| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Rob Gee was waardeloos. Kan nog steeds niet mixen en zijn platenkeus hangt echt als los zand aan elkaar.
Dat kan kloppen maar hoe die gast doet jonge...echt heerlijk om iemand zo diep in zijn eigen muziek te zien opgaan! Het iz een idioot, maar dat maakte hem voor mij juist leuk om naar te kijken
Ja joh, dat weet ik wel, maar ik heb altijd het gevoel dat meisjes zich het sneller aantrekken dan jongens
Ik werd er altijd behoorlijk onzeker van
ik heb me echt super vermaakt
trap op lopen weet alleen de wc nog
Haha, pffff, t zal allemaal wel
ik hou op met het identificeren van sommige lui, word er een beetje idioot van
Ik weet het allemaal niet meer
Ja, heb t verrotte koud!
Dus...?
Dan zijn veel meisjes/jonge vrouwen vaak onzeker maar je hoeft daar toch niet onzeker van te worden. Veel mensen kijken bijna altijd zo arogant op zon feest omdat ze aan de chillies of snuif zitten. En ook al kijkt iemand arogant dan weet je toch zelf wel beter niet dan?
zo en bedankt he
kwam je voor het eerst tegen BIJ de wc niet IN de wc
Ja uhmm, kweet niet, zo ben ik gewoon altijd al geweest, ben denk ik onbewust altijd bang dat ik minder ben dan iemand anders ofzo