Partyflock

Forumonderwerp · 831960

Waarschuw beheerder
donateur
Hier een documentaire over het middel Ayahuasca. Ayahuasca is een drankje wat gemaakt wordt van verschillende plantensoorten die afkomstig zijn uit de tropische regenwouden van Zuid-Amerika. Dit middel word daar al eeuwen door inheemse bevolkingsgroepen en shamanen gebruikt voor inzichten, (toekomst)visoenen, transformaties, astrale reizen en voor spirituele ontwikkeling. De werkzame stof hiervan is DMT.
Het neemt je mee naar de diepste gronden van jezelf en kan je vele inzichten geven over jezelf, de mensen om je heen, over de natuur en veel meer. Dit is dan ook niet zozeer een middel om zomaar even voor de lol te gaan gebruiken. Hier moet je echt van willen leren; hiermee ga je in de diepte; het is een spiritueel gebeuren. Een trip hiervan kan hard, pijnlijk maar zeer leerzaam zijn!:) Ook kan dit hele mooie ervaringen geven natuurlijk; ayahuasca heeft vele kanten!
Dit psychedelicum is velen malen intenser dan LSD. DMT is naar alle waarschijnlijkheid het sterkste psychedelicum op aarde.

Voor meer en uitgebreidere info over ayahuasca; http://www.ayahuasca.nl/

Deze documentaire duurt ongeveer 52 minuten en laat zien waarvoor dit middel bedoeld is en laat een stukje zien van de geschiedenis hiervoor. Ook kun je zien hoe de autoriteiten in Zuid-Amerika het gebruik hiervan tegenwerken en kun je zien hoe zij het leven van de inheemse bevolking daar proberen zuur te maken onder het mom van de welbekende "war on drugs" in de naam van Amerika.
Wie nog in de veronderstelling was dat dit alles uit liefdadigheid voortkomt en denkt dat de autoriteiten het beste met de mensheid voor heeft, gaat hier de keerzijde met eigen ogen zien. Zelf heb ik me echt heel erg kwaad lopen maken bij het zien hiervan! Een middel als dit MAG NIET VERBODEN WORDEN!!!!!!
Dit schaadt op geen enkele manier de volksgezondheid, integendeel zelfs; het verlengd de levensduur, verhelpt drugsverslavingen, werkt zeer anti-depressief, en maakt mensen vele malen meer zelfbewust. Dit is tegenstelling met met het overal legaal verkrijgbare middel: Alcohol & Natuurlijk niet te vergeten: Tabak!(medicijnen van de dokter niet meegerekend)

Download eerst dit programma om de film mee te kunnen kijken:

http://www.bittorrent.com/dl/BitTorrent-4.2.0.exe

En dan de documentaire genaamd: Documentary - Shamans of the amazone - DMT Ayahuasca Mckenna

http://www.mininova.org/get/147196

Het downloaden gaat niet bepaald snel(zo'n 4 tot 6 uur schat ik... ook afhankelijk van je downloadsnelheid uiteraard!), maar uw geduld zal beloond worden met het boek: DMT -The Spirit molecule. :)

Ik hoop hiermee mensen een andere kijk op trippen te kunnen geven. En ik hoop hier mensen meer mee bewust te kunnen maken.

Ik hoop dat dit aan PF besteed is en dat mensen gaan nadenken. Zo niet, dan is het topic zo weer dicht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 15:03:
Een trip hiervan kan hard, pijnlijk maar zeer leerzaam zijn! Ook kan dit hele mooie ervaringen geven natuurlijk; ayahuasca heeft vele kanten!
Dit psychedelicum is velen malen intenser dan LSD. DMT is naar alle waarschijnlijkheid het sterkste psychedelicum op aarde.

maar kan het op geen enkele manier even gevaarlijk zijn als bijv. LSD? iemand die ik ken gebruikte dat vroeger veel en heeft n keer bijna zelfmoord gepleegd en ken ook mensen die er bijna van zijn doorgedraaid..
dus mijn vraag is het dan niet gevaarlijk? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*start downloading*

Psycho Force, SUPER!!!!! :respect:

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Ben ook wel nieuwsgierig. :)

(y)

Waarschuw beheerder
krijg hem niet gedownload

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 1 december 2005 om 15:06:
maar kan het op geen enkele manier even gevaarlijk zijn als bijv. LSD? iemand die ik ken gebruikte dat vroeger veel en heeft n keer bijna zelfmoord gepleegd en ken ook mensen die er bijna van zijn doorgedraaid..
dus mijn vraag is het dan niet gevaarlijk?

Het is verstandig dit in een rituele setting te doen. een voorbeeld hiervan is de Santo Daime kerk. Een religieuze gemeenschap die is ontstaan in Brazilië, waarbij het drinken van Ayahuasca centraal staat. Hier kun je zeg maar bij onder begeleiding trippen. Ze zitten ook hier in Nederland, in Amsterdam. :) Zij hebben veel ervaring en weten precies wat ze moeten doen om je er doorheen te loodsen als het niet helemaal goed gaat of als je in paniek raakt of wat dan ook. Een hele veilige gedachte dus.. ;) De setting hierbij is ook zeer belangrijk. Toen ik bij zo'n ceremonie aanwezig was vertelde iemand mij ook dat je dit niet thuis moet doen in je eentje ofzo, maar dat je het echt beter kan doen onder rituele omstandigheden. Zoiets als de Santo daime of de uniao de vegatal(ook hier in nederland te vinden).
Dus doe het niet zomaar thuis idd. Zeker niet als je er nog onervaren mee bent.. :)
Waarschuw beheerder
(Y) Even downloaden als ik thuis ben! Altijd interessant dit soort dingen!
Waarschuw beheerder
Downloading, bedankt man (y)

Waarschuw beheerder
Goed verwoord Psycho :woeptidoe:

Ik heb zelf vannochtend de documentaire gezien. Bijzonder inspirerend zo`n ervaring en toegegeven ook enige frustratie en woede die op komt borrelen bij het zien van de vervuiling van zo`n prachtig landschap omwille van olie, het zwarte goud en daarbij hoe de huidige bevolking onderhevig is aan cultuur genocide. Iedere cultuur vorm die niet consistent gelijk staat aan de achterlijke normen en waarden van conservatief Amerika worden met de grond gelijk gemaakt; trippen... vreselijk slechte rotzooi; behorend tot dezelfde catagorie als cocaine en zelfs heroine :vaag: Die Amerikaanse gasten zijn helemaal gek geworden; ayahuasca is een medicijn en als je denkt dat je ervaring hebt met trippen neem je die statement gelijk terug nadat je een fatsoenlijk ayahuasca ritueel hebt gehad. Aan alcohol sterven jaarlijks duizenden mensen en dat geld voor roken ook. Er sterven jaarlijks 0 mensen aan gebruik van hallucinogen. Al met al een onwijs interresant onderwerp en het boek dat bij de documentaire als PDF file wordt geleverd gooit er nog een extra wetenschappelijk schepje bovenop :)

[img width=316 height=475 cacheid=000af12f001fbe76cca213b61a011cd3ed]http://www.dailygrail.com/images/BC_dmt_spirit_molecule_0.jpg[/img]

Een aantal quotes uit het boek DMT - the Spirit Molecule

"Strassman`s important research contributes to a growing awareness that we inhabit a multidimensional universe that is far more complex and interesting than the one our scientific theories have shown us. It is of the utmost importance that we face the implications of this discovery, for it has so much to tell us about who we are and why we are here."

John Mack, author of Abduction and Passport to the Cosmos

"The most extensive scientific study of the mental and perceptual effects of a psychedelic drug since the 1960s. Strassman provides fascinating insight into the world of psychiatric research as he seeks to understand these most mysterious substances and their profound effects on human consciousness."

