Partyflock

Forumonderwerp · 833798
Waarschuw beheerder
Heb een poesje van 8 maanden.Hoe hou ik haar uit mijn kerstboom??????

En hoe doe ik dat met kaarsen op tafel?????

Waarschuw beheerder
:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
kerstballen eruithalen(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Heb er 2! Als je thuis bent met de plantenspuit, maar als je er nou niet bent?

Kaarsen blijven ze wel van weg hoor, das warm he!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een hond kan trainen kan je dat ook met een kat Hofnarketser.
Waarschuw beheerder
Lastig probleem.
Je kan er de hele tijd naast gaan zitten met een plantenspuit :D
Maar als je even de kamer uit bent hangt ie er toch weer in :/

Kaarsen leren ze vanzelf wel dat ze daar niet bij in de buurt moeten komen ;)
Kost misschien een paar verschroeide snorharen, maar dan weten ze t wel :P

Werkzaam bij Engage Events
Waarschuw beheerder
donateur
Geen kerstboom neerzetten!!!!

Werkt perfect
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 20:13:
Hoe hou ik haar uit mijn kerstboom??????

goed stofzuigen en uitkijken met kammen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een gebakken spons geefen
Waarschuw beheerder
Hang de boom aan het plafond (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op donderdag 8 december 2005 om 20:17:
goed stofzuigen en uitkijken met kammen

whehehehehe(y).
Waarschuw beheerder
donateur
de kat uit de boom kijken:/
Waarschuw beheerder
als ik thuis ben let ik altijd op of de poes niet bij de boom komt. en als ik niet thuis ben zit ze toch aan de ketting dus kan ze er niet bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henri Shark op donderdag 8 december 2005 om 20:24:
en als ik niet thuis ben zit ze toch aan de ketting dus kan ze er niet bij

:x
Waarschuw beheerder
Gewoon opvoeden ... oftewel: wegsturen als de kitten in de buurt komt ... leer je het nu niet af, hangen ze er volgend jaar wel in ... (Y) :[

Plantenspuit doet wonderen O:)

Uitspraak van -Shari- op donderdag 8 december 2005 om 20:16:
Kaarsen leren ze vanzelf wel dat ze daar niet bij in de buurt moeten komen

Mijn kat maakt er een sport van om ze uit te tikken :-/
En ze is inmiddels 10 ... *zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kaarsen leren ze vanzelf wel nadat ze een x dr bek en snorharen verbrand hebben.
wel opletten dat ze niet het kleedje vd tafel trekt want dan gaan de kaarsen mee
en uit de boom, met de plahntenspuit

en alsje niet thuis bent, de katten uit de kamer doen w2aar de boom instaat en de deur dicht

zo moeilijk is dat tochniet, kom op zeg
Waarschuw beheerder
ik vind dat van die kaarsen niet erg aardig voor je huisdier :S sorry

Waarschuw beheerder
donateur
Prikkeldraad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henri Shark op donderdag 8 december 2005 om 20:32:
ik vind dat van die kaarsen niet erg aardig voor je huisdier

Nee dieren aan de ketting leggen, dat betuigd zeker van dierenliefde?

Waarschuw beheerder
Koffiedrap ( in filter natuurlijk ) in de kertsboom hangen :P
Waarschuw beheerder
ze kan gewoon door de tuin lopen en bij het drinkbakje en eten dus is toch niks mis mee?
Waarschuw beheerder
donateur
me kat gaat onder de boom liggen :D

Hij doet maar
Waarschuw beheerder
Ze kan er niet bij als ik weg ben dat is het probleem niet.

Plantenspuit werkt niet.Ze springt even weg omdat ze schrikt maar heeft ook geen hekel aan water.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Ikke Wie Anders op donderdag 8 december 2005 om 20:40:
kunststof kerstballen erin hangen.

