Partyflock

Forumonderwerp · 834491
19376x bekeken
Betreft: evenement: Hardhouse Academy, zaterdag 21 oktober 2006 om 20:30

Waarschuw beheerder
Organ Donors niet op HHA in februari...jammerrrr!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 maart 2006 om 23:47:
nee niet oneerlijk

Je weet namelijk toch wel waar je voor betaalt? Of je doet enigzins aan info-inwinning?

Als je naar Sensation gaat dan weet je dat het meerendeel van het geld niet in de muziek gaat (slechts 5 a 6 j's op 40.000 man publiek).

Nou als ik heel eerlijk ben ga ik 9 van de 10 keer vanwege DJ('s) of de muzieksoort naar een feest en tja als ik dan meer betaal omdat ze veel aan de dingen erom heen hebben gedaan so be it :)
Waarschuw beheerder
Ja als de muziek waar je van houdt voornamelijk op feesten wordt gedraaid waar veel poespas enzo is, dan heb je niet veel keus nee.

Maar das bij harddance toch niet het geval? Veel kleine feestjes zonder lasers/lichten/decoratie etc.
donateur
uh uh dat is ook zo, ik klaag ook absoluut niet. Dat van oneerlijk etc was meer een grapje :)

En zoals ik al zei dan betaal ik soms maar meer, bedoel ben afgelopen Sensation Black alleen gegaan eigenlijk omdat Tom Harding er stond, dus dat zegt wel genoeg ook denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 7 maart 2006 om 23:15:
Volgens mij komt t door dat t een beetje een basic feest is, denk niet dat er veel lasers, lampjes e.d. te verwachten zijn, als ik de foto's zo bekijk.

Heb je ook niet vaak op Goa feesten. Altijd hele andere decoratie, andere soort mensen, andere drugs :p

Uitspraak van nou!kie op dinsdag 7 maart 2006 om 23:24:
Ik heb jouw link ook meteen naar een vriend van mij doorgestuurd die meestal naar goa en tekno feesten gaat.

Ok top! Ik moet binnenkort maar eens naar zo'n feestje toe. Een keer wat anders.

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 maart 2006 om 23:36:
Ik houd wel van het totale pakket :yes:

lasers/lichten/decoratie/showelementen etc etc

Ik vind het altijd mooi meegenomen. Af en toe ben ik wel jaloers op de Q- en ID-T feesten met al die mooie lasers enzo. Maar ben het met Daaan ook eens, ik heb veel liever een feest met meer sfeer een line-up en geluid die gewoon goed is.
En ik ga nog altijd naar een Housefeest volgens mij en niet naar een Laserfeest.
Ik heb vaak het idee dat mensen vaak meer voor de show komen in plaats van de muziek tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 08:35:
Ik vind het altijd mooi meegenomen. Af en toe ben ik wel jaloers op de Q- en ID-T feesten met al die mooie lasers enzo. Maar ben het met Daaan ook eens, ik heb veel liever een feest met meer sfeer een line-up en geluid die gewoon goed is.
En ik ga nog altijd naar een Housefeest volgens mij en niet naar een Laserfeest.
Ik heb vaak het idee dat mensen vaak meer voor de show komen in plaats van de muziek tegenwoordig.

met het totaalpakket bedoelde ik eigenlijk

ALLES

goede line up, goede sfeer, goed geluid, goede organisatie (garderobe, bonnen, eten/drinken, etc etc), mooie lasers en lichten, leuke aankleding, showelementen, geen gladde vloer of een te warme/koude zaal etc etc

nu lijkt het net alsof het 'of het een, of het ander' is

goede sfeer/goede muziek/geluid kan heel goed samengaan met de andere genoemde punten.

Een echt superfeest heeft voor mij al die dingen goed voor elkaar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lasers zijn op zich leuk, maar een boeiende line-up vind ik vele malen belangrijker:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 08:40:
Lasers zijn op zich leuk, maar een boeiende line-up vind ik vele malen belangrijker

Jazeker, je hebt een rangorde van wat je belangrijk en minder belangrijk vindt.

Sommige feesten hebben echter vrijwel alles goed voor elkaar. Denk dat ik als ik echt ga minderen met feesten, ik dat soort feesten probeer uit te zoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heeft ieder idd z'n prioriteiten. Denk dat ID&T wel het meeste aan aankleding, decoratie en verlichting doet. Maar de line-up van ID&T liggen vaak niet echt in mijn straatje. Genoeg andere leuke feestjes.

