Partyflock

Forumonderwerp · 831960

Waarschuw beheerder
donateur
Hier een documentaire over het middel Ayahuasca. Ayahuasca is een drankje wat gemaakt wordt van verschillende plantensoorten die afkomstig zijn uit de tropische regenwouden van Zuid-Amerika. Dit middel word daar al eeuwen door inheemse bevolkingsgroepen en shamanen gebruikt voor inzichten, (toekomst)visoenen, transformaties, astrale reizen en voor spirituele ontwikkeling. De werkzame stof hiervan is DMT.
Het neemt je mee naar de diepste gronden van jezelf en kan je vele inzichten geven over jezelf, de mensen om je heen, over de natuur en veel meer. Dit is dan ook niet zozeer een middel om zomaar even voor de lol te gaan gebruiken. Hier moet je echt van willen leren; hiermee ga je in de diepte; het is een spiritueel gebeuren. Een trip hiervan kan hard, pijnlijk maar zeer leerzaam zijn!:) Ook kan dit hele mooie ervaringen geven natuurlijk; ayahuasca heeft vele kanten!
Dit psychedelicum is velen malen intenser dan LSD. DMT is naar alle waarschijnlijkheid het sterkste psychedelicum op aarde.

Voor meer en uitgebreidere info over ayahuasca; http://www.ayahuasca.nl/

Deze documentaire duurt ongeveer 52 minuten en laat zien waarvoor dit middel bedoeld is en laat een stukje zien van de geschiedenis hiervoor. Ook kun je zien hoe de autoriteiten in Zuid-Amerika het gebruik hiervan tegenwerken en kun je zien hoe zij het leven van de inheemse bevolking daar proberen zuur te maken onder het mom van de welbekende "war on drugs" in de naam van Amerika.
Wie nog in de veronderstelling was dat dit alles uit liefdadigheid voortkomt en denkt dat de autoriteiten het beste met de mensheid voor heeft, gaat hier de keerzijde met eigen ogen zien. Zelf heb ik me echt heel erg kwaad lopen maken bij het zien hiervan! Een middel als dit MAG NIET VERBODEN WORDEN!!!!!!
Dit schaadt op geen enkele manier de volksgezondheid, integendeel zelfs; het verlengd de levensduur, verhelpt drugsverslavingen, werkt zeer anti-depressief, en maakt mensen vele malen meer zelfbewust. Dit is tegenstelling met met het overal legaal verkrijgbare middel: Alcohol & Natuurlijk niet te vergeten: Tabak!(medicijnen van de dokter niet meegerekend)

Download eerst dit programma om de film mee te kunnen kijken:

http://www.bittorrent.com/dl/BitTorrent-4.2.0.exe

En dan de documentaire genaamd: Documentary - Shamans of the amazone - DMT Ayahuasca Mckenna

http://www.mininova.org/get/147196

Het downloaden gaat niet bepaald snel(zo'n 4 tot 6 uur schat ik... ook afhankelijk van je downloadsnelheid uiteraard!), maar uw geduld zal beloond worden met het boek: DMT -The Spirit molecule. :)

Ik hoop hiermee mensen een andere kijk op trippen te kunnen geven. En ik hoop hier mensen meer mee bewust te kunnen maken.

Ik hoop dat dit aan PF besteed is en dat mensen gaan nadenken. Zo niet, dan is het topic zo weer dicht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er gewoon een bekertje van drinken. Het is een drankje. Je moet het ook niet echt als drugs zien eigenlijk, vind ik persoonlijk. Maargoed... Neem gewoon de aanbevolen dosis. Das altijd wel save...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:10:
Je moet er gewoon een bekertje van drinken. Het is een drankje. Je moet het ook niet echt als drugs zien eigenlijk, vind ik persoonlijk. Maargoed... Neem gewoon de aanbevolen dosis. Das altijd wel save...

en ben ik dan 4 uur lang van de wereld zoals in dat ene filmpje? http://webzone.k3.mah.se/kit01051/flashback.html

Is dat wel save? Heb nog niet eerder getript namelijk...maar lijkt me wel enorm leuk en interessant!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, als je nog nooit getript hebt zou ik niet gelijk voor het meest intense middel dat er is gaan nee.. ;)
Probeer eerst eens Paddo's of Salvia Divinorum. Ook prachtig spul!! :)

Waarschuw beheerder
ben em aan het downloaden.. mn nieuwschierigheid rijst de pan uit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:34:
Hmmm, als je nog nooit getript hebt zou ik niet gelijk voor het meest intense middel dat er is gaan nee..
Probeer eerst eens Paddo's of Salvia Divinorum. Ook prachtig spul!!