Die hangen al onder in de boom, want ik heb ook nog 2 honden.Maar wil niet heel mijn boom aan gaan passen omdat ik nu een kat heb!!!
Waarschuw beheerder
hofnarneuk- ertje mijn manier is denk ik wel de beste hoor lees hier boven

Waarschuw beheerder
Katje erbij betrekken als je de boom gaat versieren. Goed consequent zijn en zorgen dat ze doorkrijgt dat ballen+slingers afblijven betekent. Als het dan goed is blijft ze uit de boom als ie klaar is. En 's avonds zorgen dat ze niet bij de boom is als ze gaat slapen.

Succes :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb thuis 4 katten waaronder 1 van 8 maanden oud :lief: :) maar heb er geen last mee :no: gewoon als ze in de buurt komen van de boom goed op hun flikker geven (Y) laten zien wie de baas is ;)
Waarschuw beheerder
Liek

Dat heb ik dus gedaan maar als ik me dan heel even omdraai en niet naar haar kijk duikt ze erin.Ze is gewoon erg ondeugend.Als ik haar naam zeg weet ze wel dat t niet mag maar als ik me omdraai doet ze t toch!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 21:02:
Dat heb ik dus gedaan maar als ik me dan heel even omdraai en niet naar haar kijk duikt ze erin.Ze is gewoon erg ondeugend.Als ik haar naam zeg weet ze wel dat t niet mag maar als ik me omdraai doet ze t toch!!!

denk dat je daar dan nog heel wat mee af gaat zien O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 21:02:
Liek

En als je dr nou direct als ze dat doet gigantisch tegen dr gaat schreeuwen (en dan dus echt HARD) en achter dr aan rent? Om dus een vreselijke verrassingsaanval te geven zeg maar? Helpt dat ook niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 20:43:
Plantenspuit werkt niet.Ze springt even weg omdat ze schrikt maar heeft ook geen hekel aan water

je moet er ook geen water in doen he, maar accuzuur (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaveramon.NL op donderdag 8 december 2005 om 21:08:
je moet er ook geen water in doen he, maar accuzuur

:o dierenbeul :[

Werkzaam bij De Splinter
Artiest By-pass
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ijzerdraadjes spannen om de kerstboom!!
Hierop zet je gewoon wat stroom.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:04:
En als je dr nou direct als ze dat doet gigantisch tegen dr gaat schreeuwen (en dan dus echt HARD) en achter dr aan rent? Om dus een vreselijke verrassingsaanval te geven zeg maar? Helpt dat ook niet?

Dan maakt ze er een spelletje van.

Verder is ze onwijs lief maar elke dag heeft ze ff een half uurtje dat ze de tent ff wil verbouwen.Normaal speelt ze dan met de honden maar nu vind ze die boom veel interessanter

Waarschuw beheerder
Ja maar dan echt zo dat het niet grappig meer is he. Maar echt ZO doen dat ze zich de pestpokke schrikt....kan me niet voorstellen dat dat niet werkt!
Waarschuw beheerder

Geen kerstboom en geen kaarsen neerzetten....ze doen het toch ook als je er niet bij bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lauwtjuh op donderdag 8 december 2005 om 20:15:
Als je thuis bent met de plantenspuit, maar als je er nou niet bent?

wij hebben al 9 jaar een kat, en als wij weggaan, doen we hem altijd op de gang...dan deed hij wel eens d ekamerdeur openmaken door op de deurkruk te springen, dus nu staan alle deurkrukken in huis omhoog:D

als hij het doet als je er wel bent, de plantenspuit...het lijkt misschien geen effect te hebben, maar je moet gewoon volhouden
Waarschuw beheerder
Ze vind t water niet erg.Dus plantenspuit werkt niet.En al die glitters en lichtjes zijn gewoon zo interessant dat ze wil blijven kijken!!!!
Waarschuw beheerder
Heb er 6! haha

Ze laten t wel met rust behalve 1.. die is helemaal knetter gek op de slingers.. hehe ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:09:
dierenbeul

