Partyflock

Forumonderwerp · 834092
heej,

ik heb krullen (zoals je waarschijnlijk wel ziet), maar ik wil er iets nieuws mee... ik probeer al te sparen om t te laten stijlen, maar dat schiet nog niet echt op :S dus voorlopig moet ik t nog maar ff met mn krullen doen.. alleen ik kan er niet zoveel mee, ik wil eens iets anders dan gewoon laagjes, iemand tips voor een bepaald kapsel o.i.d.?
Heb ook krullen & een pony! Wil ook al een tijd iets anders..
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 21:01:
anders laat je een deel stijlen, onderste laag zeg maar, staat heel leuk

oja? :S :vaag:
laatste aanpassing
Ik zelf heb ook krullen, ik heb bij de kapper een stijltang gekocht, deze was zeker niet goedkoop €180,00. Maar ik ben er echt SUPERBLIJ mee, m'n haar is echt superglad na het stijlen. Het was zeker een dure aankoop maar wanneer je een goede stijltang koopt kan je er ook heel lang mee doen! Ik kan het je echt aanraden. Ik heb er 1 van Fudge. Succes

opgelicht !!! :O
zelfs bij de kappersgroothandel hebben ze niet zon dure liggen ;)

je krullen zijn erg mooi. na 5 jaar is het straight uit me haar gegroeiden eindelijk me krullen terug. Laat het invlechten naar achter staat je waarschijnlijk heel mooi. Of twisten 2 met elkaar draaien is ook leuk.Nooit een pony haha.. daar krijg je spijt van.press dat is met een hete kam op het vuur krijg je stijl haar van maar is wel van korte duur (K)
heel erg bedankt voor de tips! dat twisten lijkt me inderdaad ook wel leuk :D ga ik ook eens proberen!

Uitspraak van Paola op woensdag 14 december 2005 om 11:40:
heel erg bedankt voor de tips! dat twisten lijkt me inderdaad ook wel leuk :D ga ik ook eens proberen!

jah, zal je wel leuk staan hoor vergeet niet wax of vet in je haar te doen .Blijft mooier zitten

heeft er iemand ervaring met de CHI turbo stijltang?
zo ja bevalt het?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 13:28:
heeft er iemand ervaring met de CHI turbo stijltang?
zo ja bevalt het?

Die is idd zeer goed !
Nou moet je niet meteen denken dat ik 1 of andere Gay gast ben, maar ik heb toevallig vorig jaar een marktonderzoek moeten doen waarbij de Chi-Tang ook aan bod kwam...

Het was vorig jaar de beste stijltang op de markt omdat deze je haar niet erg uitdroogt (zijde).

je moet tog een apart flesje met zijde erbij kopen?
ik ben namelijk gisteren bij de kapper geweest en daar hebben ze mijn haar gestijld,nu wil ik hem eigenlijk kopen maar hij is €150,- en vind dat redelijk prijzig.
weet je er nog meer van,blijft het lang stij enz enz

Uitspraak van Errie op woensdag 14 december 2005 om 13:55:
Nou moet je niet meteen denken dat ik 1 of andere Gay gast ben

dat zou ik nooit denken :no:
Nou je bent echt gek!!! Je hebt echt supergaaf haar met die mooie krullen!!! ik zou het echt niet laten stijlen!!

Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 14 december 2005 om 14:22:
Nou je bent echt gek!!!

hoor ik vaker ;)

ik ben mn krullen zat...ik kan er niks mee
lijkt me leuk om af en toe stijl te hebben en af en toe krullen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:40:
lijkt me leuk om af en toe stijl te hebben en af en toe krullen

ja mij ook! bovendien kun je met stijl haar veel meer kapsels nemen dan met krullen...
Is echt wel mooi krullen, nix aan doen joh! ;)

Uitspraak van Paola op woensdag 14 december 2005 om 16:25:
ja mij ook! bovendien kun je met stijl haar veel meer kapsels nemen dan met krullen...

precies
ik vind het alleen al fijn om er in 1x met de borstel door te kunnen...haha
haha precies!
echt veel makkelijker :D

Uitspraak van Paola op woensdag 14 december 2005 om 16:25:
ja mij ook! bovendien kun je met stijl haar veel meer kapsels nemen dan met krullen

klopt! heb zelf ook krullen maar maak het altijd steil met een steiltang :/
wel een hoop werk maar vind me krullen maar lastig :(