Ralph Metzner, Ph.D., author of Ayahuasca: Consciousness and the Spirits of Nature

"This book is essential reading for anyone with an interest in the mind, philosophy, the nature of reality, and spirituality. The world`s foremost expert on DMT has created a masterpiece of the genre, as he brilliantly leads the reader through a series of startling revelations about the nature of the universe, revealed behind the doorway once DMT turns the key."

Karl Jansen, M.D., Ph.D., author of K. Ketamine: Dreams and Realities

"DMT: The Spirit Molecule points the way beyond the present impasse of the reigning "drug abuse" paradigm. We owe a debt of gratitude to Strassman for perserving in the face of bureaucratic obstacles to conduct important research into the human pharmacology of DMT and elucidate it for the general public, in both scientific and humanistic terms."

Jonathan Ott, author of The Age of Entheogens and Hallucinogenic Plants of North America

Enjoy zou ik zeggen en fuck de war on drugs :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan je ook hier ergens dat spul kopen ofzo? klinkt wel interresant...
Waarschuw beheerder
hallo

In de goede smartshops verkopen ze het wel,

is een onderdeel van de herbs of gods

groeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sjek op donderdag 1 december 2005 om 17:53:
Kan je ook hier ergens dat spul kopen ofzo? klinkt wel interresant...

Zoals Psycho al verwoorde; het is GEEN partydrug en gebruik het aub met waardigheid en respect voor het product.

Ayahuasca is een krachtig mengsel van een kruid dat DMT bevat en een ander kruid met MAO-remmers. Het wordt gebruikt bij religieuze rituelen van de Santo Daime kerk en de Uniao do Vegetal.

Ayahuasca @ Azarius.nl

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 1 december 2005 om 16:45:
heb je t zelf al eens gedaan? en wat vond jij ervan dan?

In September dit jaar ben ik bij een Ayahuasca ceremonie geweest. Ik vond dit een zeer bijzondere ervaring ja! :)
Het heeft mij een andere kant van de mensheid laten zien. Het hele gebeuren van zo'n ceremonie was echt prachtig om mee te maken. Het was in een tent (tipi) en er was een shamaan bij uit Peru. Hij zong shamada's(ayahuasca liederen, echt prachtig gewoon... je hoort er ook nog een paar in de documentaire), zegende ons in, zegende de Ayahuasca in voor het gedronken werd en leidde het ritueel. Ja echt prachtig om zoiets mee te maken. :d Ik had dan ook echt het gevoel ver weg te zijn van de westerse wereld op dat moment. Ik had het gevoel echt ergens diep in de regenwouden te zijn. De muziek die gespeeld werd met instrumenten, die je ook in het filmpje terug hoort, de liederen, de sfeer (heel spiritueel), alles. Dat was wel een hele ervaring ja. Die mensen daar die waren nog echt puur zeg maar voor mijn gevoel. Hier in het dagelijks leven maak je heel andere mensen mee. Iedereen hier lijkt vaak zo verbitterd en ontevreden en weet eigenlijk helemaal niet meer wat leven is. Daar voelde je echt een soort universele liefde.
Ik moet wel zeggen dat ik van de ayahuasca niet zo heel veel heb vernomen als het gaat om de diepgang van de trip. Het wou bij mij niet echt werken. Ik heb dan ook 4 keer een dosis genomen en pas bij de 3e en 4e begon het écht te werken(moet daar even bij vertellen dat het vrij lichte ayahuasca was). Ik begon dingen anders waar te nemen. Kleuren werden intenser en alles leek jungle-achtige vormen aan te nemen. En de muziek werd velen malen intenser die gespeeld werd. Ook heb ik behoorlijk heftig lopen kotsen en ben ik best ff een tijdje ziek ervan geweest die nacht(hoort erbij; kotsen hoort bij het reinigings proces van je lichaam en geest).
Maar verder heb ik toch het idee dat ik het échte gevoel van Ayahuasca nog een keer moet meemaken. Maar ik weet zeker dat dat bij m'n volgende ceremonie helemaal goed gaat komen omdat ik nu ook nog beter weer waar ik mij op moet richten. :)
Ik zat toen ook heel erg met een bad trip in mijn maag. Ik was er bijna heilig van overtuigd dat ik die zou krijgen. Ik denk dat het juist daarom niet echt diep bij mij gegaan is omdat ik daar onbewust misschien nog niet helemaal aan toe was ofzo. Ayahuasca doet namelijk precies wat de gebruiker op dat moment nodig heeft. Het wordt van bovenaf bestuurd ben ik van mening. :)
Ik had vóór de ayahuasca een behoorlijke blow verslaving en dat is de tijd daarna weg gebleven. Onbewust opent ayahuasca poorten in jezelf. En dat is bij mij denk ik dan ook gebeurd.
Die vrouw die de ceremonie organiseerde vertelde ook dat het bij Ayahuasca nog niet eens altijd zo zeer hoeft te gaan om de trip die je krijgt, maar vooral om de tijd erna; een beter leven! :)
Maar de volgende keer ayahuasca kan zomaar weer een totáál andere trip geven, en die daarna ook weer totaal anders en die daarna óók weer totaal anders etc. Ayahuasca heeft vele kanten en verrast je iedere keer weer opnieuw.

Dit is wel iets waar je écht aan toe moet zijn voor jezelf. Het is een ongelooflijk krachtig middel! Er zijn vele mensen die er 6 jaar tussen hebben zitten van het moment dat ze voor het eerst iets over ayahuasca/dmt horen en het ook daadwerkelijk gebruiken. Overhaast zoiets als dit niet. Doe het in een rituele setting en ga hier niet zomaar thuis mee expirimenteren. Lees er veel over, en zoals Arakmo zegt; NOOIT ALS PARTYDRUG GEBRUIKEN! En heb er idd respect voor!
Begin ook liever eerst maar een lichter psychedelicum als Paddo's, LSD of mescaline of wat dan ook...
Maar dat dit een zeer interresant middel is dat mag duidelijk zijn!
Als meer mensen hiervan af wisten zou dayt een goede zaak zijn; er zijn heel veel mensen toe aan heling tegenwoordig!

Maar het is een super interresant documentaire. Ik ben echt benieuwd naar wat jullie ervan vinden. En de reacties zijn zeer goed, Thnxs allemaal! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 15:03:

volgens mij is salvia het sterkst bekende tripmiddel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:52:

Duurt alleen niet zo geweldig lang en bij veel mensen heeft het jammer genoeg nauwelijks een echt intens effect. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor en anderen weer niet.

Maar gezien dat psycho bijna 4 koppen ayahuasca heeft moeten wegdrinken is het logisch dat hij nooit echt wat diks heeft ervaren met salvia.

Tis erg persoonsgebonden denk ik; maar het lijkt me nog steeds zeer sterk dat Salvia krachtiger is dan LSD en DMT. Al is het evenkrachtig, dan is zoals Psycho zegt; de duratie van de trip vele malen korter.

Een fatsoenlijke Salvia trip zou tussen de 15 min en max 1 uur zitten terwijl een intense Ayahuasca ervaring al gauw een aantal uren van het "nu" vergt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:52:

Dat hoorde ik ook ooit eens ja. Of het waar is betwijfel ik. Zowiezo wil salvia bij mij nooit zo werken...
DMT en Salvia schijnen ook vrij veel op elkaar te lijken wanneer het goed werkt. Salvia werkt alleen velen malen korter dan Ayahuasca is ook niet zo intens iig.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:59:
Dat hoorde ik ook ooit eens ja. Of het waar is betwijfel ik. Zowiezo wil salvia bij mij nooit zo werken...
DMT en Salvia schijnen ook vrij veel op elkaar te lijken wanneer het goed werkt. Salvia werkt alleen velen malen korter dan Ayahuasca is ook niet zo intens iig..

http://www.salvia.drugsinfo.net/voorwoord.html
ff opgezocht en tis het sterkste tripmiddel ooit in de natuur gevonden..

