Alleen wat ik raar vond is dat bertha me geen zoen wou geven!
ik heb jouw obsessie voor die koe ook nooit begrepen
dat jij altijd die melk zo Rauw uit die uier zoog bleeeg
Ik heb mijn moeder nog nooit zo trots gezien!
toen waren we nog bijna in de grou jirnsumse courant gekomen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:27:Hehehe... niet iedereen heeft het even goed, he?
soms wordt je helemaal gek
zoals ik zo een 5 keer per dag
heb geen nagels meer over
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:29:toen waren we nog bijna in de grou jirnsumse courant gekomen
maar die koffievelletjes spaarder kreeg voorang
dat zal ik jinke nooit vergeven hij deed het omdat hij het ons niet gunde
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:29:toen waren we nog bijna in de grou jirnsumse courant gekomen
dat zijn wij niet waard rauwman, de groujirnsumse courant is strictly v.i.p
de groujirnsumse courant is strictly v.i.p
jinke is nu wel echt de VIP daar in groujirnsum sinds hij dat koffivelletjes museum heeft
en die ene keer dat jij met je vinger in de grasmaaier van sietze was gekomen en we hem er toen weer met die naaidoos van je moeder eeraan hadden genaait en toen jinke de schuld hadden gegegeven
misschien dattie daardoor wel onze VIP kans ontnam met ze koffievelletjes verzameling
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:34:misschien dattie daardoor wel onze VIP kans ontnam met ze koffievelletjes verzameling
ik heb later ze tractorbanden nog lek gestoken, die gekke boerenjongen...
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:40:rekel dat je er bent eigenlijk wel een beetje tijd voor ons grote groujirnsum propaganda topic vindt je niet
you bet ya rauwman, Grou-Jirnsum is echt dope!
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:46:a laten we daar al onze jeugd verhalen delen met de rest van deze mensen die zoveel intelligenter als ons zijn
maar niet weer door het lint gaan he? je weet wat er met bertha 12 is gebeurd!!
je weet wat er met bertha 12 is gebeurd!!
ja toen we die melkmachine even op stand 20 hadden gezet heb nog nooit een uier zover in die zuiger zie gaan
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
maar laten we daarover doorlullen in het grou jirnsum topic
hier gaat het erom hoe knap je bent en die groujirnsumse dames hadden het dus mis je bent wel lekker
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 23:53:hier gaat het erom hoe knap je bent en die groujirnsumse dames hadden het dus mis je bent wel lekker
doctor, doctor i cant help touching myself!
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:17:het slap ouwehoeren wordt steeds beter lach hier bijna me middenrif in 2en
lach er maar om, ik zit ermee!
de hond mee aan het spelen...
zeg een tegen wappo dat ie aar nu mee moet nokken ik heb hem ook nog nodig
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 00:19:Gewoon gaan staan dan...
die was weer heel wat gradaties minder grappig
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:24:die was weer heel wat gradaties minder grappig
Wie bepaalt dat?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 00:26:Wie bepaalt dat?
rembo&rembo
ik beoordeel naar hun grapdichtheid tabel
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:24:zeg een tegen wappo dat ie aar nu mee moet nokken ik heb hem ook nog nodig
wappo krijgt zo een teringtrap!
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:27:rembo&rembo
Die zijn vet, maar heb je de recente Lama's grafiek niet goed bestudeert? Waant daar in worden de 'droge' toch wel duidelijk prioriteit gegeven, tenopzichte van de meerder doordachte bedoel ik dan, dus ja dat impliceer je goed...
wappo krijgt zo een teringtrap!
gewoon ze staart breken dat doet het meeste pijn dat beest
geloof me voordat jij hem uit het asiel haalde(waar ik hem naartoe had gebracht)was dat altijd de manier om hem echt te laten luisteren maar ja toen heeft ie in me slaap me been eraf gebeten ik was zo passed out van de groujirnsumse berenburg dat ik er niks van heb gemerkt
misschien dattie daarom wel zo happig is op dat houten been
wel schattig hoe ze staartje zo wappert alsie blij is lijkt wel een slappe lul
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 00:32:Die zijn vet, maar heb je de recente Lama's grafiek niet goed bestudeert? Waant daar in worden de 'droge' toch wel duidelijk prioriteit gegeven, tenopzichte van de meerder doordachte bedoel ik dan, dus ja dat impliceer je goed...
doordacht is ook leuk hoor rond dit tijdstip zijn ze alleen meestal niet zo doordacht dat ik er echt even over moet denken en als jij dan dacht dat ik er wel over moest doordenken dan is dat niet zo doordacht van je als je had gedacht
waar vind ik die lama drogegrappenmeter?
in het afwasrek?
