Partyflock
 
Forumonderwerp · 834456
:gaap::gaap::gaap: Net thuis van de P60 hoor... Ben nog steeds aan het na beven van Sven Wittekind en Robert Natus!!! Wat een feest zeg.. :-s Respect voor de dj's want het was in 1 woord geweldig !! :respect::respect: We kwamen binnen bij Pet Duo die net waren begonnen en werden gelijk in het diepe gegooid :-D:-D Weer een hele toffe set van dit stel!! Daarna Amok die een beetje rustig begon en eigenlijk pas op het einde een beetje los kwam.. Niet helemaal mijn stijl maar ieder zijn ding.. En rond een uurtje of vier kwam het klapstuk van de avond--> Sven Wittekind en Robert Natus!!!:respect: Gelijk vanaf de eerste plaat er tegenaan en aan een stuk door!!! Voor de eerste keer dat ik ze allebei live heb gehoord en ook zeker niet de laatste keer!!

Sfeertje was goed, geluid was ook zeer goed te doen, zat bekende gezien.. Al met al een zeer geslaagde avond!!!!!
Uitspraak van Housewerk op zondag 11 december 2005 om 20:51:
- Robert Natus
- Viper XXL
- Torsten Kanzler
- Stephan de Wit

WOW!!!! :kwijl:
Gruwelijk feest! Pet Duo was zeker de vetste set, de overgang naar Amok was wat minder maar die maakte t halverwege zn set zeker goed!

En Natus blijft een fokking beest wat schranz techno betreft!

De sfeer zat er ook zeker weer goed in in Amstelveen, zoals wel vaker het geval is daar!
Artiest Ener-G
net ff filmpje bekeken van het 'born slippy' moment gister.. kippevel!

even op megaupload gegooid:

http://www.megaupload.com/nl/?d=0PH920U2

een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar met dit filmpje kom je pas echt woorden tekort!
laatste aanpassing
SUPERRRRRRR feest!! PET Duo was absoluut het best, vooral het tweede uur gingen alle remmen los, heerlijk!!! Wittekind en Natus waren ook ultiem bezig! Amok viel tegen, pas aan het eind van z'n set ging 'ie naar mijn idee lekker draaien... maar de benen moeten flink bijkomen, dat is een goed teken :)
Uitspraak van Ener-G op maandag 12 december 2005 om 00:57:
net ff filmpje bekeken van het 'born slippy' moment gister.. kippevel!

Ik heb daar ook een filpmje van gemaakt. Hij is te vinden op soulseek. Geen idee of ik hier ook een link kan zetten???
Pet Duo was idd echt goed aant knallen. Ik vond t jammer dat ze Amok niet voor hen hadden gezet. Hij neemt altijd iets gas terug. Sven & Robert knalden ook goed door. Wittekind weet de boel altijd wel goed op te zwepen.
Prima feestje, prima publiek, prima geluid... prima avondje dus..
Kucera was top, PET Duo overduidelijk t beste, kan je ook zien dat ze t leuk vinden.. Amok droog ne wittekind en Natus weer lekker... Maar PET Duo blijven gewoon de beste!!!!!
Wat een feest!!

Weer zwaar genoten van PET Duo. Wat een set draaiden ze, knallen van het begin tot het einde. En het contact wat ze met het publiek hebben (Y)

Oliver Kucera voor het eerst gezien, was ook vet.
Uitspraak van Ener-G op maandag 12 december 2005 om 00:57:
een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar met dit filmpje kom je pas echt woorden tekort!

Precies, net het filmpje bekeken. Echt iedereen ging helemaal los op dat moment.

Echt een topnacht was het :D
Uitspraak van J a n e op maandag 12 december 2005 om 10:26:
Ik heb daar ook een filpmje van gemaakt. Hij is te vinden op soulseek. Geen idee of ik hier ook een link kan zetten???

uhm je kan hem ook uploaden naar megaupload.com?
Uitspraak van Ener-G op maandag 12 december 2005 om 13:44:
uhm je kan hem ook uploaden naar megaupload.com?

megaupload :no:

gebruik dan gewoon yousendit!
laatste aanpassing
jaaa :yes:


was een feestje om te herhalen :D


harde techno is wel leuk :D

supersfeer :respect:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Bar27
Jij hebt werkelijkwaar geen idee waar je over praat... Dat je dit vergelijkt met Club r_AW...wat een onzin....