8) O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij hebben de kesrtboom op een klein tafeltje gezet waardoor ie er in ieder geval onderdoor kan lopen, en de onderste rij ballen zijn van plastic zodat ze niet kapot gaan...als ze erin willen springen hou je het toch niet tegen...en kaarsen komen ze meestal 1 keer aan als ze nieuwsgierig zijn...daarna niet meer lol (tenminste die van ons niet, dat koste hem een paar snorharen lol)...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henri Shark op donderdag 8 december 2005 om 20:24:
als ik thuis ben let ik altijd op of de poes niet bij de boom komt. en als ik niet thuis ben zit ze toch aan de ketting dus kan ze er niet bij

jij zou aan de ketting moeten met je zinloze topics en stomme opmerkingen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dus ook zo'n ondeugd, en die is ook al volwassen...
ik doe de deur van de woonkamer altijd dicht als ik (langere) tijd wegga en als ik ga slapen.

en wat die kaarsen betreft, mijn katten weten dat ze niet op tafel mogen komen en doen dat ook niet, dat moet je ze van jongs af aan aanleren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op vrijdag 9 december 2005 om 09:34:
ik heb dus ook zo'n ondeugd, en die is ook al volwassen...
ik doe de deur van de woonkamer altijd dicht als ik (langere) tijd wegga en als ik ga slapen

Dat doe ik ook gaat er juist over wanneer ik thuis ben.

En nee gaan geen boompje op een tafel zetten.Heb gewoon een grote boom ( echte ) en op een tafeltje springt ze ook!!!!

YHonden kan ik inderdaad wel trainen maar katten moet ik nog ff flink op oefenen.Maar voor de rest luisterd ze perfect!!!
Waarschuw beheerder
donateur
je moet ze dan in het nekvel pakken en even heel boos doen, net zolang tot ze er mee op houd, werkte bij mij ondeugd ook...

daarom, als ik erbij ben dan doet ie het niet...

Waarschuw beheerder
nou dat zou ik nooit doen, ik roep die van mij bij de naam en dan wijs ik ff zo van dat mag niet en dan bl8ijfen ze er wel van af naar een paar x
en anders onderin geen ballen hangen
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe hem ook absoluut geen pijn hoor, niet dat je dat denkt...
ik til hem ook niet op als ik hem in zijn nekvel vast heb, het is ff om hem te laten zien dat dat niet mag, en bij hem heeft het geholpen...:)

Waarschuw beheerder
ik heb een kitten en een poes van 10 mnd. Die doen gelukkig niets met de kerstboom. Alleen mijn vriend vond het nodig een kerststal te plaatsen, maar de poesjes vinden het nodig om het hoofd van de 2 koningen eraf proberen te bijten. Das het enige leuke eigenlijk aan de kerststal :X
Waarschuw beheerder
Denk dat de mijne gewoon erg van kerstmis houd want ze vind alles interessant niet alleen de boom!!!!

En geen ballen onderin is geen optie.Ze vind die bovenin net zo interessant.

In dr nekvel pakken is ze niet van onder de indruk!

Waarschuw beheerder
donateur
Geen boom, maar dingen ergens neer hangen wat met kerst te maken heeft :)
Kaarsen hebben wij in van die glazen dingetjes.. Zijn echt super leuke dingen te krijgen.. En katten branden zich dan niet en er is wel sfeer :D

Maar goed wij hebben ook 15 katten :/ Als er bij ons een boom zou staan :| Gaat niet goed :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lauwtjuh op donderdag 8 december 2005 om 20:15:
Kaarsen blijven ze wel van weg hoor, das warm he

Nou wees daar maar niet zo zeker van :|
Katten zijn nieuwsgierig en hebben hele leuke staarten :X
Als je katten hebt, moet je met kaarsen sowieso super uit kijken!! Levensgevaarlijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
paar lampjes eraf halen en hier een paar ijzerdraadjes in doen deze rondom de boom wikkelen zo heeft u een perfect schrikdraadje :p wel 220
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:(
Waarschuw beheerder
donateur

pffff ik heb het zelfde probleem ook zo'n terrorist van 8 maanden !

