Waarom laat je je dan gebruiken voor het aanhoren van andermans problemen?? Je geeft zelf aan dat mensen alleen maar met hun problemen naar jou toe komen. Ik citeerde je al eerder.. Maar zie het niet als een aanval, want zo is het niet bedoeld!!!!
met deze woorden creeer je alleen maar meer afstand denk ik.. zeker als je in het dagelijks leven ook zo omgaat hiermee.. maargoed wie ben ik om daar over te oordelen....
doe er mee wat je wil joh! -is goed bedoeld van mijn kant
in jouw ogen laat ik me gebruiken in mijn ogen help ik mensen toch omdat Ik het wel wil en kan doe het zeker niet meer bij iedereen maar als ik kan helpen doe ik het
als we allemaal maar mensen helpen om in ruil ook geholpen te moetten worden zou dat niet goed zijn
maar heb wel geleerd van het feit iemand niet snel al een goed vriend is eerst goed de kat uit de boom kijekn dus idd
het blijkt gewoon dat jij mij niet persoonlijk kent omdat jij conclusies over trekt die niet waar zijn
wat jij ook denkt/vind of wie dan ook van mij jammer dan ik weet wel beter
en snap best dat je iets goed bedoeld thx maar jij bent toch op dat punt gekomen bij vrienden door een paar keer goed op je bek te gaan????????!!!!!!!!!!!!!!
dan moet je ook niet klagen dat mensen alleen maar naar jou toe komen met problemen
I rest my case
Als ze een vriendin krijgen en ze nog steeds tijd voor je hebben.
Je leert pas mensen echt kennen op het moment dat je ze nodig hebt....
Sommige vrienden claimen dat ze je vrienden zijn maar op het moment dat het nodig is zijn ze nergens te bekennen.
Je hebt ook vrienden waarvan je weet dat al zou je midden in de nacht voor de deur staan dat ze je nog zouden helpen. En op zo'n moment weet je wat je aan ze hebt...
als je in nood zit
als het kut met je gaat leer je je echte vrienden kennen
helemaal mee eens
dood en verderf
OF ze blijven je steunen, OF ze laten je in de stront zakken
Zodra het moeilijk wordt lopen veel mensen ineens weg...
lekker makkelijk
En je hebt ook vrienden die claimen dat ze je vrienden zijn en dan vooral op het moment dat ze je nodig hebben! Daar knap ik dus echt op af! Op het moment dat het niet meer gaat om "nodig hebben" maar gewoon om leuke dingen te doen, zijn dat soort types nergens meer te bekennen
En daar heb je uiteraard ook gelijk in! Zulke vrienden heb ik ook nog steeds, het werkt heel erg twee kanten uit en behalve de smart deel ik met die vrienden ook leuke dingen
als je op de rand van de dood zit of je ligt doodziek in ziekenhuis dan leer je mensen pas echt kennnen
Als je een tijdje bij mensen op hun lip zit, met vakantie ofzo. Daar zijn bij mij al twee vriendschappen door kapot gegaan. Je kan je dan aan veel dingen gaan ergeren die je niet ziet als je dagjes en avonden met elkaar omgaat.