Partyflock

Forumonderwerp · 833798
Waarschuw beheerder
Heb een poesje van 8 maanden.Hoe hou ik haar uit mijn kerstboom??????

En hoe doe ik dat met kaarsen op tafel?????

Waarschuw beheerder
sorry dat ik t zeg maar vind die opmerking een beetje op stront slaan...alsof je als hondentrainster honden hebt die never nooit per ongeluk ergens tegen aan lopen ofzo:S

mijn hond doet namelijk training en heeft al verscheidene diploma's maar daarom kan die nog wel tegen de kerstboom wandelen, wat ook niet echt zijn bedoeling was:no:
Waarschuw beheerder
Dus heb je ze niet aangeleerd niet in de buurt van de boom te komen.

Heeft nix met diploma's te maken maar met wat je ze aanleert.Diploma's zeggen mij nix.Je hebt honden die perfect luisteren en nog nooit op cursus zijn geweest.Bedoel er mee dat ik het ze heb afgeleerd in de buurt van de boom te komen!!!!!!!

Waarschuw beheerder
nou hij blijft er ook wel bij uit de buurt en trekt zich geen hol van die kerstboom aan maar hij rende achteruit langs de muur en de kast enzo zo tegen de kerstboom omdat ie aan t spelen was met zijn kleedje en dat soort fratsels en hoppa hij let niet op. rent achteruit..tegen de kerstboom...kerstboom valt om...hond schrikt zich rot en gaat gelijk netjes op zijn kleed liggen omdat ie wel wist dat dit niet bedoeling was...en mijn hond luistert prima hoor..maar ook jij valt wellus per ongeluk of stoot per ongeluk ergens aan toch..dan zeg ik ook niet dat je geen goede opvoeding gehad hebt;)

beetje hetzelfde als dat de kluns soms blij is en dan ongelooflijk begint te kwispelen (ja heb boxer met staart he:P) terwijl die door de kamer langs de kerstboom en hopla daar neemt zijn staart een balletje mee...gelukkig vloog die regelrecht de drinkbak in die 3 meter verderop stond..dus de bal was gered;) maar goed...zulke dingen weet je wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijne spelen rond kerst niet voor in de kamer dus het gebeurt gewoon niet.Gewoon aanleren!!!!

Waarschuw beheerder
de mijne speelt normaal ook nooit bij de boom in de buurt, maar deze keer speelde die blijkbaar naar de boom toe...dus ja dat kan dan gebeuren...als je moeder jou leert dat je voorzichtig moet zijn op de trap ofzo dan kan het toch ook gebeuren dat je per ongeluk je verstapt en valt ofzo...

dus dat heeft totaal niks met jou werk als hondentrainster te maken, ook als er wel iemand is die een hond heeft die bij de boom aan t spelen is, of met de boom speelt...dan kan zelfs de simpelste ziel (bij wijze van) zijn hond dit wel afleren...

Waarschuw beheerder
donateur
steek die kut kerstboom in de fik :[
Waarschuw beheerder
Wat zeur je nou.

Jij begint er toch over dat je hond in de boom zit!!!!!!!

Ik begon er niet over en zeg alleen dat mijn honden dat niet doen.Nee zelfs niet per ongeluk in de laatste 8 jaar dat ik ze heb!!!!

Waarschuw beheerder
mijn hond zat niet in de boom...je moet wel lezen he...mijn hond liep er met zn kont tegen aan...

Uitspraak van hofnarneukertje (l) op zondag 25 december 2005 om 13:22:
Ik begon er niet over en zeg alleen dat mijn honden dat niet doen.Nee zelfs niet per ongeluk in de laatste 8 jaar dat ik ze heb!!!!

jij zei dat jouw honden dat niet doen omdat jij trainster bent...nou dat slaat werkelijk op stront...had ik eerder ook al gezegd waarom het nergens op slaat...

elke hond doet welleens iets klunzigs...ook in 8 jaar tijd...dat heeft niets met opvoeding te maken...als een hond een trap af gaat of een heuvel noem maar wat...en hij struikelt per ongeluk en komt niet de trap of heuvel af zoals het zou moeten...dan heeft het ook niks met opvoeding te maken...

wij mensen doen ook vaak genoeg zoiets klunzigs...dus please ga niet de hondengodin uithangen omdat je toevallig trainster bent...dat zijn namelijk een heleboel mensen...zo bijzonder is dat tegenwoordig niet meer.
bij ons in t dorp is een hondenschool daar kun je al trainer worden als je alleen maar leuk met de honden omgaat...hoef je er niet eens verstand van te hebben...dus zo special is trainer zijn niet:no:
Waarschuw beheerder
Tja sommige mensen zijn gecertificeerd trainster!!!

En nee mijn honden hebben nog nooit per ongeluk in de boom gezeten al 8 jaar niet!!!!!!!

En dan kun je me een honden godin vinden maar ze doen het gewoon niet.

Maar blijf gewoon lekker ontopic en probeer niet zoals je al in meerdere topics hebt gedaan het topic te verzieken!!!

Het gaat hier over een kat en de kerstboom!!!
Heb je geen kat en geen manier om hem eruit te houden reageer dan niet en open je eigen topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op maandag 26 december 2005 om 13:22:
Tja sommige mensen zijn gecertificeerd trainster!!!