Waarschuw beheerder
Pfff, hier nog een. Bij de kaarsen blijft ze wel uit de buurt, maar die kerstboom is o zo nieuw voor dr. Er ligt een paars kleed onder waar ze zich continu in oprolt :vaag: Ze eet van de stam van de kerstboom, springt in de takken en maakt de kado's die eronder liggen kapot :[ Dit word een leuke kerst o:) :lief:

Waarschuw beheerder
O, en nu de tip, koop een plantenspuit, even sprayen, klaar. Hopelijk werkt het. Ik ga er morgen een kopen.
Waarschuw beheerder
kijk uit met die stam eten!!!!!zit olie in waar ze ziek van worden!!!!

t zelfde geld voor honden als ze water uit de bak van de kerstboom drinken.kunnen ze onwijs ziek van worden!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zow :o goed dat je het zegt. Ik haal haar altijd wel eruit maar zal nu nog wel wat beter opletten!

Waarschuw beheerder
daarom heb ik een nepperd :D

Waarschuw beheerder
geen boom nemen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha onze kat vloog er eerst ook altijd in, maar nu boeit het hem niks dat die boom er staat, gaat vanzelf wel over :)

Waarschuw beheerder
hek eromheen plaatsen met 220 erop

Waarschuw beheerder
buiten laten lopen dat beest:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de week de kerstboom voor de 2e keer opgetuigd.... haha... heb hier 7 van die kleine mormels hihi. Hopeloos :) En kaarsjes.. die komen hier al helemaal niet op tafel :)

Waarschuw beheerder
donateur
na 1x kerstboom te hebben gehad, vinden ze er volgend jaar niks meer aan ;)

zet je boom onder een lamp die aan de muur hangt, dan maak je een touwtje aan de bast, die zet je vast aan de muur/lamp, hang plastic ballen in je boom, en je boom blijft staan, en je kat geef je vliegles

Waarschuw beheerder
die ikaarsen doet ie een keer en als t goed is als ie een keer zn snorharen kwijt is geraakt laat ie t wel :) niet iedere kat heet dat hoor ;) En ja kerstballen ik zou idd plastice nemen voor de zekerheid en dan straffen met plantenspuit hielp bij die van ons altyd goed
Waarschuw beheerder
heb ik ook last mee gehad, gvd kutkat riep ik dan.
deed ze het maar nog es een keer :( rip beesie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schots_EN_scheef op maandag 19 december 2005 om 04:34:
heb ik ook last mee gehad, gvd kutkat riep ik dan.
deed ze het maar nog es een keer rip beesie

als ze weg zijn dan weet je pas echt wat je mist...:(:(:(

Waarschuw beheerder
gewoon corrigeren, tik op zn kop geven, water op m spuiten of wanneer die het doet m ff in de gang opsluiten ofzo :P

Waarschuw beheerder
Hoe hou ik haar uit mijn kerstboom??????

Ik heb hetzelfde probleem! Elke ochtend kapotte kerstballen op de grond.. :no: stoute poes!
Waarschuw beheerder
heb ook 2 katjes van bijna 7 mnd maar doen dr gelukkig niets mee.
vinden het wel heel erg interessant maar kijken n keer en gaan dan weer veredr

anders met d plantenspuit n keer spuiten...

Waarschuw beheerder
plantenspuit gebruik ook ook voor die 2 kleintjes van mij aar dat werkt maar voor ffies!!! we zijn nog aan het kijken wat we kunnen doen!!

Waarschuw beheerder
onze kerstboom ziet er zeeeer triest uit

alleen maar lichtjes een paar kerstballen en 1 gouden ketting/slinger

de rest is eruit gesloopt :s elke ochtend is het weer een verrassing watje op de grond vindt! 8)

ach ja zolang ze de draadjes van de brandende lichtje maar niet doorbijten want daar heeft die ene kat van mij wel vaak zin in :S

Waarschuw beheerder
donateur
hoe is het met je boom hofnarneuk­ertje?

leeft ie nog ;)
Waarschuw beheerder
ja!!!!!

heb r aan een tuigje zitten waardoor ze niet in de boom kan.

plantenspuit werkt nog steeds niet dus was dit de enige oplossing die ik kon bedenken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 23:09:
En al die glitters en lichtjes zijn gewoon zo interessant dat ze wil blijven kijken!!!!

ogen dicht naaien?

