Partyflock

Forumonderwerp · 832556
1 volger · 23879x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel rare gaste ,die dr heen waren hoe t was?
Waarschuw beheerder
Als je naar Qlimax gaat wat doe je dan op een thunderdome feest. Fuck off met die sissystylers op thunderdome. Gaan ze stoer springen/pogo-en. Kutlui. Ook nog een vette bek hebben ook. Clubfuckers moeten oprotten op deze feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:37:
Gewoon normale jongens...
Jongens die je ook op Qlimax tegen zou kunnen komen!
Gewoon standaard kleding en koppen vol met haar..

Wat ik dus bedoel is... Sommige mensen horen niet op die feesten. Ze dansen amper en gaan zich dus vervelen...

En als ze dan nog eens drank en/of drugs ophebben kunnen ze dus agressief worden en de sfeer gaan verzieken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vots op zondag 4 december 2005 om 15:44:
liever een clublul dan een houthakker

daar gaan we weer

stelletje kleine kinderen hiere
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 14:24:
Ik heb een geweldige avond gehad. Voor mij persoonlijk vond ik de sfeer echt toppie, het is ook maar met wie je bent

Dat dacht ik dus ook :yes:
Steve, Jona & de rest van de bende :respect:
Alleen het geluid mocht van mij harder, voor de rest vond ik het wel een geslaagde avond :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:48:
Wat ik dus bedoel is... Sommige mensen horen niet op die feesten. Ze dansen amper en gaan zich dus vervelen...

Dat zal er zeker wat mee te maken hebben!
Kon er niet eens wat van zeggen, want stond er best versteld van ook...
En dan niet 1 keer! :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:49:
daar gaan we weer

stelletje kleine kinderen hiere

ik breng alleen mijn mening naar voren volgens mij ben jij hier het enige kleine kind

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vots op zondag 4 december 2005 om 15:52:
ik breng alleen mijn mening naar voren volgens mij ben jij hier het enige kleine kind

en weer reageren

Waarschuw beheerder
was wel gezzelig :)
Waarschuw beheerder
ChantalXX, als ze aan jou zitten, wat je niet wil.
Sla ze dan per direct op de bek, probleem opgelost.

Waarschuw beheerder
Ik heb me zwaar goed vermaakt:bounce::D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 december 2005 om 15:56:

Erg makkelijk praten zeg....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vond et heel vet, geluid was wat minder maar hakte daarom ook echt nie minder!!!
Artiest Fessec
Waarschuw beheerder
ik vond het super lekker duister!behalve dan die gvd base alert
Waarschuw beheerder
Geluid was mischien klote maar vooraan beukte het nog steeds lekker door..

voor mij persoonlijk: Wereldfeest!
Daisy:respect:
Dr. Macabre:respect:
Partyraiser:respect:
Tieum:respect:

en nosferatu deed het toch een stuk beter als afsluiter dan ik had gedacht...knalde wel lekker door!

Waarschuw beheerder
Het bier was niet te zuipen :no:

Waarschuw beheerder
donateur

dat is de simpelste en snelste methode (Y)
Waarschuw beheerder
Veel mensen gaan wel voor je neus stil staan en staan kijken :gaap:

Waarschuw beheerder
t was weer s niks....geluid veels te zacht....geen thunderdome meer :no:

Waarschuw beheerder
Feest als Thunderdome is in de toekomst gedoemd te blijven mislukken omdat er steeds meer mensen op af blijven komen die minder toehankelijke hardcore te horen krijgen. Terwijl ze zelf alleen mainstream hadden verwacht omdat ze de namen die op de flyer staan weinig over de stijl die ze draaien zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed naar mn zin gehad :d
vorig jaar was nog een stuk gekker idd

veel mooie vrouwen gezien :P
Waarschuw beheerder
viel me tege na wat ze op dominator hadden laten zien, sfeer was wel goed tho dus kheb me zeker wel vermaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 4 december 2005 om 16:01:
Veel mensen gaan wel voor je neus stil staan en staan kijken

Mensen die bij je in de treincoupé zitten op 1 meter afstand en dan gaan bellen waar je zit :gaap: ;)

Jammer dat ik geen verbinding met je kreeg mobiel daar, anders ging ik wel bij jou staan :)
Maar goed, heb me wel vermaakt..

