Betreft: | evenement: QrimeTime, zaterdag 31 december 2005 om 20:00 |
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 7 december 2005 om 17:30:Hoeveel topics komen er nog over Qrime Time ??
Waarschijnlijk niet zoveel als over Qlimax
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:36:Tony F. heb jij dan echt niets te doen op je werk??
Jou afzeiken
laatste aanpassing
Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 7 december 2005 om 18:20:heb mijn outfitje al klaarliggen!!
Trek je dat morgen ook aan ??
Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 7 december 2005 om 18:47:Lekker kort..... met een krijtstreepje erin..
En dat ga ik missen
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 18:06:iemand enig idee hoe die 'opa-petten' heten? en waar die te koop zijn? paar jaar geleden in de mode bij van die alto's meen k...
Bedoel je die platte? Klak ofzo. Te koop bij Havep op de Kruisstraat in Eindhoven. Succes
ik heb me bedacht,het worden NIET mn lekkere warme wollen sokken...MAAR : ja ja mijn prachtige zwart gepoetste Teva sandalen met daarboven netkousen en een kousenbandje....voor het spannende effect.....daarboven een gereedschapsriem met dildo's.....en als topje een keuken schort.....en een zeeuws meisje hoedje op...........
denk dat ik er o wel apetijtelijk uitzie of niet
denk dat ik er o wel apetijtelijk uitzie of niet
Tjonge jonge waarom weer zo iemand die hulp nodig heeft van pf-ers om kleding uit te zoeken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:26:Elize dit slaat echt nergens op.. het gaat over een feest dat in de stijl van gangster is.
Je haalt me de woorden uit de mond, maar dan wat vriendelijker
Uitspraak van LieveHeersBeestje op donderdag 15 december 2005 om 20:02:Waar kan je dat kopen voor een redelijk leuk prijsje?
Alvast bedankt
Jennifer
mijn coret was geen redelijke prijs maar is wel heel mooi ik zelf wil geen 13 in een dozijn corsetje van hennes en mauritz dus ben bij een speciaalzaak geweest..wil je het adres best geven,maar denk niet dat je het een redelijk prijs vind