Partyflock

Forumonderwerp · 833139
1 volger · 10648x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongeeeeeeeeee het jaar 2006 breekt bijna aan

Wie gaat er allemaal naar Curaçao ? :9

en wat moet ik allemaal meenemen ?!? O:)

Waarschuw beheerder
30kg kan ook nog, gewoon zeggen dat je duiker bent.
scheelt mij toch ook weer 10 kg..., hoef ik ook niet op een grammetje te kijken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:50:
Ik ga 29 september voor 9 dagen.
Iemand nog goedkope duik adresjes?

Atlantis .. !! Stuur me maar ff berichtje .. connecties :P

Waarschuw beheerder
over 19 dagen.....dus 10 oktober...heerlijk voor 9 dagen!
lekker luieren, zonnen, lezen en :cocktail: drinken

B)
Waarschuw beheerder
Hey mensen,

Ik kom in februari volgend jaar naar Curaçao, maar ben wel al bezig met een appartementje... Nu wilde ik eigenlijk op Pietermaai 100A gaan wonen, maar daar zijn zoveel verschillende dingen over te lezen! Valt t daar nou wel mee met chollers ed, of is t echt zo erg daar?! Zo ja, waar moet je dan wel zijn om je een beetje veilig te voelen?! Alvast bedankt voor tips!

Waarschuw beheerder
De Pietermaai is wel redelijk erg met chollers.
Ik heb er een halfjaar gewoond eerst op nummer 73, dat was echt niet te doen.
Later ergens op nummer 116 en dat ging wel.
Ik kan je wel wat foto's sturen van de straat en de huisjes daar.
Waarschuw beheerder
fok curacao

Waarschuw beheerder
Nu wilde ik eigenlijk op Pietermaai 100A gaan wonen, maar daar zijn zoveel verschillende dingen over te lezen! Valt t daar nou wel mee met chollers ed, of is t echt zo erg daar?!

valt wel mee ik woonde eindje verder maar liep er wel eens doorheen... je moet niet teveel ingaan op die spookverhalen over curacao allemaal;-), tuurlijk is het wat crimineler als hier in Nederland maar het zou met een grote stad nieteens zoveel verschillen.. zoek et niet op. daag ze niet uit dan gebeurt er 9/10 keer niks:)
geef die chollers nooit iets, dag erna staan ze met 5 op dezelfde plek:S
Waarschuw beheerder
Thanx voor de tips!!! Zou het inderdaad wel fijn vinden om wat meer foto's te hebben van daar ja! Is idd eigenlijk ook wel overal zo dat je zo veilig bent als dat je t zelf maakt he, en tja, jullie leven ook nog dus....
Waarschuw beheerder
donateur
Mn ouders zijn over 5 weke al in Curacou, ze blijven daar 3,5 week (Home alone:P)..mn opa/oma die zijn afgelopen zaterdag vertrokken en die verblijven daar tot midden April (overwinteren in Curacou) :)..
Waarschuw beheerder
volgend jaar daar stage lopen al helemala zin an lekker bruin worde

Waarschuw beheerder
In november ga ik lekker 10 daagjes samen met een vriendin. Echt heerlijk!
Waarschuw beheerder
Ga ook in november voor 3 weken

Waarschuw beheerder
nog 2 maandjes kan echt niet meer wachten... we gaan waarschijnlijk met z'n 3e een huis huren dat nu nog tekoop staat B)
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen voor twee maanden :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op zondag 1 oktober 2006 om 16:27:
Morgen voor twee maanden

Veel plezier kon ik maar weer terug

Misschien solliciteren voor een baan bij de Kustwacht daaro 8)

Waarschuw beheerder
k ga in december 16 dagen met me zus :)....heerlijk 16 dagen chillen. Ik heb al een auto gefixt....Toyota Yaris :)
Word echt een vakantie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 17:00:
k ga in december 16 dagen met me zus ....heerlijk 16 dagen chillen. Ik heb al een auto gefixt....Toyota Yaris
Word echt een vakantie

Pfoee.. kan ik niet mee?!
Waarschuw beheerder
ben nog steeds jaloers :D

Waarschuw beheerder
Ah ik heb nog maar 3,5 maanden te gaan! Zit er nu 1,5 maand en de tijd gaat echt ongeloofelijk snel op dit geweldige eiland!

Wil nog langers niet terug naar het koude natte Nederland :p
Waarschuw beheerder
kan ik me heel goed voorstellen .. nog maar ff lekker genieten dus!

doe maar een drankje voor me @ mambo ;)

Waarschuw beheerder
Hebben de mensen die zijn geweest misch. adressen voor als je met dolfijnen wil gaan zwemmen?
Of wat meer details, ervaringen, kosten?

