Tijgerprint is zooooo 1993.
Hoe oud ik was doet er niet toe. JIJ maakt de opmerking dat het zo 1993 is terwijl je toen 7 was.
Volgens Nel Veerkamp niet hoor
dat is een slangen print
Ja dus? Dat maakt toch geen fuck uit hoe oud ik toen was.. het was ten 1e niet letterlijk.. wat ik er mee wilde zeggen is dat het uit was.
En ten 2e.. ookal was het letterlijk dan kan ik deze kennis nog later hebben vergaard, ik hoef er niet persé bij zijn geweest.
kan mooi zijn, kan ordi zijn, kan stoer zijn...
ligt er maar net aan wie het draagt en hoe
![[img width=400 height=600]http://www.unitydrugs.nl/pics/pic_3907.jpg[/img]](http://www.unitydrugs.nl/pics/pic_3907.jpg)
Ik vind het een beetje goedkoop en ziet er vaak ordinair uit
Ik vind het héél goedkoop.
Maar het ligt er wel aan wie het draagt
Hmmm,nee, niet echt mijn ding.
Staat te goedkoop vind ik....
dan is de kleur rood ook hoerig
Nee ik vind het helemaal niks, staat gewoon te goedkoop kun je beter een koltrui aantrekken.
En ja rood is ook hoerig, hoerig wijf die het aan heeft helemaal af. Superhoer.
hoezo ingodsnaam gelijk goedkoop? als je een tijger/panter print op je aan heb?? leg uit?
Ik vind het gewoon goedkoop staan. En zo schreewerig om aandacht.
Vaak van die mensen die meteen denken dat ze sexy zijn als ze zo'n pantervelletje aantrekken.
Lopen ze daar met een spaghettibandjestopje in pantervel met ontblote buik en dik goude kettingen, grote oorbellen enz.
Dat is mijn associatie met pantervelletjes.
Het kan anders, kijk naar shows van Dior en noem het maar op maar dan blijft het nog steeds niet mn smaak.
zo duidelijker uitgelegd?
Ik vind het een beetje goedkoop en ziet er vaak ordinair uit.
tijgerprint = uit
Enorrrrrrrrrrrrrrm gaaf
Maar mensen, help!! :
Ik zoek een tijgerprint shirt/top..
En dan niet van die asociale, markttroep.. Maar gewoon.. stijlvol
Iemand?! Please
het kan wel mooi zijn. ik hou sowieso veel van dierenprinten. maar ja bij de één staat het bter als bij de ander... kan soms wel een ordi eruit zien, maar mooi ordi is niet lelijk
Ik vind het gewoon goedkoop staan. En zo schreewerig om aandacht.
Vaak van die mensen die meteen denken dat ze sexy zijn als ze zo'n pantervelletje aantrekken.
Lopen ze daar met een spaghettibandjestopje in pantervel met ontblote buik en dik goude kettingen, grote oorbellen enz.
Dat is mijn associatie met pantervelletjes.
Het kan anders, kijk naar shows van Dior en noem het maar op maar dan blijft het nog steeds niet mn smaak.
zo duidelijker uitgelegd?
heb zelf een sofa van tijgerprint is me slette bankje