Sfeertje was goed, geluid was ook zeer goed te doen, zat bekende gezien.. Al met al een zeer geslaagde avond!!!!!
| Betreft: | evenement: Heroes of Techno, zaterdag 10 december 2005 om 22:00 |
Snap de negativiteit over Amok niet helemaal, die gast doet lekker zijn ding, het begin was inderdaad een beetje inzakkerig, maar na 20 minuten begon deze jongen toch echt wel los te gaan hoor! Het is dan niet misschien de standaard hardtechno maar so what? Dit maakt een hardtechno feest juist vet, de veelzijdigheid...daar draait het om
Hoezo iedereen zo negatief over Amok? Iets te duister voor iedereen zeker...?
Uitspraak van Boex op zondag 11 december 2005 om 19:17:
Hoezo iedereen zo negatief over Amok? Iets te duister voor iedereen zeker...?
Omdat hij bijna altijd voor mij en meerdere mensen!!! de sfeer verneukt {zit je er lekker in komt AMROT....
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond hem nu ook de minst leuke. Maar heb hem toen op Reactor gezien en daar moest hij afsluiten, en daar zat een goed tempo in!! Ligt denk ik een beetje op welk tijdstip hij moet draaien
Uitspraak van N i k i t a op maandag 12 december 2005 om 19:02:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond hem nu ook de minst leuke. Maar heb hem toen op Reactor gezien en daar moest hij afsluiten, en daar zat een goed tempo in!! Ligt denk ik een beetje op welk tijdstip hij moet draaien
Heb je hem gehoord op awakenings in ROTTERDAM Wat een tering herry of lag dat nou aan mij!!!!!
Al weet ik niet hoe Oliver Kucera draaide, want toen was ik nog niet binnen..
Snap de negativiteit over Amok niet helemaal, die gast doet lekker zijn ding,
trouwens wel echt vage mensen die daar werkten, van die mannetjes met van die staartjes
ben ik soms de enige die hoort dat sven wittekind niet kan beatmatchen???
Nee daar heb je gelijk in.. Maar dat kwam door een storing in zn draaitafel.. Heb je Pet Duo wellis horen mixen? dit keer viel het wel mee.. maar af en toe en rush en kvitta.. allemaal stikken ze van de fouten.. maar met hard techno doet dat er niet toe vind ik.. het is zulk bruut geweld dat je het soms niet eens merkt, en bij Rush denk ik soms wellis dattie het expres doet.. vind ik het wel vet klinken
jammer, je hebt wel wat gemist dan! Oliver draaide zoals hij nog nooit gedraaid heeft
maar als je net Pet Duo heb gehad en dan kom je met zo'n begin van je set jah dan snap ie het niet volgens mij... Ze hadden hem beter voor Pet Duo konden zetten!