Partyflock

Forumonderwerp · 832180

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Feyenoord praat met Klaas-Jan Huntelaar

Feyenoord heeft een oriënterend gesprek gevoerd met spits Klaas Jan Huntelaar, meldt AD Sportwereld. De aanvaller van Heerenveen en zijn zaakwaarnemer hadden het onderhoud met Feyenoord-trainer Erwin Koeman en technisch directeur Mark Wotte. Het duo heeft de 22-jarige aanvaller het plaatje van Feyenoords mogelijkheden geschetst. Andersom is Huntelaar gevraagd naar zijn plannen voor de nabije toekomst. De Rotterdammers vroegen en kregen toestemming van Heerenveen voor het onderhoud.

Rond Huntelaar woedt al een tijdje een strijd tussen diverse clubs uit binnen- en buitenland. Binnen de landsgrenzen wil ook ajax zoals bekend serieus werk maken van de spits van Jong Oranje. Het binnenhalen van een doelpuntenmaker geniet in de arena de hoogste prioriteit.

Klaas Jan Huntelaar houdt zich volledig op de vlakte over alle interesse rond zijn persoon. Hij heeft de afgelopen maanden slechts een aantal maal aangegeven dat hij nog niet naar het buitenland wil. Als hij bij Heerenveen zou vertrekken, dan zijn ajax, Az en Feyenoord voor hem drie opties.

Worden ze nou alweer afgetroefd de neusje,s :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 15:08:
jongeeeeeeee stomp op je kanker bek

whhahaaahha ik lach me gek hier..dat zijn praatjes gast ...
altijd fucking praatjes van jullie ..en als het erop aan komt...meteen je wazi maatjes erbij halen! :no:

Ja, ze hebben een hoog niveau van triestheid, zou je dus wel bevallen

bevalt me inderdaad wel ja...het is iig een hóger niveau als dat jij in je lieve hoofdje hebt zitten..meneer de leeghoofdige (ik hou van HC4L NL Wazi Pogo Kisten figuur)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Streetraver op vrijdag 2 december 2005 om 15:07:
Vindt je dat nie lekker dan?

Net wat je zegt..

Dat vind ik NIET lekker:)

Totdat jullie het een keer bij de verkeerde doen, jongeeeeeeee stomp op je kanker bek

En dan sta jij op 20 meter afstand in je knuisje te gniffelen 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:11:
En dan sta jij op 20 meter afstand in je knuisje te gniffelen

omdat z'n vriendjes het woord moeten doen..want meneer is scarry :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 12:15:
Feyenoord praat met Klaas-Jan Huntelaar

Feyenoord heeft een oriënterend gesprek gevoerd met spits Klaas Jan Huntelaar, meldt AD Sportwereld. De aanvaller van Heerenveen en zijn zaakwaarnemer hadden het onderhoud met Feyenoord-trainer Erwin Koeman en technisch directeur Mark Wotte. Het duo heeft de 22-jarige aanvaller het plaatje van Feyenoords mogelijkheden geschetst. Andersom is Huntelaar gevraagd naar zijn plannen voor de nabije toekomst. De Rotterdammers vroegen en kregen toestemming van Heerenveen voor het onderhoud.

Rond Huntelaar woedt al een tijdje een strijd tussen diverse clubs uit binnen- en buitenland. Binnen de landsgrenzen wil ook ajax zoals bekend serieus werk maken van de spits van Jong Oranje. Het binnenhalen van een doelpuntenmaker geniet in de arena de hoogste prioriteit.

Klaas Jan Huntelaar houdt zich volledig op de vlakte over alle interesse rond zijn persoon. Hij heeft de afgelopen maanden slechts een aantal maal aangegeven dat hij nog niet naar het buitenland wil. Als hij bij Heerenveen zou vertrekken, dan zijn ajax, Az en Feyenoord voor hem drie opties.

Worden ze nou alweer afgetroefd de neusje,s

ontopic graag (F)

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 15:11:
(ik hou van HC4L NL Wazi Pogo Kisten figuur)

:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 15:13:
omdat z'n vriendjes het woord moeten doen..want meneer is scarry

Nou he, voor jullie beverwijkse jongeee offensive pootjes klan :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:11:
Net wat je zegt..

Dat vind ik NIET lekker:)

Blijkt maar weer dat je nooit naar iemands uiterlijk moet kijken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 15:28:
Kankermongool, sterf lekker af!

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie zit d'r nou weer envelopetjes te klikken? Kankersukkel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet Ajax of AZ maar Feyenoord belangrijke gegadigde Huntelaar

HEERENVEEN, 2 december 2005 11:29 - Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar vertrekt komende zomer vrijwel zeker naar een Nederlandse topclub. Volgens het Friesch Dagblad is dat echter niet Ajax of AZ, maar Feyenoord. In Rotterdam zou Huntelaar de opvolger moeten worden van de bijna zeker aan het eind van dit seizoen vertrekkende Dirk Kuijt.

(y)

Waarschuw beheerder
ja dat is zeker (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat vroeger nog te denken, in een peuterspeelzaal gaan werken, of admin worden, had ik nou maar voor de peuterspeelzaal gekozen, had ik een stuk hoger niveau om me heen gehad.

Aangezien het weer alleen maar over gezeik gaat, en niemand normaal met elkaar kan omgaan, gaat het topic dicht.