Tnxx :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:32:
Hebben de mensen die zijn geweest misch. adressen voor als je met dolfijnen wil gaan zwemmen?
Of wat meer details, ervaringen, kosten?

140 dollar voor een half uurtje bij t seaquarium..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op maandag 16 oktober 2006 om 15:27:
140 dollar voor een half uurtje bij t seaquarium

Tnxx :flower:
Heb jij het ook gedaan??
Waarschuw beheerder
Ik ben nu alweer ander halve week op curacao, ik blijf een jaar hier en vindt het eiland ,stranden,en ckr het uitgaan egt super enjah alleen me stage bevalt me nie nu ga ik waarschijnlijk dan op mambo werken dus dat is wel weer erg leuk..
Verder wat jij vroeg duukerke de chollers heb je overal die hou je nie tegen..
Ik woon dan in een studentenhuis mey 30 personen dat is wel erg gezellig en helemaal nie duur..
Veel plezier allemaal hier!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azkim4ever op maandag 16 oktober 2006 om 17:23:
ga ik waarschijnlijk dan op mambo werken dus dat is wel weer erg leuk..

Succes .. mambo is niet zo leuk als het lijkt. Geloof me: 1e bron. na anderhalve week kan ik me voorstellen dat alles nog rozenkleur en maneschijn is .. Ik beweer niet dat mambo niet leuk is, integendeel. Als je stagiaire bent, 1 van de betere plaatsen om naar toe te gaan. Wanneer je echter bij mambo gaat werken .. :s zoals gezegd, veel succes.
(mag ik je een tip geven? Solliciteer bij plein cafe wilhelmina of goodfellas! Vraag naar bas, niek of paul en leg je verhaal uit!)
Ow! Via je profiel kom ik er achter dat je waarschijnlijk in de keuken stage wilt lopen! Dan is er nog een goeie plek voor je: Zanzibar! Of Avila ..
mail me maar eens, als je wilt .. ik ken veel mensen uit de keukens @ curacao ;)

Ik heb ook met dolfijnen gezwommen ja, en het is wel leuk .. alleen niet die 140 dollar waard:S Je moet eens kijken of je er niet toevallig met valentijnsdag bent, dan heeft t seaquarium meestal n actie .. mag je met z'n 2tjes zwemmen voor die 140 dollar! en dan is het wel te doen ..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga over 11 dagen...zo spannend :$ stage 5 maanden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 00:12:
stage 5 maanden

geneit er maar van .. :)
Waarschuw beheerder
heey chica bedankt voor je medeleven ik ben idd naar niek gegaan en ben gelijk aangenomen voor goodfalles.
Hij was egt super enthoussiast en heel aardig en ik kan daar over 2 weken beginnen..
Bedankt.
Waarschuw beheerder
Super!! Groetjes van mij aan Maud, zij zal waarschijnlijk net terug zijn uit NL .. :) En wie weet tot ziens !! (ben er binnekort waarschijnlijk weer ff:P kan t niet laten:d:D)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 00:12:
Ik ga over 11 dagen...zo spannend stage 5 maanden

geniet ervan:D... het is geweldig;-) en voorbij voor je het weet helaas:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op maandag 16 oktober 2006 om 17:27:
Succes .. mambo is niet zo leuk als het lijkt. Geloof me: 1e bron. na anderhalve week kan ik me voorstellen dat alles nog rozenkleur en maneschijn is .. Ik beweer niet dat mambo niet leuk is, integendeel. Als je stagiaire bent, 1 van de betere plaatsen om naar toe te gaan. Wanneer je echter bij mambo gaat werken .. zoals gezegd, veel succes.

:S

Kweet niet, mr op mambo hangt een super sfeertje onder het personeel, wel hard werken maar juist de afwisseling is er super!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 18:43:
Kweet niet, mr op mambo hangt een super sfeertje onder het personeel, wel hard werken maar juist de afwisseling is er super!!!

