| Betreft: | evenement: Dangerous mind xxl, vrijdag 30 december 2005 om 22:00 |
Uitspraak vanmachtig jaloers begin er bijna van te blozensubwoofer henk
op woensdag 7 december 2005 om 18:53:
sinds wanneer begin je te blozen van jaloezie dan? Nou ja, zal wel iets zijn voor subwoofer Henkies ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:56:sinds wanneer begin je te blozen van jaloezie dan? Nou ja, zal wel iets zijn voor subwoofer Henkies ofzo
oo dan is zeker een bril opdoen in het donker wat voor dani
Uitspraak vanoo dan is zeker een bril opdoen in het donker wat voor danisubwoofer henk
op woensdag 7 december 2005 om 19:00:
Mevrouw Dani voor jou.. Een bril opdoen in het donker is gewoon gaaf hoor.. Maar ja, jij weet niet wat dat is natuurlijk.. Nee want je bent gewoon een - kats van de wieze - lompe boer..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:07:Nee want je bent gewoon een - kats van de wieze - lompe boer..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:07:Mevrouw Dani voor jou
nee brillen dragen in het donker is voor kleine kinderen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:07:Een bril opdoen in het donker is gewoon gaaf hoor
als jij hem ook opzet dan
Uitspraak vangeef ik je gelijk insubwoofer henk
op woensdag 7 december 2005 om 19:10:
Gelukkig
Uitspraak vannee brillen dragen in het donker is voor kleine kinderensubwoofer henk
Ooit een klein kind in het donker een bril zien dragen? Nee, ik ook niet
Uitspraak vanals jij hem ook opzet dansubwoofer henk
Bedoel je: als jij hem ook opzet dan of bedoel je: als jij hem opzet ook dan..
Uitspraak van * LayDee D * op woensdag 7 december 2005 om 19:30:zeker weer van de partij!
wordt weer een mooi feessie
Heeeey DaniBanani-tweeeeeej!!
en Henkie.. Kijk ff naar die foto van Rudi Rave-All aka Raffa Ellie.. Mooie bril he? IN HET DONKER!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 12:40:Heeeey DaniBanani-tweeeeeej!!
DaniBanani-eeeeeen
alles goed meis?
Uitspraak van * LayDee D * op donderdag 8 december 2005 om 12:46:DaniBanani-eeeeeen
alles goed meis?
Ja cker.. met jou? Heb je je nog een beetje vermaakt in Zak? Wel late vraag he? tis zowat al weer weekend.. Nou ja, wat ga je dit weekend doen dan haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 12:48:Ja cker.. met jou? Heb je je nog een beetje vermaakt in Zak? Wel late vraag he? tis zowat al weer weekend.. Nou ja, wat ga je dit weekend doen dan haha
nouw vond de muziek in t begin egggt zwaar kut haha...mjah toen begonnen ze lkkr wouden ze naar huis
majaa...dit weekend zou het wel weer zak worden haha zoals gewoonlijk!
en jij?
Uitspraak van * LayDee D * op donderdag 8 december 2005 om 12:50:nouw vond de muziek in t begin egggt zwaar kut haha...mjah toen begonnen ze lkkr wouden ze naar huis
majaa...dit weekend zou het wel weer zak worden haha zoals gewoonlijk!
en jij?
Ja wij kwamen pas om 3 uur ofzo en toen begonnen ze net goed te draaien, want kwam een meisje tegen bij de jassen en ze zei weet je het wel cker? Ze draaien egt klote en daniella enzo gaan ook al bijna naar huis. Muziek klonk ook waardeloos, lopen we net de trap op, vet knallen ineens haha en ik wou helemaal niet naar zak, maar was tog best gezellie
Geen id wat ik dit weekend ga doen.. is kijken wat er te doen is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 12:40:en Henkie.. Kijk ff naar die foto van Rudi Rave-All aka Raffa Ellie.. Mooie bril he? IN HET DONKER!
is stoer he
Uitspraak vanis stoer hesubwoofer henk
op donderdag 8 december 2005 om 14:34:
Begin je het eindelijk te snappen?
