Vitamine pillen!
Vette dingen
zkrheid voor je vaagste feestje van je leven
super dood ja, met knappe spaceout!!!!
de mooiste zijn 100mg MDA zuiver zonder andere shit erin, ofwel oude steve brown geil pillen, toppers.
nee valt mee. Dat is per persoon verschillend. Ik space em op dat punt erg lekker als ik et ineens pak. Alleen dat is helaas gewenning
Ik had in 2004 rode number one pillen met 3 sterretjes erboven. Ik pakte er 2 en dacht dat me hoofd uit elkaar ging klappen je gaat ook nog is zeker vage shit zien. MDA is the shit. Ik had ze alleen niet laten testen dus ik weet niet hoeveel MDA erin zat.
100% zeker dat er MDA inzat die jongen heeft ze toen laten testen ik heb een test rapport gezien en dat was geen bullshit ik heb ze alleen zelf niet getest omdat ik er maar 6 in totaal had gekocht. Ik weet alleen niet hoeveel MDA erin zat want ik heb de rode number 1 pil met 3 sterren nog geen een keer op internet gezien. Ik pakte er 2 en ze waren vele male sterker dan mdma et gevoel was ook anders en visueel kunnen er gekke dingen gebeuren meer dan met mdma shit gaat vervormen soms. Alleen de witte number one en die bevat MDMA
ja kun je die shit aankomen? puur
..veels te duur hiero in omg.nijmegen
wat doe je hier dan, als je het kansloos vind
ga lekker hiphoppen met je r&b trutjes
Ooh dus nu omdat ik je vraag te kansloos vind om een topic te openen, ben ik ineens een hiphopper en heb ik R&B vriendinnetjes.. leuk joh..
aan jouw antwoord moet ik dus afleiden dat als je geen drugs gebruikt niet van hardcore kan houden en van R&B houd ofzo en niet op het drugs forum mag komen ?
Vind voor alle duidelijkheid het drugs forum niet doelloos maar je vraag!
Zijn wel meer mensen die niet serieus op je vraag reageren..
en aan hun antwoorden te zien het ook een beetje kansloze vraag vinden..
maargoed
doe niet zo dom jo, denk je dat je wijs bent ofzo en je babyface staat me ook niet aan, grow up! Ja en die mensen die niet serieus reageren moeten hier ook het topic niet verpesten, jij bent wel zo'n klein k*tkind dat je mag opdonderen van mijlaatste aanpassing 9 december 2005 08:29
doe niet zo dom jo, denk je dat je wijs bent ofzo en je babyface staat me ook niet aan, grow up! Ja en die mensen die niet serieus reageren moeten hier ook het topic niet verpesten, jij bent wel zo'n klein k*tkind dat je mag opdonderen van mijlaatste aanpassing 9 december 2005 08:29
ja kun je die shit aankomen? puur
..veels te duur hiero in omg.nijmegen
hmm dat jij hier sirieus op in gaat.
haha ongelooflijk..
45e voor een gram
was beetje plagen maja 29jaar en daar dan zo op in gaan is voor mij echt lachwekkend.
Nee kan niet daar ben ik nog te JONG voor
En het gaat van zelf wel weg als ik OUDER wordt.
schelden kan je wel goed zeg goedhoor
maar als je egt wilt knalluh kan ik tog wel een mdma capsule aanraden
beter 5 microdots tegelijk...
, ik denk dat paddo's veel ergere trip hebben, aan verhalen gehoord te hebben..
die salmiakkies van 10 jaar geleden waren eg super goed!!! Echt knal pillen !! Helaas zijn ze niet meer te krijgen . Tegenwoordig heb je alleen maar kut pillen waar je er eerst 2 van moet slikken voordat je er wat van voelt.
Uitspraak van Clautjuuhh op dinsdag 13 december 2005 om 14:17:
die salmiakkies van 10 jaar geleden waren eg super goed!!! Echt knal pillen !! Helaas zijn ze niet meer te krijgen . Tegenwoordig heb je alleen maar kut pillen waar je er eerst 2 van moet slikken voordat je er wat van voelt.
dan zit je niet bij de juiste dealer
haha daarom zijn de paarse getes op 180 mg en de blauwe op 220
slimme mensen zijn jullie welke beter zijn
haha daarom zijn de paarse getes op 180 mg en de blauwe op 220
slimme mensen zijn jullie welke beter zijn
wedde we van wel gek
kom hiernaartoe zie je het zelf
haha ik kan helaas geen namen of locaties noemen
maar dat is logisch lijkt mij
in nederland in ieder geval haha
ok en waar heb jij het laten testen??? vertel maar waar je die lariekoek vandaan hebt...
haha ik kan helaas geen namen of locaties noemen
maar dat is logisch lijkt mij
in nederland in ieder geval haha
ow als volgens jouw die blauwe maar 120 mg zijn he
hoeveel zijn dan de normale schijfjes
haha geloof ik niet
wedde we van wel gek
kom hiernaartoe zie je het zelf
Blauwe mitsu's???
Weten jullie niet dat t niks uit maakt wat r op staat wat voor kleur ze zijn, je kan ze elk plaatje op zetten die je wil.
T gaat r om wat r in zit.
Je trouwens bij de meeste smart-shops gewoon testers kopen.