Ik had ook een periode dat ik ze stijl wou hebben.
Maar sinds dat ik ze een stuk heb afgeknipt ben ik er super blij mee. Je kan er niet veel mee inderdaad, maartoch. Krullen zijn mooi!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:59:
maar maak het altijd steil met een steiltang

welke stijltang heb jij dan?

nou ik heb gewoon een wafeltang omdat ik daar me plukken beter mee kan vastpakken. Pak gewoon een plukje en dan trek ik die tang naar beneden zeg maar en dan wordt het steil. Doe wel eerst die wax van henna plus in me haar anders wordt het te droog.
nou wordt je haar zowiezo droog want zo je haar steil maken is niet echt al te best voor je haar maarja je moet toch wat he :/

de CHI tang,droogt je haar niet uit,ik heb een flesje met pure zijde die je voor het strijlen in je haar moet doen maar je kan het ook in krullen doen,en mn haar is nog nooit zo glanzend en zacht geweest...

ik izt egt in twijfel of ik de CHI tang ga halen,want de goedkopere werken bij mij niet :(
laatste aanpassing

hmm van welk merk is dat zijdeflessie dan??

en een chitang nog nooit van gehoord :S
pff ik moet het zo maar weer eens steil maken..vermoeiend :/

ik zal vanavond ff kijken voor je
hij is iig van de kapper :S wel redelijk prijzig maar het absoluut waard
de CHI tang verkopen ze ook bij de kapper
hoelang doe je er over dan?bij de kapper was ze met een half uurtje klaar
laatste aanpassing

nou me haar moet dus eerst drogen en als het droog is dan duurt het ongeveer 20 minuten. Ja doe het nou al zo vaak dat ik er snel in ben geworden haha :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 11:35:
ik zal vanavond ff kijken voor je
hij is iig van de kapper wel redelijk prijzig

en thanks! duur maakt niet uit als me haar er daar beter van uit gaat zien is alleen maar beter toch! Gaat die ook dat pluizen tegen want daar heb ik dus wel last van als het vochtig weer buiten is :(

Kaal scheren en een pruik op zetten :) en dan poep op je hoofd smeren

whahaha ja ook een optie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 11:33:
van welk merk is dat zijdeflessie dan

Ik heb hem bij de Kosmo kapper vandaan!
€2,50 voor een soort tester (echt heel weinig)
€15,- voor een iets grotere (ook nog niet veel)
€37,- voor een normale!

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 december 2005 om 11:51:
Kaal scheren en een pruik op zetten en dan poep op je hoofd smeren

jij bent zeker de leukste thuis?

Uitspraak van Floortje. op donderdag 15 december 2005 om 12:08:
Ik heb hem bij de Kosmo kapper vandaan!
€2,50 voor een soort tester (echt heel weinig)
€15,- voor een iets grotere (ook nog niet veel)
€37,- voor een normale!

is dat zon witte fles met zwarte letters?biosilk ofzo?want die wat ik bedoel is €18,75 :S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 11:47:
Gaat die ook dat pluizen tegen want daar heb ik dus wel last van als het vochtig weer buiten is

ik heb altijd pluizig haar en nu niet!ik ben egt helemaal blij ermee :D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 12:09:
jij bent zeker de leukste thuis?

zo ben je toch veel vrijer? hoef je nie steeds te wachte tot je kk haren goeie lenge hebbe enzo

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 december 2005 om 12:12:
hoef je nie steeds te wachte tot je kk haren goeie lenge hebbe enzo

waar heb je het over?
tis duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt!
ga lekker iets nuttigs doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 12:10:
is dat zon witte fles met zwarte letters?biosilk ofzo?want die wat ik bedoel is €18,75

Het is een doorzichtig flesje met een zwarte dop en zwarte letters erop! Voor het stijlen een beetje in je haar doen en als je klaar bent nog een beetje erin! :)

Uitspraak van Floortje. op donderdag 15 december 2005 om 12:54:
Het is een doorzichtig flesje met een zwarte dop en zwarte letters erop! Voor het stijlen een beetje in je haar doen en als je klaar bent nog een beetje erin

jah die bedoel ik
:)

Uitspraak van Floortje. op donderdag 15 december 2005 om 12:54:
Het is een doorzichtig flesje met een zwarte dop en zwarte letters erop! Voor het stijlen een beetje in je haar doen en als je klaar bent nog een beetje erin

nou dat moet ik dus ook hebben!!! Kan iemand ff uitzoeken hoe het heet? Dan kan ik het van de week ff halen bij de kapper :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 13:03:
nou dat moet ik dus ook hebben!!! Kan iemand ff uitzoeken hoe het heet? Dan kan ik het van de week ff halen bij de kapper

Ik weet dat ze het bij de Kosmo kapper verkopen en dan moet je gewoon vragen om zijde! Waarschijnlijk hebben ze het ook gewoon bij andere kappers! :)

Uit de oude doos (rechtsonder; niet echt heel duidelijk)
laatste aanpassing
Kan iemand ff uitzoeken hoe het heet?