Vind die vergelijking niet zo heel raar hoor, heb toch aardig wat industriele klappers voorbij horen komen...


Snap de negativiteit over Amok niet helemaal, die gast doet lekker zijn ding, het begin was inderdaad een beetje inzakkerig, maar na 20 minuten begon deze jongen toch echt wel los te gaan hoor! Het is dan niet misschien de standaard hardtechno maar so what? Dit maakt een hardtechno feest juist vet, de veelzijdigheid...daar draait het om :)
trouwens wel echt vage mensen die daar werkten, van die mannetjes met van die staartjes :S

maar ja, zolang ik me drinken maar krijg :P

viel me toch op :D
 
respect voor hun! allemaal vrijwilligers!
Zotezien heel wat gemist..
tja toch balen dat je om half 9 vertrokken bent iets voor half 10en al voor de p60 staat maar toch nog ff snel naar de mac om iets te eten...kom je terug om 5 voor half 10 staat er gewoon n rij van 30 man...en ja hoor je raad t al precies voor dat wij naar binnen mochten was alles uitverkocht...

Een lieve dame liet me nog voorgaan mja mocht niet baten..waren we nu maar niet naar de mac gegaan mja

Had niet veel uitgemaakt denk ik..een bekende van me stond als eerste voor de deur en toen hadden ze nog precies 3 kaartjes..:/

Was wel een gruwelijk feestje!!! Hartstikke ziek, maar ik moest erbij zijn! :D
Artiest M10
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 14:54:
Snap de negativiteit over Amok niet helemaal, die gast doet lekker zijn ding, het begin was inderdaad een beetje inzakkerig, maar na 20 minuten begon deze jongen toch echt wel los te gaan hoor! Het is dan niet misschien de standaard hardtechno maar so what? Dit maakt een hardtechno feest juist vet, de veelzijdigheid...daar draait het om

Begin zakte een beetje in vanwege de spetterende show van de Pets...maar laatste 30 minuten waren van Amok zeker sterk!!!

en ze hadden nog 35 kaarten en die waren binnen 10 minuten weg hoorde ik
laatste aanpassing
ik ben ook vrijwilliger bij p60, en stond ook achter de bar zaterdag
maaruu zoveel "van die mannetjes met van die staartjes" werken er niet hoor - en anders wat maakt t uit, als t maar gezellig is ;)
Uitspraak van Dynamic Reflection op zondag 11 december 2005 om 19:17:
Hoezo iedereen zo negatief over Amok? Iets te duister voor iedereen zeker...?

Omdat hij bijna altijd voor mij en meerdere mensen!!! de sfeer verneukt {zit je er lekker in komt AMROT....
Maar voor de rest was het een knaller PET_DUO wat dik zeg en WITTEKIND vs NATUS ook zekker vet maar aleen jammer weer van AMOK >>>>>>>>>
Uitspraak van BabaLeo op maandag 12 december 2005 om 18:55:
Uitspraak van Boex op zondag 11 december 2005 om 19:17:
Hoezo iedereen zo negatief over Amok? Iets te duister voor iedereen zeker...?

Omdat hij bijna altijd voor mij en meerdere mensen!!! de sfeer verneukt {zit je er lekker in komt AMROT....

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond hem nu ook de minst leuke. Maar heb hem toen op Reactor gezien en daar moest hij afsluiten, en daar zat een goed tempo in!! Ligt denk ik een beetje op welk tijdstip hij moet draaien.
Uitspraak van J a n e op maandag 12 december 2005 om 19:02:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond hem nu ook de minst leuke. Maar heb hem toen op Reactor gezien en daar moest hij afsluiten, en daar zat een goed tempo in!! Ligt denk ik een beetje op welk tijdstip hij moet draaien