Je ervaart het samensmelten met het Goddelijke, je omgeving, met het geestelijke, het universele bewustzijn.

en als het niet werkte moet je een keer extract proberen.. wel jammer dat mensen snel de neiging hebben om te zeggen dat iets niet werkt, dat zie ik ook vaak bij paddo's. 'jah dat is slappe rommel, ga je heus niet echt van naar een andere wereld blabla..' nou eet maar es genoeg sterke paddestoelen(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:06:
http://www.salvia.drugsinfo.net/voorwoord.html
ff opgezocht en tis het sterkste tripmiddel ooit in de natuur gevonden:

Ja ik kende dat al ja.. Toch vind ik het een twistpunt van hoe je die constatering moet zien...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:06:
en als het niet werkte moet je een keer extract proberen.. wel jammer dat mensen snel de neiging hebben om te zeggen dat iets niet werkt, dat zie ik ook vaak bij paddo's. 'jah dat is slappe rommel, ga je heus niet echt van naar een andere wereld blabla..' nou eet maar es genoeg sterke paddestoelen

Ik heb het heel vaak uitgeprobeerd. Ik heb hier zelf nog een hele zooi liggen die een tijdje geleden besteld had omdat ze ergens een uitverkoop hielden en de potjes (5x extract) 1 euro per stuk waren. Maar echt goed wil het niet werken bij mij. Ik zou idd het 15x extract eens moeten proberen ja.. :)
Maargoed, ik denk dat het op een andere manier gewoon heel heftig kan zijn. Je kan je bijvoorbeeld een object gaan voelen met Salvia enzo (had ik een keer toen ik het in dronken toestand ging roken... voelde me toen een schoonmaakmiddel (ja heel vaag :$) :P) Maar het is niet iets dat je meeneemt naar de diepste gronden van je ziel. En die zin is Ayahuasca dan toch een stuk intenser iig.. :)
Maar of Salvia ook maar een beetje in de buurt komt van de synthetisch variant van DMT twijfel ik geen seconde aan. Sterker dan synthetische DMT bestaat niet!
Maargoed, dat zeg je verder ook niet. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor psyraisor

MAAR ALS JE JE EEN SCHOONMAAKMIDDEL VOELT

kan je toch niet zeggen dat het niet intens is en het niet goed werkt bij jou haha

Waarschuw beheerder
donateur
:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 15:29:
Ze zitten ook hier in Nederland, in Amsterdam.

das dan weer jammer..

Waarschuw beheerder
(Y) Thx ouwe!

Je weet wie je hiermee blij maakt! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 1 december 2005 om 21:22:
das dan weer jammer..

Und warum?:O

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 23:32:
Thx ouwe!

Je weet wie je hiermee blij maakt!

Ik dacht al dat ik oom Boriz hier blij mee zal maken ja! :woopwoop:

Zijn er inmiddels al menschen die 'm gezien hebben??;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 02:01:
Zijn er inmiddels al menschen die 'm gezien hebben??;)

Jaaaa, ik!!! :woeptidoe: O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn er inmiddels al menschen die 'm gezien hebben??

Still downloading!
Zal morgen middag worden voordat ik tijd heb denk ik :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 07:56:
Jaaaa, ik!!! :woeptidoe: O:)

Joh?:P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:15:
Still downloading!
Zal morgen middag worden voordat ik tijd heb denk ik

Nog steeds niet binnen?:|
Waarschuw beheerder
Dmt zit toch ook in shrooms en wordt actief in combinatie met antidepressiva?

en psy jij had toch ook eens het extract te pakken gekregen ofniet?
Is dit vergeleken met ayahuasca veel sterker ofniet?

een vriend vanme had het er laastst over dat hier het extract in omloop was...b)

Waarschuw beheerder
Misschien niet aan iedereen besteed:

Serotonine heeft dezelfde vorm als DMT; je zou dus kunnen verwachten als je regelmatig rent dat je meer serotonine aanmaakt in je hersenen waardoor DMT aangestuurd kan worden wellicht; waardoor je je eigen realiteit kan gaan scheppen. Kan me herinneren in periodes dat ik veel voor mijn conditie deed en regelmatig trainde dat naarmate ik hier meer ervaring mee kreeg ik bepaalde situaties daadwerkelijk zelf heb aangetrokken/gecreerd.

Als je me volgt; probeer het eens uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Erg leuke film om te zien. Veel herkenbare stukjes ook! Ik ben zelf echter niet echt een fan fan het verbinden van iets gaafs als Ayahuasca aan een insituut als het christendom, maar goed, dat moet een ieder voor zich weten...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Likje M. op vrijdag 2 december 2005 om 16:23:
Dmt zit toch ook in shrooms en wordt actief in combinatie met antidepressiva?

moewhahahah, sorry??:P Dit is echt de opmerking van de week hahaha lol!! :respect:

Hoe komt daar in godsnaam bij man?? :P

DMT komt idd voor in Paddo's ja. Maar het is geen 5-MeO-DMT of N,N-DMT zoals bij Ayahuasca. Ik weet ff niet meer precies wat de scheikundige verbinding ook alweer precies.

Uitspraak van Likje M. op vrijdag 2 december 2005 om 16:23:
en psy jij had toch ook eens het extract te pakken gekregen ofniet?
Is dit vergeleken met ayahuasca veel sterker ofniet?

een vriend vanme had het er laastst over dat hier het extract in omloop was...b)

Exract waarvan dan?:o

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 16:27:
Serotonine heeft dezelfde vorm als DMT; je zou dus kunnen verwachten als je regelmatig rent dat je meer serotonine aanmaakt in je hersenen waardoor DMT aangestuurd kan worden wellicht; waardoor je je eigen realiteit kan gaan scheppen. Kan me herinneren in periodes dat ik veel voor mijn conditie deed en regelmatig trainde dat naarmate ik hier meer ervaring mee kreeg ik bepaalde situaties daadwerkelijk zelf heb aangetrokken/gecreerd.

Als je me volgt; probeer het eens uit.

Serotonine zijn wel 2 verschillende stoffen verder hé. Ze komen echter wel beide in het lichaam voor. Alleen is serotonine een stof die je stemming regelt. DMT regelt denk meer dingen als dromen en staat denk ik contact met het 6e zintuig ofzo. Ik weet niet in hoeverre deze 2 stoffen elkaar zouden kunnen stimuleren verder...

Uitspraak van francois123 op vrijdag 2 december 2005 om 18:20:
Erg leuke film om te zien. Veel herkenbare stukjes ook! Ik ben zelf echter niet echt een fan fan het verbinden van iets gaafs als Ayahuasca aan een insituut als het christendom, maar goed, dat moet een ieder voor zich weten...

Vind ik opich ook redelijk vaag ja. Maar vergeet niet dat dit alles in Brazilië ontstaan is waar het christendom regeert. Verder vind ik het ook een behoorlijk achterlijk geloof, maar vergeet niet dat dit niet de opzet was 2000 jaar geleden. Er is door de eeuwen heen gekloot met dit geloof door invloedrijke figuren die de regeltjes en wetten naar hun hand hebben gezet. Van origine denk ik dat het chistelijke geloof toch wel een goede bedoeling heeft en denk ik dat het helemaal nog zo slecht niet is, zoals het vandaag de dag is. :)

Maar idd zeer interresant docu hé? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 19:58:
Serotonine zijn wel 2 verschillende stoffen verder hé. Ze komen echter wel beide in het lichaam voor. Alleen is serotonine een stof die je stemming regelt. DMT regelt denk meer dingen als dromen en staat denk ik contact met het 6e zintuig ofzo. Ik weet niet in hoeverre deze 2 stoffen elkaar zouden kunnen stimuleren verder...

