Partyflock

Forumonderwerp · 834092
heej,

ik heb krullen (zoals je waarschijnlijk wel ziet), maar ik wil er iets nieuws mee... ik probeer al te sparen om t te laten stijlen, maar dat schiet nog niet echt op :S dus voorlopig moet ik t nog maar ff met mn krullen doen.. alleen ik kan er niet zoveel mee, ik wil eens iets anders dan gewoon laagjes, iemand tips voor een bepaald kapsel o.i.d.?
Heeee K heb ook krullen Gewoon lekker laten hangen Joh!!!!

Krullen Stylen lukt meestal toch niet, En t verneukt je haren ook nog eens!!

(K)

Ik heb ook krullen en heb het laatst in laagjes laten knippen, goed gelukt! Helemaal geen ontploft krullen kapsel, zoals ik verwacht had!

soms wil ik wel van mn krullen af hoor
maar soms ben ik blij dat ik ze heb :)
Ik wil dr ook vaak vanaf,

Maar ben ook maar al te blij dat k ze heb 8)

Dus k laat ze lekker zitten :D
ja ze zijn idd erg lastig soms! :/
maar toch blij dat ik ze heb! :)
haha, soms zijn ze ook wel leuk inderdaad...
tis bij mij een beetje een haat liefde verhouding :P hehe
Ik heb ook veel krullen van mezelf..
heb sinds een jaar een styltang.
Echt handig...alleen als het haar weer vochtig wordt, of tijdens het uitgaan wil het soms weer een beetje gaan krullen.
Maar het laten stylen bij de kapper zou ik niet doen, is hardstikke slecht voor je haar. En helemaal als je het al eens hebt geverfd.
Ik heb vandaan de chi-tang binnen gekregen en ben er nu al verliefd op

Ik heb echt weerbarstig, pluizend en sterk krullend haar, en ik zit nu met een steil koppie B) achter mn pc (y)

Helemaal blij :D

Nu kan ik krullen en steilen afwisselen (y)
koop je 'n stijltang;) zo duur zijn die niet
met een gewone steiltang krijg ik het niet steil :nee:

vertel mij wat :/
stampertje hoe lang ben je er mee bezig??

en heb je een foto?? :D
Ik heb wel een foto ja, maar sta dr niet echt florisant op hoor ;)

Jij hebt je haar ook steil zie ik :D

Ik ben er 20 min. mee bezig geweest, was echt makkelijk (y)

geen geföhn vooraf :nee:

En............ik ben net wakker...en het is nog helemaal steil :D (y) hoef het alleen effe door te kammen en een beetje wax (y)

Foto..

Gaat om het haar hé? ;)
ja de krullen zitten er alweer in hoor bij mij :P

zo 20 min... das echt kort :) wel beter en t ziet er ook goed uit (heb niet naar je hoofd gekeken :P )
Alleen dat plukje (was mn pony) moet weer groeien, beetje zonde maja Of ik laat het weer pony-kort knippen, weet het nog niet ;)
Koop een stijltang van het merk Gio...Ik heb echt een enorme bos krullen van mijzelf, maar ik stijl het er elke dag uit..en die stijltang werkt echt goed en is maar 61,50 (echt niet veel geld)! Het schijnt niet goed voor je haar te zijn, maar ik doe het al 3 jaar en ik heb nog steeds levend en lang haar...(het is niet afgebroken ofzo)

Het is alleen kut met feesten enzo, want als je gaat zweten dan gaat t krullen of pluizen...maar voor de rest ideaal!!
laatste aanpassing

Ik heb van mezelf ook krullen maar heb het laten stylen... ik zeg je een ding, niet doen! niet bij de kapper iig, want je krijgt daarna je krullen nooit meer terug zo als het is geweest.. je kunt denk ik beter een eigen styletang kopen die heb ik nou ook , dat is ook wel slecht maar je kunt dan bijv. de ene dag krullen doen en de andere dag stylen..
laatste aanpassing
heb nu zelf ook een keramische stijltang (L)
echt beter!
Uitspraak van Paola op maandag 27 februari 2006 om 16:16:
heb nu zelf ook een keramische stijltang
echt beter!