Ga vrijdagochtend paddo's eten als t allemaal doorgaat :) Eerst maar eens kijken of dat dan bevalt haha. Heb nog maar 1x verder geweest als blowen dat was explosion:respect:

Maar verder als paddo's ofzo hoef ik ookniet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 21:46:
Maar verder als paddo's ofzo hoef ik ookniet...

We zullen zien ;)

Waarschuw beheerder
sommige van die visuals waar ze het over hebben heb ik gehad in een lsd trip die geometrische dingen.. ze draaiden ook en in verschillende kleuren

Waarschuw beheerder
nou kheb dus vanmiddag mexicaanse gehaald...maar 't zij wel gedroogde...heb iets van 5 á 6 gram gedroogde is dat wel genoeg? voor 2 personen? Allebei 1ste keer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:33:
5 á 6 gram

Ja hoor. 3 gram is één portie. Dus voor de eerste keer echt wel genoeg. :)
Eventueel zou je nog een reep chocola mee kunnen nemen. Dat heeft een licht MAO-remmend effect. Waardoor dus je lichaam iets minder van de werkzame sotf afbreekt, en het effect dus uiteindelijk nog iets sterker word. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:36:
Ja hoor. 3 gram is één portie. Dus voor de eerste keer echt wel genoeg.
Eventueel zou je nog een reep chocola mee kunnen nemen. Dat heeft een licht MAO-remmend effect. Waardoor dus je lichaam iets minder van de werkzame sotf afbreekt, en het effect dus uiteindelijk nog iets sterker word.

whahahaha jah maar ik ga ervanuit dat het zo al iets van 6 uur duurt maximaal wil graag met etenstijd weer een beetje normaal overkomen namelijk niet dat ik de doperwten van me ouders tijdens het eten door het huis zie vliegen ofzo

Waarschuw beheerder
dat zal wel mee vallen denk ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, met chocola gebeurt er niet zo krankzinnig veel meer dan zonder hoor.. :P Tis alleen erg lekker om te eten tijden een trip en zo beetje het enige waar je niet nuchter van word maar juist waziger :woopwoop:
Waarschuw beheerder
interessant, ben erg benieuwd naar dit spulletje
Waarschuw beheerder
Indd Ayahuasca is een zeer boeiend middel..maar niet zo 1,2,3 aan te komen..en ook geen middel om 123 te nemen maar desondanks....zeer interresant......dus ooit..n letterlijk tripje naar en het liefst in de amazone nemen...

Heb wel begrepen dat het in het lijstje staat van BNN progamma Slikken en spuiten...ben benieuwd hoe Filemon er dan op gaat reageren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prins op woensdag 29 maart 2006 om 19:45:
Indd Ayahuasca is een zeer boeiend middel..maar niet zo 1,2,3 aan te komen..en ook geen middel om 123 te nemen maar desondanks

elke zichzelf respecterende smartshop verkoopt dit middel hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
dat zal wel mee vallen denk ik

Nouuuuwww...heb ze dus gister gegeten...te vaag!!!

Was eigelijk een beetje eng, liep met een maat van me door het bos ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Ging half bad half goed...elke keer maar denken van komt door de paddo's beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. We besloten naar huis toe te lopen rond een uur of ??? 8 ??? denkik...geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken hij heeft nog geprobeert te draaien maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip al niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.

Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!! :vaag: :vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
Hebben mensen ervaring met zowel Psychotria Viridis als Mimosa Hostilis?
En zo ja, kan die gene mij dan even vertellen welke het minst goor was:P?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op maandag 1 mei 2006 om 11:40:
Psychotria Viridis

:jaja:

Heel goor. Lekkere ayahuasca bestaat niet.. :P
Tenzij Pickwick zich er in de toekomst misschien eens mee gaat bemoeien.. :vaag:
Waarschuw beheerder
Hehe... Ik weet het:P

Maar Psychotria is dus het 'minst' goor?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen idee. Heb nog geen andere soorten op...

Maar ik kón het binnen houden en het viel nog relatief mee opzich...
Waarschuw beheerder
Rietgras is niet echt aan te raden (5-HO-DMT) en die stukken hout van de Mimosa was ook niet echt lekker ofzo!

Ik ga denk ik dan maar een mooie bulk Chakruna halen.. Maar iig bedankt!

Waarschuw beheerder
donateur
Chakruna? Wat is dat?:$

Maaruh...rietgras heb ik ook nog verder niet geprobeerd. Jij wel? Hoezo afrader?