Is het al vrijdag?
Is het al volgende week zaterdag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 08:39:
nu lijkt het net alsof het 'of het een, of het ander' is

Ja maar als organisatie is het gewoon moeilijk om ALLES goed te hebben. Vaak moet je gewoon kiezen als organisatie waar jij het meest geld gaat uitgeven. Je hebt een bepaald budget natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 08:52:
Denk dat ID&T wel het meeste aan aankleding, decoratie en verlichting doet. Maar de line-up van ID&T liggen vaak niet echt in mijn straatje.

Je houdt toch van trance of niet? Of ga je alleen nog naar harddance feesten?

Trance Energy line up was aardig sterk hoor

Snap dan ook niet dat Sensation weer een stuk minder is (tenminste, als je van trance houdt).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 08:53:
Ja maar als organisatie is het gewoon moeilijk om ALLES goed te hebben. Vaak moet je gewoon kiezen als organisatie waar jij het meest geld gaat uitgeven. Je hebt een bepaald budget natuurlijk.

Ja, maar dat merk je dus niet in de prijskaartjes he?

Wel steeds meer betalen, maar toch veel zaken niet voor elkaar te hebben.

Om maar niet te spreken over beloftes die worden gedaan over feesten :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 08:54:
Je houdt toch van trance of niet? Of ga je alleen nog naar harddance feesten?

Trance Energy line up was aardig sterk hoor

Ik ga vrijwel alleen nog naar harddance feesten, en dat probeer ik ook wat te minderen.

Line-up van TE vond ik idd wel te doen, maar heb er geen 40 euro voor over:nee:

Volgende week lekker classics feestje:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet nog steeds niet zeker of ik naar de Beatclub ga...

Ik wil eigenlijk wel maar is zo moeilijk te komen zonder auto :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 08:57:
Ik ga vrijwel alleen nog naar harddance feesten

Aardig saai lijkt me dat.

Ik waardeer de harddance feestjes veel meer als ik er maar af en toe heenga.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 maart 2006 om 08:59:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik naar de Beatclub ga...

Ik wil eigenlijk wel maar is zo moeilijk te komen zonder auto

Idem dito.

Zou eerst zeker naar Overdose gaan, maar ben nu weer aan t dubben omdat een maatje heeft afgehaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 09:00:
Aardig saai lijkt me dat.

Ach, twee keer Londen in twee maanden maakt het al snel minder saai.

Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 09:00:
Ik waardeer de harddance feestjes veel meer als ik er maar af en toe heenga.

Dan zal ik ze ook wel meer gaan waarderen. Heb vorig jaar zo'n beetje ieder feestje afgelopen. Kan wel wat minder dit jaar. Is voor m'n banksaldo een stuk beter. En daarnaast moet ik voor m'n werk ook weer aan de studie, dus zal daar wat tijd voor moeten maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 09:09:
En daarnaast moet ik voor m'n werk ook weer aan de studie, dus zal daar wat tijd voor moeten maken.

Of op je werk studeren en wat minder PF'en, scheelt je thuis weer werk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 09:23:
Of op je werk studeren en wat minder PF'en, scheelt je thuis weer werk.

Schiet niet op. Zit op een open werkvloer dus er lopen hier continue mensen langs, rinkelen telefoons etc etc. Leert niet echt lekker.

Ga ook een cursus Global English doen. Deze moet ik online doen mbv een headset. Gaat dus ook niet lukken hier.
donateur
Van mij mag er elke week een lekker Harddance feestje zijn en dat hoeft echt niet al te groot, want dan is het inderdaad financieel beter te doen.
Vind de kleinere feestjes sowieso vaak al gezelliger dus dat komt dan mooi uit dat er qua Harddance wat minder grote feesten zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 8 maart 2006 om 09:36:
Van mij mag er elke week een lekker Harddance feestje zijn en dat hoeft echt niet al te groot, want dan is het inderdaad financieel beter te doen.

Behalve als het in de Patronaat is, vind dat nog steeds te duur voor een feestje tot 0345
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 09:42:
Behalve als het in de Patronaat is, vind dat nog steeds te duur voor een feestje tot 0345

Gewoon zorgen dat je vroeg binnen bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 09:46:
Gewoon zorgen dat je vroeg binnen bent.

dan is het nog duur

22 euro voor een feestje in een club is extreem.

Vroeger dan 22.00 kan ik sowieso niet binnen zijn, blijft dus echt heel erg duur.

Patronaat is voor mij dan ook exit, of er moet een line up komen die 22 euro waard is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het wat die prijzen betreft wel met je eens. HQ was van 21:00 tot 05:00 voor 17,50. Aangezien alles maar duurder en duurder wordt, zou dat dan nu vast ook 20 eu zijn geweest, maar dan heb je wel twee uur meer.
Waarschuw beheerder
Bij Hollandse Glorie heb ik geloof ik maar 16 euro ofzo betaald. Maar toen heb ik mijn kaartje niet aan de deur gekocht.