Waarschuw beheerder
Vond het echt bagger..Geen Thunderdome meer voor mij
Waarschuw beheerder
heb me buitengewoon goed vermaakt... enig nadeel was dat je iedereen de hele tijd kwijt was in de menigte :O
Waarschuw beheerder
Zou het dan echt aan de plek gelegen waar ik heb gestaan in de main, heb wel gewoon ruis enzo :D.

Maar ik zie veel mensen die zich ergeren aan anderen en dan om domme redenen. Je moet toch je eigen feest maken??

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TTM op zondag 4 december 2005 om 16:10:
Maar ik zie veel mensen die zich ergeren aan anderen en dan om domme redenen. Je moet toch je eigen feest maken??

pcies...:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:48:

En als ze dan nog eens drank en/of drugs ophebben kunnen ze dus agressief worden en de sfeer gaan verzieken.

Vraag me toch echt af wie jij bent om zoiets te zeggen :(

Waarschuw beheerder
prima vermaakt

+ Dr.Macabre woowww echt wazig duister en alles
+ Tieum fukking rauw

- Simon Underground was niet onaardig maar mijn
verwachtingen waren blijkbaar te hoog
dacht dattie heel de zaal zou omverrossen
en dat is em niet gelukt vind ik :(
Waarschuw beheerder
Wat een waardeloos kutpubliek. Dit was meer een Pogodome dan een Thunderdome. Jammer, want het feestje zat leuk in elkaar. Maar al die fucking houthakkers en terrorhelga's...dacht dat dat wel een beteje over zn hype heen was.

Pfff en maar blerren hoe terror to de bone ze allemaal zijn...nou wat ging het los zeg gisteren %). Als er dan al mensen uit hun dak gingen zag je veel te veel van dat domme gepogo.

Verslagje volgt later vanavond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:39:
Jongens die je ook op Qlimax tegen zou kunnen komen!
Gewoon standaard kleding en koppen vol met haar..

hehe bacoboy dus :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:08:
Mensen die bij je in de treincoupé zitten op 1 meter afstand en dan gaan bellen waar je zit

Kan gebeuren toch :$:$?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 december 2005 om 16:15:
Wat een waardeloos kutpubliek. Dit was meer een Pogodome dan een Thunderdome. Jammer, want het feestje zat leuk in elkaar. Maar al die fucking houthakkers en terrorhelga's...dacht dat dat wel een beteje over zn hype heen was.

Zou het de leeftijd zijn? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:50:
Dat zal er zeker wat mee te maken hebben!
Kon er niet eens wat van zeggen, want stond er best versteld van ook...
En dan niet 1 keer! :x

ik zag op een gegeven moment zon kerel gewoon ff naar een meid toelopen, rokje omhoog, effe loeren en weer weg..
ik stond daar zo naast, dus ik tegen die meid van .. ken je hem ofzo? nee zo doen er wel meer hier... beetje wazige troep allemaal.

ik heb me wel zwaar vermaakt :D
gezellige mensen leren kennen, zo effe me telefoon checken of er nog wat leuke notities(lees: msn + pf) in staan :)

Waarschuw beheerder
donateur

Pfff en maar blerren hoe terror to de bone ze allemaal zijn...nou wat ging het los zeg gisteren . Als er dan al mensen uit hun dak gingen zag je veel te veel van dat domme gepogo.

En zo hoort het (y) het is ook geen qlimax ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 4 december 2005 om 16:17:
Kan gebeuren toch :$

Ik heb het je vergeven :aai:
Waarschuw beheerder
wat lopen veel mensen nou te zeiken over vroeger was het beter. waarom zie ik dan bj heel veel mensen staan, dat ze na de hype van 99 allemaal overgestapt zijn naar hardhouse e.d.
en niet terug kwamen rond 2002 dat zijn juist ook allemaal meelopers. DUS OUWE LULLEN EN KUTJES!!! stop met zijken en ga nu ook gewoon lol trappen net als je dat VROEGER deed.
Waarschuw beheerder
de clubkut is weer aant zeiken over houthakkers en pogo ga dan niet naar een feest en ga met je ouders thuis kaarten of zo

Waarschuw beheerder
vorig jaar was de kleine zaal beter vond ik, maar da's natuurlijk persoonlijke voorkeur-
en dit jaar was de mainstage 10x beter dan vorig jaar

maar wel flink kunne lache zeker!!