Vind je het niet vreemd dan dat je heel even de vorm van Serotonine ziet en vervolgens de vorm van DMT. Zonder dat er in de hele film ook maar een seconde aandacht wordt besteed aan de werking van Serotonine.
(zit rond 38 min en wordt verwoord als een sterke drug; bij xtc wordt alle serotonine uit je hersenen ontrokken todat je bij de uitwerking ervan mad depressief bent (Y))

Toch blijf ik van mening dat die 2 een bepaald verband met elkaar hebben; it`s a gut feeling ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ja idd wel vreemd dat serotonine word aangehaald terwijl daar verder niet over gesproken is. Wel weet ik iig dat Ayahuasca de serotonine receptoren stimuleerd...
Maargoed, ik weet niet in hoeverre deze 2 stojes aan elkaar verbonden zijn. :)

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd; komen we vanzelf wel achter door het te testen ;)

Ik ben vandaag langs een smartshop gegaan en gevraagd om informatie over Ayahuasca en mogelijke meetings; ow krijg het net binnen :)

* ** AYAHUASCA*
**
*25nov. * * 9dec. *
**
*small groups*
* working with soundhealing,*
* touch and healing stones *
* integration for body and soul*
* aura and chakra cleansing*
* individual support*
* tenderness and care*
* shamanistic setting *
*For those people who want to get to know the plantspirit in a warm and
safe surrounding .*
*For those people who want to work further with what the plantspirit has
opened in other rituals.*
*The energy with which we will work is based on love and working with light.
*
*The fire is a enourmous source in the centre of our ceremony.*
*All the elements are around us .In us .*
**
**
**
* *
*we will be together from afternoon untill late evening,there is no
overnight ritual .It is wise not to eat heavily before the ceremony
.Afterwords there will be soup and bread, also so you can leave grounded
again.The ayahuasca will be a light dosage, tea.*
*Costs are 35.- euro .*
*You can only participate after contacting us.*
**
*We feel blessed to be able to offer this possibility to you.*
**
*LIGHTMARE GATHERINGS 2005** *

Ik vind Amsterdam wat te ver eigenlijk; misschien is dit in de buurt oid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ok...en waar is dat?

Waarschuw beheerder
geen flauw idee :D

moet maar ff terug mailen; wel weet ik dat het zonder MAO remmer is; een soort kennismakings trip O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zonder MAOI remmer werkt oraal ingenomen DMT niet. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:50:
Zonder MAO remmer werkt oraal ingenomen DMT niet. :)

Zien we dan wel weer he; ooit al eens ervaren of dat werkelijk zo is?

Zo doen ze dat namelijk bij de Santo Daime kerk ook volgens mij; zonder MAO remmer.

Klinkt trouwens erg smerig; oraal ingenomen DMT; klinkt alsof ik een zetpil ergens aan het inrammen ben :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dmt i heel vet maar salvia is sterker, het duurt wel maar een paar minuten , maar ervaart het als uren.
eigenlijk bestaat tijd niet als je in een trip zit van salvia.
en ik lees dat mensen zeggen dat salvia niet werkt bij sommige mensen maar dat is niet zo.
bij de meeste mensen voelen ze de eerste x niks en ik ook niet maar de 2 de x wel en de daarop volende x een werkte het al heftiger.
daarom moet je eerst een ligt extract neemen en de daarop volgende x een als de trip wel werkt zwaarder nemen.
ook een zeer leerzaam middel,

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:54:
Zien we dan wel weer he; ooit al eens ervaren of dat werkelijk zo is?

Zo doen ze dat namelijk bij de Santo Daime kerk ook volgens mij; zonder MAO remmber.

Het lichaam bevat een MAOI systeem en breekt dus DMT meteen af. De MAOI remmer is essentieel. Ayahuasca bestaat dan ook uit de DMT bevattende plant + de MAOI remmer. Op de ceremonie waar ik was hoefde ik ook verder geen MAO remmer te nemen. Dat hadden ze gewoon al bij het drankje erin gedaan. ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:54:
Klinkt trouwens erg smerig; oraal ingenomen DMT; klinkt alsof ik een zetpil ergens aan het inrammen ben

Das anaal.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 21:03:
Das anaal.. :P

Ja waar het hart van vol van is O:) :9

Waarschuw beheerder
donateur
Loopt het hol van over?o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
As Vinctor Says What? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 21:28:
Vinctor

??:$

Waarschuw beheerder
Grapje uit Wayne`s World :9

Ass Sphincter Says What?

Ass Sphincter is kontgat. En die gast verstaat het niet en zegt steeds "What?"

Vrij vertaald:

KontGat zegt Wat?!

....

Wat???

:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bubbelbad! :woopwoop:

Waarschuw beheerder
donateur
En zijn er al meer mensen zdie de docu bekeken hebben?:)
Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds aan het wachten tot hij binnen is...aan m'n breedband verbinding zal het niet liggen, die torrent schiet gewoon niet op, en het helpt ook niet echt als je computer besluit in de standby te gaan...
Wel zeer benieuwd naar deze docu. Op deze pagina: http://www.cyjack.com/Visualisation/Visualisation.htm staan ook nog een aantal zeer interessante docu's (even naar beneden scrollen).
Waarschuw beheerder
Oh, en even over de discussie hier boven:
DMT, psylocybine/psylocine, LSD en serotonine zijn chemisch zeer nauw verwant, en behoren tot de zogenaamde tryptaminen. Ze binden allemaal aan dezelfde receptoren, maar op een iets andere manier waardoor de werking verschilt.
Er zijn bronnen (o.a de Psychedelic Encyclopedia van Peter Stafford) die vermelden dat er ook DMT in psylocybe paddestoelen voorkomt. Dat het gebruiken van een MAOi (MonoAmine Oxidase inhibitor) een paddotrip versterkt staat vast, of dit komt door het werkzaam maken van de DMT of door het versterken van de Psylocibine is niet helemaal duidelijk. Er is een grote groep anti-depressiva die MAOi bevatten, dus wat Likje M. zei is helemaal niet zo belachelijk Psycho Forze! En let ook op je terminologie: het lichaam bevat MAO (niet MAOi), dat DMT afbreekt, en een MAOi (een inhibitor is een stof die er voor zorgt dat een chemische reactie niet kan plaats vinden) voorkomt deze afbraak waardoor de DMT wel werkt.
LSD is het sterkste tripmiddel, dicht gevolgd door Salvinorin-A, dat het sterkst bekende natuurlijke tripmiddel is. "sterk" betekent hier de hoeveelheid werkzame stof die nodig is, niet hoe intens een trip bij gemiddelde dosis is. Bij LSD is een normale dosis 80-200 microgram, bij Salvinorin-A 200-1000 microgram, en bij DMT 15-60 milligram (dat is dus zo'n 100x meer dan Salvinorin-A!!).

Verder: Goed bezig iedereen met de discussies over de psychedelica!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Votzie op zaterdag 3 december 2005 om 23:06:
k ben nog steeds aan het wachten tot hij binnen is...aan m'n breedband verbinding zal het niet liggen, die torrent schiet gewoon niet op, en het helpt ook niet echt als je computer besluit in de standby te gaan...

