| Betreft: | evenement: The real erotic New Years Vibe, zondag 1 januari 2006 om 13:00 evenement: Crazy new years vibe by Crazyland, zondag 1 januari 2006 om 07:00 |
Wie gaat waarheen?
de mensen die daar komen zijn relaxt,top en leuk...
Op 1 januari zijn er twee afterparties;
* Unique Erotic New Years Vibe in Happy Dayzz Culemborg.
* Crazyland Crazy New Years Vibe in de Hemkade Zaandam.
Denk dat iedereen die vorig jaar in de Hemkade was nu in Happy Dayzz is en iedereen die alleen maar de verhalen heeft gehoort zich nu vergist door naar de Hemkade te gaan!!!!!
Alle2 de feesten worden fun
Wij zijn uiteraard in Culemborg. Line up en lokatie is gewoon super!!!!!!!
Jaaaaaaahhhh CULEMBORG!!!!!! Afgelopen zondag al lekker fees
Happy Dayzz is gewoon relaxed, perfect voor zondag,
Voor de spijkerbroeken mensen is het daar inderdaad ideaal
als ik kon ging ik naar beide want naar allebei gaan genoeg van m'n vrienden
Amsterdam-Zaandam 4 km---------Amsterdam-Culemborg 70 km
keus is niet moeilijk.....Culemborg dus.....Happy dayzz.
laat mijn oud en nieuw niet verzieken door Crazyland...
Het gaat niet om de meeste bezoekers, maar om de sfeer!! Teveel bezoekers zoals ik van crazyland gewend ben, is echt niet leuk. Wil geen sardientje zijn. Laat mij maar lekker kunnen danse
Als je niet van drukte houd, moet je naar geen van twee gaan. Zijn allebei populair. Maar Crazy is net ff iets anders en spannender
Die mensen mogen dan voor nix naar het gezellige Organza, en dan krijgen ze van XL 2 vrijkaartjes voor volgende eventes en kunnen ze naar Happy dayzz
Ik kan het persbericht nog niet vinden. Ook niet op de site van XL. Of ben ik nu met scheve ogen aan het kijken??
Onze eige feest die heeeeeeeeeeeeeeeeel de nacht en dag duurt
Unique...
Ach kind je wet niet beter. Had nou maar goed gekozen.
Voor iedereen die niet gekozen heeft voor Crazy vibes, we wensen jullie een heel gezellig feest. De volgende keer zijn jullie er wel bij, zeker weten
mensen naar Unique en de jonkies naar Crazyland
Weet ik in ieder geval dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Hemkade...