En nee mijn honden hebben nog nooit per ongeluk in de boom gezeten al 8 jaar niet!!!!!!!

En dan kun je me een honden godin vinden maar ze doen het gewoon niet.

Maar blijf gewoon lekker ontopic en probeer niet zoals je al in meerdere topics hebt gedaan het topic te verzieken!!!

Het gaat hier over een kat en de kerstboom!!!
Heb je geen kat en geen manier om hem eruit te houden reageer dan niet en open je eigen topic

en zo bijzonder is t niet....

en toch kan elke hond per ongeluk ergens tegen aan lopen of wat dan ook..net zoals jij ook vast wellus doet...

en zei niet dat je dat was...maar zo doe je wel:yes:

of ik topics verziek maak ik zelf wel uit...als ik iets te melden heb doe ik dat en dat kun jij mij niet verbieden:)

en toch reageer ik...en als je niet wil dat ik reageerde met mijn verhaal over de hond...misschien had je er dan ook niet op in moeten gaan;)

Waarschuw beheerder
nou ik heb er 2 van die leeftijd ze hebben mn boom 6 keer helemaal gesloopt het 3 keer nieuwe ballen erbij moeten kopen aangezien het mn eerste jaar is dat ik met mn vriend samen woon, bij de 3de keer hebben we er meteen een schuifdeur bij gekocht zodat ze de woonkamer niet meer in kunnen als ik of mn vriend er niet is. Ik heb stad en land bij elkaar gescholden, en ik wou ze niet naar buiten doen want dan ben ik bang dat ze dood blijven, ze zijn niet zo slim en ze vinden alles en iedereen lief ook de stofzuiger dus zullen ze vreemde mensren en autos ook lief en leuk vinden

Waarschuw beheerder
donateur
uit de kamer houden
Waarschuw beheerder
idd hou die van mij ook gewoon uit de kamer :)

Waarschuw beheerder
haha wij hadden gewoon 2 glazen kerstbomen met kerstballen en versiersel erin binnen staan :P dat noemen we n kattenboom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:45:
plantenspuit gebruik ook ook voor die 2 kleintjes van mij aar dat werkt maar voor ffies!!! we zijn nog aan het kijken wat we kunnen doen!!

Inderdaad voor ffies. Na een tijdje vinden ze water leuk en gaan ze zoals bij ons mee douchen als je niet oppast :p

Waarschuw beheerder
zoals al gezegd is, de plantenspuit :yes:, heeft goed geholpen bij mijn kat :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 07:54:
hek eromheen plaatsen met 220 erop

whaha :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:49:
zoals al gezegd is, de plantenspuit , heeft goed geholpen bij mijn kat

ja klopt :yes: het kan heel goed helpen (Y)
Waarschuw beheerder
en dus voor de allerlaatste x bij die van mij niet

heeft geen hekel aan water
Waarschuw beheerder
Pppffff.....hoe vaak moet je het zeggen he dat water niet werkt bij jouw kat ;P!!!
Waarschuw beheerder
net zo vaak als we dat mens uit die andere topic moeten zeggen dat ze niks weet over hoe honden denken en reageren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op woensdag 28 december 2005 om 16:15:
en dus voor de allerlaatste x bij die van mij niet

heeft geen hekel aan water

sja, die lui hebben gewoon een plaat voor de kop...:s

ken je honderd keer zeggen dat je kat geen hekel aan water heb snappen ze het nog niet...:/
Waarschuw beheerder
of ze lezen t forum niet na

reageren alleen op de vraag en kijken niet terug naar wat r al is gezegt.

en nog steeds niemand met een goede tip gehoort dus ze ligt aan n lijntje vast en kan dus net niet bij de boom
Waarschuw beheerder
donateur
ja, het is ook heel erg moeilijk...

een kat is heel moeilijk op te voeden, wees maar blij als de kerstboom straks weg mag...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op donderdag 8 december 2005 om 20:13:
Heb een poesje van 8 maanden.Hoe hou ik haar uit mijn kerstboom??????

En hoe doe ik dat met kaarsen op tafel?????

haah gewoon niet doen die van mij hangt er ook veel in :D
moet je je
gewoon niet zo druk
om maken ;)
Waarschuw beheerder
Hé maar heb je de plantenspuit al geprobeerd??
Water werkt goed hoor ;P ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dan wordt alles ook zo nat :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op donderdag 29 december 2005 om 23:29:
Hé maar heb je de plantenspuit al geprobeerd??
Water werkt goed hoor

hihihihihihihihi
Waarschuw beheerder
donateur
maarre wat voor kat is het eigenlijk?

ben ik ff nieuwsgierig naar...
Waarschuw beheerder
gewoon een rasloos poesje van bijna 9 maanden
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook gewone huis tuin en keuken katten en ik vind ze echt niet onder doen voor een raskat.

ik was gewoon ook benieuwd naar de kleur en zo...:)
Waarschuw beheerder
zwart met een klein wit stipje onder dr koppie en 1 witte haar in dr lies.

verder blijft ze erg klein maar dr moeder is ook dat ook.

dr mama is grijs met witte voetjes en snuitje en dr papa is schilpad kleur