mijn hond zat niet in de boom...je moet wel lezen he...mijn hond liep er met zn kont tegen aan...
Ik begon er niet over en zeg alleen dat mijn honden dat niet doen.Nee zelfs niet per ongeluk in de laatste 8 jaar dat ik ze heb!!!!
jij zei dat jouw honden dat niet doen omdat jij trainster bent...nou dat slaat werkelijk op stront...had ik eerder ook al gezegd waarom het nergens op slaat...
elke hond doet welleens iets klunzigs...ook in 8 jaar tijd...dat heeft niets met opvoeding te maken...als een hond een trap af gaat of een heuvel noem maar wat...en hij struikelt per ongeluk en komt niet de trap of heuvel af zoals het zou moeten...dan heeft het ook niks met opvoeding te maken...
wij mensen doen ook vaak genoeg zoiets klunzigs...dus please ga niet de hondengodin uithangen omdat je toevallig trainster bent...dat zijn namelijk een heleboel mensen...zo bijzonder is dat tegenwoordig niet meer.
bij ons in t dorp is een hondenschool daar kun je al trainer worden als je alleen maar leuk met de honden omgaat...hoef je er niet eens verstand van te hebben...dus zo special is trainer zijn niet