| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gewoon normale jongens...
Jongens die je ook op Qlimax tegen zou kunnen komen!
Gewoon standaard kleding en koppen vol met haar..
Ik heb een geweldige avond gehad. Voor mij persoonlijk vond ik de sfeer echt toppie, het is ook maar met wie je bent
Wat ik dus bedoel is... Sommige mensen horen niet op die feesten. Ze dansen amper en gaan zich dus vervelen...
Veel mensen gaan wel voor je neus stil staan en staan kijken
Wat ik dus bedoel is... Sommige mensen horen niet op die feesten. Ze dansen amper en gaan zich dus vervelen...
En als ze dan nog eens drank en/of drugs ophebben kunnen ze dus agressief worden en de sfeer gaan verzieken.
Wat een waardeloos kutpubliek. Dit was meer een Pogodome dan een Thunderdome. Jammer, want het feestje zat leuk in elkaar. Maar al die fucking houthakkers en terrorhelga's...dacht dat dat wel een beteje over zn hype heen was.
Dat zal er zeker wat mee te maken hebben!
Kon er niet eens wat van zeggen, want stond er best versteld van ook...
En dan niet 1 keer!
Wat een waardeloos kutpubliek. Dit was meer een Pogodome dan een Thunderdome. Jammer, want het feestje zat leuk in elkaar. Maar al die fucking houthakkers en terrorhelga's...dacht dat dat wel een beteje over zn hype heen was.
Pfff en maar blerren hoe terror to de bone ze allemaal zijn...nou wat ging het los zeg gisteren . Als er dan al mensen uit hun dak gingen zag je veel te veel van dat domme gepogo.
Kan gebeuren toch
Uitspraak van Polski a.k.a The Wizard of Sos op zondag 4 december 2005 om 15:48:
En als ze dan nog eens drank en/of drugs ophebben kunnen ze dus agressief worden en de sfeer gaan verzieken.
Vraag me toch echt af wie jij bent om zoiets te zeggen
Pfff en maar blerren hoe terror to de bone ze allemaal zijn...nou wat ging het los zeg gisteren . Als er dan al mensen uit hun dak gingen zag je veel te veel van dat domme gepogo.
veel mooie vrouwen gezien
Vraag me toch echt af wie jij bent om zoiets te zeggen
ChantalXX, als ze aan jou zitten, wat je niet wil.
Sla ze dan per direct op de bek, probleem opgelost.
ik zag op een gegeven moment zon kerel gewoon ff naar een meid toelopen, rokje omhoog, effe loeren en weer weg..
ik stond daar zo naast, dus ik tegen die meid van .. ken je hem ofzo? nee zo doen er wel meer hier...