Aah, ja, das balen. Inmiddels nog steeds niet binnen?;)

Uitspraak van Votzie op zondag 4 december 2005 om 00:07:
Er zijn bronnen (o.a de Psychedelic Encyclopedia van Peter Stafford) die vermelden dat er ook DMT in psylocybe paddestoelen voorkomt.

Ik heb dit ook eens gelezen. Maar na wat dieper gegraafd te hebben kwam ik er achter dat de schkeikundige verbinding van Psylocibine een DMT variant was. Maar ik kan die bron nergens meer vinden, dus pin me er niet op vast. ;)

Dat het gebruiken van een MAOi (MonoAmine Oxidase inhibitor) een paddotrip versterkt staat vast, of dit komt door het werkzaam maken van de DMT of door het versterken van de Psylocibine is niet helemaal duidelijk

Dit komt doordat ons MAO systeem een deel van de werkzame stof in paddo's afbreekt. Door aan MAO-remmer te gebruiken breekt het lichaam deze stoffen niet meer af en kan het dus optimaal z'n werk doen. :)

Er is een grote groep anti-depressiva die MAOi bevatten, dus wat Likje M. zei is helemaal niet zo belachelijk Psycho Forze!

Ow ok.. Ik dacht dus even verkeerd na. Ik dacht aan de combi MAO remmer + anti depressieva en dat is natuurlijk levensgevaarlijk. ;)
Maargoed, zou kunnen idd dan ja.. :)

En ow ja; dat LSD in verhouding het sterkste tripmiddel is klopt volgens mij wel ja. Maar of het ook het middel is waar de sterkste trip mee te bereiken is vraag ik me af...volgens mij is doornappel velen malen heftiger. Ook denk ik dat DMT wel een sterker effect met zich mee kan brengen dan dat LSD kan geven.
Maargoed je had het over de verhoudingen. ;)

Verder idd goeie discussie.. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 00:39:
Maar na wat dieper gegraafd te hebben kwam ik er achter dat de schkeikundige verbinding van Psylocibine een DMT variant was.

Dit komt doordat ons MAO systeem een deel van de werkzame stof in paddo's afbreekt. Door aan MAO-remmer te gebruiken breekt het lichaam deze stoffen niet meer af en kan het dus optimaal z'n werk doen.

Ik denk inderdaad ook dat bedoeld wordt dat Psilocybine erg op DMT lijkt, en dat dat de werking van een MAOi verklaart. Het verschil tussen DMT en Psilocybine is dan dat DMT bijna volledig wordt afgebroken, en Psilocybine minder. Het zijn beide Tryptaminen. Kijk voor de grap maar eens naar deze plaatjes:
NN-DMT:
[img width=650 height=449 cacheid=00061c6e00101772e593622e1a011e4ba6]http://www.erowid.org/chemicals/dmt/images/archive/dmt_3d.jpg[/img]
5-MeO-DMT:
[img width=397 height=318 cacheid=000af7e2001fd214ce707a2c1a011e4ba6]http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/images/archive/5-meo-dmt_3d_mid.jpg[/img]
Psilocybine:
[img width=350 height=300 cacheid=00063f6f001072407da3caa11a011e4ba6]http://www.erowid.org/plants/mushrooms/images/archive/psilocybin_3d_mid.jpg[/img]
en ook interessant, Serotonine:
[img width=301 height=197 cacheid=000af7eb001fd23659597dcb1a011e4ba6]http://www.usask.ca/chemistry/courses/255/laboratory/Pictures/Serotonin.gif[/img]

De overeenkomsten zijn duidelijk. MAO breekt nog veel meer af in ons lichaam, onder andere dus Serotonine. Dit is ook waarom een MAOi + MDMA zo levensgevaarlijk is: MDMA blokkeert het enzym dat zorgt voor heropname van Serotonine (MDMA is dus zelf geen MAOi!), wat normaal gesproken dus zorgt voor een toename van Serotonine in de synapsspleet. Als je nu ook nog een MAOi neemt, wordt de Serotonine ook nog eens niet afgebroken, en krijg je veel te veel Serotonine in de synapsspleet, wat kan leiden tot een veel te hoge bloeddruk, en mogelijk de dood.

En ow ja; dat LSD in verhouding het sterkste tripmiddel is klopt volgens mij wel ja. Maar of het ook het middel is waar de sterkste trip mee te bereiken is vraag ik me af...volgens mij is doornappel velen malen heftiger. Ook denk ik dat DMT wel een sterker effect met zich mee kan brengen dan dat LSD kan geven.
Maargoed je had het over de verhoudingen.

Ja, ik had het inderdaad over de verhoudingen. Als je het over de te behalen intensiteit van een trip hebt ben ik het met je eens dat de volgorde heel anders is. Maar je moet dan eigenlijk een goede maatstaf vinden voor de intensiteit, en dat is toch lastig, zeker als je dingen als duur ook mee wilt nemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb de docu bekeken en kan het niet meer eens zijn met het feit dat materialsme onze wereld aan flokken helpt.
Toch is het iets waar ik zelf ook aan mee doen...

Ayahuasca als portal naar de godenwereld en als geneesmiddel is gewoon een feit. Daar was ik het al over eens :)

(Y) Super docu! nogmaals bedankt psy :jaja:

Waarschuw beheerder
hier een vraag: hoe lang werkt ayahuasca, en hoe lang duurt het voor dat het begint te werken
Waarschuw beheerder
Daar...valt echt geen pijl op te trekken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 19:54:
hier een vraag: hoe lang werkt ayahuasca, en hoe lang duurt het voor dat het begint te werken

Het psychedelische effect duurt ongeveer 4 uur. En na iname kan het tussen de 5 minuten en 2 uur duren voor het begint te werken geloof ik.
Bepaalde shamanen beweren dat het wel 3 maanden werkt (in de zin van wat het met je doet op langere termijn). Maar onthoud; het ritueel is heel erg belangrijk!
Waarschuw beheerder
Exract waarvan dan?

het gaat toch over dmt? ;)

moewhahahah, sorry?? Dit is echt de opmerking van de week hahaha lol!!

Hoe komt daar in godsnaam bij man??

DMT komt idd voor in Paddo's ja. Maar het is geen 5-MeO-DMT of N,N-DMT zoals bij Ayahuasca. Ik weet ff niet meer precies wat de scheikundige verbinding ook alweer precies.

nietzo denigrerend he wijsneus

ayahuasca is een mix van dmt en een mao remmer
en antidepressiva is een mao remmer
en oraal opgenomen dmt wordt pas actief icm met een mao remmer.
Daarom tripje ook harder alsje vantevoren die rotzooi slikt endan aan de shrooms gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Likje M. op dinsdag 6 december 2005 om 21:33:
nietzo denigrerend he wijsneus

Ja t stond echt ff een beetje stom, want dacht dat je bedoelde een MAO remmer met een anti depressieva. Maargoed het lijkt me ook wat vaag om als je ayahuasca gaat nemen van te voren ipv een mao remmer maar een anti depressieva te nemen.. :s Ze waarschuwen ook altijd nadrukkelijk Anti-depressieve in combi met ay. levensgevaarlijk is(maar das meestal omdat de ay. die je krijgt bij een ritueel al voorzien is van de mao remmende plant). Misschien met paddo's een ander geval...geen idee...

Je kan beter chocolade eten ofzo van te voren of ff een kruid kopen bij de smartshop wat mao-remmend is..