Waarschuw beheerder
kom kom...Meteen amputeren die ogen:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 16:51:
kom kom...Meteen amputeren die ogen

weer zo'n dom antwoord!!!!!

sinds wanneer worden ogen geamputeerd????????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 22 december 2005 om 18:10:
sinds wanneer worden ogen geamputeerd????????????

22 december 2005

Waarschuw beheerder
donateur
plantenspuit met water!!!!!

als ze iets doet wat niet door de beugel kan volgens jouw. spuit je 1 of 2x op haar hoofdje.. na een tijdje heeft ze er zo'n rothekel aan dat je de plantenspuit alleen maar hoeft te laten zien en ze rend al weg (y)
Waarschuw beheerder
nogmaals plantenspuit werkt niet

duikt ze zeker de boom in
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
kerstboom buiten in de tuin laten staan, dan blijft hij ook veel langer mooi :)
Waarschuw beheerder
Weleens gekeken op bonsaikitten.com

heb je gedurende de kerstperiode geen last meer van je kat:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op vrijdag 23 december 2005 om 17:36:
kerstboom buiten in de tuin laten staan, dan blijft hij ook veel langer mooi

lekker op een flat
Waarschuw beheerder
water helpt goed..

Waarschuw beheerder
beter een kat in de kerstboom dan een hond die er tegen aan wandeld waardoor vervolgens dat hele ding omvalt en de helft kapot is................................................................................................................................zoals ik gister gehad heb:[
maja boxer he... haha:p
Waarschuw beheerder
hihihihihi

tja ben hondentrainster dus dat probleem heb ik niet met die 2 honden van mij

Waarschuw beheerder
sorry dat ik t zeg maar vind die opmerking een beetje op stront slaan...alsof je als hondentrainster honden hebt die never nooit per ongeluk ergens tegen aan lopen ofzo:S

mijn hond doet namelijk training en heeft al verscheidene diploma's maar daarom kan die nog wel tegen de kerstboom wandelen, wat ook niet echt zijn bedoeling was:no:
Waarschuw beheerder
Dus heb je ze niet aangeleerd niet in de buurt van de boom te komen.

Heeft nix met diploma's te maken maar met wat je ze aanleert.Diploma's zeggen mij nix.Je hebt honden die perfect luisteren en nog nooit op cursus zijn geweest.Bedoel er mee dat ik het ze heb afgeleerd in de buurt van de boom te komen!!!!!!!

Waarschuw beheerder
nou hij blijft er ook wel bij uit de buurt en trekt zich geen hol van die kerstboom aan maar hij rende achteruit langs de muur en de kast enzo zo tegen de kerstboom omdat ie aan t spelen was met zijn kleedje en dat soort fratsels en hoppa hij let niet op. rent achteruit..tegen de kerstboom...kerstboom valt om...hond schrikt zich rot en gaat gelijk netjes op zijn kleed liggen omdat ie wel wist dat dit niet bedoeling was...en mijn hond luistert prima hoor..maar ook jij valt wellus per ongeluk of stoot per ongeluk ergens aan toch..dan zeg ik ook niet dat je geen goede opvoeding gehad hebt;)

beetje hetzelfde als dat de kluns soms blij is en dan ongelooflijk begint te kwispelen (ja heb boxer met staart he:P) terwijl die door de kamer langs de kerstboom en hopla daar neemt zijn staart een balletje mee...gelukkig vloog die regelrecht de drinkbak in die 3 meter verderop stond..dus de bal was gered;) maar goed...zulke dingen weet je wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijne spelen rond kerst niet voor in de kamer dus het gebeurt gewoon niet.Gewoon aanleren!!!!

