Partyflock
 
Forumonderwerp · 833229
 
Kijk bij je voorganger naar hoeveel gelijke feesten je bent geweest.

Ik ben naar 15 dezelfde feesten als mijn voorganger geweest
30
3
3
Uitspraak van G-mouse op vrijdag 9 december 2022 om 13:42:
morgen 105? of geen Thunderdome?


Geen TD morgen, dus we blijven op 104
Mooie feesten waren dat :D .
Heerlijk hakkuh in het subtropisch zwembad.
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 2 mei 2023 om 20:11:
Mooie feesten waren dat :D .
Heerlijk hakkuh in het subtropisch zwembad.


ja en daarna op je blote poten de grote zaal in
er was toch geen glas :D
Of met schoenen en al hakkuh in dat zwembad...
Jaren 90 de mooiste tijden :D
laatste aanpassing
14
4
Ik ga er vanuit dat het nog 4 is dan als jij hebt geteld aangezien ik al in maanden geen feest nog heb meegepakt weer 😚😇
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op dinsdag 13 augustus 2024 om 14:44:
Groningen :P


Daar wil je toch niet wezen joh.
Wat een verschrikkelijke stad is dat zeg om daar te zijn 😇😅
Mag hopen voor je dat daar niet woont en daar elke dag moet zijn ook nog 😂
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 3 februari 2025 om 11:31:
Daar wil je toch niet wezen joh.
Wat een verschrikkelijke stad is dat zeg om daar te zijn 😇😅
Mag hopen voor je dat daar niet woont en daar elke dag moet zijn ook nog 😂


Nee, verschrikkelijk om er te moeten wonen :P woon er wel vlakbij, maar veel mooier!!
7 ga ik dan ook vanuit 😇😎
 
11
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op maandag 17 februari 2025 om 10:02:
ondanks dat onze smaken verschillen... ;-)


Verschil moet er soms zijn 😇😝
Anders hadden we elkaar al vast wel vaker tegen gekomen en helemaal vanuit dezelfde provincie weg komen ook haha
Je bent meer van techno of trance feesten ofzo?
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 14 april 2025 om 10:55:
Verschil moet er soms zijn 😇😝
Anders hadden we elkaar al vast wel vaker tegen gekomen en helemaal vanuit dezelfde provincie weg komen ook haha
Je bent meer van techno of trance feesten ofzo?


Klopt, heb verschillende uitstapjes gehad qua muziek. Op dit moment heeft Techno wel het meest mijn voorkeur.... :P en jij blijft bij de hardcore?