Heb je hem gehoord op awakenings in ROTTERDAM Wat een tering herry of lag dat nou aan mij!!!!!
Ik vond die hele editie niks, veel te irritant druk, volgens mij heb ik hem toen niet echt gezien, ging toen ongeveer naar huis.
Hij zaagde afgelopen zaterdag ook flink hoor B)
 
ik heb me echt super vermaakt daar in p60 zwaar doorjekkeren echt helemaal mijn favo sound van techno geen gezeik maar POMPEN maar volgende x gewoon weer want techno heerst als een malle
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:54:
ik heb me echt super vermaakt daar in p60 zwaar doorjekkeren echt helemaal mijn favo sound van techno geen gezeik maar POMPEN maar volgende x gewoon weer want techno heerst als een malle

Helemaal mee eens.. :jaja:
Uitspraak van BabaLeo op maandag 12 december 2005 om 19:07:
Uitspraak van N i k i t a op maandag 12 december 2005 om 19:02:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond hem nu ook de minst leuke. Maar heb hem toen op Reactor gezien en daar moest hij afsluiten, en daar zat een goed tempo in!! Ligt denk ik een beetje op welk tijdstip hij moet draaien

Heb je hem gehoord op awakenings in ROTTERDAM Wat een tering herry of lag dat nou aan mij!!!!!

Jah toen heb ik hem ook gehoord en toen was hij idd heel slecht..

Maar ik vond hem zaterdag op zich wel relaxed draaien, maar als je net Pet Duo heb gehad en dan kom je met zo'n begin van je set jah dan snap ie het niet volgens mij... Ze hadden hem beter voor Pet Duo konden zetten! Al weet ik niet hoe Oliver Kucera draaide, want toen was ik nog niet binnen..
laatste aanpassing
Uitspraak van BaZZeHH op maandag 12 december 2005 om 21:21:
Al weet ik niet hoe Oliver Kucera draaide, want toen was ik nog niet binnen..

jammer, je hebt wel wat gemist dan! Oliver draaide zoals hij nog nooit gedraaid heeft :cheer:

Check:
http://www.danzolectro.de/frameset.html
http://www.cb-bookings.com/mailing/Oliver_Kucera.wmv
http://www.northcoaststudio.nl/flatlandrecords/video/ok.wmv

Zijn misschien niet zo harde stukjes, maar hij draait dan ook afwisselend (Y) ligt net aan het feest waar hij draait..
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 14:54:
Snap de negativiteit over Amok niet helemaal, die gast doet lekker zijn ding,

dat vind ik nou ook..
komt waarschijnlijk ook omdat Pet Duo daarvoor draaide. dus van hoog beukniveau naar een iets lager beukniveau, maar niet perse slechter. Het lijkt wel alsof iedereen zeurt over Amok, ook dat hij niets met het publiek deed. Nou, dat deed hij op 'n gegeven moment echt wel! En hij is gewoon geconcentreerd bezig met zijn set. :woopwoop:
Amok was idd goed bezig B) ...voor ik het wist stond ik alweer buiten :(
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 12 december 2005 om 15:04:
trouwens wel echt vage mensen die daar werkten, van die mannetjes met van die staartjes

Niks vaags aan deze mensen, zij houden meer van hardrock en misschien vinden zij ons wel vaag :)
Waarschijnlijk nooit in de Melkweg in Amsterdam geweest? :)

Wist trouwens niet dat het allemaal vrijwilligers waren, respect!
 
Amok draaide aan het eind van zijn set volgens mij echt wel harder dan Pet Duo. En ik vond de harde helft van zijn set echt wel lekker!
hmm staartjes? zo lang was mn haar toch niet ^_^

maar het was in de suite wel grappig ja.. toevalligheid.. we hebben ook een keer alleen maar vrouwen achter de bar gehad :p
Amok draaide niet per definitie slecht omdat hij niet gelijk snoeihard begon. Het was gewoon ff wat anders. maar daarom is het niet gelijk slecht lijkt me zo..

Op naar technotrixx volgende week
 
amok was anders maar slecht zeker niet ..
ik vind amok zoiezo bter dan meneertje wittekind!
dat is enkelt een goede producer maar van djen heeft ie geen kaas gegeten!
sven :respect:
iemand een idee wanneer de foto`s online zijn?:)
SVEN IS UBER!
 
SCHRANZ!!! do I need to say more :respect:

gruwelijk avondje gehad.... :D :D :D

setjes?? ergens???
Set komen volgende week op www.heroesoftechno.nl en natuurlijk op 3voor12!
laatste aanpassing
 
ben ik soms de enige die hoort dat sven wittekind niet kan beatmatchen???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 12:43:
ben ik soms de enige die hoort dat sven wittekind niet kan beatmatchen???