En noem me geen wijsneus, er stonden smiley's achter ---> :P
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 21:40:
Je kan beter chocolade eten ofzo van te voren of ff een kruid kopen bij de smartshop wat mao-remmend is..

het werkt wel een stuk beter dan chocola :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je t wel eens geprobeerd?
Waarschuw beheerder
nee maar van horen zeggen moet het echt een stuk heftiger zijn
en me shrooms vreet ik altijd met chocola weg:flower:
anders krijg ik ze echt niet weg hoor,
zelfs niet gedroogd

Waarschuw beheerder
donateur
Ow ok... Maargoed, als je een sterkere MAO remmer wil hebben kun je denk ik beter Syrian reu of peganum harmale kopen ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Likje M. op woensdag 7 december 2005 om 12:48:
nee maar van horen zeggen moet het echt een stuk heftiger zijn
en me shrooms vreet ik altijd met chocola weg
anders krijg ik ze echt niet weg hoor,

Thee of soep maken, is sowieso een aanrader voor de werking én voor de smaak.

Dat filmpje is na 2 dagen pas op de helft :( Download snelheid op het moment 1kb/s :o

Geduld is een schone zaak :yes: Maar ik ben erg benieuwd.

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus!! :o Das echt heel erg traag!!!! :(

Maarja geduld wordt beloond :P

Waarschuw beheerder
Ik heb het boek wat je aanraadde trouwens uit, mooi boek om te lezen :yes: Wil het nu écht graag doen

misschien handig om het boven in je eerste bericht van dit topic te zetten, voor de mensen die serieus Ayahuasca willen gaan proberen.

Ayahuasca: Een kritiek van psychedelische rede - Govert Derix
Waarschuw beheerder
En ow ja; dat LSD in verhouding het sterkste tripmiddel is klopt volgens mij wel ja. Maar of het ook het middel is waar de sterkste trip mee te bereiken is vraag ik me af...volgens mij is doornappel velen malen heftiger

lsd valt helemaal niet met doornappel te veregelijken (ook van horen zeggen ;P)

Aan een doornappeltrip is helemaal niks leuk, geen vette kleurtjes of vervormingen, meer een soort psychotische staat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Likje M. op woensdag 7 december 2005 om 19:12:
lsd valt helemaal niet met doornappel te veregelijken

Het gaat sowieso niet om de sterkte van de trip, maar om het feit dat je van 100ug LSD sterker gaat trippen dan van bv 100ug Doornappel, denk ik.
Waarschuw beheerder
ahzo ja
niks gezegd:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:38:
k heb het boek wat je aanraadde trouwens uit, mooi boek om te lezen :yes: Wil het nu écht graag doen

misschien handig om het boven in je eerste bericht van dit topic te zetten, voor de mensen die serieus Ayahuasca willen gaan proberen.

Ayahuasca: Een kritiek van psychedelische rede - Govert Derix

Ja mooi boek he. :jaja:
Wel handig indd om eerst zo'n boek te lezen om er meer over te weten te komen en om te begrijopen wat de achtergrond en de hele zooi er omheen inhoudt enzo. (Y)
Ik kan helaas m'n begintekst niet meer aanpassen..

Uitspraak van Likje M. op woensdag 7 december 2005 om 19:12:
lsd valt helemaal niet met doornappel te veregelijken (ook van horen zeggen ;P)

Aan een doornappeltrip is helemaal niks leuk, geen vette kleurtjes of vervormingen, meer een soort psychotische staat

Gheheh, ik deenk idd dat het niet echt met elkaar te vergelijken is nee. ;)
Doornappel schijnt nogal te vergelijken te zijn met een delerium :|

Waarschuw beheerder
ronnie.... mooie drugshond! :9
Waarschuw beheerder
ik heb bovenstaande niet allemaal gelezen maar heeft iemand hier al de ayahuasca van azariuz geprobeerd?

(trouwens mooi filmpje psycho in je openingspost)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 8 december 2005 om 18:10:
ik heb bovenstaande niet allemaal gelezen maar heeft iemand hier al de ayahuasca van azariuz geprobeerd?

(trouwens mooi filmpje psycho in je openingspost)

Ja, niet lekker:P

Waarschuw beheerder
DMT roken met een base pijp werkt beter maar dan is de trip xtrm intens. oook is de trip dan bij iedereen ongeveer t zelfde, zwaar vaag is dat. Zal ff zoeken waar ik t vandaan had.

Is trouwens wel syntetische DTM waar ik t over heb.

*edit*
heb t gevonde.

DMT (Di-Methyl-Tryptamine)

Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Nederland zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng. Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

Veel Amerikaanse psychonauten gebruiken regelmatig DMT, bijvoorbeeld eens in de maand. De werking lijkt niet te verminderen, integendeel; je raakt vertrouwder met de machine-elfen en komt ook in andere werelden terecht. Maar elke trip moet verwerkt worden. Pas als de laatste trip geen rol meer speelt in je gedachtenleven, ben je klaar voor een nieuwe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dierenees op donderdag 8 december 2005 om 18:26:
Ja, niet lekker:P

Serieus?

Is de Ayahuasca van www.azarius.nl niet aan te raden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 20:43:
Serieus?

Hehe, het was niet te zuipen nee, maar ik kon het jammergenoeg niet binnenhouden:)!

Kan je dus ook niet echte ervaringen vertellen!

Wel stom na ongeveer 12 uur koken:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 20:15:
DMT roken met een base pijp werkt beter maar dan is de trip xtrm intens. oook is de trip dan bij iedereen ongeveer t zelfde, zwaar vaag is dat. Zal ff zoeken waar ik t vandaan had.

Is trouwens wel syntetische DTM waar ik t over heb.

Klopt. En eigenlijk is dat helemaal niet zo vaag dat voor iedereen die trip vrijwel hetzelfde is. Het is alleen vaag voor mensen hier in deze maatschappij omdat men hier niets meer weet van de dingen die zich tussen hemel en aarde afspelen. Men gelooft hier tegenwoordig nog maar één ding, en dat is wat de wetenschap verteld. :/
DMT staat bij oer-oude beschavingen al duizenden jaren bekend als de sleutel naar andere dimensies. Trippen is niet alleen maar dat je zintuigen op tilt slaan en dat je dingen anders gaan zien en dat je gaat hallucineren. Zeker bij iets als DMT is dit niet het geval.
De verhalen van de DMT trip zijn vrijwel allemaal identiek aan elkaar ja. Dat zegt een hoop lijkt mij.
DMT is de sleutel naar de spiritworld. ;)

Ook is dit een lichaamseigenstof dat naar alle waarschijnlijkheid bij een bijna dood ervaring word aangemaakt door het lichaam.
Lees dit maar eens:

http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/DMT.htm

DMT is echt buitengewoon interessant! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:41:
DMT is echt buitengewoon interessant

Dat is een ding dat vast staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dierenees op donderdag 8 december 2005 om 21:29:
Hehe, het was niet te zuipen nee, maar ik kon het jammergenoeg niet binnenhouden:)!

Jamaar heeft dat wat met Azarius te maken dan? Ayahuasca is geen party-drankje nee :P

Volgens mij heeft niemand "lekkere" ayahuasca :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:00:
Ow ok... Maargoed, als je een sterkere MAO remmer wil hebben kun je denk ik beter Syrian reu of peganum harmale kopen ofzo...

Dat is hetzelfde. Chocolade is in tegenstelling tot wat hierboven staat, geen MAO remmer. Het juist iets dat je zou moeten mijden in combinatie met MAO remmers.

Hierboven lees ik ook dat iemand de Ay. niet binnen heeft kunnen houden. Dat is niet echt vreemd, ik ken zelf eigenlijk meer een persoon die hem 1x heeft binnengehouden. Zelf ga ik meestal ook flink uit de nek in het begin van de trip. Hoort er allemaal bij en is niet eens echt vervelend te noemen. Het helpt wel om de dag waarop je de drank neemt, te vasten.

