| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Je moet je pb bekijken naomi
thnx ik weet eigenlijk niet goed wat ik hierop moet zeggen
Haha, weet ik veel, sommigen hebben die arrogantie
Genoeg van rond zien lopen vannacht
Helemaal niet Je kan ook NIET reageren
Die brede klerenkasten en die kleine kinderen aan de rotzooi en sommige pogo apen?
die waren vet wauzig
Toch eventjes kijken
Ik kan de waarheid zeggen en zeggen dat jij mooi bent
Maar dat vind ik zo standaard om te doen. En als ik iets niet ben is et standaard. Ik heb een hekel aan standaard
Nou nee, eigenlijk meer die (ik durf het haast niet te zeggen) CLUBLULLEN
Grote zonnebril op, met koeieletters GSUS op hun shirt, allemaal van die matjes in de nek
Wat een gezeik over clubkut en houthakkers zeg, wat boeit het hoe iemand erbij loopt?? Als je maar van de muziek houd, ik loopt altijd in vrije tijds kleding en vermaak me perfect, en ga net zo hard los als elke andere liefhebber.
Gezeik allemaal, en heb zelf weinig pogo gezien hoor. Weten die zeikerds nog wel waar het woord GABBER voor staat.
k had geen merkshirt aan maar wel een long sleeve t-shirt die gewoon lekker zat. Maakt mij dat ook een clublul?
Hey, doe dat es ff in PB ofzo
whehe zeg idd maar nix
Nou nee, eigenlijk meer die (ik durf het haast niet te zeggen) CLUBLULLEN
Grote zonnebril op, met koeieletters GSUS op hun shirt, allemaal van die matjes in de nek
Die dus
kunnen die niet feesten?
huh dit is geen versier gedrag wat we vertonen hoor
Nee lieve schat, ik had het over sommigen, en over bepaalde uitstralingen, zo'n totaal pakketje zeg maar
En dan nog, CLUBLUL is een compliment hoor
Die zien er het beste uit van allemaal
Alleen zo jammer van die arrogantie soms
Ja maar een uitstraling wil nog niks zeggen. Vaak wel iets maar niet altijd
van jou ken ik het hebben
Was maar een geintje
Nee dat is ook wel zo, maar je krijgt bij sommigen echt het gevoel van: Ja, jij bent niks wij zijn alles, en je hoeft ze maar aan te kijken en dan zie je ze al denken van : ja, alsof je me ooit zou kunnen krijgen
Zo stom eigenlijk
Ze kunnen je gewoon vet onzeker maken