Nee daar heb je gelijk in.. Maar dat kwam door een storing in zn draaitafel.. Heb je Pet Duo wellis horen mixen? dit keer viel het wel mee.. maar af en toe:s en rush en kvitta.. allemaal stikken ze van de fouten.. maar met hard techno doet dat er niet toe vind ik.. het is zulk bruut geweld dat je het soms niet eens merkt, en bij Rush denk ik soms wellis dattie het expres doet.. vind ik het wel vet klinken;)
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 13 december 2005 om 13:07:
Nee daar heb je gelijk in.. Maar dat kwam door een storing in zn draaitafel.. Heb je Pet Duo wellis horen mixen? dit keer viel het wel mee.. maar af en toe en rush en kvitta.. allemaal stikken ze van de fouten.. maar met hard techno doet dat er niet toe vind ik.. het is zulk bruut geweld dat je het soms niet eens merkt, en bij Rush denk ik soms wellis dattie het expres doet.. vind ik het wel vet klinken

helemaal mee eens Vee:)
Uitspraak van Are you awake? op maandag 12 december 2005 om 21:50:
jammer, je hebt wel wat gemist dan! Oliver draaide zoals hij nog nooit gedraaid heeft

Ah jammer volgende keer wat eerder vertrekken dan.. :-D

Wel toffe sets van hem!! thnx..
laatste aanpassing
 
Nee daar heb je gelijk in.. Maar dat kwam door een storing in zn draaitafel

ik heb hem nog nooit een behoorlijke set horen neerzetten dat ik erbij was en je maakt mij niet wijs dat alle draaitafels storing hebben als hij mixt

pet duo .. was de 2e keer dat ik ze zag/hoorde ... beide keren perfecto!

maar wittekind is voor mij geen reden meer om naar een feest te gaan.
Nee daar heb je gelijk in.. Maar dat kwam door een storing in zn draaitafel.. Heb je Pet Duo wellis horen mixen? dit keer viel het wel mee.. maar af en toe en rush en kvitta.. allemaal stikken ze van de fouten.. maar met hard techno doet dat er niet toe vind ik.. het is zulk bruut geweld dat je het soms niet eens merkt, en bij Rush denk ik soms wellis dattie het expres doet.. vind ik het wel vet klinken

dit vind ik echt bullshit!
zelf draai ik uk hardcore en dat is over het algemeen nog chaotischer ... dat zou betekenen dat ik maar wat kan doen en niet hoef te beatmatchen en dat is natuurlijk belachelijk.

en dat je het niet eens merkt .. ach de een is kritischer dan de ander .. de ander muzikaler dan de een zal ik maar zeggen
laatste aanpassing
Ik draai zelf hardtechno en beatmatchen vind ik ook belangrijk.. Maarja.. eindeloze discussie.. ik vind het gewoon een held.. kijk maar naar amok.. beatmatchen doettie goed.. maar gunt het publiek geen blik waardig..
 
Uitspraak van Jobsie op dinsdag 13 december 2005 om 12:36:
iemand een idee wanneer de foto`s online zijn?

fotows????? wie heeft die gemaakt???
 
natuurlijk is het belangerijk hoe een dj met zijn publiek omgaat. dat ben ik helemaal met je eens
maar dat MAG NOOIT ten koste gaan van de mixkwaliteiten.

hoofdzaak is een goeie set neerzetten en voor wat die gasten betaald krijgen mag je dat ook wel verwachten

kortom
wittekind is een prutser en amok niet

en die discussie is niet eindeloos hoor ;)
we hebben er gewoon beide een ander kijk op.
ik ga meer voor de kwaliteit van de muziek .. jij hebt liever dat een dj vriendelijk lacht
laatste aanpassing
Uitspraak van BaZZeHH op maandag 12 december 2005 om 21:21:
maar als je net Pet Duo heb gehad en dan kom je met zo'n begin van je set jah dan snap ie het niet volgens mij... Ze hadden hem beter voor Pet Duo konden zetten!

Ja dat is wel zo ze hadden hem voor pet duo moeten laten draaien Maar voor mij hoeft AMOK niet meer !!!!