998x bekeken
(permanent verbannen)
heeft zij of hij dan van jou gehouden
ze hield erg veel van me
na twee weken heeft zij alweer een ander
nee ff zonder dollen..das best lullig als ze na 2 weken een ander had indd
donateur
ik vind dat die gene jou niet verdient heeft
want de liefde kan nooit zo snel voorbij wezen
toch???
Wel als de liefde het grootste gedeelte van die 8 mndn niet goed zat...maar bijv. de eerste 3 mndn wel ofzo...(ik vind het dan alleen nog geen houden van, maar gek zijn op...)
Uitspraak van cyloon op dinsdag 6 december 2005 om 13:22:
ik vind dat die gene jou niet verdient heeft
want de liefde kan nooit zo snel voorbij wezen
toch???
Wel als de liefde het grootste gedeelte van die 8 mndn niet goed zat...maar bijv. de eerste 3 mndn wel ofzo...(ik vind het dan alleen nog geen houden van, maar gek zijn op...)
Dus na 1 of 2 jaar kan je pas spreken van houden van? Sommigen hebben het houden van gevoel misschien wel eerder. Dat moet wel kunnen volgens mij.
heeft zij of hij dan van jou gehouden of heeft zij/hij jou niet verdiend?
Meestal doen ze dit om de gevoelens die er nog voor jou zijn op een ander te projecteren.
dan sloop ik haar
Das niet helemaal de oplossing
Vind dat nogal respectloos om meteen al met een ander te beginnen!
hoezo dan ? mischien is die jongen wel helemaal niet goed geweest voor dr en heeft ze een hele slechte tijd gehad bij hem , en heeft ze eindelijk de knoop doorgehakt en komt ze toevallig iemand tegen die ze wel aardig vind en lief , in die 2 weken . wie zegt dan dat het onjuist is die jongen beter te leren kennen dan ? moet ze mischien de liefde laten lopen omdat ze rekening moet houden ,waar ze in principe geen rekening mee moet houden meer omdat het uit is ?
dus dan heb ze mischien niet lekker in dr vel gezeten bij hem , en dan mag ze dus ook omdat ze wat gehad heeft met hem ,ook niemand anders leren kennen ?
lijk me beetje raar
Als je ex na 1 of 2 weken dat het uit is, al met een ander zit aan te klooien ..dan is dat een teken dat diegene je al langer niet echt meer ziet zitten en 2 weken geleden pas de moed had om het aantegeven!
Denk dat het alleen maar beter is dat ze het nu heeft gezegt! Dan dat ze er pas achter was gekomen wanneer jullie al samen woonde of weet ik veel wat .. ! 
snap niet echt waarom je je daar druk om...heeft ze je wel verdiend?...je hebt inmiddels 8 maanden iets gehad en daar blijkbaar toen niet aan getwijfeld...zonde van je tijd joh om je daar nu druk over te maken...geniet van je vrijgezellenleven en kijk naar de toekomst ipv naar het verleden 
laatste aanpassing
er zal altijd voor een relatie geknokt moeten worden..niets komt voor niets..er zijn altijd pieken en dalen..laatste aanpassing 6 december 2005 14:33
ja dat is zeker waar,maar helaas zijn de meeste tog niet zo..
als vrouw zijnde krijg ik wel zo mijn twijfels of er nog wel normale leuke jongens zijn,die het niet meteen gaan opgeven naar 1 ruzie..
ben maar blij dat je er van af bent want dan is het gewoon een waardeloos wijf en heeft ze echt geen zak om jou gegeven en als ik jou was had ik ze ook nog een eens keer flink onder haar hol geschopt het lijkt wel of het steeds erger word er lopen bijna geen mensen meer rond die nog een hart hebben dus jongen geniet er van en ga lekker feesten en laat je niet gek maken
waardeloos wijf
precies daar heb jij gelijk in
Er kan een tijd zijn geweest dat ze van je hield..maar dat die liefde over is gegaan. Het kan ook zijn dat verliefd en houden van zijn verward. Als de verliefdheid stopt dan is het als het goed is overgegaan naar houden van..maar het kan ook zijn dat jullie juist uit elkaar zijn gegroeid.
Het blijft zowiezo een rotstreek om na 8maanden na 2weken alweer een nieuwe te hebben, dat is gewoon geen rekening houden met de gevoelens van de ander.
Het blijft zowiezo een rotstreek om na 8maanden na 2weken alweer een nieuwe te hebben, dat is gewoon geen rekening houden met de gevoelens van de ander.