Partyflock
 
Forumonderwerp · 834456
:gaap::gaap::gaap: Net thuis van de P60 hoor... Ben nog steeds aan het na beven van Sven Wittekind en Robert Natus!!! Wat een feest zeg.. :-s Respect voor de dj's want het was in 1 woord geweldig !! :respect::respect: We kwamen binnen bij Pet Duo die net waren begonnen en werden gelijk in het diepe gegooid :-D:-D Weer een hele toffe set van dit stel!! Daarna Amok die een beetje rustig begon en eigenlijk pas op het einde een beetje los kwam.. Niet helemaal mijn stijl maar ieder zijn ding.. En rond een uurtje of vier kwam het klapstuk van de avond--> Sven Wittekind en Robert Natus!!!:respect: Gelijk vanaf de eerste plaat er tegenaan en aan een stuk door!!! Voor de eerste keer dat ik ze allebei live heb gehoord en ook zeker niet de laatste keer!!

Sfeertje was goed, geluid was ook zeer goed te doen, zat bekende gezien.. Al met al een zeer geslaagde avond!!!!!
ik sprak Amok toen Pet Duo bezig was en toen zei hij: ik hoop dat mijn set goed bij het puliek valt. Hij wist het zelf al een beetje.. maar toch heb ik me vermaakt tijdens zijn set (Y) En ja, misschien had hij beter eerder op de avond kunnen staan.. maar misschien ook niet :p ik vond het wel best zo.
Artiest M10
Vond keuze uiteindelijk wel ok...sfeer zat er gelijk in toen men binnenkwam en de zaal explodeerde toen Sven en Robert begonnen..super sfeer!
Artiest Ener-G
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:07:
fotows????? wie heeft die gemaakt???

Volgens mij is er van elke mogelijke partysite wel een fotograaf geweest zaterdag.. nog even geduld dus :D
www.technolusion.com

daar staan ze ook al op
 
Uitspraak van Ener-G op dinsdag 13 december 2005 om 18:15:
Volgens mij is er van elke mogelijke partysite wel een fotograaf geweest zaterdag.. nog even geduld dus

ow :S

was denk ik te druk met andere dingen......
 
ow :S

was denk ik te druk met andere dingen......

das een goed teken ;)
partyflock had toch ook foto's gemaakt??
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 13 december 2005 om 21:26:
partyflock had toch ook foto's gemaakt??

zeker! heb hem zien lopen:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:08:
wittekind is een prutser en amok niet

:no: je begon zo goed:D
 
Foto's op Technolusion zijn errug mooi!!
 
je begon zo goed

nog argumenten? of alleen bla bla?

Amok had geen interactie met het publiek maar zette een gruwelijke set neer (alleen had de volgorde van de line-up iets anders gemogen maargoed)
Wittekind had heel veel interactie met het publiek (natus nauwelijks) Wittekind heeft niet 1 plaat gelijk gehad ... natus wel ..

kortom ... wittekind is enkelt een showmannetje ;)
nogmaals, als producer heb ik niets op hem aan te merken ;)
laatste aanpassing
Sven was slecht, Amok kut, Pet duo drama, en over die Oliver ga ik maar helemaal niet beginnen.
Uitspraak van MARCOS op woensdag 14 december 2005 om 10:04:
Sven was slecht, Amok kut, Pet duo drama, en over die Oliver ga ik maar helemaal niet beginnen.

zo ken ik je weer mark :9
What the fuck doe jij eigenlijk op die foto ??
En wat doet een rukstyle mietje op een techno feest ?
Uitspraak van MARCOS op woensdag 14 december 2005 om 10:47:
En wat doet een rukstyle mietje op een techno feest ?

"When Hardstyle meets Techno" :p

ILoveHardstyle kennen elkaar van het bommenwerpen op PF.. van technokamp naar hardstylekamp en vice versa

En Naomi, das onze ILT busleidster! :yes:
Uitspraak van MARCOS op woensdag 14 december 2005 om 10:47:
En wat doet een rukstyle mietje op een techno feest ?

Hetzelfde als jouw ...kritiek leveren op die eentonige rotzooi Marcos ;)
heb je het nou over Rukstyle ??? ;)
Uitspraak van MARCOS op woensdag 14 december 2005 om 11:17:
heb je het nou over Rukstyle ???

Op Hardstyle(periode 2003/2004/2005) en die muziek die jij luistert ....uhhm is dat wel muziek O:)?
Het primaire element, dat in alle muziek voorkomt, is het element van verandering in de tijd, de opeenvolging van klanken. Er is sprake van ritme, wanneer deze opeenvolging zodanig gebeurt, dat er een hoorbare structuur ontstaat, die soms bijna fysiek beleefd kan worden. Er ontstaat een beleving van een tel, een dansbaar gegeven. De primaire sociale context van muziek is dan ook de dansbare muziek, in tegenstelling tot de luistermuziek, die een meer abstracte vorm vertegenwoordigt.

