Uitspraak van grunnhardcore op zondag 5 juli 2015 om 17:06:3
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 5 juli 2015 om 19:54:3 nog steeds
Inmiddels eens 4 geworden
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 15 maart 2016 om 12:07:the prodigy was echt bruut he
Jawel!
3
5
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 2 mei 2023 om 20:11:Mooie feesten waren dat.
Heerlijk hakkuh in het subtropisch zwembad.
ja en daarna op je blote poten de grote zaal in
er was toch geen glas
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy goingGroningenop dinsdag 13 augustus 2024 om 14:44:
Daar wil je toch niet wezen joh.
Wat een verschrikkelijke stad is dat zeg om daar te zijn 😇😅
Mag hopen voor je dat daar niet woont en daar elke dag moet zijn ook nog 😂
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 3 februari 2025 om 11:31:Daar wil je toch niet wezen joh.
Wat een verschrikkelijke stad is dat zeg om daar te zijn 😇😅
Mag hopen voor je dat daar niet woont en daar elke dag moet zijn ook nog 😂
Nee, verschrikkelijk om er te moeten wonen
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy goingNee, verschrikkelijk om er te moeten wonenop maandag 3 februari 2025 om 11:55:
woon er wel vlakbij, maar veel mooier!!
Nog mooier dan Groningen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 februari 2025 om 12:51:11
2008 onze laatste gelijke feestje... pfffieuw dat is al even geleden!
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going9 gelijke feestjes ondanks dat onze smaken verschillen...op maandag 17 februari 2025 om 10:02:
Dan hebben we elkaar ongetwijfeld vast onbewust vaker gezien
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy goingondanks dat onze smaken verschillen...op maandag 17 februari 2025 om 10:02:
Verschil moet er soms zijn 😇😝
Anders hadden we elkaar al vast wel vaker tegen gekomen en helemaal vanuit dezelfde provincie weg komen ook haha
Je bent meer van techno of trance feesten ofzo?
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 14 april 2025 om 10:55:Verschil moet er soms zijn 😇😝
Anders hadden we elkaar al vast wel vaker tegen gekomen en helemaal vanuit dezelfde provincie weg komen ook haha
Je bent meer van techno of trance feesten ofzo?
Klopt, heb verschillende uitstapjes gehad qua muziek. Op dit moment heeft Techno wel het meest mijn voorkeur....
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going, heb verschillende uitstapjes gehad qua muziekop dinsdag 15 april 2025 om 11:05:
Gewoon een brede smaak dus 😝
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy goingmoment heeft Techno wel het meest mijn voorkeurop dinsdag 15 april 2025 om 11:05:
Altijd naar paradigm dus 🥳
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy goingblijft bij de hardcoreop dinsdag 15 april 2025 om 11:05:
Vooral early en millenium 😁😇









![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)