I really think you need a XXL Make Over
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:35:Begin je het eindelijk te snappen?
is ook erg moelijk om te snappen
Uitspraak vanis ook erg moelijk om te snappensubwoofer henk
op donderdag 8 december 2005 om 14:43:
Ja wat wil je met jouw IQ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 12:16:Ja wat wil je met jouw IQ?
1 voordeel kan niet erger als de jouwe
Uitspraak van1 voordeel kan niet erger als de jouwesubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 15:26:
eehm jawel.. Look in the mirror
Uitspraak vanlaat me raden dan zie ik een spiegelbeeld van danibananisubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 15:44:
Tja, dan weet je eindelijk hoe het voelt om knap te zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 15:49:Tja, dan weet je eindelijk hoe het voelt om knap te zijn
ik zei spiegelbeeld
Uitspraak vanik zei spiegelbeeldsubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 15:58:
Ja dan zie je mij tog als je in de spiegel keek zei je? jij bent serieus dom
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:04:Ja dan zie je mij tog als je in de spiegel keek zei je? jij bent serieus dom
zal wel aan de omgeving liggen
Uitspraak vanzal wel aan de omgeving liggensubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 16:04:
Haha Sure.. Joh, jouw ouders konden waarschijnlijk nix beters maken.. Hopelijk heb je geen broertjes/zusjes.. We kunnen geen domme mensen gebruiken op de aarde.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:06:Haha Sure.. Joh, jouw ouders konden waarschijnlijk nix beters maken.. Hopelijk heb je geen broertjes/zusjes.. We kunnen geen domme mensen gebruiken op de aarde.
:Oheb jij me niet gemaakt dan
kunnen we geen apart topic maken in onzin en humor vind nogal grappig dit gesprek
Uitspraak vanheb jij me niet gemaakt dansubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 16:15:
kunnen we geen apart topic maken in onzin en humor vind nogal grappig dit gesprek
Zeer spijtig voor jou dat ik je niet gemaakt heb, want waarschijnlijk was je dan knap, neukte je elk weekend en had je een leven.. Alles dus wat je nu niet hebt.
Ik wil niet eens met jou een topic hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:33:Line-up
Darkraver
Mars a.k.a Bad Boyz
Ruthless
Technoboy
Tony
Zany
MC: Villain
goh?!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:18:Zeer spijtig voor jou dat ik je niet gemaakt heb, want waarschijnlijk was je dan knap, neukte je elk weekend en had je een leven.. Alles dus wat je nu niet hebt.
zo zeg het lijkt wel of jij jezelf neukt zo trots ben je
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:18:Ik wil niet eens met jou een topic hebben
ooo nee klopt jij spamt liever een topic van iemand anders vol
Uitspraak vanzo zeg het lijkt wel of jij jezelf neukt zo trots ben jesubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 16:58:
Elke dag! Lekker joh! hahahaha
Uitspraak vanooo nee klopt jij spamt liever een topic van iemand anders volsubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 16:58:
Jup
Uitspraak vanDaniBanani weet je ik hou van jousubwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 17:20:
Weet ik, iedereen houdt van me..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 18:49:Weet ik, iedereen houdt van me..
Uitspraak vanzie je toch *****subwoofer henk
op vrijdag 9 december 2005 om 19:38:
Sorry Sterretjes taal praat ik niet.. Mag het in letters/nederlands/twents, wat jij wil? behalve sterretjes..
Uitspraak van SpongeBob!! op vrijdag 9 december 2005 om 23:30:DaniBanani 't word Champagne!!!! Ckrs haha desnnoods neem ik ut zelf mee..
C ya daaro
Deal!! whaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 20:07:Dudes, danibanaan en henkie, ff nokken man. Gewoon lekker feesten in Lucky dani, en henk viele spass in Dijk dan, maar blijven flamen naar elkaar wordt 't nu niet echt gezelliger van.
Vind je het nie gezellig?
nee dan wordt ik vierkant de grond in getrapt
nee, alleen als jij gemeen doet! haha
Uitspraak vaneindelijk van me ban af nauw waar blijft die opmerkingsubwoofer henk
op vrijdag 16 december 2005 om 13:53:
Was je geband? Whahahahahahahahaha !!!!
En het is NOU waar blijft die opmerking, want nauw is nie wiet..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 15:58:maar wa lekker op zien tied
Hahaa!!
Alleen asse dr in giet!