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:34:gewoon ze staart breken dat doet het meeste pijn dat beest
geloof me voordat jij hem uit het asiel haalde(waar ik hem naartoe had gebracht)was dat altijd de manier om hem echt te laten luisteren maar ja toen heeft ie in me slaap me been eraf gebeten ik was zo passed out van de groujirnsumse berenburg dat ik er niks van heb gemerkt
misschien dattie daarom wel zo happig is op dat houten been
wel schattig hoe ze staartje zo wappert alsie blij is lijkt wel een
die grou-jirnsumse hard liqoeur is echt levensverkortend waus!!
die grou-jirnsumse hard liqoeur is echt levensverkortend waus!!
ach die tijden dat we flesjekloenken deden zijn voorbij
wel echt raar dat de op onze 12 al aan flesjekloenken deden volgens mij is jinke daar nog steeds niet klaar voor
dat jij een fles groujirnsumse berenburg in 5 minuten hebt gekloenkt echt lijp
wel jammer dat we toen naar het streek ziekenhuis in snoltjesnitz moesten met de autoped omdat je alchol vergiftiging had
waneer gaan we weer eens flesjekloenken met ome herman?
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:36:rond dit tijdstip
Hoe is dat dan afgerond? Op hexadecimalen, octaven of nanocentimeters? Wat elke relevante informatie is van belang in mijn hoogstaande repliek op jullie die pretenderen naar de tweede klas van de kuikbuiskindertjes kunnen promoveren maar vergeten dat de toelatingseis met centiliters gemeten wordt waardoor jullie enigszins verkeerd bevoorraad zijn...
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 00:41:flesjekloenken met ome herman?laatste aanpassing 8 december 2005 00:42
sounds like music to my ears!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 00:46:Hoe is dat dan afgerond? Op hexadecimalen, octaven of nanocentimeters? Wat elke relevante informatie is van belang in mijn hoogstaande repliek op jullie die pretenderen naar de tweede klas van de kuikbuiskindertjes kunnen promoveren maar vergeten dat de toelatingseis met centiliters gemeten wordt waardoor jullie enigszins verkeerd bevoorraad zijn...
je lult een hoop maar je zegt niks, of trek ik dit soort middelbare-technische-school shit niet met mijn iq van 60?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 00:46:Hoe is dat dan afgerond? Op hexadecimalen, octaven of nanocentimeters? Wat elke relevante informatie is van belang in mijn hoogstaande repliek op jullie die pretenderen naar de tweede klas van de kuikbuiskindertjes kunnen promoveren maar vergeten dat de toelatingseis met centiliters gemeten wordt waardoor jullie enigszins verkeerd bevoorraad zijn...
meestal ronden we gewoon af op wat het beste uitkomt met de boekhouding beetje creatief boekhouden is goed voor de grijze cellen en is nog nooit slecht geweest voor iemand
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 01:07:ergens rond autonieuw?
zit ik in de nachtdienst ouwe!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 01:17:Het is dat ik hetero ben......
hahahahahahahahaha
he kijk daar heb je wappo
heb je hem weggedaan nadat je hem eens een flinke schop heb verkocht
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 01:27:he kijk daar heb je wappo
heb je hem weggedaan nadat je hem eens een flinke schop heb verkocht
??????
Uitspraak van Dhr. Rauwe op donderdag 8 december 2005 om 01:15:hmm wat dacht je ervan ergens in ja-nu-''graag''-arie?
ben je daar ergens bereid te flesjekloenken?
zekers weten!! ik heb wel weer eens zin om tezamen een flesje hermanus weg te kljoenken!!!