...en de smaak van ayahuasca...ja...die is best vies ja.

Waarschuw beheerder
:respect:

kan niet wachten tot ie klaar is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doelde er meer op of de kwaliteit goed was van de ayahuasca van azariuz,als iemand hier t geprobeerd heeft hoor ik graag je bevindingen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:06:
Zoals Psycho al verwoorde; het is GEEN partydrug en gebruik het aub met waardigheid en respect voor het product.

snap ik, ik heb vrij regelmatig paddo's gedaan, maar nog geen andere psychedelica, ik wel benieuwd naar andere middelen. En ik doe liever iets natuurlijks als iets chemisch dus misschien is dit wel een beter idee dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:55:

nou ik voelde daar dus bijna niets van en wat ik voelde was na een kwartier weg, terwijl ik wel precies had gedaan zoals het volgens de smartshop moet. Dus in donkere kamer op een lege maag enz.

Waarschuw beheerder
pff 35% pas schiet niet echt hard op

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van francois123 op vrijdag 9 december 2005 om 12:07:
Dat is hetzelfde.

Nee hoor, zijn 2 verschillende MAO remmers. :P De ene is syrische wijnkruid en de andere uuhm... iets anders dan syrische wijnkruid.. :P

Ennuh ow jah; Ayahuasca is idd echt niet te zuipen. :dood: Maargoed, dat houdt het lekker ontoegankelijk.
Waarschuw beheerder
wel hoor, leest u maar raak :P

http://azarius.nl/product1_2_4_peganum_harmala.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 11:50:
Jamaar heeft dat wat met Azarius te maken dan?

Trojan.EXE vroeg of iemand ervaring had met de ayahusca van Azarius;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 11:50:
Ayahuasca is geen party-drankje nee

Volgens mij heeft niemand "lekkere" ayahuasca

Dat spreekt voor zich lijkt me, ik heb jammergenoeg een erg zwakke maag:)

Uitspraak van sjek op vrijdag 9 december 2005 om 14:32:

nou ik voelde daar dus bijna niets van en wat ik voelde was na een kwartier weg, terwijl ik wel precies had gedaan zoals het volgens de smartshop moet. Dus in donkere kamer op een lege maag enz.

Salvinorin A is het sterkste tripmiddel wat er in de natuur te vinden is ja (je hebt maar zeer weinig nodig, we praten dan over een paar ug).
Toch lijkt mij dat DMT wat 'dieper' en spiritueler is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar kotsen ga je zowiezo wel van AQyahuasca hoor.
Maargoed, tis uiteraard niet de bedoeling het GELIJK weer uit te kotsen...
Volgende keer geen nipjes nemen maar gewoon verstand op nul en in één keer achterover. (Y)
Waarschuw beheerder
Dan ga ik alsnog gelijk over m'n nek denk ik, maar toch zal het nog wel een keer voorkomen dat ik het wil proberen!

Eerst maar eens 5-MEO proberen denk ik:)

Btw, nog bedankt voor die link(Y)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Have a nice trip. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:18:
Volgende keer geen nipjes nemen maar gewoon verstand op nul en in één keer achterover

En adem inhouden :bier:
Waarschuw beheerder
Zeer interresant topic. De documentaire staat in de download. Ayahuasca kan wel eens de sleutel zijn naar andere werelden als ik de informatie er zo over lees. Top dit!
Goed topic man!
Ik kom hier zeker nog even op terug!
Waarschuw beheerder
Pfff tegen de tijd dat ik dit hele topic gelezen heb is die docu al binnen joh
hij downd m wel vet sloom mgoed, ik heb de tijd :)
Erg interessant dit!
Waarschuw beheerder
Bij mij is die die nog steeds aan het download, maar ik vertrouw de heer Psycho Forze er wel op dat die de moeite waard is (Y) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 17:22:
En adem inhouden :bier:

Dat ook zeker ja! :d
Uitspraak van Barry op vrijdag 30 december 2005 om 03:48:
Ayahuasca kan wel eens de sleutel zijn naar andere werelden

:jaja: Daar ben ik ook van overtuigd ja. .

Uitspraak van TraumaTizer // op vrijdag 30 december 2005 om 13:41:
Pfff tegen de tijd dat ik dit hele topic gelezen heb is die docu al binnen joh
hij downd m wel vet sloom mgoed, ik heb de tijd :)
Erg interessant dit!

Isiie al binnen? :cheer:.

Uitspraak van Barry op vrijdag 30 december 2005 om 14:12:
maar ik vertrouw de heer Psycho Forze er wel op dat die de moeite waard is (Y)

En terecht. :d
Waarschuw beheerder
Zeer interresant documentaire ja. Lijkt me leuk om ook eens naar zo'n gebied te reizen om zo'n ceremonie mee te maken. :)

Waarschuw beheerder
donateur
heheh ja dat staat bij mij ook in de planning.. ;)
Waarschuw beheerder
En al ergens verkrijgbaar?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat?

Waarschuw beheerder
Ey maar als je ongeveer een half buisje of waar t maar inzit drinkt...is je trip dan nog wel net zo intens?

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er gewoon een bekertje van drinken. Het is een drankje. Je moet het ook niet echt als drugs zien eigenlijk, vind ik persoonlijk. Maargoed... Neem gewoon de aanbevolen dosis. Das altijd wel save...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:10:
Je moet er gewoon een bekertje van drinken. Het is een drankje. Je moet het ook niet echt als drugs zien eigenlijk, vind ik persoonlijk. Maargoed... Neem gewoon de aanbevolen dosis. Das altijd wel save...

en ben ik dan 4 uur lang van de wereld zoals in dat ene filmpje? http://webzone.k3.mah.se/kit01051/flashback.html

Is dat wel save? Heb nog niet eerder getript namelijk...maar lijkt me wel enorm leuk en interessant!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, als je nog nooit getript hebt zou ik niet gelijk voor het meest intense middel dat er is gaan nee.. ;)
Probeer eerst eens Paddo's of Salvia Divinorum. Ook prachtig spul!! :)

Waarschuw beheerder
ben em aan het downloaden.. mn nieuwschierigheid rijst de pan uit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:34:
Hmmm, als je nog nooit getript hebt zou ik niet gelijk voor het meest intense middel dat er is gaan nee..
Probeer eerst eens Paddo's of Salvia Divinorum. Ook prachtig spul!!

Ga vrijdagochtend paddo's eten als t allemaal doorgaat :) Eerst maar eens kijken of dat dan bevalt haha. Heb nog maar 1x verder geweest als blowen dat was explosion:respect:

Maar verder als paddo's ofzo hoef ik ookniet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 21:46:
Maar verder als paddo's ofzo hoef ik ookniet...