Waarschuw beheerder
de mijne speelt normaal ook nooit bij de boom in de buurt, maar deze keer speelde die blijkbaar naar de boom toe...dus ja dat kan dan gebeuren...als je moeder jou leert dat je voorzichtig moet zijn op de trap ofzo dan kan het toch ook gebeuren dat je per ongeluk je verstapt en valt ofzo...

dus dat heeft totaal niks met jou werk als hondentrainster te maken, ook als er wel iemand is die een hond heeft die bij de boom aan t spelen is, of met de boom speelt...dan kan zelfs de simpelste ziel (bij wijze van) zijn hond dit wel afleren...

Waarschuw beheerder
donateur
steek die kut kerstboom in de fik :[
Waarschuw beheerder
Wat zeur je nou.

Jij begint er toch over dat je hond in de boom zit!!!!!!!

Ik begon er niet over en zeg alleen dat mijn honden dat niet doen.Nee zelfs niet per ongeluk in de laatste 8 jaar dat ik ze heb!!!!

Waarschuw beheerder
mijn hond zat niet in de boom...je moet wel lezen he...mijn hond liep er met zn kont tegen aan...

Uitspraak van hofnarneukertje (l) op zondag 25 december 2005 om 13:22:
Ik begon er niet over en zeg alleen dat mijn honden dat niet doen.Nee zelfs niet per ongeluk in de laatste 8 jaar dat ik ze heb!!!!

jij zei dat jouw honden dat niet doen omdat jij trainster bent...nou dat slaat werkelijk op stront...had ik eerder ook al gezegd waarom het nergens op slaat...

elke hond doet welleens iets klunzigs...ook in 8 jaar tijd...dat heeft niets met opvoeding te maken...als een hond een trap af gaat of een heuvel noem maar wat...en hij struikelt per ongeluk en komt niet de trap of heuvel af zoals het zou moeten...dan heeft het ook niks met opvoeding te maken...

wij mensen doen ook vaak genoeg zoiets klunzigs...dus please ga niet de hondengodin uithangen omdat je toevallig trainster bent...dat zijn namelijk een heleboel mensen...zo bijzonder is dat tegenwoordig niet meer.
bij ons in t dorp is een hondenschool daar kun je al trainer worden als je alleen maar leuk met de honden omgaat...hoef je er niet eens verstand van te hebben...dus zo special is trainer zijn niet:no:
Waarschuw beheerder
Tja sommige mensen zijn gecertificeerd trainster!!!

En nee mijn honden hebben nog nooit per ongeluk in de boom gezeten al 8 jaar niet!!!!!!!

En dan kun je me een honden godin vinden maar ze doen het gewoon niet.

Maar blijf gewoon lekker ontopic en probeer niet zoals je al in meerdere topics hebt gedaan het topic te verzieken!!!

Het gaat hier over een kat en de kerstboom!!!
Heb je geen kat en geen manier om hem eruit te houden reageer dan niet en open je eigen topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op maandag 26 december 2005 om 13:22:
Tja sommige mensen zijn gecertificeerd trainster!!!

En nee mijn honden hebben nog nooit per ongeluk in de boom gezeten al 8 jaar niet!!!!!!!

En dan kun je me een honden godin vinden maar ze doen het gewoon niet.

Maar blijf gewoon lekker ontopic en probeer niet zoals je al in meerdere topics hebt gedaan het topic te verzieken!!!

Het gaat hier over een kat en de kerstboom!!!
Heb je geen kat en geen manier om hem eruit te houden reageer dan niet en open je eigen topic

en zo bijzonder is t niet....

en toch kan elke hond per ongeluk ergens tegen aan lopen of wat dan ook..net zoals jij ook vast wellus doet...

en zei niet dat je dat was...maar zo doe je wel:yes:

of ik topics verziek maak ik zelf wel uit...als ik iets te melden heb doe ik dat en dat kun jij mij niet verbieden:)

en toch reageer ik...en als je niet wil dat ik reageerde met mijn verhaal over de hond...misschien had je er dan ook niet op in moeten gaan;)