Maar de HQ in de Expo betaalde je toen evenveel, maar je kon wel tot 7.00 doorgaan. Ok lokatie was minder maar toch.
En trouwnens komt HQ nou echt terug in de Melkweg? Heb er niks meer over gehoord eigelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op woensdag 8 maart 2006 om 10:42:
En trouwnens komt HQ nou echt terug in de Melkweg? Heb er niks meer over gehoord eigelijk.

Danny heeft in dat interview op HF aangegeven van wel. Datum is nog nergens genoemd.
Waarschuw beheerder
donateur
..:: Reminder-mode ::..

Vanavond trapt Nazzz af met zijn nieuw te presenteren wekelijkse show op SonicRadio:

Underground Sounds!

Het belooft een gevariëerd programma te worden met als 2e uur een live mix cq. guestmix!

Je kunt op 2 manieren luisteren:
AAC stream - 32kbps of
MP3 stream - 128kbps (is in een test fase, dus nog géén garantie dat ie

werkt!)

Chatten tijdens een live show?
Dat kan natuurlijk ook! --> http://sonicradio.nl/irc

Enjoy & be sure to tune in! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ARCCHHHH heb ik vanavond een afspraak in de stad :S

Balen zeg...had Peter wel willen horen. Nou ja, volgende week dan maar :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
John, spammert :P

brrrr elke keer dat ik dat woord IRC lees word ik niet vrolijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zou John soms op cursus hebben gezeten met Daaan en Charel?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nadia dus ook mee naar Beatclub:) Eerste Beatclub was in 89, toen was Nadia DRIE:d
Waarschuw beheerder
Ach ja wie weet, me geld groeit helaas niet op me rug maar ach het is wel dicht bij huis!

Uitspraak van X-Field op woensdag 8 maart 2006 om 13:00:
Eerste Beatclub was in 89, toen was Nadia DRIE

:o :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 8 maart 2006 om 13:05:
Ach ja wie weet, me geld groeit helaas niet op me rug maar ach het is wel dicht bij huis!

Anders kan ik vast bij RJ overnachten! Of iig wachten tot de eerste trein weer gaat O:)
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat had ik normaal gesproken al aangeboden. Weet alleen nog niet wat de plannen zijn. We hebben boys night. Ga heen met Roderik en Hilmar (vriendje sinds de kleuterschool):d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 maart 2006 om 13:11:
Of iig wachten tot de eerste trein weer gaat

Tegen die tijd hebben we vast wel wat verzonnen, anders wacht ik wel met je mee. :)
Waarschuw beheerder
donateur
:cry:

Nou dan ga ik maar niet...Komt op zich financieel ook beter uit!

Tenzij Mini-Me wel gaat, dan ga ik natuurlijk ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 13:24:
Tegen die tijd hebben we vast wel wat verzonnen, anders wacht ik wel met je mee

:cheer: jij gaat ook! Nou dan komt alles wel goed :D
Waarschuw beheerder
En anders komen jullie mij maar wakker maken :) Tenzij ik kaartjes win, dan ga ik wel mee :) Woon ook wat dichterbij Hemkade dan muis :) (of niet?)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 7 maart 2006 om 23:04:
Tis van 7 tot 12 juli

Nou eerst naar het fullmoonfestival en op de terugweg het dancevalleyweekend meepakken.....klinkt als een heerlijke hippe vakantie... :D

I :lief: Infected Mushroom
donateur
Als het tot 6 duurt is Hemkade op zich wel te doen met de trein, eerste naar Amsterdam vertrekt iets over half 7 als ik het goed onthouden heb en dan gaat de eerstvolgende daarna rond half 8
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat de eerste trein op zondag om half 7 al vertrekt :no:

Als ik zou gaan, had je ook bij mij kunnen pitten Daf, maar ik ga niet denk ik.
(woon namelijk NOG dichterbij dan Elena)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh maar An, ik bel wel ff aan :D
Vinden je ouders vast gezellig als ik op zondagochtend even een kopje koffie kom doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op woensdag 8 maart 2006 om 14:00:
Nou eerst naar het fullmoonfestival en op de terugweg het dancevalleyweekend meepakken.....klinkt als een heerlijke hippe vakantie...

Tres Chiq! :D
Waarschuw beheerder
donateur
en gewoon alledrie een serieus gezicht trekken op hetzelfde moment:

[img width=640 height=480 cacheid=000bea6c002249e581ab58441a0146ea3a]http://www.harderfaster.net/images/photos/8578/thumbs/lr_HHA79.jpg[/img]