Werkt goed hé? :D
laat het lekker in lagen knippen, als je dan je krul erin hebt zijn ze vaak mooier dan als je je haar op 1 lengte hebt... koop een styltang met keramische platen (bv van wahl) en maar het lekker styl, is weer eens wat anders en je ziet er dan ook echt totaal anders ui! heb namelijk schapen krullen, dus ik snap helemaal wat je bedoeld... :$ succes ermee... (F)
thanx :) heb toevallig twee weken geleden precies gedaan wat je zegt evelien :D maar bedankt voor de tip! ;)

pff kwou dat ik krullen had :( liever krullen dan enorm stijl haar.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 16:49:
of koop een stijltang..

idd :yes:
(heb van mezelf ook krullen maar styl het bijna altijd..)
Uitspraak van Ann` op dinsdag 28 februari 2006 om 17:50:
heb van mezelf ook krullen maar styl het bijna altijd

Dan ben je iedere dag toch onwijs lang bezig? :-|

Ik moet iig eerst wassen met een goede shampoo, natuurlijk laten drogen (ben je zowieso 2 uur verder) dan steilen en afmaken

Lukt mij alleen als ik echgt weekend heb hoor :D

Uitspraak van Paola op vrijdag 9 december 2005 om 19:28:
heej,

ik heb krullen

haha oh ja paola :P
kale krullenkop staat ook wel leuk ...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 18:01:
haha oh ja paola :P

haha ja voor t geval je het nog niet had gezien ;)

Uitspraak van sfeerpeer op dinsdag 28 februari 2006 om 18:19:
kale krullenkop staat ook wel leuk ...

ik pas.. :/
laatste aanpassing
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 28 februari 2006 om 17:54:
Dan ben je iedere dag toch onwijs lang bezig?

Valt wel mee hoor!
Wanneer ik mijn haren was smeer ik er na het douchen speciaal spul in.. Daarmee ga ik slapen en dan ben ik er 's ochtens 15min mee bezig.. En dan blijft het goed styl tot ik het weer opnieuw was!
(of er mee in de regen heb gelopen! O:))
laatste aanpassing
Uitspraak van Ann` op woensdag 1 maart 2006 om 20:07:
15min mee bezig.. En dan blijft het goed styl tot ik het weer opnieuw was!
(of er mee in de regen heb gelopen! )

:jaja:
Ik stijl het ook (bijna) altijd.. Kwartiertje en het is klaar...
laatste aanpassing

Ik stijl me haar heel af en toe maar het is echt wel slecht voor je haar volgens mij.. Je kan juist leuke dingen doen met je haar als het krult vind ik.. het blijft beter zitten omdat het wat stugger is..

Tien jaar geleden had ik me haar gestraight, toen kreeg ik dus een verkeerd om uitgroei, dus krul op me hoofd en stijl aan de onderkant.. toen moest ik dus een grove overbruggings permanent omdat het er echt niet uitzag.. plus dat me haar super kort geknipt moest worden, zo erg was het beschadigt.. nee ik kom niet meer aan me haar, ik ben tevreden ermee!

mooi lang laten groeien !!!!
het is dan wel een werk met uitborstelen
maar ik vind het wel super mooi

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 14:14:

dat is ckr een heel werk ik heb het tot onder mn bhbandje maar echt een hele klus om iedere x te borstelen, eigenlijk is mn een grove kam btr maar dan ben je helemaal een eeuwigheid bezig :S

Ik zit ook al heel lang te twijfelen wat ik met mn haar moet, want stijltang heb ik maar word het niet mooi stijl van alleen als ik de chi-tang gebruik maar dat kan alleen bij de kapper want die tang kost iets van 300 euro ofzo :s

Miss ga ik dat extenzo wel doen, maar weet iemand of dat er ook weer uitgroeit of wat dan ook..?