Dan is dat in de afgelopen anderhalf jaar verandert .. !!! Ik heb mambo meegemaakt .. :s Dat was echt kút werken gewoon! Maar als het nu beter is ... (y)(y)(y)
Groetjes aan henny .. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog 5 weken en ik vertrek voor 5 maanden! :)

heb er zin in!

even wat anders als dat eeuwige nederland :D

Waarschuw beheerder
Ik ga er volgend jaar misschien weer wonen!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azkim4ever op maandag 16 oktober 2006 om 17:23:
Ik ben nu alweer ander halve week op curacao, ik blijf een jaar hier en vindt het eiland ,stranden,en ckr het uitgaan egt super enjah alleen me stage bevalt me nie nu ga ik waarschijnlijk dan op mambo werken dus dat is wel weer erg leuk..
Verder wat jij vroeg duukerke de chollers heb je overal die hou je nie tegen..
Ik woon dan in een studentenhuis mey 30 personen dat is wel erg gezellig en helemaal nie duur..
Veel plezier allemaal hier!!

hoi hoi,

ik las net je berichtje en dan vooral voor dat studentenhuis. mag ik je vragen hoe je dat allemaal heb geregeld en waar je ongeveer zit? ik wil zelf volgnend jaar november heen voor een stage van 3 mnd. samen met klasgenoot. wat kost dat dan allemaal ongeveer?
liefs, kristel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:21:
Uitspraak van Jacqueline (L) Marcel op zaterdag 28 januari 2006 om 23:05:
oohw stoer!!
waar heb je stage gelopen???

bistro le clochard in otrobanda

en dat is?
ik zoek nl een bloemenwinkel ergens!!
wie o wie weet er 1 of 2?(A)
danku!
xxx

Waarschuw beheerder
donateur
HAhaahha

Op Mambo werken is juist hartstikke leuk!

Ik werk er ook en doe het voor mijn lol, want heb heir ene goede baan als juf, dus heb het geld niet eens nodig.
Het is ontzettend leuk, want je ontmoet veel bekende nederlanders en artiesten van overal en je leert veel nederlandse en andere toeristen kennen.
Het is een soort coyote Ugly bar, maaaaaaaaaaaar je moet er wel tussen passen!

En qua huisvesting ik ben zo ontzettend blij dat ik niet met 30 huisgenoten zit, heb er maar 4 en dat is heerlijk. gezelligheid en privacy en heel wat meer luxe dan die kleine frotstudentenhuizen.

(k)
Nens

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen weer werken, nu haasten,want ik moet naar papiamentsles zo meteen.
hihi
Waarschuw beheerder
ik zit hier nu 3 weekjes egt super, woon in nieuwstraat ik vind het wel gezellig altijd wel wat te doen. hier gaan ook altijd een heleboel naar papiamentseles haha ;) maar waar woon jij dan Nens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 22:09:
Ik werk er ook

Ik dacht al dat ik iemand herkende achter de bar van gezicht! Maar dat was dus gebakjenens van PF! Haha ik zal me de volgende keer ff voorstellen ;)

Groetjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 22:09:
HAhaahha

Op Mambo werken is juist hartstikke leuk!

Ik heb het ook over een tijdje geleden .. 2004 - 2005. Alleen maar goed als het in de tussentijd zo positief is veranderd toch !! Er zal nu gewoon een leuker team staan denk ik zo!!!

mambo is zeker een leuke tent, hoor je mij niks negatiefs over zeggen ... :):):)
Uitspraak van Stamptrutjeh:bounce: op dinsdag 31 oktober 2006 om 01:53:
woon in nieuwstraat

Das toevallig .. daar woont mijn exvriendje ook. Welk app. zit jij?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pff ben alweer 2 maandjes hier, wat gaat de tijd toch snel!

Ben nu gestopt met mijn stage en werk sinds maandag bij het Iguanacafe. (over de loopbrug richting Punda, dan meteen links, groot terras)

Helaas mis ik nu wel mn auto :( Haha aan die bustijden kan ik hier echt niet wennen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tijd gaat idd snel ben al vanaf mei in curacao maar moet helaas op 13 november weer het vliegtuig pakken..

Straks klaar met werken en dan nog even lekker vakantie houden.. werk bij cinco btw

Waarschuw beheerder
nog 22 daagjes gaat zo snel nu.'k ga mijn (L) wel missen!
Waarschuw beheerder
donateur
*wiej* mn ouders gaan aanstaande maandag voor 3,5 weeken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit hier gezellie met Anke en we feesten nog mooi even verder of niet anke? :P

(k)

Waarschuw beheerder
haha ja zeker! Net terug van Najib! Was echt super :D

En als we straks terug zijn in NL, mooi doorfeesten op Qrime time :p

Waarschuw beheerder
najib was lache he heb nog steeds pijn in me buik
Waarschuw beheerder
Ik heb besloten .. weer terug te keren naar het heerlijke eilandje van juli 2007 - maart 2008

I CANT WAIT !!!
Waarschuw beheerder
Krisje02
Ik heb alles gedaan via een bemiddelings bureau.
Dat is egt heel handig mara opzich wel prijzig ik was 475 e kwijt voor alles maar jah het is het wel waard in ieder geval.
Zei heeft egt alles voor me geregeld.
Als je meer vragenhebt kanje altijd n bericchie achter laten