Maargoed, tis allemaal niet echt lekker, nee. Maar das een kwestie van ff doorbijten (slikken). Maar kan me wel voorstellen dat jij, na die keer dat je t niet kon binnenhouden, gelijk geen vertrouwen er meer in hebt. Volgende keer moet je gewoon niet proeven, maar verstand op nul en zuipen:P
Waarschuw beheerder
Net dat filmpje gekeken. Ook zonder "pro" DMT te zijn is duidelijk dat het gewoon oneerlijk is.. Lijkt me wel intressant spul trouwens, maar denk niet dat ik momenteel "ver" genoeg ben om het te nemen. Zijn nog genoeg dingetjes die ik eerst moet leren :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 16:54:
maar verstand op nul en zuipen

Is het erger dan GHB?

Moeilijk te vergelijken, maar toch...
Waarschuw beheerder
Chakruna? Wat is dat?:$

Andere benaming voor Psychotria Viridis:)

Maaruh...rietgras heb ik ook nog verder niet geprobeerd. Jij wel? Hoezo afrader?

Ik ook niet, maar daar zit 5-HO-DMT, en dat spulletje is toxisch, ga je van kotsen en word je strontmisselijk van. Zit ook in Yopo zaden!

Maargoed, tis allemaal niet echt lekker, nee. Maar das een kwestie van ff doorbijten (slikken). Maar kan me wel voorstellen dat jij, na die keer dat je t niet kon binnenhouden, gelijk geen vertrouwen er meer in hebt. Volgende keer moet je gewoon niet proeven, maar verstand op nul en zuipen

Geloof me, het gaat er zeker nog een keer van komen:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:54:
Is het erger dan GHB?

Moeilijk te vergelijken, maar toch...

Hahahaha, GHB is een delicatesse vergeleken Ayahuasca. ;P

Uitspraak van Dierenees op donderdag 11 mei 2006 om 18:12:
Andere benaming voor Psychotria Viridis

Ow ok...

Ik ook niet, maar daar zit 5-HO-DMT, en dat spulletje is toxisch, ga je van kotsen en word je strontmisselijk van. Zit ook in Yopo zaden!

Hmmm das minder dan...

Geloof me, het gaat er zeker nog een keer van komen

Cool :jaja:! Ben benieuwd naar je ervaring dan. Weer op eigen houtje of onder begeleiding van een ritueel?

Trouwens...ik ben nu het boek "De Gewijde Reis" aan het lezen, of eigenlijk al bijna uit, en dat boek gaat ook over Ayahuasca en Paddo's...de schijver van het boek noemt de dimensie[s] waarin je dan terecht kunt komen "De Gewijde Dimensie" waarnaar het boek dus ook vernoemd is. Echt een "must read" voor de mensen die dit middel willen gaan nemen. Het is echt een ongelooflijk goed boek, en echt het lekkerste boek dat ik tot nu toe gelezen heb. Zeker aan dikke aanrader!
En dan heb ik nog een aanrader voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat je te wachten kan staan wanneer je "De Gewijde Dimensie" betreedt, de film; Blueberry (van Mel Gibson)!!!! Deze film beveeld Lars Faber(schrijver van "De Gewijde Reis") ook aan daarvoor!
Ik zelf heb de film een paar weken terug gezien(voor ik dus die aanbeveling in het boek tegenkwam, hehe:)) en hij is echt fantastisch! Heel erg mooie effecten en zeer mooi verhaal! (Y)
Zeker de moeite waard om ff te gaan huren. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:16:
Zeker de moeite waard om ff te gaan huren

Idd, binnenkort nog een keer kijken tijdens een trip.

Vette film, vet geluid ook

Hahahaha, GHB is een delicatesse vergeleken Ayahuasca

:$ Ik krijg daar al kokhalsneigingen van...

Maar ja, deze zomer toch zo'n ritueel plannen met 2 maten samen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 23:28:
Ik krijg daar al kokhalsneigingen van...

Hehehe... ja GHB is ook echt heel erg smerig, bah!!

Maar ayahuasca is er niet mee te vergelijken...

Maargoed, verstand op nul en vooral niet proeven:P
Waarschuw beheerder
Cool ! Ben benieuwd naar je ervaring dan. Weer op eigen houtje of onder begeleiding van een ritueel?

Ik zit niet graag onder een grote groep mensen zoals een Santa-Daime bijeenkomst(dat bedoelde je toch:P?)..

Doe het denk ik gewoon met een klein groepje, das gewoon heel relaxed!

En ik zal nog eens voor die film kijken, heb er al eerder over gehoord(Y)!