Smurfensnot (Y)

nou dat moet ik dus ook hebben!!! Kan iemand ff uitzoeken hoe het heet? Dan kan ik het van de week ff halen bij de kapper

ik zal zodra ik thuis ben meteen even voor je kijken

Uitspraak van Floortje. op donderdag 15 december 2005 om 13:08:
Ik weet dat ze het bij de Kosmo kapper verkopen en dan moet je gewoon vragen om zijde! Waarschijnlijk hebben ze het ook gewoon bij andere kappers!

thanks!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 13:14:
ik zal zodra ik thuis ben meteen even voor je kijken

prbleem is dat als ik me haar styl onderkante super pluizig worden..en ik al veel spulletjes georobeerd heb en alles niet egt goed werkte...:S
dus nu kyk ik wa beter uit voodak wa koop maar wle bnenieuwd hoe dat spul dan heeT?
want ik hoef ma me haar gestyld te hebben na buiten te lopen 10min trug kome me t pluist alweer ende helft komt alweer trug aan krulle:S

ik vind je krullen wel leuk :jaja: ik zou ze laten zitte.. maar kan me wel voorstellen dat je dat na een tijdje ook beu bent
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Uitspraak van Paola op vrijdag 9 december 2005 om 19:28:
ik probeer al te sparen om t te laten stijlen, maar dat schiet nog niet echt op

dan koop je toch een stijltang voor 30 eu
ben je wel lekker lang mee bezig iedere dag :P
maar gwoon ff voor nood.. voor in het weekend
om e haar te laten straighten kost het 257,50 bij de cosmo kappers, en je moet het idd laten uitgroeien

en goed blijven verzorgen
Uitspraak van GieK op donderdag 15 december 2005 om 18:14:
dan koop je toch een stijltang voor 30 eu
ben je wel lekker lang mee bezig iedere dag :P
maar gwoon ff voor nood.. voor in het weekend

haha daar heb ik t geduld niet voor ;) ik heb echt veel haar en ben dan 3 kwartier/1 uur bezig... :(

Uitspraak van Tamara op donderdag 15 december 2005 om 18:21:
om e haar te laten straighten kost het 257,50 bij de cosmo kappers, en je moet het idd laten uitgroeien

huh uitgroeien :s hoe werkt dat dan?
Uitspraak van Tamara op donderdag 15 december 2005 om 18:21:

en goed blijven verzorgen

Is dat ook geschikt voor mensen met gewone krullen ipv echt kroeshaar? want dan ben ik wel nieuwschierig...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 19:54:
hoe werkt dat dan?

zie het als een permanentje maar dan stijl...
laatste aanpassing

Uitspraak van Paola op donderdag 15 december 2005 om 19:56:
zie het als een permanentje maar dan stijl...

hmm zoiets heb ik 1 keer gedaan en was toen honderd gulden kwijt. Heb 2 uur bij de kapper gezeten en ja het was steil..nadat ik weer onder de douche was geweest zaten dezelfde krullen dr nog in hoor :/
dus naja dat dan maar niet..zal gewoon de rest van me leven het met die krullen moeten doen :(
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 10:41:
ik izt egt in twijfel of ik de CHI tang ga halen,want de goedkopere werken bij mij niet

Zou ik ook doen als ik jou was...
Ten eerste is het net als je al zegt dat de goedkopere vaak niet goed werken en ten tweede is de Chit-tang véél beter voor je haar !

Groetjes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 19:54:
huh uitgroeien :s hoe werkt dat dan?

laten groeien tot het eruit gegroeid is?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 11:47:
Gaat die ook dat pluizen tegen

Jeps... Gaat ook pluizen tegen...
Een collega van me heeft enorm pluishaar en zij heeft
een gratis behandeling gekregen (marktonderzoek)
omdat de kapper in kwestie wou demonstreren
hoe de Chi-tang werkt en wat het resultaat is !
oh das wel ideaal zeg!

hmmm, misschien leuk kerstcadeautje 8)

Je kunt misschien ook voor advies een kapperszaak binnenlopen..en dan bekijken wat je leuk staat. Stijlen is ook een optie maar het droogt je krullen wel erg uit, is dus niet echt goed.