Waarschuw beheerder
nou ik heb er 2 van die leeftijd ze hebben mn boom 6 keer helemaal gesloopt het 3 keer nieuwe ballen erbij moeten kopen aangezien het mn eerste jaar is dat ik met mn vriend samen woon, bij de 3de keer hebben we er meteen een schuifdeur bij gekocht zodat ze de woonkamer niet meer in kunnen als ik of mn vriend er niet is. Ik heb stad en land bij elkaar gescholden, en ik wou ze niet naar buiten doen want dan ben ik bang dat ze dood blijven, ze zijn niet zo slim en ze vinden alles en iedereen lief ook de stofzuiger dus zullen ze vreemde mensren en autos ook lief en leuk vinden

Waarschuw beheerder
donateur
uit de kamer houden
Waarschuw beheerder
idd hou die van mij ook gewoon uit de kamer :)

Waarschuw beheerder
haha wij hadden gewoon 2 glazen kerstbomen met kerstballen en versiersel erin binnen staan :P dat noemen we n kattenboom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:45:
plantenspuit gebruik ook ook voor die 2 kleintjes van mij aar dat werkt maar voor ffies!!! we zijn nog aan het kijken wat we kunnen doen!!

Inderdaad voor ffies. Na een tijdje vinden ze water leuk en gaan ze zoals bij ons mee douchen als je niet oppast :p

Waarschuw beheerder
zoals al gezegd is, de plantenspuit :yes:, heeft goed geholpen bij mijn kat :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 07:54:
hek eromheen plaatsen met 220 erop

whaha :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:49:
zoals al gezegd is, de plantenspuit , heeft goed geholpen bij mijn kat

ja klopt :yes: het kan heel goed helpen (Y)
Waarschuw beheerder
en dus voor de allerlaatste x bij die van mij niet

heeft geen hekel aan water
Waarschuw beheerder
Pppffff.....hoe vaak moet je het zeggen he dat water niet werkt bij jouw kat ;P!!!
Waarschuw beheerder
net zo vaak als we dat mens uit die andere topic moeten zeggen dat ze niks weet over hoe honden denken en reageren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op woensdag 28 december 2005 om 16:15:
en dus voor de allerlaatste x bij die van mij niet

heeft geen hekel aan water

sja, die lui hebben gewoon een plaat voor de kop...:s

ken je honderd keer zeggen dat je kat geen hekel aan water heb snappen ze het nog niet...:/
Waarschuw beheerder
of ze lezen t forum niet na

reageren alleen op de vraag en kijken niet terug naar wat r al is gezegt.

en nog steeds niemand met een goede tip gehoort dus ze ligt aan n lijntje vast en kan dus net niet bij de boom
Waarschuw beheerder
donateur
ja, het is ook heel erg moeilijk...

een kat is heel moeilijk op te voeden, wees maar blij als de kerstboom straks weg mag...

Waarschuw beheerder
donateur

haah gewoon niet doen die van mij hangt er ook veel in :D
moet je je
gewoon niet zo druk
om maken ;)
Waarschuw beheerder
Hé maar heb je de plantenspuit al geprobeerd??
Water werkt goed hoor ;P ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dan wordt alles ook zo nat :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op donderdag 29 december 2005 om 23:29:
Hé maar heb je de plantenspuit al geprobeerd??
Water werkt goed hoor

hihihihihihihihi
Waarschuw beheerder
donateur
maarre wat voor kat is het eigenlijk?

ben ik ff nieuwsgierig naar...
Waarschuw beheerder
gewoon een rasloos poesje van bijna 9 maanden
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook gewone huis tuin en keuken katten en ik vind ze echt niet onder doen voor een raskat.

ik was gewoon ook benieuwd naar de kleur en zo...:)
Waarschuw beheerder
zwart met een klein wit stipje onder dr koppie en 1 witte haar in dr lies.

verder blijft ze erg klein maar dr moeder is ook dat ook.

dr mama is grijs met witte voetjes en snuitje en dr papa is schilpad kleur