We zullen zien ;)

Waarschuw beheerder
sommige van die visuals waar ze het over hebben heb ik gehad in een lsd trip die geometrische dingen.. ze draaiden ook en in verschillende kleuren

Waarschuw beheerder
nou kheb dus vanmiddag mexicaanse gehaald...maar 't zij wel gedroogde...heb iets van 5 á 6 gram gedroogde is dat wel genoeg? voor 2 personen? Allebei 1ste keer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:33:
5 á 6 gram

Ja hoor. 3 gram is één portie. Dus voor de eerste keer echt wel genoeg. :)
Eventueel zou je nog een reep chocola mee kunnen nemen. Dat heeft een licht MAO-remmend effect. Waardoor dus je lichaam iets minder van de werkzame sotf afbreekt, en het effect dus uiteindelijk nog iets sterker word. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:36:
Ja hoor. 3 gram is één portie. Dus voor de eerste keer echt wel genoeg.
Eventueel zou je nog een reep chocola mee kunnen nemen. Dat heeft een licht MAO-remmend effect. Waardoor dus je lichaam iets minder van de werkzame sotf afbreekt, en het effect dus uiteindelijk nog iets sterker word.

whahahaha jah maar ik ga ervanuit dat het zo al iets van 6 uur duurt maximaal wil graag met etenstijd weer een beetje normaal overkomen namelijk niet dat ik de doperwten van me ouders tijdens het eten door het huis zie vliegen ofzo

Waarschuw beheerder
dat zal wel mee vallen denk ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, met chocola gebeurt er niet zo krankzinnig veel meer dan zonder hoor.. :P Tis alleen erg lekker om te eten tijden een trip en zo beetje het enige waar je niet nuchter van word maar juist waziger :woopwoop:
Waarschuw beheerder
interessant, ben erg benieuwd naar dit spulletje
Waarschuw beheerder
Indd Ayahuasca is een zeer boeiend middel..maar niet zo 1,2,3 aan te komen..en ook geen middel om 123 te nemen maar desondanks....zeer interresant......dus ooit..n letterlijk tripje naar en het liefst in de amazone nemen...

Heb wel begrepen dat het in het lijstje staat van BNN progamma Slikken en spuiten...ben benieuwd hoe Filemon er dan op gaat reageren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prins op woensdag 29 maart 2006 om 19:45:
Indd Ayahuasca is een zeer boeiend middel..maar niet zo 1,2,3 aan te komen..en ook geen middel om 123 te nemen maar desondanks

elke zichzelf respecterende smartshop verkoopt dit middel hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
dat zal wel mee vallen denk ik

Nouuuuwww...heb ze dus gister gegeten...te vaag!!!

Was eigelijk een beetje eng, liep met een maat van me door het bos ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Ging half bad half goed...elke keer maar denken van komt door de paddo's beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. We besloten naar huis toe te lopen rond een uur of ??? 8 ??? denkik...geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken hij heeft nog geprobeert te draaien maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip al niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.

Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!! :vaag: :vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
Hebben mensen ervaring met zowel Psychotria Viridis als Mimosa Hostilis?
En zo ja, kan die gene mij dan even vertellen welke het minst goor was:P?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op maandag 1 mei 2006 om 11:40:
Psychotria Viridis

:jaja:

Heel goor. Lekkere ayahuasca bestaat niet.. :P
Tenzij Pickwick zich er in de toekomst misschien eens mee gaat bemoeien.. :vaag:
Waarschuw beheerder
Hehe... Ik weet het:P

Maar Psychotria is dus het 'minst' goor?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen idee. Heb nog geen andere soorten op...

Maar ik kón het binnen houden en het viel nog relatief mee opzich...
Waarschuw beheerder
Rietgras is niet echt aan te raden (5-HO-DMT) en die stukken hout van de Mimosa was ook niet echt lekker ofzo!

Ik ga denk ik dan maar een mooie bulk Chakruna halen.. Maar iig bedankt!

Waarschuw beheerder
donateur
Chakruna? Wat is dat?:$

Maaruh...rietgras heb ik ook nog verder niet geprobeerd. Jij wel? Hoezo afrader?

Maargoed, tis allemaal niet echt lekker, nee. Maar das een kwestie van ff doorbijten (slikken). Maar kan me wel voorstellen dat jij, na die keer dat je t niet kon binnenhouden, gelijk geen vertrouwen er meer in hebt. Volgende keer moet je gewoon niet proeven, maar verstand op nul en zuipen:P
Waarschuw beheerder
Net dat filmpje gekeken. Ook zonder "pro" DMT te zijn is duidelijk dat het gewoon oneerlijk is.. Lijkt me wel intressant spul trouwens, maar denk niet dat ik momenteel "ver" genoeg ben om het te nemen. Zijn nog genoeg dingetjes die ik eerst moet leren :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 16:54:
maar verstand op nul en zuipen

Is het erger dan GHB?

Moeilijk te vergelijken, maar toch...
Waarschuw beheerder
Chakruna? Wat is dat?:$

Andere benaming voor Psychotria Viridis:)

Maaruh...rietgras heb ik ook nog verder niet geprobeerd. Jij wel? Hoezo afrader?

Ik ook niet, maar daar zit 5-HO-DMT, en dat spulletje is toxisch, ga je van kotsen en word je strontmisselijk van. Zit ook in Yopo zaden!

Maargoed, tis allemaal niet echt lekker, nee. Maar das een kwestie van ff doorbijten (slikken). Maar kan me wel voorstellen dat jij, na die keer dat je t niet kon binnenhouden, gelijk geen vertrouwen er meer in hebt. Volgende keer moet je gewoon niet proeven, maar verstand op nul en zuipen

Geloof me, het gaat er zeker nog een keer van komen:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:54:
Is het erger dan GHB?

Moeilijk te vergelijken, maar toch...

Hahahaha, GHB is een delicatesse vergeleken Ayahuasca. ;P

Uitspraak van Dierenees op donderdag 11 mei 2006 om 18:12:
Andere benaming voor Psychotria Viridis

Ow ok...

Ik ook niet, maar daar zit 5-HO-DMT, en dat spulletje is toxisch, ga je van kotsen en word je strontmisselijk van. Zit ook in Yopo zaden!

Hmmm das minder dan...

Geloof me, het gaat er zeker nog een keer van komen

Cool :jaja:! Ben benieuwd naar je ervaring dan. Weer op eigen houtje of onder begeleiding van een ritueel?

Trouwens...ik ben nu het boek "De Gewijde Reis" aan het lezen, of eigenlijk al bijna uit, en dat boek gaat ook over Ayahuasca en Paddo's...de schijver van het boek noemt de dimensie[s] waarin je dan terecht kunt komen "De Gewijde Dimensie" waarnaar het boek dus ook vernoemd is. Echt een "must read" voor de mensen die dit middel willen gaan nemen. Het is echt een ongelooflijk goed boek, en echt het lekkerste boek dat ik tot nu toe gelezen heb. Zeker aan dikke aanrader!
En dan heb ik nog een aanrader voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat je te wachten kan staan wanneer je "De Gewijde Dimensie" betreedt, de film; Blueberry (van Mel Gibson)!!!! Deze film beveeld Lars Faber(schrijver van "De Gewijde Reis") ook aan daarvoor!
Ik zelf heb de film een paar weken terug gezien(voor ik dus die aanbeveling in het boek tegenkwam, hehe:)) en hij is echt fantastisch! Heel erg mooie effecten en zeer mooi verhaal! (Y)
Zeker de moeite waard om ff te gaan huren. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:16:
Zeker de moeite waard om ff te gaan huren

Idd, binnenkort nog een keer kijken tijdens een trip.

Vette film, vet geluid ook

Hahahaha, GHB is een delicatesse vergeleken Ayahuasca

:$ Ik krijg daar al kokhalsneigingen van...

Maar ja, deze zomer toch zo'n ritueel plannen met 2 maten samen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 23:28:
Ik krijg daar al kokhalsneigingen van...

Hehehe... ja GHB is ook echt heel erg smerig, bah!!

Maar ayahuasca is er niet mee te vergelijken...

Maargoed, verstand op nul en vooral niet proeven:P
Waarschuw beheerder
Cool ! Ben benieuwd naar je ervaring dan. Weer op eigen houtje of onder begeleiding van een ritueel?

Ik zit niet graag onder een grote groep mensen zoals een Santa-Daime bijeenkomst(dat bedoelde je toch:P?)..

Doe het denk ik gewoon met een klein groepje, das gewoon heel relaxed!

En ik zal nog eens voor die film kijken, heb er al eerder over gehoord(Y)!