ow en terugkomen op de uitspraak van thijsipee
'het feest wordt niet klaargelegd voor je door ID&T maar je moet het zelf maken'

--ik hoop dat je nu toch in ziet dat dit een heeeele foute opmerking is jonge gast op ELK feest zul je het zelf moeten maken, wat verwacht je dan, dat er ID&T medewerkers jouw benen 1 voor 1 de lucht in gooien ofwat?!--
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:13:
Uitspraak van Polski a.k.a The Wizard of Sos op zondag 4 december 2005 om 15:48:

Vraag me toch echt af wie jij bent om zoiets te zeggen

Maar het is gewoon waar...

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff en maar blerren hoe terror to de bone ze allemaal zijn...nou wat ging het los zeg gisteren . Als er dan al mensen uit hun dak gingen zag je veel te veel van dat domme gepogo.

ja en hakken kunne ze niet
terwijl mensen zoals ik en mischien jij dan lekker staan te hakken staan hun der door heen te pogoën omdat ze simpelweg niet kunne hakken

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:04:
veel mooie vrouwen gezien

jij ook al
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:13:
Vraag me toch echt af wie jij bent om zoiets te zeggen

Sorry, ma zijn denk ik de feiten... Ben gister ook geweest en heb het zelf gezien;)

Kzal nooit zeggen dat het alleen aan de hardstylers lag die het eigenlijk minder boeiend dan verwacht vonden. Vetter geluid of andere locatie met een vettere 2e zaal had denk ik het feest leuker voor iedereen gemaakt.

Hardcore en commercieel zal nooit samengaan. Mja geschiedenis herhaalt zich zo wel denkk...:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Gelijk heb je ja!! Al zou ik niet meteen slaan maar die gozer een grote bek geven!

Maar maak dat soort dingen normaal nooit op feesten mee en nu meteen 3x...
Pfff probeer de muziek weg te denken en je hebt meteen het gevoel in een R&B tent te staan! :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLindake:bier: op zondag 4 december 2005 om 16:21:
de clubkut is weer aant zeiken over houthakkers en pogo ga dan niet naar een feest en ga met je ouders thuis kaarten of zo

juist (y)

Waarschuw beheerder
haha terrorhooligirl wereldopmerking :)
al da gezeik, it's just part of the game

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-NiLES op zondag 4 december 2005 om 16:18:
ik zag op een gegeven moment zon kerel gewoon ff naar een meid toelopen, rokje omhoog, effe loeren en weer weg..
ik stond daar zo naast, dus ik tegen die meid van .. ken je hem ofzo? nee zo doen er wel meer hier...

Hmmm was dus niet de enige!
Droeg ook een rokje maar als iemand daar ff doodleuk onder dacht te kijken...
Nou dan had ik hem wel een klap op zijn bek gegeven!
Maar de reactie van dat meisje zegt dus genoeg over het gedrag een aantal jongens...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLindake:bier: op zondag 4 december 2005 om 16:21:

Dat doen we ook maar niet in het weekend :P
Beter een klupkut dan vriendjes met een rechterhandbrigade :(
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IN84VVV4[/img]
Was getekend:
[img]https://photo.partyflock.nl/images/thumb/PARTYID/32859/CNT/26/IMGID/149874.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wat hebben vrienden hier mee te maken mij zie je niet met een rechter hand op die foto

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij geil je er wel op om foto''s van andere te plaatsen :gaap: je hebt zelf bijna geen foto van jezelf op je profiel staan, ben je zo lelijk? o:)

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Super gezellig! Én een goed feest :)

Vooral Daisy (lekker rauw) was liev

En Dr. Macabre was de man, held ging dik los! B)

Simon Underground was wel oke! en Partyraiser was lekker hard, Tieum viel mij tegen, alleen maar 45 minuten lang een beat gehoord en op het eind ff NYC Speedcore :P & Nosferatu was ook zekers de shit! :D

Sfeer was ook goed, goed vermaakt met de maten! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLindake:bier: op zondag 4 december 2005 om 16:26:
wat hebben vrienden hier mee te maken mij zie je niet met een rechter hand op die foto

:/
Maar wel op je profiel zetten?