Dus ja.
Dan is het mij helemaal duidelijk :p
 
http://inusdtrial.hjhosting.nl/muziek/producties/beatless.mp3

om even wat meer kracht te geven aan het bovenstaande: dit is dus luister muziek (eigen productie) :D
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 13 december 2005 om 23:19:
wittekind is een prutser

Dan istie toch nog wel ver gekomen voor een pruster.. en no offence, maar wij mochten willen dat we daar stonden, en zover waren als.. dat is moet je vervangen voor ik vind.. iedereen ze eige mening.. DAt is wat ik bedoelde..:)
 
dat is moet je vervangen voor ik vind

dat het een mening is lijkt mij een beetje onnodig te melden
Dat ie zover gekomen is is helemaal geen verrassing.
Hij heeft een flink aantal producties op zijn naam staan.
En aan de hand daarvan wordt ie dus geboekt, niet vanwege zijn skills

iedereen ze eige mening

heb je helemaal gelijk in.
zoals ik eerder al zei
we hebben er gewoon beide een ander kijk op.
ik ga meer voor de kwaliteit van de muziek .. jij hebt liever dat een dj vriendelijk lacht
 
Binnengekomen bij Kucera.. pfff wat maakte die er zooitje van.. daarna gelukkig PET Duo waar ik ook voor was gekomen.. Amok maakte de tent weer een beetje rustig, goeie set.. en heeft ons klaargestoomd voor Wittekind & Natus.. en die brachten de boel daarna nog eens een keer lekker aan het schijten..!

Goed feestje gehad, mensen waren top en dus de sfeer ook..!

Complimmenten voor de organisatie..!
Je moet je overal voor registreren om fotos te kijken *zucht*
ik kon gewoon foto's kijken hoor... zonder te registreren
het is in ieder geval een duidelijke site :/
Ja naja ik heb last van me ogen...zit nu al 4 uur non stop hiero in de biblioteek achter de helpdesk en uitleenbalie :S
whaha was ff frobelen met die vage site.. paar keer reloaden maar ook die werkt nu.. ik sta er zelf niet op.. maar mn pc wel :D droog
wanneer komen die fucking foto's van partyflock er op dan er staan al foto's en filmpjes op
www.technolusion.com
laatste aanpassing
www.theparyfotograaf.nl erg leuke fotos hahahaha
 
Foto's op PF mogen wel opschieten ja !
 
Hele vette foto's ja van partyfotograaf!
Maar foto's van PF....waar blijven ze!!!!
tsjah.... moeten denk ik nog ffies geduld hebben?
 
Mensen die nog meer sites weten??
Ik ben nog op de foto gezet door een site, maar weet eigenlijk niet welke... Pam, weet jij het toevallig?
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 13 december 2005 om 16:05:
maar gunt het publiek geen blik waardig..
Amok is best een knapperd :yes: :9 , volgens mij is hij gewoon verlegen 8)

Uitspraak van MARCOS op woensdag 14 december 2005 om 10:47:
What the fuck doe jij eigenlijk op die foto ??
What the fuck doe ik op die foto?! ALEX!! :@

Uitspraak van Are you awake? op woensdag 14 december 2005 om 11:03:
En Naomi, das onze ILT busleidster!
Whahhahaah! :p :respect: :cheer:

Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 14 december 2005 om 14:59:
Ja naja ik heb last van me ogen...zit nu al 4 uur non stop hiero in de biblioteek achter de helpdesk en uitleenbalie
Is dat je werk, bibliothecair?! (ofzo :S )

Uitspraak van J a n e op woensdag 14 december 2005 om 20:43:
Ik ben nog op de foto gezet door een site, maar weet eigenlijk niet welke... Pam, weet jij het toevallig?
Dat was ik, Irene O:) hahahha!! Voor confuzion.nl , ze staan nu online...
Had n btj vertraging opgelopen door omzetting door mn provider :[
laatste aanpassing
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 15 december 2005 om 11:16:
What the fuck doe ik op die foto?! ALEX!!

Problemen mee O:) ?


Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 15 december 2005 om 11:16:
Is dat je werk, bibliothecair?! (ofzo )

Ik studeer nog en loop stage in de Haagse Hogeschool bieb :p
 
Tering wat zijn de setjes VET!!!!!
 
binnekort op 3voor12 en op de site van heroes...
 
die van de pet duo wil ik wel hebbuh :D

en die van natus en wittekind ... nog een keer dat gepruts horen met me nuchtere kop!