :lief:
En dat bedoelde ik dus Budha, dank je :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou wel van je hoor Daniel :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 maart 2006 om 22:11:
zo bedoelde ik het ook niet.. ik doel ook niet op dat mensen die sensation White bezoeken slecht zijn of zo. Alleen ik bedoelde daarmee te zeggen dat die mensen vaak voor de aankleding en show gaan, en geen verstand van de djs hebben.

maak het regelmatig mee dat mensen die niet into the music/dj's zijn voor een erg leuke sfeer kunnen zorgen :yes:

sommige mensen die dat wel zijn, zijn veeleisend voor wat betreft de muziek (ben er zelf ook vaak 1 van).

terwijl anderen gewoon er een gezellige avond van willen maken.

Merk het bij mezelf...als ik naar een feestje ga waar ik geen verstand van de muziek heb, probeer ik gewoon lol te maken en kan de muziek alleen maar meevallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 maart 2006 om 21:55:
Ben ik ook met je mee eens. White wordt grotendeels bezocht door boeren en 30ers of mensen die eens per jaar uitgaan met een bedrijfsuitje of zoiets. Die weten niet eens wie die mensen zijn die daar komen draaien. Ze komen meer voor het hele enthourage rond de feest. Mensen die naar Black gaan gaan bewust naar black voor de hardere muziek, dus letten ook meer op de lineup.

Is het juist niet anders om?
Vind dat je op Black juist meer van die boeren vind.
En ja als er een Outblast of een Catscan staan dan trek je weer een wazi volk aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 maart 2006 om 22:15:
Je weet heus wel dat ik niks tegen 30ers heb

:jaja: Geef jou graag straf;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 maart 2006 om 21:55:
en 30ers

Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 22:04:
Wat is er mis met 30ers? :[

Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 22:06:

30ers?
Waar hebben we 't hier over?
Gelukkig ben ik reeds 'Over the hill' :9

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 8 maart 2006 om 22:07:
wat is er mis mee? binnen 4 jaar behoor ik ook tot die groep

Na 14 jaar heb je die ellende ook weer achter je hoor. O:)
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 8 maart 2006 om 22:26:
Die hebben hun eigen feest. Masters of wazi's heet dat.

Ben op een Masters geweest, 5 jaar geleden ofzo en vond het (y)

Heb er wel een paar zien lopen op een Rebound waar ik oook was, maar vind het toch zielige gasten. Durven alleen maar als ze met een groeppie zijn, maar als je ze vuil aankijkt omdat ze met hun handje omhoog zitten gaat dat handje heel snel weer naar beneden, geloof mij maar, laf volk is het
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn volgens mij voornamelijk meelopers, die er niks van snappen en totaal niet doorhebben wat ze eigenlijk doen.
donateur
Inderdaad dat denk ik ook

Een van mijn beste vrienden die gabber is komt vaak in contact met dat neonazo gedoe en zijn vaak zulke jonge en onzekere kinderen. Hij heeft er al heel wat vanaf gepraat zogezegd door ze te laten inzien dat het verschrikkelijk dom is om zo te denken
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien in mei weer ff naar Londen:
27-May-06: Carling Academy Brixton
Supernova

Frantic and Heat Present: Supernova- Featuring Lab4 Live&Extreme/ K90 Live and VDJ Set/ The Tidy Boys/ Andy Whitby vs Alex Kidd/ Proteus/ Cally&Juice vs Organ Donors/ Phil Reynolds vs Technikal/ Marc French vs Spencer/ Freeland/ Andy Farley/ Cally Gage/ Kutski vs Billy Bunter/ Little Gem vs The *Ting* and more.
Waarschuw beheerder
donateur
C&J vs Organ Donors!!!! :O